× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

The healt clinic Tallinna Kokemuksia?

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #42535 : RouvaT
Onko kukaan suurentanut rintansa The Healt clinicin kautta Tallinnassa? Leikkaavat ferilitaksessa Tallinnassa. Olisi ykkös vaihtoehto nyt rinnoille kun Siim Simmo leikkaa myös heillä.

Kokemuksia kaivataan :).

Kiinnostaa nuo B-lite implantit ja heillä Siim Simmo leikkaa niitä. Muuten ainoa paikka tällähetkellä leikata on Suomessa City Clinikka.

Mentor 390 lihaksen alla, 3 imetystä takana.
Tallinnassa operaatio Kullamaa.
164cm / 59kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 3 viikkoa sitten #43574 : Hanna-aa
Muakin kiinnostais tää klinikka ja kokemukset! Netistäkään ei oikein löydy mitään.

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 13.7.15 laitettu 830cc lihaksen päälle
Lisää
1 vuosi 2 viikkoa sitten #43590 : sinttii
www.silikonit.info/keskustelu/6-leikkaus...paranemisongelmineen

Tuollaisen keskustelun löysin ja en kyllä välttämättä heidän kauttaan menisi leikkaukseen..

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
2016 laaja rasvaimu liettua.
Tulossa 1200cc Implantit 2017 kesä/syksy

Lisää
4 kuukautta 2 päivää sitten #46219 : Janikax
Itse kävin kyseisen firman kautta ja laitettiin juuri nuo b-litet. Olen erittäin tyytyväinen kokonaisusudessaan :)

B-lite, pyöreä, osittain lihaksen alle,high profile, 410cc. The health clinic/ Siim Simmo 12/2017.

Lisää
4 kuukautta 11 tuntia sitten #46262 : Anu1986
Kävin heillä siim simmo konsultaatiossa joka oli hyvä että itse kirurgi konsultoi. Diamont clinic antoi paremman tarjouksen itelleni ja saisin päättää leikkaava kirurgin. Heillä leikkaa useampi ja myös siim simmo. B-lite heillä myös valikoimassa.

Sivu luotiin ajassa: 0.425 sekuntia