- Vastaanotettu kiitos 341
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Irene kirjoitti: Marialaurette, taitaa olla lihaksen alla? Muodosta päättelisin. Mulla oli sama ylhäältä pullea alhaalta littanampi muoto kun lihas vetää implantteja ylös sivuille. Ja kovat tietty kuin tiiliskivet, eikö? Ei hätää, kuuluu asiaan.
Odottele rauhassa, menee viikkkoja ellei kuukausia ennenkuin lihas ja muuut kudokset antavat myöten jolloin implantit laskeutuvat ja saavat luonnollisemman muodon, ja pehmenevät, samalla turvotusten laskiessa yleensä pienenevätkin. Ensimmäinen etappi siinä 6kk kohdalla, silloin voi päätellä ehkä tulevasta koosta, muoto ja tuntuma ovat lopullisesti valmiit vasta n 6kk kohdalla.
Hyvät niistä tulee:) Kärsivällisyyttä vain odotteluun!
Heleä kirjoitti: Mahtavaa, nyt innostuin! Tässä vielä kuva jossa lähtötilanne, leikkausta seuraava päivä ja oisko 4. ja 6. viikko.
Nooruli kirjoitti:
pulla kirjoitti: Nooruli: Wau! Noi on ihan täydelliset!
Tässähän alkaa melkein tulla himo, josko joskus ihan pikkasen isommat vielä hankkis..
Kiitos pullaNiin sitä ihmisillä on erilaiset mieltymykset. Itse en tykkää yhtään, että tissit sojottaa ulospäin ja kiitorataa on kilometri. Myös edellisillä tisseillä oli tämä vika ja johtuu ilmeisesti rintojen muodosta eikä sille mahda mitään. Mutta silti suunnittelen niitä n. litraisia kunhan nämä paranevat ja saan kerättyä rahat.
Ei nuo omaan silmään näytä millään lailla isoilta.
pulla kirjoitti: Santiagolla on kyllä onnistunut lopputulos!
Vähän pikapäivitystä täältä landeltakin.. Täälläkin on nimittäin edelleen niiiiiiin tyytyväinen tissien omistaja!
Lähtökohta mulla tyhjiksi aikoinaan imetetyt a-kupin nahat. Ekassa leikkauksessa laitettiin natrellen anatomiset. Leikkaus tehtiin kesällä 2015 ja se meni päin peetä. Myös tokat natrellet meni päin peetä syksyllä 2015. Omaa rintaa mulla ei alunperinkään juurikaan ollut ja natskujen mukana lähti siitäkin osa pois.
Helmikuussa 2016 asennettiin Motiva Ergonomixit 550- koossa. Nää siis asennettuna nelikymppiseen, 165-senttiseen ja 62-kiloiseen kroppaan.
Ja kas kummaa; rinnat tuntui omilta heti ekasta päivästä lähtien. Rakkautta ensisilmäyksellä!Nelikymppisenä vasta sain elämäni rinnat ja muutenkin elämä hymyilee! Työ, perhe ja urheilu täyttää jälleen elämän ja onnellisempi en voisi olla!
Välillä haikailin jo isompia, mutta onneksi järki vielä pelaa sen verran, että päätin unohtaa ne toiveet. Mun leikkaushistorialla voin todeta: Ei enää leikkauksia kiitos! Nää on juuri sopivat mulle, piste.