× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Hoikat ja 450cc tai suuremmat implantit

Lisää
10 kuukautta 2 päivää sitten #43077 : lehtosa
Elikkä siis, jos jollakin hoikemmalla on 450/500cc kokoluokan implantteja (tai jopa suurempia) niin haluaisin nähdä kuvia! :) itsellä tällä hetkellä 365cc natrelle ja tarkotus olis mennä uusinta leikkaukseen, kirurgi ehdotteli joko 450cc tai jopa 500cc motivan implantteja. Mietin vaan sitä että näyttääkö ne 500cc implantit sit miten jättilolloilta tän kokosella ihmisellä (n. 53kg/172cm), toisaalta kokoeroahan noilla kahdella implantilla ei loppujen lopuksi paljoa kyllä ole. Lähinnä olis tarkotuksena saada lisää täyteläisyyttä rintoihin ja saada tissivakoa kapeammaksi. Pari kuvaa tän hetkisistä tisseistä niin saa vähän osviittaa, että minkä kokoseen runkoon ne implantit tulis.

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

Suunnitteilla uusinta leikkaus talvi 2017-2018
Toiveena +500cc implantti

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
10 kuukautta 1 päivä sitten #43089 : miikoo
Piiitkästä aikaa tänne kirjoittelen. Saa nähdä osaanko edes kuvaa enää lisätä. On muuttunut niin paljon tää foorumi viimeisimmän päivityksen myötä (mobiiliversio. Ja ihan kakka päivitys, imo).

Kai mä lukeudun tohon sun määritelmään hoikasta.. Mulla siis 460cc eikä nää todellakaan ole isot. Eli sinuna miettisin vielä vähän enemmän kuin 500cc uusinnassa. Tai riippuu tietenkin mitä haet. Mut veikkaan että ero nykyisiin ei ole kovin kummoinen.

Mä haaveilen edelleen isommista. Kyllä mä jossain vaiheessa :) kunhan on sellaiseen ylimääräiseen varaa. Mul on myös toinen ylempänä ja jotenkin oudosti klommolla. Haluun sen korjata myös. Ja väli on liian iso omaan makuun.

Puhuiko Jyränki sulle mitään implantin sijoituksesta? Kun sulla aika selkee Hukki-lopputulos, implantit tosi alhaalla nänniin nähden. Meinaatko pitää tän tyylin vai nostaa uusia ylemmäs?

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pintetta, MKJ, Sue-Ellen80

Lisää
10 kuukautta 1 päivä sitten #43090 : lehtosa
Joo oli puhetta Jyrängin kanssa että implantit sijoitettais vähän ylemmäs ja että kun nykynen arpi ei oo ihan rinnanalus poimussa, niin hän tikkaa siitä arven alapuolelta hitaammin sulavilla tikeillä sen ihon napakasti kiinni rintakehään, jollon se arpi jää ihan sinne rinnanaluspoimuun ja uudet implantit tulee ylemmäs rintakehään. Jos hän ei tekis sitä tikkausta vaan iskis suoraan isommat implantit sinne, tulis rinnat kuulemma parin vuoden sisään valahtamaan noin parisen senttiä alemmas, mitä ei haluta (onhan nää nykysetkin vähän "valuneet") :D

Hän mietti sitä että sijoitettaisko uudet implantit edelleen lihaksen päälle, vai tehtäiskö uus implantti tasku ja laitettais osittain lihaksen alle. Jos tehdään uus tasku tulee leikkaukselle lisähintaa noin tuhat euroa, koska on kuulemma paljon haastavampaa siirtää päältä osittain alle, kun päinvastoin. Etuna olis tietysti se ettei ryppyilyä näkyis niin selkeesti :/
Toisaalta jos laitettais osittain alle, on mahdollista että rintalihas vetää implantteja kauemmas toisistaan ja sillon sitä kiitorataakin jäis enemmän siihen rintakehään, mistä nyt nimenomaan pyrin eroon pääsemäänkin :/

Mutta alan tosiaan kallistumaan siihen että laitettais se 500cc sinne. Mulla oli pöydällä siinä rivissä se 450cc, 500cc ja se 365cc mitä nyt on, ja se ero sen nykysen ja 450cc välillä on toooosi pieni, ja vastaavasti ero 450cc ja 500cc välillä on myöskin loppujen lopuks toooosi pieni. Joten mielummin otan sen 500cc ja saan sitä kokoa lisää, kun et sen 450cc ja sit jää harmittamaan jos on vieläkin liian pienet :D

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

Lisää
10 kuukautta 1 päivä sitten #43091 : annakatarina
Lehtosa: Uskallat ottaa sen 500cc, ei varmasti tule liian isot.. Mä painan saman verran ku sä mutta oon sua n.10cm lyhyempi ja mulle laitettiin joulukuussa 650cc. Ja siis aikasemmin mul oli 375cc, ja edelleen menee samat rintsikat päälle :unsure: Eli loppujenlopuksi ero ei ole kovin huomattava vaikka kokoa tuli lisää sen 275cc:tä molempiin rintoihin.

1. leikkaus tammikuussa 2016: Mentor moderate plus profile 375cc osittain lihaksen alle
2. leikkaus joulukuussa 2016: Mentor high profile 650cc osittain lihaksen alle

162cm/50kg

Lisää
9 kuukautta 4 viikkoa sitten #43096 : Maxine
Ihan mielenkiinnosta kyselen että maksaako Jyrängillä ihan normaalin täyden hinnan suurempiin vaihto? kun itsellä myös Hukilla laitetut Nagorit 430cc ja isompia jossain vaiheessa ajattelin..

Lisää
9 kuukautta 3 viikkoa sitten #43131 : lehtosa

Maxine kirjoitti: Ihan mielenkiinnosta kyselen että maksaako Jyrängillä ihan normaalin täyden hinnan suurempiin vaihto? kun itsellä myös Hukilla laitetut Nagorit 430cc ja isompia jossain vaiheessa ajattelin..

juu normi hinnan maksaa :)

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

Lisää
9 kuukautta 3 viikkoa sitten - 9 kuukautta 3 viikkoa sitten #43148 : Sarppa
Tarvisin apua!
Eli mulla on sellainen tilanne, että lähtökohtana omaa kudosta noin 1.5-2dl, rintsikoissa koko about 70b, kertaalleen imetetyt, "tyhjät" rinnat, 168cm ja 64kg, rinnan leveys 12cm. Haluaisin vaikutelman olevan about d-kuppi. Harrastan aktiivisesti salia. Kamppailen osittain lihaksen alle laitetun vs. lihaskalvon alle laitetun sijoitustavan välillä. Haluaisin ehdottomasti pyöreyttä rinnan yläosaan, mutta en haluaisin, että osittain alle sijoittaessa se vaikuittaisi treenaamiseen (se ikävä tunne kun implantti liikkuu rintalihaksen alla, ja vetää implanttia sivulle). Osittain alle sijoitetussa miinuksia olisi myös kovempi tuntuma?? Sitten taas päälle laitetuissa olisi suurempi riski ryppyilyyn, jossain vaiheessa roikkumiseen ja kapseloitumiseen. Mutta treenaamiseen implantit ei tällä sijoitustavalla vaikuttaisi mitenkään.
Kävin viimeviikolla kahdessa konsussa, Helsinki Clinicillä ja Fin-Estillä. Janne ei näiden tietojen perusteella edes antanut omaa suositustaan kokoon eikä sijoitustapaan? Hänelle laitan sähköpostia ja kysyn vielä asiasta, mutta todella pieniä sovitusimplantteja antoi, joissa kuitenkin vaikutelma tuplasti suurempi kuin mitä edes haluaisin...Mutta mitä olen tällä palstalla lukenut, niin sovitusimplantit antavat väärän vaikutelman niin koosta kuin muodosta, joten en niihin menisi luottamaan. Fin-Estillä sairaanhoitaja taas suositteli minulle 330, 360 tai maximissaan 390cc. Ensinnäkin, olen 100% varma, että niin pienillä implanteilla en todellakaan saisi haluamaani d-kupin vaikutelmaa. Hän puhui rinnan leveyden tulevan vastaan suuremmissa implanteissa, lisäksi siitä, että ensimmäisessä leikkauksessa ei välttämättä saavuteta haluamaa kokoa. Ymmärtäisin asian, jos kyseessä olisi nolla lähtökohta, ei imetyksiä. Mutta minun tapauksessani näin ei ole, tyhjää venynyttä kudosta on, imettäessänikin yhdestä rinnasta tuli helposti 5dl maitoa. Olen siis täysin vakuuttunut, että saisin yhdellä leikkauksella haluamani koon.
Tämän palstan perusteella olen itse ajatellut vähintään 460-550cc kokoa, että saavuttaisin sen d-kupin vaikutelman. Niin isot ei kuitenkaan saa olla, että se treenaamiseen vaikuttaisi. Täällä on paljon henkilöitä, joilla on omaa kokemusta koosta ja sijoitustavasta, siksi pyydänkin nyt täällä apua:) Eli nimenomaan implantin kokoon ja sijoitustapaan liittyen! Kuvaakin voin laittaa hetkeksi kunhan saan sellaisen otettua.

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c
Leikkaus 7.12 Karhupuiston kautta
Tavoitteena max d-kupin vaikutelma

Tulossa motiva ergonomix osittain lihaksen alle, koko ?
Viimeksi muokattu: 9 kuukautta 3 viikkoa sitten : Sarppa. Syy: .

Lisää
9 kuukautta 3 viikkoa sitten #43149 : Irene
Sarppa, miten vahva/paksu rintalihas sulla on? Pelkästään se, että harrastaa aktiivisesti salia, ei vielä kerro miten implantti ja rintalihas tulevat juttuun- esim mulla tulee helposti lihasta yläkroppaan vähälläkin treenillä, mutta alakroppaan ei vaikka miten vääntäisin:P Eli onko sulla poikkeuksellisen paksut ja vahvat rintalihakset? Silloin on yleensä parempi laittaa päälle. Sillähän sitä yläosan pyöreyttäkin tulee, kun lihas ei litistä implanttia yläosasta (tosin moni haluaakin sitä).Jos käy rintojen ultrassa, kannattaa pyytää mittaamaan ritalihaksen paksuus, siitä saa suuntaa antavaa infoa kirrallekin.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
9 kuukautta 3 viikkoa sitten #43150 : Sarppa
Irene, voisin sanoa, että mulla tilanne aika sama kuin sulla, eli tulee kyllä helposti lihasta yläkroppaan. Siitäkin huolimatta, että en ole eristävästi treenannut rintalihaksia about kolmeen vuoteen, uskoakseni mulla kuitenkin on suht kehittyneet rintalihakset. Tämä on vain siis oma arvio. Pystyn esim nytkin liikuttamaan rintalihasta niin, että näyttää että koko rinta liikkuu, tämä vain siis tietyssä asennossa ja rintsikat päällä:D
Mua ei se yläosan litistyminenkään niinkään haittaisi, monissa lopputuloksissa, niin kuin pullan ja mikoon, implantin rajaa yläosasta ei voi nähdä vaan se alkaa kauniisti ja luonnollisesti, ja siitä lookista tykkäänkin:)

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
9 kuukautta 3 viikkoa sitten #43152 : lehtosa
Toki näkymä on eri jos laitetaan 360cc implantti henkilölle jonka lähtökoko on vaikkapa 70D, kuin henkilölle jolla on 70AA. Joten siinä mielessä lähtökohta vaikuttaa lopputulokseen, sillä paljonko esim. maitoa on imetyksen aikaan tullut ei ole mitään merkitystä rintaleikkauksissa eikä se anna kuvaa siitä paljonko voitaisiin kerralla laittaa kokoa.
Ymmärtääkseni venyneelläkään kudoksella ei ole juurikaan merkitystä, vaan se rinnan leveys jyrää senkin edelle. Täytetään sen verran mitä voidaan sillä implantilla mikä käy leveytensä ja profiilinsa puolesta hyvin, jos se ei jostain syystä riittäis täyttämään venynyttä kudosta, ehdottaa kirurgi usein pientä kohotusta.
Mutta tosiaan pitkälti mennään sillä oman rinnan leveydellä, loput pelataan aikalai implantin profiililla ja sijoitustavalla. Esim mulla oli oman rinnan leveys joku n. 11,5cm ja laitettiin implantti joka on leveydeltään 12,5cm ja enempää ei olis voitu laittaa. Yleensä implantin leveys katsotaan aikalai samaksi mitä oman rinnan leveys on, ehkä hitusen suuremmaksi.
Niinkuin irene laittokin, laittamalla päälle saadaan usein täyteläisyyttä siihen rinnan yläosaan. Osittain alla lihas painaa implantin yläreunaa. Päälle laitettaessa on riskinä mm. ryppyilyn näkyminen. Osittain alle laitettaessa ei, mutta silloin vastaavasti rintalihas vetää implantteja usein hieman sivuille päin ja on riskinä suurempi kiitorata (koska rintalihas lähtee rintakehältä ja kiinnittyy hartia lihaksen "alle"). Näissä ei oikein voi koskaan saada kaikkia etuja, vaan mietiskellä lähinnä millä itse pääsis lähemmäs haluttua lopputulosta.
Ehdotan että käyt vielä muutamissa muissa konsultaatioissa, esim. Karhupuistolla, Plastic surgery centerillä, Simmolla (Simmolle pääset konsuun ainakin fin estin kautta) kuuntelemassa mitä muissa paikoissa ehdotetaan implantin kooksi.
Aina ei tosiaan saada heti alkuun sitä lopputulosta mitä haluttais (esim. mulla :D) :/

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

Lisää
9 kuukautta 3 viikkoa sitten #43156 : Irene
Sarppa, kuulostaa kyllä vahvasti siltä että sulle ehkä ei kannata laittaa alle. Siis jos omatkin rinnat liikahtelee lihaksen mukana, lisää se x 10 implanttien kanssa eli aika liikkuttelevaiset saattaisi tulla :)
Ja toisaalta varmaan ne lihakset myös jaksaisivat vetää implantteja sivuun, mitä et selvästi kaipaa;)

Mittojesi perusteella olet joko todella lihaksikas (jolloin alle laitto ei varsinkan ole hyvä veto) tai sitten et ihan rasvaton ole. Ja jos sulla on se n 2 desiä omaa tavaraa, tuskin rajat erottuisivat. Ja jos vielä kirsikkana kakun päällä toivotkin pulleutta yläosaan ja pehmeää tuntumaa niin... aika selvältä toi kuulostaa?

Olitko siis konsussa jo käynyt, ja kuka sun kirurgi on? Onko implantista jo tietoa? (Sorry jos lukee jo jossain...)

168/58-60
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Sarppa

Lisää
9 kuukautta 3 viikkoa sitten #43157 : Maxine
Mulla on 430cc implantit ja olisin halunnut laittaa suoraan sen 550 mutta ei suostuttu vaikka pari imetystä taustalla ja tosi venynyt kudos. Mun mielestä nää näyttää aikalailla D-kupilta jos niin haluan, on siis näyttävät. Mulla oli omaa kudosta ehkä noin vajaan puolen desin verran. Toisaalta on kiva että saan tarvittaessa vaikkapa leveällä paidalla nämä piiloonkin. Haaveilen kylläkin jossain vaiheessa isommista implanteista mutta saa nähdä kun näihinkin olen kovin tyytyväinen. Mulla on osittain lihaksen alla ja itse en kyllä tunne näitä lainkaan, olen treenatessakin yrittänyt tunnustella mutta ei, tuntuvat ihan omilta :)

Lisää
9 kuukautta 3 viikkoa sitten #43161 : Sarppa
Irene, voisin laittaa mahdollisesti huomenna kuvan tästä mun lähtötilanteesta, siinä näkisi myös vähän minkä kokoinen olen, koska mun tapauksessa tuon painon perusteella ei voi oikein tietää minkä kokoinen ihminen täällä kirjoittelee :D Lihasta on, ja niin on myös rasvaa, mutta aika sopusuhtainen olen vartaloltani:)
Konsussa olen käynyt, kirurgina olisi joko Janne Jyränki tai Jyri Kullamaa. Itse olen ajatellut nagoria tai motiva ergonomixia. Fin-estillä suosittelivat nagoria, koska sillä on kattavimmat takuut, ja motivaa ei kuulemma ole tarpeeksi heillä ainakaan tutkittu. Näiden kahden väliltä tulen kuitenkin valitsemaan, koska ne ovat ainakin mitä tällä palstalla olen asiaa tutkinut, niin kaksi pehmeintä vaihtoehtoa:)
Mutta pyrin nyt pian laittamaan kuvan lähtötilanteestani ja ns. tavoitekuvia, millaista lopputulosta olen hakemassa:)

Maxine, kiva kuulla, että about saman cc määrän implanteilla, mitä olen itse ajatellut, saa sen d-kupin vaikutelman!:) Kenellä olet käynyt laittamassa, ja minkä merkkiset implantit? Ja ihan vertailun vuoksi kysyn, että oletko minkä kokoinen?:)

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
9 kuukautta 3 viikkoa sitten #43163 : Maxine
Mulla on Nagorin pyöreät moderate profiililla ja Jyri Hukki laittoi. Olen 174cm ja painan noin 62kg.

Lisää
9 kuukautta 3 viikkoa sitten #43166 : Sarppa
Maxine, kiitos :) Voi en millään haluaisi luopua osittain alle laiton mahdollisuudesta! Varsinkin kun kuulee näitäkin, että tuntuvat ihan omilta eikä tunnu treenatessa:) Millainen treenitausta sinulla muuten on? Tykkään niin paljon siitä ns ryhdikkäästä ilmeestä, kun rinnat lähtevät "oikeasta" kohdasta ylhäältä, ja mitä todennäköisimmin myös tulevat pysymäänkin siellä vuosien saatossa! Jos menisit vielä suurentamaan, pysyisitkö samassa sijoitustavassa vai harkitsisitko päälle laittamista?

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
9 kuukautta 3 viikkoa sitten #43186 : Maxine
Salilla olen vuosia säännöllisesti käynyt, eli ihan perus treenaaja :) Kyllä mä ehdottomasti pysyisin samassa sijoitustavassa, en itse pidä sellaisesta luonnottomasta palloefektistä lainkaan. Vaikka näistäkin näkee että on silarit niin ovat kuitenkin luonnolliset eli juuri tuo että rinnat lähtee oikeasta kohdasta niinsanotusti.

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #43191 : Irene
Sarppa. Ei ne päälle laitetut tarkoita että ne olisi automaattisesti mitkään luonnottomat pallot eli kyllä ne siinäkin voi olla ihan "paikallaan".. Täälläkin on monia tosi luonnollisia tuloksia, joilla on päällä, mm nm Elinalla yksiä luonnollisimmista jos seuraa kuvaketjuja (ja jos siellä ne vielä on). Ja toisaalta jos tulee osittain alle ja on tosi vahvat lihakset niin että ne vetää niitä implantteja sivulle niin ei ne silloinkaan ole "paikoillaan".

Pulla, sulla kun ei treenaamista haittaa vaikka on osittain alla, niin en voinut olla kiinnittämättä huomiota sun viimeisimpään kuvaasi, josta näkyi kylkiluut läpi rintakehältä. Se tarkoittaa ettei rintalihakset hirveän paksut voi olla (tosin suurimmalla osalla naisista ne kylkiluut näkyy jos ei ole rasvaa rintakehällä, eli ihan normaalia se on) joten todennäköistä onkin ettei ongelmia olekaan.

Eli katsomalla ja kokeilemallakin voi arvioida miten paksut ne fileet on. Jos kylkiluut näkyy lihasten alta, tuskin tulee mitään ongelmaa. Jos ne lihakset on niin paksut ettei käsikopelollakaan pysty kylkiluita tuntemaan lihasten ollessa rentona, on aika todennäköistä ettei kannata alle laittaa. Itsellä on niin, että luita ei mitenkään pysty näkemään, mutta juuri ja juri ne pystyy tuntemaan kun painelee.

Ja sitten ihan esim paljonko nousee penkistä?
Mulla nousi ykkönen 75kg:lla ennen leikausta (ja siis osin alla on), nyt 65kg eli sen 10kg väheni penkkausvoima kun lihas tietty vähän vaurioituu kun sitä halkaistaan.

Jos laittaisit kuvia mistä sun lähtötilanne näkyisi niin olisi helpompi ottaa kantaa:)

Sun kannattaisi ehdottomasti käydä parilla hyvällä Kirralla, toinen voisi olla Siim Simmo jonka ainakin olen kuullut arvioivan tolta kannalta sijoitustapaa (kun taas mun ja Pullan kirra laittaa vissiin kaikille osittain alle, en ainakaan ole koskaan kuullut kestään jolle olisi päälle laitettu).

168/58-60

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #43194 : pulla

Irene kirjoitti: Sarppa. Ei ne päälle laitetut tarkoita että ne olisi automaattisesti mitkään luonnottomat pallot eli kyllä ne siinäkin voi olla ihan "paikallaan".. Täälläkin on monia tosi luonnollisia tuloksia, joilla on päällä, mm nm Elinalla yksiä luonnollisimmista jos seuraa kuvaketjuja (ja jos siellä ne vielä on). Ja toisaalta jos tulee osittain alle ja on tosi vahvat lihakset niin että ne vetää niitä implantteja sivulle niin ei ne silloinkaan ole "paikoillaan".

Pulla, sulla kun ei treenaamista haittaa vaikka on osittain alla, niin en voinut olla kiinnittämättä huomiota sun viimeisimpään kuvaasi, josta näkyi kylkiluut läpi rintakehältä. Se tarkoittaa ettei rintalihakset hirveän paksut voi olla (tosin suurimmalla osalla naisista ne kylkiluut näkyy jos ei ole rasvaa rintakehällä, eli ihan normaalia se on) joten todennäköistä onkin ettei ongelmia olekaan.

Eli katsomalla ja kokeilemallakin voi arvioida miten paksut ne fileet on. Jos kylkiluut näkyy lihasten alta, tuskin tulee mitään ongelmaa. Jos ne lihakset on niin paksut ettei käsikopelollakaan pysty kylkiluita tuntemaan lihasten ollessa rentona, on aika todennäköistä ettei kannata alle laittaa. Itsellä on niin, että luita ei mitenkään pysty näkemään, mutta juuri ja juri ne pystyy tuntemaan kun painelee.

Ja sitten ihan esim paljonko nousee penkistä?
Mulla nousi ykkönen 75kg:lla ennen leikausta (ja siis osin alla on), nyt 65kg eli sen 10kg väheni penkkausvoima kun lihas tietty vähän vaurioituu kun sitä halkaistaan.

Jos laittaisit kuvia mistä sun lähtötilanne näkyisi niin olisi helpompi ottaa kantaa:)

Sun kannattaisi ehdottomasti käydä parilla hyvällä Kirralla, toinen voisi olla Siim Simmo jonka ainakin olen kuullut arvioivan tolta kannalta sijoitustapaa (kun taas mun ja Pullan kirra laittaa vissiin kaikille osittain alle, en ainakaan ole koskaan kuullut kestään jolle olisi päälle laitettu).

Joo, siis mähän en oo rintalihaksia erikseen koskaan treenannutkaan, (en siis ennen implanttejakaan) ja mulla tosiaan on ja on aina ollut luiseva rintakehä :laugh: Salilla käyn tosiaan vain harvakseltaan (ei oo mun ykkösjuttu), mutta sujuu tosiaan ongelmitta. Harrastan liikuntaa (myös kuntosali) pitääkseni peruskuntoa yllä ja että jaksan paremmin myös töissä. Treenaan kaikkia lihasryhmiä tasapuolisesti, en siis niinkään lihasten kasvatuksen vuoksi. En siis tee mitään liikkeitä maksimipainoilla, vaan mulle "sopivilla", niin että lihakset saavat kuitenkin haastetta. Liikun paljon ja harrastan lajeja, joissa rintalihaksia tulee käytettyä ihan huomaamatta.

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten - 9 kuukautta 1 viikko sitten #43196 : Sarppa
Katsotaanpa, miten tää kuvien lisääminen onnistuu kännykältä! Tässä tulee nyt monta kuvaa, sanomattakin varmaan selvää, mitkä ovat mun lähtötilanteen kuvat:D Nopsasti otettu peilin kautta, pitää yrittää ottaa paremmat ajan kanssa..Sitten kuva sellaisista, mitä en ikinä haluaisi, ja loput ns. tavoitekuvia.
Eli, se mikä mua eniten pelottaa päälle sijoittamisessa olisi se, että olisi ns. rasvaton rintakehä, ja pallot roikkumassa alhaalla, "väärässä" paikassa, niinkuin alimmassa kuvassa(lukee ei!) Mutta sitten on myös todella onnistunut lopputulos päälle? laitetuista. Laskeutuvat nätisti, luonnollisesti, mutta ovat oikeassa kohdassa.
Lisäksi pari kuvaa mielestäni täydellisistä alle laitetuista. Kyseinen henkilö on erittäin rasvattomassa kunnossa, ja rinnat näyttävät todella hyviltä! Mua ei edes se luonnottomat pallot-vaikutelma haittaisi, vaan ennemminkin se, että ne olisivat liian alhaalla, jolloin rintakehän rasvattomuus korostuisi..Ja voisin uskoa, että päälle laitetut eivät varmasti ainakaan tällä lähtökohdalla tule kauaa olemaan omaan makuuni tarpeeksi ylhäällä.
Olen siis edelleen todella kahden vaiheilla sijoitustavan suhteen!

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Viimeksi muokattu: 9 kuukautta 1 viikko sitten : Sarppa.

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #43198 : Irene
Hitsi mä kirjoitin pitkän selostuksen ja kun yritin lisätä hymiön se hävisi. Murrr! Kirjoitan uudestan paremmalla ajalla mutta:

-> sun kannattaa panostaa kunnolla konsultaatioihin! Vähintään kaksi _hyvän_ kirran kosua (siis jotka laittavat oikeasti potilaskohtaisesti ne implantit eikä vain kaikille samaa samalla tavoin...)

Sen kuvista näkee että tarttet aika leveän implantin, kun rintakehäsi ei ole ihan pieni- varsinkin jos ne tulee osittain alle jolloin lihakset vetää implantteja ulospäin jos on vahvat rintalihkaset.

Oletko vielä siis konsussa käynyt?

168/58-60

Sivu luotiin ajassa: 0.820 sekuntia