× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Hoikat ja 450cc tai suuremmat implantit

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten - 3 kuukautta 4 viikkoa sitten #47214 : Sarppa
Tässä vielä kuvat. :)

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c
Leikkaus toukokuussa Karhupuiston kautta
Tavoitteena c-d-kupin vaikutelma

Tulossa motiva ergonomix full 425cc tai 450cc osittain lihaksen alle
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 4 viikkoa sitten : Sarppa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 kuukautta 6 päivää sitten #47216 : Catya
Sarppa, mun mielestä sun kroppaan sopii kauniisti isot implantit :)
Se tietenkin mikä koko tuntuu susta hyvältä.. :)

Rintojen suurennus:
4/2018 Nagor HR 520cc, Lihaksen päälle
12/2017 Nagor 460cc, lihaksen alle
4/2014 Nagor Impleo 330cc, lihaksen alle

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

Lisää
4 kuukautta 5 päivää sitten #47227 : Sarppa
Catya, pelottaa vaan, että ne on liian isot, haluan kuitenkin niiden olevan omaan kroppaan sopusuhtaiset! Vaikeaa kun ne ei saa olla liian isot muttei liian pienetkään.. :laugh:

Tosin mitä olen kuvia selaillut niin tuon kokoluokan implanteilla ja vielä sijoitettuna osittain alle niin niistä on kyllä tullut järin sopusuhtaiset! Mutta mulla on kuitenkin lähtökohtaa niin riittäisikö sitten pienempikin implantti tuomaan halutun lopputuloksen..

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
4 kuukautta 5 päivää sitten #47229 : Catya
Sarppa, ymmärrän ymmärrän.. :)
Mä oon alkujaan ollu löysähkö B-kuppilainen (pienemmät ku sulla, uskoisin), ja edelliset implantit oli Nagor hr460cc osittain lihaksen alle joiden mitat on: leveys 12,7, korkeus 5,4. Sillä mulla tuli täyteläinen D-kuppi (75D H&M, Freya 60H) Tää mun kohdalla vertailuks..
Mut mun makuun oli aika pienet, sekä että lihas vie yläosan pyöreyden pois. Mun rinnanalus mitta on myös 73cm -sinuna ottaisin leveämmän implantin :)
Mut tietty jos haluut C-D kupin vaikutelmaa..
Oot kyl hoikka ja omistat kauniit olkapäät, uskon että mikä tahansa koko näyttää upeelta sulla! :)

Rintojen suurennus:

Lisää
4 kuukautta 5 päivää sitten #47232 : Sarppa
Kiitos Catya! :) Varmaanki viisainta olisi ottaa se leveämpi implantti, koska koossa ei noiden kahden välillä ole juurikaan eroa...Luulisi ettei tän kokoluokan implanteilla kuitenkaan mitään jäätäviä lolloja tule :huh:

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
4 kuukautta 4 päivää sitten #47234 : Catya
Tuleehan tuosta ainakin kaks kuppia lisää :) jos ei niin isoa haluu, aina voi ottaa hitusen matalampaa profiilia samalla leveydellä :)

Rintojen suurennus:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Sarppa

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #47284 : Sarppa
Saas nähdä, mihin sitä päädytään! Tällä hetkellä uskon, että otan sen 425cc :) Alle viikko leikkaukseen, alkaa jännittämään! :woohoo:

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #47289 : Sarppa
Noniin nyt on leikkaus takana! Laitettiin 450cc osittain lihaksen alle. Tällä hetkellä mietin, että okei tulikohan nyt yliammuttua koon kanssa...näyttää aivan liian isoilta. Pliis kertokaa, että nää pienenee reilusti kun turvotus laskee... :ohmy:

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #47292 : Catya
Hei Sarppa ja onnea uusista
rinnoista! :) Sulle laitettiin kuitenkin isommat implantit!
Ei hätää, sulla on nyt pahin turvotus päällä, parin viikon päästä se pahin turvotus on takana, mutta sitä turvotusta kestää kuitenki vielä pari kuukautta (ainakin omalla kohalla) malta vielä kesään saakka ja varmasti tuut olee tyytyväinen! :)

Rintojen suurennus:

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #47294 : Sarppa
Kiitoksia Catya vastauksesta :) Tällä hetkellä oon kyllä kaikkea muuta paitsi kiitollinen uusista rinnoista, nimittäin toiseen rintaan tuli hematoma.. :( se on tosi turvonnut. Kirurgi sanoi ettei ole huolta, se imeytyy itsestään kuukaudessa.! Tuntuu kyllä tosi pahalta, tällä hetkellä kadun ihan valtavasti...Mietin ettei olisi pitänyt laittaa ollenkaan, tai että olisi pitänyt laittaa puolet pienemmät..

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #47297 : Catya
Ikävä kuulla Sarppa hematoomasta ja sun fiiliksistä :/ onneksi tuo paranee ja kirurgi sanoi ettei sulla oo huolta sen suhteen.

Kuulemma ensimmäisen viikon fiilikset heittää laidasta laitaan ja on alakuloisuutta ym, koska nukutusaineet jyllää vielä kehossa ym.
Mä toivon suuresti että tykästyt siihen mitä sulle on laitettu. Oota vielä ihan rauhassa muutama kuukausi, sinne päivään saakka, kun pystyt käyttää rintaliivejäkin. Sun fiilikset varmasti muuttuu :)
Jos kesälläkin viel tuntuu todella isoilta, aina voi käyttää pitsiliivejä mitkä ei sillai "korosta" rintoja. Mutta lopullisen koon näet vasta n.6kk leikkauksesta.
Ota nyt vaan rauhassa ja keskity parantumiseen.

Ilmoittele jatkossakin sun fiiliksistä. Kyl se vielä iloks muuttuu <3 :)

Rintojen suurennus:

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #47299 : Sarppa
Catya, kiitos ihan tuhannesti tsempeistä, et edes tiedä kuinka paljon lämmittää sydäntä tässä tilanteessa <3 Isosiskoni, joka lähti saattajaksi mukaan, on hirveästi kans yrittänyt tsempata. Tosi vaikea nähdä tällä hetkellä mitään positiivista tässä tilanteessa... Yritin luvata itselleni, että jos vielä sen 6kk kohdalla musta tuntuu tältä niin sitten yksinkertaisesti poistan nämä..Vaikea malttaa odottaa edes sitä 1kk, että imeytyykö veret itsestään niin kuin kirurgi sanoi..Laitanpa tähän kuvat vähäksi aikaa niin ehkä ymmärrät mun fiiliksiä.

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #47301 : Catya
Kiitos Sarppa kuvista!
Mä ymmärrän sua täysin. Sä meet hakee kauniita pyöreitä rintoja, ja sit tulee tollaset epämääräiset tiiliskivet ja hematooma kaupanpäällisiks. :)
Älä huoli, ne muuttuu tuosta vielä paljon! <3
Sinuna odottaisin vähintään vuoden miten sun fiilikset muuttuu, koska ne voi olla vuoden päästä hitusen erilaiset verrattuna 6kk kohilla, ja aivan varmasti onkin. 6kk on ihan liian pieni aika siihen nähden kauan oot ollu "terveiden/valmiiden" rintojen kanssa.
Ja varmasti alkushokkia on koon puolesta verrattuna luomuihin. Tulihan sulle peräti 450cc lisää massaa sinne. Muistan mulla tuli ensimmäisten kanssa monet itkut kun vaatteet ei enää istunu päälle, mutta sit piti vaan vaihtaa vaatemerkkiä ja siit se sit iloks muuttu :)

Rintojen suurennus:

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #47302 : Sarppa
Catya, joo ei tässä nyt varmaan oikein mikään auta kuin yrittää ensin parantua rauhassa. Lähetin kyllä jo klinkkalle viestiä, että mikäli hematooma joudutaan poistamaan kirurgisesti niin poistetaan samalla implantit...Koska en itse jotenkin jaksa uskoa että tämä kaikki "imeytyisi" itsestään..Jotenkin tavallaan toivon ettei imeytyisi niin pääsisin näistä eroon.. :(

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #47303 : Catya
Äh..harmittaa sun puolesta ja ihmettelen näitä sun fiiliksiä.. :( älä nyt hätäile siellä.
Oot kuitenkin miettinyt ja harkinnut pitkään tätä ratkaisua että haluat implantit?
Koita vaan levätä seuraava kuukausi, äläkä rasita itseäs niin paranee, ja huomaat huimia muutoksia niissä

Rintojen suurennus:

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten - 3 kuukautta 1 viikko sitten #47304 : Irene
Jos yhtään lohduttaa, niin turvotukset voivat alussa olla aika mittaviakin, varsinkin jos on osittain lihaksen alla jolloin lihasta on leikattu.
Mulla oli niin törkeän kokoiset omaan makuun aluksi, etten edelleenkään sellaisisa haluaisi. Tietenkin lisäksi kivikovat, muodoltaan epämääräiset lihaksen kiskoessa niitä. Muistan kyllä miten itkin suihkussa ne nähtyäni, että nyt tuli ryssittyä...Ja nyt tuntuu että aika pienethän näistä tuli.
Kaikkein pahimmat turvotukset laskivat parissa viikossa, mutta vielä kolmen kuukauden kuluttuakin kuppikoko oli vielä isompi kuin lopullisessa koossaan puolen vuoden päästä.
Mulla ne oli siis alkuu noin tuplat siitä mihin ne lopulta kutistuivat. Toki mun implantit on pienemmät kuin sulla, mutta nyt nämä ovat _todella_ maltilliset, b-kupin vaikutelma monen arvioimana. Sulla toki lähtökokoakin, toisin kuin mulla, mutta silti: koeta jaksaa odottaa ainakin se pari viikkoa sen kaikkein pahimman turvotusvaiheen yli ennenkuin teet mitään dramaattisia päätöksiä!

MUoks. Nyt katsoin kuvat. Tulee ihan omat alkuvaiheen tykit mieleen. Noihan oon ihan pinkeenä turvotuksesta! Sen näkee mm siitä, että kun näkee mihin implantti on laitettu (pirretyt linjat) niin sen yläpuolikin on ihan pullollaan. Ja tosiaan toi tuttu ylhäältä pullea alhaalta litteä epämuotoinen muoto, johtuu tosian lihaksen vedosta. Kun aikaa kuluu, turvotukset laskevat ja lihas antaa myöten niiden laskeutua nätin muotoisiksi ja pehmenevät, tulet vielä miettimään että oliko toisaan sama tissipari kyseessä ;)

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 1 viikko sitten : Irene.

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #47305 : Sarppa
Catya, oon sellanen ihminen, että jos koen epäonnistuneeni niin silloin vajoan kyllä sellaiseen "syvään kuiluun" ja näen vain ja ainoastaan ne negatiiviset puolet..:dry: Yritän tosissani nyt kuitenkin keskittyä parantumiseen ja positiivisiin asioihin elämässäni. Mutta se on todella vaikeaa tällä hetkellä...

Irene, toivon tosiaankin, että nämä pienenisivät puolella tämän hetkisestä...:ohmy: Ressaa vain tuo hematooma toisessa rinnassa ja kudosnesteet, että imeytyvätkö ne tosiaan kuukaudessa. Sekin tuntuu niin pitkältä ajalta odottaa kun on turvotusta muutenkin..:( Mutta helpottaa kyllä hieman kuulla, että sulla ollut samoja fiiliksiä alussa! <3

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #47307 : Catya
Sarppa, pakko sanoa, oon ite ihan samanlainen. Pakko vaan olla luottaisin mielin.

Irene puhuu kyllä asiaa. Ne pienenee kyllä todella paljon. Jopa senkin jälkeen kun ensimmäisinä kuukausina kuvittelet että tässä se oli, niin eipäs ollutkaan. Ota huviksesi mittanauha käyttöön, niin pystyt vertaa tuloksia nyt, 3kk, 6kk ja 12kk. Sit toteetkin että nämähän on just hyvänkokoiset sulle! :)

Rintojen suurennus:

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #47308 : Sarppa
Catya, joo ei tässä nyt oikein ole muita vaihtoehtoja..En voi nyt tehdä tälle asialle mitään muuta kuin yrittää parantua rauhassa.:dry:

Mä oikeasti rukoilen, että nämä todella tästä pienenisivät ja reilusti. Muistuttaa tykkejä tällä hetkellä..Yritän olla katsomatta näitä ollenkaan. Vaikeaa kun olen joutunut miehellekkin sanoa, että en tällä hetkellä itsekään tykkää näistä niin on ihan sama, mitä mieltä hän on, siksi en vain voi näyttää näitä hänelle ennenkuin ovat edes siedettävät näköiset...

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #47310 : Sarppa
Nyt on mustelmaakin alkanut muodostua..pitääkö tällaisesta olla huolissaan? :(

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Sivu luotiin ajassa: 0.759 sekuntia