× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kuvaketju vol3

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49939 : Vaahtera
Suski:Minulla oli eilen puolivuotistarkastus ja kysyin niin implantit on vain yläosastaan, ei edes puolta lihaksen alla.Näin kai muillakin?Mulla kyllä tällä tekniikalla hyllyvät ihanan pehmeät rinnat.Nagor tuntuu kyllä mentorin jälkeen ihan erilaiselta ja mukautuu minusta paremmin asennon mukaan.Tarkastuksessa kaikki ok.Yritän laittaa kuvan mikä otettu tarkastuksessa.Olisi kiva saada kuvia eri kokoisista implanteista.Tuosta edellisestäkin kirjoittajan kuvista huomaa että rinnat tulleet esille enemmän kun aikaa kulunut ja kudos antanut periksi.

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49943 : Vaahtera
Eli tässä kuvat.Toinen on alempana, mutta johtuu kuulemma mun rakenteesta.Toinen myös hiukka pienempi kuten aina ollutkin.

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Emmssh

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49945 : Vaahtera
Tässä mun 275cc Mentorit!Eli todellakin liian pienet laitettu kun ei täytä rintakehää!Kumpi teistä parempi.Musta tää 460cc ehdottomasti.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Emmssh

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49951 : Jenska
Vaahtera, hyvältä näyttää :) Kaunis lopputulos ollut molemmissa leikkauksissa.

Mulla tulee huhtikuussa puol vuotta leikkauksesta ja odotan kovasti niitä "jälkeen" kuvia. Mulla on kans koko eroa rinnoissa, vasen on suurempi nyt ja oli jo ennen leikkausta.. ja tuntuu et ne on vähän eri tasoissa. Ehkä niistä kuvista näkee sit paremmin kun ne on jonkun toisen ottamat eikä itse pällistele peilistä.

Haluun ehdottomasti uuden leikkauksen ja isommat implantit jossakin vaiheessa.. :silly:

15.10.18 Finest/Kullamaa
Pyöreä nagor hr 300cc osittain lihaksen alla
156/52

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49963 : suski9
Olen kuullut, että osittain lihaksen alla olevien silikonit ovat melko luonnollisen tuntuiset, koska ne reunat eivät tunnu. Ainoa syy, miksi yliviivasin tämän tavan pois oli leikkauksesta aiheutuva kipu. Se on kuulemma kivulias? ja sekin vähän häiritsisi, että lihaksia pitäisi leikellä...

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49969 : Miki
Tuo kivun tunteminen on kyllä hyvin yksilöllistä.Realselfistä kun olen lueskellut parin vuoden ajan muiden kokemuksia,olen huomannut että niitä joilla on kovat kivut löytyy myös niistä joilla on laitettu lihaksen päälle ja lihaksen alle laitetuistakin löytyy niitä joilla on pienet kivut,vaikka tietysti tuossa lihaksen alle laitossa on yleisesti ottaen hieman enemmän kipua johtuen juuri lihaksen leikkaamisesta.
Itselle laitettiin osittain lihaksen alle (nykyään ei kai kauheasti laiteta kokonaan lihaksen alle) ja minusta kivut eivät olleet kovin pahat.Tosin ihan suosiolla söin ensimmäisen viikon jatkuvasti kipulääkkeitä ja sen jälkeen enää tarvittaessa.Nyt on reilu kaksi viikkoa leikkauksesta ja eipä enää juuri kipulääkkeitä tarvitse.Pientä kipuilua ja epämukavuutta vielä tietysti on,sekä sellasia lyhyt kestoisia kipu pistoksia,mutta ne eivät kestä niin kauaa,että niihin tarvitsisin lääkettä.
Tuosta tuntumasta en osaa vielä hirveästi sanoa,liian turvoksissa ja parantumis vaiheessa ovat vielä. Ja tietysti mulla on anatomiset implantit joten ne ovat jähmeämmät kuin pyöreät.

Lähtötilanne; 155cm/48-51kg (vaihtelee vuodenajan mukaan) Rinnat hieman roikkuvat ja epäsymmetriset,70 b/c (?)
Laitettu 26.2.-19 Mentor Anatominen CPG 323 440cc osittain lihaksen alle
(Estetiikka Mansurow)

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten - 2 kuukautta 1 viikko sitten #50013 : Kukkuu
Leikkauksesta (kohotus & implantti) on nyt puoli vuotta. Arvet ovat mielestäni hyvin parantumassa, teipailin niitä sen 6kk. Kuvissa rintojen alla näkyvä punainen rantu on painauma liiveistä, ei arpi! :)

B-lite 685cc + mastopexia 08/2018.

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 1 viikko sitten : Kukkuu. Syy: Ylim kuvien poisto
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mihu, Emmssh, Vaahtera

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #50037 : Vaahtera
Hyvältä näyttää kukkuu edelleen!Onko ihmiset huomannu muutoksen?Ovatko kyselleet ootko käyny veitsen alla(hyi kauhee sanonta)?Ootko nyt löytäny hyviä liivejä?Mulla ehkä parhaat lumingerielta ostetut parfait lingerien liivit mitkä isot implantit ketjussa kuvana.Edelleen tuo 520cc jäi kolkuttelemaan, mut ennemmin pitäis painoa pudottaa, tullu vaan lisää, niin rinnatkin pomppais silmille erilailla...

Lisää
2 kuukautta 6 päivää sitten #50045 : Henriikka_
Piti itelläki tulla päivittää kuvia.. :D noin 7kk leikkauksesta ja kyllä on muutosta tapahtunut jatkuvasti. Pikkusen vielä terhakkaammat kun mun rinnat olis ni olisin täysin tyytyväinen. Mutta kyllä tämä kelpaa eikä passaa valittaa, 10 000 krt parempi ku alkutilanne.

Nagor 360 lihaksen alle + mastopeksia.
Leikkaus tehty 24.8.2018.
Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mihu, Emmssh, suski9

Lisää
2 kuukautta 4 päivää sitten #50057 : Kukkuu
Oon tosi avoimesti kertonut operaatiosta, eli varmaan kaikki tietävät... :D Hirmuisen paljon olen saanut kommentteja asiasta, mutta lähinnä sellaisia, että monen muunkin mielessä on ollut joko implanttien tai kohotusleikkauksen hankkiminen.

Jos muuten etsitte hyviä kaarituettomia liivejä, joilla rinnoista tulee kauniin muotoiset (!), niin suosittelen Freya Deco wireless -liivejä, joita saa esim Bravissimolta.

Muuten on kyllä ollut tuskaa löytää tarpeeksi isoja liivejä 70cm rinnanympäryksellä. Fredan Funky Lady on erikoistunut isoihin kokoihin ja sieltä on löytynyt muutamat (ja nekin olleet isoimmat, mitä löytyy!), mutta harmittavan monessa mallissa kuppikoot loppuvat kesken :( .Ei kuulemma ole kysyntää...

B-lite 685cc + mastopexia 08/2018.

Lisää
2 kuukautta 4 päivää sitten #50071 : Nagor95
Mulla nyt muutama kuukausi leikkauksesta ja hyvin on parantuneet. Muuten oon ihan tyytyväinen, mutta nännit on vähän sivuilla ja kokoa sais olla enemmän :D Ehkä sitten joskus hankin isommat.

164cm 50kg Lähtökohta kerran imetetty 65B. 15.11.2018 FinEst/Kullamaa Nagor HR 360cc lihaskalvon alle
Uusi kuppikoko 65F/G

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Susanne, miak, Emmssh

Lisää
2 kuukautta 4 päivää sitten #50073 : Iilimiili
Nagor96, todella kaunis lopputulos.
Mä en huomaa yhtään että nännit olisivat sivuilla.
Upeat ovat.

174cm, 72kg, harteikas.
Loppuun imetetty AA 85
Mentor anatomiset 440cc+mastopexia
Estetiikka Mansurow

Lisää
2 kuukautta 4 päivää sitten #50077 : Mirmutin
Nagor96, kauniit ja sopusuhtaiset ovat :)

Leikkaus 8.3.2019 Cityklinikka/Riikka Veltheim
Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
75B 2x imetetyt

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #50233 : Emmssh
Hyvältä näyttää kaikilla mielestäni! :)

Itsekin sain nyt aikaiseksi kaivettua vanhat kuvat ja otettua muutamat uudet.

Tässä siis kuvat ennen leikkausta, muutamia päiviä leikkauksen jälkeen ja nyt hieman alle 6kk jälkeen.

10.10.2018 / Mansurow
Mentor anatominen 260cc
CPG 323, high profile
Lihaksen alle
156/45

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Salmiaggi, Susanne, Iilimiili, Mirmutin, satuka

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #50345 : Miki
Hieman kuvia nyt kun on kuusi viikkoa tullut täyteen ja tukiliivejä ei tarvitsisi enää pitää :)

Lähtötilanne; 155cm/48-51kg (vaihtelee vuodenajan mukaan) Rinnat hieman roikkuvat ja epäsymmetriset,70 b/c (?)
Laitettu 26.2.-19 Mentor Anatominen CPG 323 440cc osittain lihaksen alle
(Estetiikka Mansurow)

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kukkuu, Henriikka_, Emmssh

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #50395 : Omena89
Tässä vähän kuvaa, milta rinnat näyttävät nyt 3,5 vuoden jälkeen leikkauksesta. Tyytyväinen olen ollut vaikkakin on pari kertaa tullut pohdittua, oliko tämä sittenkään tarpeellinen operaatio. Tuntuu, että pienemmät rinnat on alkaneet viehättää silmää kun itse sai vihdoinkin isommat. :D

12.12.2015 Janne Jyränki
Nagor Moderate 390cc

Lähtökohta: 169cm/68kg/75B

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: jiikoo, Henriikka_, miak, Masukka, Iilimiili, Mirmutin, Roosa, Mariajen

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #50397 : suski9

Henriikka_ kirjoitti: Piti itelläki tulla päivittää kuvia.. :D noin 7kk leikkauksesta ja kyllä on muutosta tapahtunut jatkuvasti. Pikkusen vielä terhakkaammat kun mun rinnat olis ni olisin täysin tyytyväinen. Mutta kyllä tämä kelpaa eikä passaa valittaa, 10 000 krt parempi ku alkutilanne.

Henriikka, hyvältä näyttää! Onko sinun Nagorit high profile vai moderate? Itselle tarjottiin 330cc silikoneja mutta minusta tuntuu että ne jää kuitenkin liian pieniksi mitä haluaisin... Kyselin toiselta kirurgilta ja se sanoi, että minun iho näyttää venyvän herkästi niin sen takia suurempia silikoneja ei uskalla laittaa :( Olen nyt kallistunut sen puoleen, että laittaisin lihaskalvon alle. Sekin tuli nyt uutena tietona, että silikonitr voi laittaa myös lihaskalvon alle eikä tarvitse lihaksen alle laittaa.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Selina

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #50405 : Mariajen
Vau, onpa kauniit ja sopusuhtaiset rinnat! Oisin tosi tyytyväinen jos munkin lopputulos tulisi olemaan samankaltainen.

B-kuppi
160/53kg
Rintakehän leveys 78cm ja hartioita löytyy

Suunnitteilla 355cc/375cc Motiva Ergonomix
Osittain lihaksen alle
5/2019 Helsinki Clinic
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Omena89

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #50413 : Neppis77
Mulla ei ole lähtötilanteesta kuvaa. :ohmy: Mutta tässä tilanne reilun 2vk jälkeen. Halusin luonnollisen lopputuloksen mut en silti tiiä oisko pitänyt ottaa isommat :lol: :silly:
Ja välillä nää tuntuu silti isoilta. Päättäis jo ihminen :woohoo:

Joku muistikuva oli siitä että kun oli rintalihasta paksusti niin oli siinä ja siinä että saiko implanttia sinne alle. Kuulemma myös leveä ja hieman painunut rintakehä :dry: niin osa implantista jotenkin "häviää" siihen.

Mutta eipä kukaan oikein huppari päällä muutosta huomaa! Koklasin vanhoja lappubikineitä niin se tissi kyllä "räjähtää" sieltä :woohoo:

Sain leikkauksen jälkeen urkkaliivit koko 85C mutta nyt tikkien poistossa kun tarjosivat nätimpää tukiliiviä niin koko oiskin 80B. Mulla oli sama koko ennen leikkausta :blink:

41v 171cm 64-67kg/ Sporttinen hoikka
Kerran imettänyt, ennen imetystä pienet A/B, imetyksen jälkeen tyhjähköt pussit.

Sebbin anatominen 320cc
KC Clinic / Kupi
Huhtikuu 2019

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #50417 : Vaahtera
Neppis: Luulen että koko voi tuosta vielä kasvaa kun lihas antaa periksi.Minulle ainakin kävi niin, olivat ihan litassa kudosten alla vaikka oli uusintaleikkaus.
Kauniita tuloksia kaikilla!

Sivu luotiin ajassa: 0.471 sekuntia