× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kuvaketju vol3

Lisää
11 kuukautta 3 päivää sitten - 11 kuukautta 18 tuntia sitten #42557 : elina91
Moikka pitkästä aikaa!:) On vähentynyt huomattavasti täällä pyöriminen kun leikkauksesta kohta kulunut vuosi. Toki täällä välillä käyn lukemassa juttuja mutten enää aktiivisesti kirjoittele. Päätin laittaa kuvaa kehiin: muutoksia ei ole tapahtunut sen koommin. Toki nyt kun painoa kertynyt n. 5kg niin näkyy myös tisseissä. Implanttien rajoja ei helposti erota ja rinnat ovat "löysemmät" ja toki vähän isommat :blush: :lol: . Mutta kaikki edelleen hyvin ja toivottavasti sama rata jatkuu eteenpäin :)

Itse en ole haaveillut uudesta leikkauksesta tai isommista rinnoista, edelleen miellän nämä hyvän kokoisiksi ja isommat olisi mun makuun ollut liian isot kun havittelin luonnollisuutta. Katsellaan sitten jos joskus lapsia saan leikkausta uudelleen, poistanko vai mitä teen. Treeniä ei ole vieläkään haitannut eli kaikkea samaa olen pystynyt tekemään kuten ennenkin. Ainoastaan viime aikoina mahalteen nukkuminen ei ole onnistunut kun rintoja alkanut särkemään tai painavat ikävästi. Se on ainoa hetki kun kaipaan omia pieniä rintoja mutta siihen se kaipaus sitten jää:laugh:

FINEST 22.1.2016 Siim Simmo
Nagor Impleo Moderate 390cc lihaskalvon alla
166,5cm / 66kg
Urheilullinen, muodokas vartalo - lähtökohta 75b, rinnanympärys rinnan alta 77cm
Viimeksi muokattu: 11 kuukautta 18 tuntia sitten : elina91.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Santiago, ninnuli86, pulla, kukla, Maiju, jasmin, maicici

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
11 kuukautta 3 päivää sitten #42566 : Irene
Marialaurette, taitaa olla lihaksen alla? Muodosta päättelisin. Mulla oli sama ylhäältä pullea alhaalta littanampi muoto kun lihas vetää implantteja ylös sivuille. Ja kovat tietty kuin tiiliskivet, eikö? Ei hätää, kuuluu asiaan.

Odottele rauhassa, menee viikkkoja ellei kuukausia ennenkuin lihas ja muuut kudokset antavat myöten jolloin implantit laskeutuvat ja saavat luonnollisemman muodon, ja pehmenevät, samalla turvotusten laskiessa yleensä pienenevätkin. Ensimmäinen etappi siinä 6kk kohdalla, silloin voi päätellä ehkä tulevasta koosta, muoto ja tuntuma ovat lopullisesti valmiit vasta n 6kk kohdalla.

Hyvät niistä tulee:) Kärsivällisyyttä vain odotteluun!

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
11 kuukautta 3 päivää sitten #42569 : Marialaurette

Irene kirjoitti: Marialaurette, taitaa olla lihaksen alla? Muodosta päättelisin. Mulla oli sama ylhäältä pullea alhaalta littanampi muoto kun lihas vetää implantteja ylös sivuille. Ja kovat tietty kuin tiiliskivet, eikö? Ei hätää, kuuluu asiaan.

Odottele rauhassa, menee viikkkoja ellei kuukausia ennenkuin lihas ja muuut kudokset antavat myöten jolloin implantit laskeutuvat ja saavat luonnollisemman muodon, ja pehmenevät, samalla turvotusten laskiessa yleensä pienenevätkin. Ensimmäinen etappi siinä 6kk kohdalla, silloin voi päätellä ehkä tulevasta koosta, muoto ja tuntuma ovat lopullisesti valmiit vasta n 6kk kohdalla.

Hyvät niistä tulee:) Kärsivällisyyttä vain odotteluun!

Osittain lihaksen alla Pillen mukaan. Tuntuu siltä ku oikeesti olis järjetön paine sisällä, ilmapallot .. gummiballot.. mutta toissapäivän superturvotus on jo mennyt.. ny on paljon siistimmän näköiset.. vaikkakin edelleen :D aika vekkulit.

Mutta toivotaan että tulee jonkun näköset, jos ees vähä paremmat ku ne vanhat ketunnenät.. tosin ne oli kyllä hyvän kokoiset mutta kun on rinta kuin panssarivaunun keulalla.. kiitos suvun perintönä saadun järeän rakenteen. Ne ei oikeasti näyttäny miltään vaikka koko oli 95C. (btw, Äitini on kuin joku kehonrakentaja yläkropaltaan..) Mutta on järeästä kropasta hyötyäkin, ei ihan mikkää hiirulaiset uskalla tulla leikkimään tunteilla. ;)

Lisää
11 kuukautta 2 päivää sitten - 10 kuukautta 3 viikkoa sitten #42575 : Heleä
Viimeinen kokeilu onnistuuko tällä.

26v
177cm/65 kg
a-kuppi
KP/Siim Simmo 9/16
Motiva matrix full 400 cc lihaskalvon alla
Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 3 viikkoa sitten : Heleä.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla, bell, Linneaa, Judith, jasmin, maicici

Lisää
11 kuukautta 2 päivää sitten - 10 kuukautta 3 viikkoa sitten #42576 : Heleä
Mahtavaa, nyt innostuin! Tässä vielä kuva jossa lähtötilanne, leikkausta seuraava päivä ja oisko 4. ja 6. viikko.

26v
177cm/65 kg
a-kuppi
KP/Siim Simmo 9/16
Motiva matrix full 400 cc lihaskalvon alla
Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 3 viikkoa sitten : Heleä.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kukla, bell, Judith, jasmin, maicici

Lisää
11 kuukautta 2 päivää sitten #42577 : Linneaa

Heleä kirjoitti: Mahtavaa, nyt innostuin! Tässä vielä kuva jossa lähtötilanne, leikkausta seuraava päivä ja oisko 4. ja 6. viikko.

On tosi nätit!! :)

08/2016 Nagor Impleo 460cc HR / Jyri Kullamaa

Lähtökohta lievästi tubulaariset rinnat.

Lisää
11 kuukautta 1 päivä sitten #42578 : ilyena
Katotaan saanko kuvan näkyviin :whistle:

Tässä kaks viikkoa vanhat tissit. Leikkauksessa leikeltiin myös nännejä pienemmiksi, siks toisessa kuvassa tollaset jättimäiset teipit :blink:

Nagor Impleo 390cc / high profile, lihaksen päälle
12/2016

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Era, pulla, pintetta, kukla, Maiju, Judith, maicici

Lisää
11 kuukautta 6 tuntia sitten #42587 : maicici
Onpa nätit! Mulle tosiaan suunnitteilla sama implantti, joten kiitos tosiaan tästä :)
Ilyena, millainen lähtökohta oli? kuka sut leikkasi? Miten olet toipunut?

12/2016 Jyri Kullamaa Fin-Est, Nagor Impleo HR 360cc, lihaksen päälle
Lähtökohta 80B, 171 cm/68 kg

Lisää
11 kuukautta 5 tuntia sitten #42588 : ilyena
Kiitos :) lähtökohta mulla oli ruma :D mun piti ottaa klinikalla kuva sit ku on viivat ja muut piirretty, mutta pääsinkin sen jälkeen suoraan pöydälle nii se sitten jäi kaikessa paniikissani. Mulla oli jonkun verran tubulaarisuutta tisseissä (sen takia tehtiin toi nännioperaatio samalla, ettei nännit tulisi ulkoneviksi) ja rintsikkakoko oli mallista riippuen ehkä 70B-C. Aika sellaset "yläpainotteiset" tissit ja mikäli oikein ymmärsin, niin rinnanaluspoimua vähän laskettiin alaspäin. Ja Helsinki Clinicillä olin :)

Oon toipunut hyvin, toki eka viikko oli aivan kamala ja edelleenkin aina esimerkiks aivastaessa pelottaa, että tissit putoo :lol: noi rintojen alla olevat haavatkin on parantuneet tosi kivasti jo. Nännihaavat on aika punaset ja selkeet vielä, mutta eiköhän nekin siitä lähde haalistumaan. Kuitenkin vasta kaks viikkoa leikkauksesta. Hämmentävintä on ehkä se, että välillä kun katon näitä nii nää näyttää ihan valtavilta ja välillä taas mietin että miksen ottanu isompia :whistle: mutta oon silti ihan mielettömän tyytyväinen!

Nagor Impleo 390cc / high profile, lihaksen päälle
12/2016

Lisää
10 kuukautta 4 viikkoa sitten #42602 : ehkatanavuonna

Nooruli kirjoitti:

pulla kirjoitti: Nooruli: Wau! Noi on ihan täydelliset! :woohoo:
Tässähän alkaa melkein tulla himo, josko joskus ihan pikkasen isommat vielä hankkis.. :laugh:

Kiitos pulla :blush: Niin sitä ihmisillä on erilaiset mieltymykset. Itse en tykkää yhtään, että tissit sojottaa ulospäin ja kiitorataa on kilometri. Myös edellisillä tisseillä oli tämä vika ja johtuu ilmeisesti rintojen muodosta eikä sille mahda mitään. Mutta silti suunnittelen niitä n. litraisia kunhan nämä paranevat ja saan kerättyä rahat. :silly: Ei nuo omaan silmään näytä millään lailla isoilta.

Nooruli oisko mahdollista saada kuvaa aikaisemmistasi 390cc lihaksen päälle? Minulle olisi tulossa tuon kokoiset, niin kiinnoistaisi nähdä, mikäli löytyy kuvia :silly:

Leikkaus 6.helmikuuta.2017. Siim Simmo, laitettu Nagor 390cc lihaskalvon alle. 164/63

Lisää
10 kuukautta 4 viikkoa sitten #42608 : Zelda
Tässä minun 5 päivää vanhat rakkaani. Eli Kullamaan käsialaa, 390cc lihaksen päällä. Omat mitat tosiaan 162cm/55kg.

Leikkaus 14.12.2016
Nagor 390cc lihaksen päälle
Fin-Est / Kullamaa
165/52

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: zefy, pulla, kukla, Linneaa, maicici, hennah, Mariel, aronilla

Lisää
10 kuukautta 4 viikkoa sitten - 9 kuukautta 1 viikko sitten #42621 : Marialaurette
poistin kuvat
Viimeksi muokattu: 9 kuukautta 1 viikko sitten : Marialaurette. Syy: kuvien poisto
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla

Lisää
10 kuukautta 4 viikkoa sitten #42623 : Santiago
Tässä mun rinnat, ekassa kuvassa 4kk ja lopuissa 6kk. Eipä noissa juuri muutosta tapahdu, siksi en ole enää niin paljoa niitä kuvaillutkaan. Mulla on editoimatta vielä video RealSelfiin ja ilmoitan kun se on valmis katsottavaksi.

32-v, 156 cm, 53 kg
Motiva Ergonomix demi 320cc lihaskalvon alle 9.6.2016
Siim Simmo, Karhupuiston plastiikkakirurgia
Ennen/jälkeen@RealSelf

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Liina, pulla, kukla, bell, sandwoman, Boobs, Judith, jasmin, hennah, Mim ja tällä käyttäjäll on 4 muuta kiittäjää

Lisää
10 kuukautta 3 viikkoa sitten #42702 : Santiago
Sain vihdoinkin aikaiseksi päivittää RealSelfiin videon ja kuvia, linkki löytyy allekirjoituksesta. Käykää katsomassa :)

32-v, 156 cm, 53 kg
Motiva Ergonomix demi 320cc lihaskalvon alle 9.6.2016
Siim Simmo, Karhupuiston plastiikkakirurgia
Ennen/jälkeen@RealSelf
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Liina

Lisää
10 kuukautta 3 viikkoa sitten - 10 kuukautta 3 viikkoa sitten #42705 : Tulevaexlauta
Onpa kiva nähdä kuvia kauniista rinnoista!

Mulle ollaan laittamassa pyöreät 330 nagorit ja nyt mietin että ei toi 360 nyt niin kauhean iso olis. Hmm..

Täytyypä kysästä mitä mieltä lääkäri on. :)

2.1.2017 Fin-Est. Kullamaalle aika. Suunnitelmissa Nagor 330. Lähtötilanne kahdesti imetetty A-kuppi.

Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 3 viikkoa sitten : Tulevaexlauta.

Lisää
10 kuukautta 3 viikkoa sitten #42711 : Enigma
Ota isompi koko ehdottomasti.Niin vähän eroa, että tuolla 30 cc erolla et liian isoja saa..
Itsellä 290 näytti isolta ja nyt vuosien jälkeen sitä mieltä että säälittävän pienet ja menen tuplaamalla koon ensi kesänä..

Sairaala Siluetti, Jari Viinikainen
Mentor CPG 322 295cc dual plane
04/2014, jäivät liian pieniksi...

06/ 2017 Motiva Ergonomix Full 500cc
dual plane
Jyränki Janne/ Helsinki Clinic

170cm/ 63kg

Lisää
10 kuukautta 2 viikkoa sitten - 10 kuukautta 1 viikko sitten #42723 : pulla
Santiagolla on kyllä onnistunut lopputulos!:)

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015
Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 1 viikko sitten : pulla.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Santiago, Enigma, Liina, sagabel, ninnuli86, kukla, elina91, sandwoman, Boobs, Vadelma99 ja tällä käyttäjäll on 7 muuta kiittäjää

Lisää
10 kuukautta 2 viikkoa sitten #42725 : Katsuli
Vautsi miten onnistuneet lopputulokset Santiagolla ja Pullalla!

Tää palsta on kyllä ihan super hyvä.
15 vuotta asiaa pohtineena ja kahden lapsen imetyksen jälkeen, päätin että nyt menen vihdosta viimein leikkaukseen. Vaikka täältä on lukenut vastoinkäymisistäkin, niin silti tulee päivä päivältä varmempi olo, että oli oikea päätös. Leikkaus parin viikon päästä ja nyt alkaa jännittämään ihan toden teolla.

Kiva, kun moni jaksaa päivitellä kuvia tänne, saa vähän jotain hajua, miltä mikäkin näyttää. :)

Leikkaus 16.1.2017 Fin-est
Nagor impleo 360cc.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla

Lisää
10 kuukautta 1 viikko sitten #42785 : Sarppa

pulla kirjoitti: Santiagolla on kyllä onnistunut lopputulos!:)

Vähän pikapäivitystä täältä landeltakin.. Täälläkin on nimittäin edelleen niiiiiiin tyytyväinen tissien omistaja!:woohoo:
Lähtökohta mulla tyhjiksi aikoinaan imetetyt a-kupin nahat. Ekassa leikkauksessa laitettiin natrellen anatomiset. Leikkaus tehtiin kesällä 2015 ja se meni päin peetä. Myös tokat natrellet meni päin peetä syksyllä 2015. Omaa rintaa mulla ei alunperinkään juurikaan ollut ja natskujen mukana lähti siitäkin osa pois.
Helmikuussa 2016 asennettiin Motiva Ergonomixit 550- koossa. Nää siis asennettuna nelikymppiseen, 165-senttiseen ja 62-kiloiseen kroppaan.
Ja kas kummaa; rinnat tuntui omilta heti ekasta päivästä lähtien. Rakkautta ensisilmäyksellä!;) Nelikymppisenä vasta sain elämäni rinnat ja muutenkin elämä hymyilee! Työ, perhe ja urheilu täyttää jälleen elämän ja onnellisempi en voisi olla!:)
Välillä haikailin jo isompia, mutta onneksi järki vielä pelaa sen verran, että päätin unohtaa ne toiveet. Mun leikkaushistorialla voin todeta: Ei enää leikkauksia kiitos! Nää on juuri sopivat mulle, piste.

Hei pulla! En oo käynyt täällä vähään aikaan ja nyt etsiskelin tietoa sun viimeisimmästä leikkauksesta, ootko kirjoittanut siitä johonkin tänne foorumille?:) Kiinnostaisi tietää, missä olet laittanut, sijoitustapa ja kuka leikkasi?:) Täällä on yksi toinenkin harteikas ja liikunnallinen tapaus, sen takia mielestäni hyvä verrata johonkin, jolla suht. samanlainen kroppa!:)

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c
Leikkaus 7.12 Karhupuiston kautta
Tavoitteena max d-kupin vaikutelma

Tulossa motiva ergonomix osittain lihaksen alle, koko ?

Lisää
10 kuukautta 1 viikko sitten - 10 kuukautta 1 viikko sitten #42787 : maicici
Tässä mun ennen ja jälkeen kuvat.
"Jälkeen" kuva on siis otettu leikkausta seuraavana aamuna.
Olen tosi tyytyväinen tulokseen, olisin toki pärjännyt vähän pienemmilläkin, mutta nää on ihan mahtavat :)
Mulle siis suunniteltiin 390 cc, mutta laitettiinkin sitten 360 cc.

Toivottavasti tästä jollekin jotain apua, kuka koon kanssa pähkäilee. Tosin kaikki tisut näyttäisi näyttävän pienemmiltä kuvissa....

Pahoitteluni kuvien huonosta laadusta. Paska kännykkäkamera ja huono rajaus :-S

12/2016 Jyri Kullamaa Fin-Est, Nagor Impleo HR 360cc, lihaksen päälle
Lähtökohta 80B, 171 cm/68 kg

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 1 viikko sitten : maicici.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: hennah, aronilla

Sivu luotiin ajassa: 0.911 sekuntia