× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kuvaketju vol3

Lisää
6 kuukautta 1 viikko sitten #48295 : Kukkuu
Henriikka, on oikein onnistunut muutos - kiitos ennen & jälkeen -kuvista.

B-lite 685cc + mastopexia 08/2018.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
6 kuukautta 1 viikko sitten #48298 : Vaahtera
Oikein kauniit rinnat Henriikka!Onko haava jo ok?Uskaltaisinkohan mäkin laottaa kuvaa mini implanteista tähän tilanteeseen, nekin omi ihan kauheet....

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
6 kuukautta 1 viikko sitten #48299 : Henriikka_
Vaahtera laita vaan kuvaa. En ymmärrä miksi ihmiset häpeää oikeastaan kun eihän täällä toisiamme edes tunneta. Ja kuvista on hyötyä muille! :) haava on ok, niin ihanaa. Arpi iso, leveä mutta onneksi jää piiloon. En ole vieläkään sitä arpivoidetta ostanut. En varmaan enää ala teippailee, tuskin siitä hyötyä on..???

Nagor 360 lihaksen alle + mastopeksia.
Leikkaus tehty 24.8.2018.
Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg

Lisää
6 kuukautta 2 päivää sitten #48420 : ninski
Melankolia :) mikä profiili sulla on tuosta implantista? Näyttää hyvältä!

154cm / 46kg / kiinteä B-kuppi, ei imetyksiä.
Motiva Ergonomix Demi 360/340cc osittain lihaksen alle
Helsinki Clinic 12/18

Lisää
5 kuukautta 2 viikkoa sitten - 5 kuukautta 4 päivää sitten #48546 : elllie
Pikkuimplanteilla kaikki hyvin :D arvetkin tuntuu vielä näin puolen vuoden jälkeenkin vaalenevan!
/pois

Tubulaariset rinnat korjattu julkisella 4/2018
215cc Natrelle anatominen osittain lihaksen alla
Mitat 167/53

Viimeksi muokattu: 5 kuukautta 4 päivää sitten : elllie.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Minsku73, Onneli, Vaahtera, rosaemilie

Lisää
4 kuukautta 4 päivää sitten #48841 : suski9
Onko sulla Vaahtera muuten silikonit lihaksen alla vai päällä?

Lisää
4 kuukautta 3 päivää sitten #48873 : Vaahtera
Osittain alla.

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten - 2 kuukautta 3 viikkoa sitten #49449 : suski9
Monella näyttää olevan lihaksen alla. Olen kuullut, että lihaksen alle asetetuissa silikoneissa rinnat tuntuvat kovilta eivätkä ne heilu ollenkaan ja ovat melko luonnottomat. Onko näin? Haluaisin itse laittaa päälle sen takia, että pelkään rintojen alkavan roikkua ja lihaksen alle pelottaa laittaa, koska kivut ovat kovmmat ja tuntuu jotenkin pahalta ajatukselta että minun lihaksiin kajotaan :D Arveluttaa myös se, että lihas painaa silikoneja tai se tuntuu jotenkin epämiellyttävältä (esim. nostaessa painavaa tai kuntoillessa). Miten muuten lihaksen päälle laitetuissa juokseminen onnistuu? Voiko se jotenkin vahingoittaa silikoneja/valahtaa jne?
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 3 viikkoa sitten : suski9.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #49451 : Smilygirl79
Mulle ainakin lääkäri sanoi, että lihaksen alle laitettuna lopputulos luonnollisempi ja implantti pysyy paremmin paikoillaan. Hyvin ovat pehmenneet. Kuusi viikkoa leikkauksesta olen treenannut täysillä eikä ole mitään ongelmia ollut. Ensi viikolla toinen jälkitarkastus. Itse olen ainakin hyvin tyytyväinen.

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
30.11.2018
Motiva Ergonomix 500ccc osittain yläosasta lihaksen alle
177/84
Lähtötilanne c-kuppi, leikkauksen jälkeen G-H-kuppi

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten - 2 kuukautta 1 viikko sitten #49641 : satukos
Moikka,

Mulla oli leikkaus nyt maanantaina ja lopputulokseen oon enemmän kuin tyytyväinen!

Tässä pari nopeeta kuvaa kun pääsi sairaalassa suihkuun leikkauksen jälkeisenä aamuna.

Koko keho on kyllä tosi turvoksissa kyseisissä kuvissa :)

Leikkaus suunnitteilla 11.2.2019 Finestin kautta
360cc / 390cc pyöreä Nagor mahd. lihaskalvon alle tai lihaksen alle.

mitat: 173cm / 64kg

Laitettu 11.2.2019 lihaksen alle Nagorin pyöreä ja korkea (IMP-HR) 390cc implantti. Kirurgina Jyri Kullamaa

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 1 viikko sitten : satukos.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Henriikka_, Minsku73, miak, Vaahtera, Masukka, Iilimiili, pörrö

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49643 : selena
Vau, näyttääpä hyvältä jo näin alkuvaiheessa! Sopii sun kroppaankin todella hyvin. Mimmonen oli sun lähtökohta?

• 01/02/2019, Helsinki Clinic
• 163 cm, 54kg
• lähtötilanne melkein nolla
( AA ? )
• Motiva ergonomix full 425cc, lihaksen päällä, lihaskalvon alla
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: satukos

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten - 2 kuukautta 1 viikko sitten #49645 : satukos
Lähtökohta oli tälläinen! Entiset liivit jotka nakkasin roskiin oli topattuja 70B-C kokoisia.

Kaikki epäsymmetrisyys entiseen verrattuna näyttää ainakin tällä hetkellä korjaantuneen. Oon ihan älyttömän tyytyväinen.

Leikkaus suunnitteilla 11.2.2019 Finestin kautta
360cc / 390cc pyöreä Nagor mahd. lihaskalvon alle tai lihaksen alle.

mitat: 173cm / 64kg

Laitettu 11.2.2019 lihaksen alle Nagorin pyöreä ja korkea (IMP-HR) 390cc implantti. Kirurgina Jyri Kullamaa

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 1 viikko sitten : satukos.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iilimiili

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49647 : miak
Satukos; siis todella upeat rinnat jo noin pian leikkauksesta :blink: !!

Motiva ergonomix full 400 osittain lihasten alla, Health Clinic, Siim Simmo 27.3.2019

177cm/75kg
Lähtökohta imetyksien ja laihtumisen jälkeen täysin tyhjät A-B kuppi

Lisää
2 kuukautta 4 päivää sitten #49689 : Iilimiili
Satukos, nuo on todella kauniit.

174cm, 72kg, harteikas.
Loppuun imetetty AA 85
Mentor anatomiset 440cc+mastopexia
Estetiikka Mansurow

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #49827 : suski9
Olisi kiva kuulla, miltä rinnat tuntuvat käteen. Huomaako, että on silikonirinnat? Minulle suositeltiin konsultaatiossa, että silikonit laitettaisi lihaksen alle. Itse olin alussa sitä mieltä että päälle. Litistääkö lihas silikonia? Alunperin oli tarkoitus ottaa 330cc mutta jos se laitetaankin lihaksen alle niin onko parempi valita vähän isompi implantti? Jännä olisi myös nähdä kuvia silikoneista, kun on polvillaan (silleen että rinnat roikkuvat). Itselläni on laihdutuksen ja varmaan synnynnäisen epämuodostumisen takia roikkuvat rinnat ja nännit osoittavat alaspäin, ja varsinkin kun on kontallaan niin rinnat ovat todella kapeat ja pitkät.

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #49831 : piketsu
mun rinnat ainaki tosi pehmeet käteen. ja hölskyy liikkuessa.. kontallaan kun itse katson niitä eivät näytä hienoilta. mutta mulla oliki niin huono alku tilanne että no se on pieni vika kun kerranki elämässään muuten sai rinnat mitkä kehtää miehelleen näyttää.. mulla laitettii lihaksen päälle tilanteeseen missä oli vain pienet tyhjät pussukat, 370 sebbinit..
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: suski9

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten - 1 kuukausi 2 viikkoa sitten #49833 : Suvinen-85
Neljä päivää leikkauksen jälkeen. Lähtökohta A- ja AA-rinnat, nännit niin sivuilla kuin ikänäs.

Laitettiin anatomiset 325 Sebbinit lihaksen päälle, yläosa lihaskalvon alle paikallispuuduksessa. Turvoksissa sekä rintojen väli että itse nainen ;).

Tyytyväinen lopputulokseen jo nyt, vaikka pinkeät ja hieman kainaloissa olevat pallerot nämä vielä ovat. Ensimmäistä kertaa elämässäni mulla on rinnat :laugh: .

Lisätty toinen kuva, jossa kuusi päivää leikkauksesta.

167/58, Sebbin 325 anatomiset implantit lihaskalvon alle ja nännien operointi, Kupi 2/2019. Muutos A/AA 75 -> C75.

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Viimeksi muokattu: 1 kuukausi 2 viikkoa sitten : Suvinen-85. Syy: Lisätty kuva
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Minsku73, ehkäjoskus, Masukka, Iilimiili, satuka

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #49887 : Vaahtera
Teillä juuri leikatuilla pulpahtaa kunnolla nuo rinnat esiin kunhan kudos antaa periksi.Ite kun vaihdoin isompaan niin toinen suureni puolella kun kudos antoi periksi.Paljon isommat rinnat nyt kun leikkauksen jälkeen mistä nyt reilu puoli vuotta.Ja mulla nagor impleot osittain alla ja kyllä hölskyvät, ovat yllättävän löysät.Pienemmät mentorit ei paljoa hölskyny, tykkään ite enemmän näitten tuntumasta.Paitsi toinen sentin alempana...

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #49903 : suski9
Paljon kysytty kysymys, mutta en ole saanut moneltakaan vastausta; minua kiinnostaisi kuulla, miltä rinnat tuntuvat varsinkin kun silikonit on lihaksen päällä? Mitkä ovat lähtökohdat ja kuinka hyvin silikonin tuntee puristelessa? Ovatko lihaksen alle sijoitetut silikonit kovat, koska lihas on siinä päällä?

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #49929 : suski9

Ksy kirjoitti:

Mun rinnat ennen leikkausta, 2 pv leikkauksen jälkeen. Ja 3 viikkoa leikkauksen jälkeen.

Hei Ksy, kauniit rinnat sulla! Minulle ehdotettiin myös saman kokoisia implantteja. Onko sinulla Moderate vai High Profile?

Sivu luotiin ajassa: 0.545 sekuntia