× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kuvaketju vol3

Lisää
10 kuukautta 1 viikko sitten #42803 : Liinakar
Hei,

Olen muuten realselfissa nähnyt ja ihailenut sun kuvia:) Juuri sen näköistä lopputuolsta haluaisin itsekin. Eli sulla siis laitettu Motiva ergonomix 320cc ja Siim Simmo? Itse pohdin juuri samanlaisia tai uusia B-lite silikoneja.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: sointu

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
10 kuukautta 6 päivää sitten #42808 : Santiago

Liinakar kirjoitti: Hei,

Olen muuten realselfissa nähnyt ja ihailenut sun kuvia:) Juuri sen näköistä lopputuolsta haluaisin itsekin. Eli sulla siis laitettu Motiva ergonomix 320cc ja Siim Simmo? Itse pohdin juuri samanlaisia tai uusia B-lite silikoneja.

Muhun varmaankin viittasit :) Mulla on joo juuri tuo 320cc Ergonomix demi-profiililla ja Simmo laittoi Karhupuiston klinikalla 7 kk sitten.

32-v, 156 cm, 53 kg
Motiva Ergonomix demi 320cc lihaskalvon alle 9.6.2016
Siim Simmo, Karhupuiston plastiikkakirurgia
Ennen/jälkeen@RealSelf
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Sophy

Lisää
10 kuukautta 6 päivää sitten - 10 kuukautta 6 päivää sitten #42812 : Sarppa
Pulla: Okei, pitääpäs selailla vanhoja ketjuja! Osittain lihaksen alla sijoitustapana kiinnostaisi, koska se saa rinnat näyttämään luonnollisilta mielestäni. Toinen vaihtoehto on implantit lihaskalvon alle. Harrastan kuitenkin aktiivisesti salia ja käytän isojakin painoja. Rintalihaksia en erikseen treenaa, mutta nehän ovat aktiivisesti mukana monissa liikkeissä. Jostain luin, että osittain lihaksen alle sijoitettuna rintalihaksen jännittyessä se vetää implantin sivulle ja saa sen näyttämään epäluonnolliselta? Ja lisäksi mietityttää myös, miltä rinnat tuntuvat osittain alle sijoitettuina...Mutta ainakin ulkoisten puitteiden perusteella itse valitsisin juurikin tämän sijoitustavan! Ja tuntuisi, että ne mitä todennäköisimmin pysyisi vuodesta toiseen "omalla paikallaan", kun ei ole pelkkä ohut kudos kannattelemassa implanttia...

Jos täältä löytyy salilla kovaa treenaavia henkilöitä, joilla on osittain lihaksen alle sijoitetut implantit, saa kertoa niiden vaikutuksista treenaamiseen!:) Sekä myöskin lihaskalvon alle sijoitetuista!

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c
Leikkaus 7.12 Karhupuiston kautta
Tavoitteena max d-kupin vaikutelma

Tulossa motiva ergonomix osittain lihaksen alle, koko ?
Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 6 päivää sitten : Sarppa. Syy: Sarppa
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mariel

• Bubbles
  • Bubbles hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • 290 FF osin lihaksen alla, leikattu 13.3.14
Lisää
10 kuukautta 6 päivää sitten #42814 : Bubbles
Hei! Minulla on 290 cc osittain lihaksen alla. Minä en ole salitreenaaja, mutta kaiketi jonkinlaiset (rinta)lihakset löytyy, kun miesten punnerrukset onnistuu ja jokunen leukakin tulee vedettyä :). Ja tykkään kyllä muuten urheilla ja HIIT ja vastaavat on tuttuja muotoja. En yhtään tykkää siitä, miten rintalihakset vetää rinnat sivulle silloin kun lihaksia käyttää. Ja tätähän tapahtuu urheillessa suht usein, vaikkei salitreeniä teekään. Pystyn milloin vain jännittämään rintalihakset niin että lihakset vetää rinnat sivulle ja monessa arkiaskareessakin näin käy. Rintalihakset on yllättävän paljon käytössä :)... Jos nyt menisin uudelleenleikkaukseen, ottaisin päälle, silläkin uhalla että ne erottuisivat selkeämmin.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Sarppa

Lisää
10 kuukautta 5 päivää sitten - 9 kuukautta 1 viikko sitten #42829 : Marialaurette
poistin kuvat....
Viimeksi muokattu: 9 kuukautta 1 viikko sitten : Marialaurette. Syy: kuvien poisto
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Magictrick, Maiju, RouvaT

Lisää
10 kuukautta 4 päivää sitten #42830 : Sarppa
Bubbles: Kiitos vastauksesta!:) Sijoitustavan päätös tulee kyllä olemaan todella vaikea! Tällä hetkellä pää lyö tyhjää, kumpikaan vaihtoehto ei tunnu enempää tai vähempää oikealta..

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
10 kuukautta 4 päivää sitten #42832 : pulla
Ei mulla implantit kovin paljon sivulle liiku edes lihasta jännittäessä. Ja voimaa lihaksista multakin löytyy. Ehkä tähän asiaan vaikuttaa moni seikka, esim. että nämä motivan implantit ei kiinnity kudoksiin, implantin pehmeys ja koko ja myös se, miten suuri osa implantista on siellä lihaksen alla (?). Mulla lihasta on rikottu vain vähän, niin että ja implantin reunasta vain muutama sentti (ehkä 1/4 ) on siellä lihaksen alla. Valtaosa rintalihaksesta toimii niinkuin ennenkin, enkä huomaa lihasvoiman kärsineen implanttien takia. Hyvät urheiluliivit päällä tissit ei kyllä liiku mihinkään suuntaan. Ihan normaalilta nää tuntuu ja harvemmin sitä ilman liivejä tulee harrastettua minkäänlaista liikuntaa.

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Lisää
10 kuukautta 2 päivää sitten #42838 : Sarppa
Pulla: Varmasti vaikuttaa moni seikka! Pitäisi ehkä kysellä ihan kisaajiltakin kokemuksista, ja suosituksista. Mulla kuitenkin kisaaminen olisi suunnitelmissa jossain vaiheessa, vaikka ennen kaikkea haluan, että rinnat näyttäisi hyvältä, kisaisin sitten tai en:)

Oon jo vuosia haaveillut implanteista, ja nyt kun se rahallisesti olisi mahdollista, en haluaisi enää pitkittää asiaa yhtään enempää kuin on tarve. Mutta olen vähän oudossa tilanteessa, kun en tosiaan tiedä, pitäisikö varata suoraan konsuun aika ja tehdä päätöksiä, vai pitäisikö vielä miettiä ja tehdä taustatukimuksia. Toisaalta konsussa voisi kirurgi poissulkea tiettyjä vaihtoehtoja, esim jos rintalihas olisi jo liian paksu osittain alle sijoittamiseen. Silloin se vaihtoehto olisi poissuljettu ja se taas helpottaisi päätöksen tekemisessä:)

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Maxine

Lisää
10 kuukautta 2 päivää sitten #42839 : Magictrick

Sarppa kirjoitti: Pulla: Varmasti vaikuttaa moni seikka! Pitäisi ehkä kysellä ihan kisaajiltakin kokemuksista, ja suosituksista. Mulla kuitenkin kisaaminen olisi suunnitelmissa jossain vaiheessa, vaikka ennen kaikkea haluan, että rinnat näyttäisi hyvältä, kisaisin sitten tai en:)

Oon jo vuosia haaveillut implanteista, ja nyt kun se rahallisesti olisi mahdollista, en haluaisi enää pitkittää asiaa yhtään enempää kuin on tarve. Mutta olen vähän oudossa tilanteessa, kun en tosiaan tiedä, pitäisikö varata suoraan konsuun aika ja tehdä päätöksiä, vai pitäisikö vielä miettiä ja tehdä taustatukimuksia. Toisaalta konsussa voisi kirurgi poissulkea tiettyjä vaihtoehtoja, esim jos rintalihas olisi jo liian paksu osittain alle sijoittamiseen. Silloin se vaihtoehto olisi poissuljettu ja se taas helpottaisi päätöksen tekemisessä:)

Sarppa suosittelen käymään konsussa ensin. Mulla ainakin heti ultrassa näkyi saliharjoittelu ja lääkäri sanoi lihaksen olevan aivan liian paksu alle sijoitteluun. Tosin päälle lihaskalvon alle oli toivekin. Mun mielestä/tutuille kisaajille on nykyään lähes poikkeuksetta laitettu lihaksen päälle. Minne ajattelit mennä operaatioon? :)

2.1-17 benelli kohotus 440cc mentor anatominen lihaksen päälle. Lähtötilanne 4 imetetty 75-80 C.

Lisää
10 kuukautta 1 päivä sitten #42840 : Mariaj82
Mulla implantit siis kokonaan lihaksen alla. Heti konsultaatiossa sanottiin että alle laitetaan. En kysynyt ikinä miksi, mutta sain sellaisen käsityksen että omaa rasvakudosta liian vähäsen jotta olisi kannattanut laittaa päälle. Harrastan salia todella aktiivisesti mutta rintalihaksia teen erikseen erittäin harvoin. Lokakuussa minut leikattiin ja sen jälkeen ehdin tehdä kerran yläkropan treeniä ennenkuin sairastuin keuhkokuumeeseen. En ole vielä siis sen jälkeen kokeillut miltä tuntuu tehdä selkää tai rintaa näillä. Olen silti erittäin tyytyväinen näihin. Kuvani löytyy täältä kuvaketjusta ja silloin 7vkoa vanhat. Tänään tuli 3kk täyteen eikä ole siitä miksikään juuri muuttunut. Ja jos kivut leikkauksen jälkeen mietityttää niin omalta kohdaltani voin kertoa että en ollut juuri lainkaan kipeä. Jouduin kokoajan tietoisesti välttämään kiellettyjä liikkeitä koska kivut eivät niitä estäneet. Hiukan on kiitorataa enemmän kuin toivoin mutta minun rinnat olivatkin alunperin kaukana toisistaan.

Suunniteltu Nagorin pyöreät 330cc rintalihaksen alle.
Laitettiin 360cc kokonaan lihaksen alle
Kullamaa/Fin-Est 18.10.16

oma koko 75aa
Kaks kertaa tyhjiin imetetyt.
160/55

Lisää
10 kuukautta 9 tuntia sitten - 9 kuukautta 4 viikkoa sitten #42841 : Sarppa
Magictrick: Totta, ehkä se konsu voisi olla tässä vaiheessa paras. Mulla on tällä hetkellä kaksi vaihtoehtoa, KC Clinic tai Helsinki Clinic :) Jos molemmista tulee kirurgeilta suht. samat suositukset niin teen päätöksen näiden kahden väliltä, mutta jos tulee aivan päinvastaiset niin sitten haluaisin kuulla kolmannen kirurgin mielipiteet ja suositukset, jotta voin varmistua, että sijoitustapa on paras mahdollinen minulle eikä vain kirurgin omien mieltymysten ja tottumusten mukainen:)

Mariaj82: Hieno lopputulos! Mielestäni näyttää jopa keskivertoa isommilta, mitä tuolla cc määrällä monesti näyttää!:) Ite oon "aatellu" et ottaisin 450cc-->.

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Viimeksi muokattu: 9 kuukautta 4 viikkoa sitten : Sarppa. Syy: Sarppa

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten - 9 kuukautta 2 viikkoa sitten #42929 : Magictrick
Rohkaisin vihdoin mieleni ja päätin julkaista kuvani tänään tasan 4vkoa leikkauksesta, jospa joku saisi apua omiin suunnitelmiinsa..
Nää taitaa olla vähän toisenlaiset kuin muilla? Mulla siis jäätävät roikkunahat imeytysten ja painonvaihtelujen jäljiltä, joissa nyt lihomisen myötä oli vähän kuitenkin tullut täytettä. Anatomiset laitettiin ja välillä mietin oliko valinta väärä? Laskeutuvat jonkin verran, olisikohan sittenkin ollut parempi tehdä tikkariarvet, mene ja tiedä? Nänninympärysteipit poistin tänään, kun iho ehjä ja kärsi teipeistä (paitsi toiseen paikkailin vielä pari pikku naarmua), niin näyttävät vielä aika karuilta. Arpigeelin aloitan varmaan muutaman päivän päästä :)

2.1-17 benelli kohotus 440cc mentor anatominen lihaksen päälle. Lähtötilanne 4 imetetty 75-80 C.

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Viimeksi muokattu: 9 kuukautta 2 viikkoa sitten : Magictrick.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kissanainen, pulla, Saimi, kukla, Maiju, Hanskuliini, Zeppelin, Lilja2016, Bonxit68

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #42936 : kukla
Hienot on

Silimed 615cc anatominen
The Look/Jaan Troost 2012
165cm/78kg
Ympärysmitta 85 rinnan alta
2.5.16 vaihto pyöreä motiva 825cc
Finest/Siim Simmo
5 raskautta, 1 sektio
3.5.16 vaahtoruiskutus suonikohjuihin Meike Pärn/Mediamatkat
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Magictrick

Lisää
9 kuukautta 1 viikko sitten #42972 : Kissanainen
Hyvältä näyttää ja yläosa laskeutuu vielä ajan kanssa niin että alaosa saa lisää pyöreyttä, varmasti nappi valinta :) Jatka ihmeessä teippaamista niin kauan kun voit, se estää arpien leviämistä. Huoletta voit teippailla kuukausia vaihtaen teipit viikon välein. Arpi geeliä ehtii myöhemminkin ;)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Magictrick, Piiuli

Lisää
9 kuukautta 1 viikko sitten - 9 kuukautta 1 viikko sitten #42973 : Elisabet
Hei! :)
Jospa minäkin uskallan kuvan laittaa.. Aloitin täällä yhden viestiketjun siitä, millaisia fiiliksiä leikkauksen jälkeen. Operaationi oli viime maanantaina, huomenna tulee siis viikko.
Tarkkoja mittoja en muista, mutta lähtökohtani oli kahdet imetykset käyneet nännit ;) ei jäljellä ollut edes löysää pussia. Siihen nähden täytettä ja muutosta on rutkasti! Mutta.. Jotenkin nämä tuntuu pieneltä :0 lihaksen alle laitettiin 400cc. Sitä olen myös miettinyt miten monet kirjoittaa rintojen laskeutumisesta, mutta itse odottaisin rintojen nousua ylöspäin.. Turvotuksesta moni on kirjoittanutkin, siitä en etukäteen ottanut selvää ja järkytyin todella tästä kaupan päälle tulleesta raskausmahasta! Kuin eri maha millä leikkaukseen lähdin. Mutta onneksi nyt tietää, että se kuuluu asiaan ja lähtee aikanaan pois..
Jälkitarkastus/tikkien poisto on ylihuomenna, pian saa kysellä kirurgiltakin.. Mutta kun mietityttää niin mietityttää.. :D

Pisaranmallinen Nagor 400cc lihaksen alle 30.1.2017.
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki.
Viimeksi muokattu: 9 kuukautta 1 viikko sitten : Elisabet.

Lisää
9 kuukautta 1 viikko sitten #42974 : Elisabet
Ja jos nyt saisi kuvankin mukaan..:)

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Lisää
9 kuukautta 1 viikko sitten #42975 : Elisabet
Kerta kiellon päälle.. Se kuva! Olipas tämä vaikeaa :D

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kinkku, RouvaT

Lisää
9 kuukautta 1 viikko sitten #42988 : Zeppelin
Hienot! Olisiko sinulla ennen kuvaa? Itsellä lähtötilanne ihan sama joka suhteessa, olisi kiva nähdä lähtötilantresi mistä veisteltiin nämä uudet :)

Lisää
9 kuukautta 1 viikko sitten #42989 : Zeppelin
Hienot! Olisiko sinulla ennen kuvaa? Itsellä lähtötilanne ihan sama joka suhteessa, olisi kiva nähdä lähtötilantresi mistä veisteltiin nämä uudet :)

Lisää
9 kuukautta 1 viikko sitten #42990 : Zeppelin
Osoitin kysymykseni siis käyttäjälle Magictrick!

Sivu luotiin ajassa: 0.804 sekuntia