× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kuvaketju vol3

Lisää
6 kuukautta 6 päivää sitten #47422 : Safiiri
Minulla alkaa olla leikkauksesta aika lailla puoli vuotta, joten laitetaanpa tänne vertailukuvaa lähtötilanteesta ja nykyhetkestä. Lähtökohta oli aivan olematon, joten olen kyllä nykyisiin ihan supertyytyväinen! Kävin siis joulukuussa leikkauksessa Helsinki Clinicilla ja minulle laitettiin Motiva Ergonomix 360cc. Parantuminen on sujunut ongelmitta ja oma kehonkuva parantunut huomattavasti. :)

173 cm/59 kg

Motiva Ergonomix Demi 360cc
Janne Jyränki, Helsinki Clinic 12/2017
Lähtötilanne lähes olematon

Nenäleikkaus 10/2014, Kaarlo Ståhlberg

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Matilda, LiisaTu, Josefina, Minsku73, Lina, Emmssh, Dalinski

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
6 kuukautta 6 päivää sitten #47425 : Santiago
Hei taas pitkästä aikaa! Omasta leikkauksesta nyt kaksi vuotta. Laitan tähän oheen yhden kuvan, ja allekirjoituksessani olevasta linkistä pääsee RS:n puolelle katsomaan lisää.

33-v, 156 cm, 53 kg
Motiva Ergonomix demi 320cc lihaskalvon alle 9.6.2016
Siim Simmo, Karhupuiston plastiikkakirurgia
Ennen/jälkeen@RealSelf

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Liina, Salmiaggi, elllie, Matilda, Henriikka_, krista, Josefina, Minsku73

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #47973 : Vaahtera
Toppaamattomat(vuoratut) Freyat paidan alla.Huomenna 4 vkoa täynnä.

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Matilda, LiisaTu

Lisää
3 kuukautta 4 päivää sitten #48057 : Ngi300
Monterosa, minulle tehty sama toimenpide samankokoisella implantilla, pituus ja painokin sama ja lähtökohta hyvin samanlainen :) olisiko sulla kuvaa, miltä rinnat näyttää nyt? Olisi mukava arvuutella omaa lopputulosta kun omat vasta 3viikko sitten laitettu :) mikä kuppikoko oli alussa ja mikä nyt?

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48148 : Vaahtera
Ei sun tarvi tuntea syyllisyyttä että sulla kaikki meni hyvin, sehän on tosi ilonen juttu Möns.Voisitko laittaa jonkun kuvan joku kireä toppi päällä niin näkis miltä tuon kokoiset näyttää vaatteet päällä.Mulla on nyt 2 pvää kipuillut vasen rinta, mutta en huomaa siinä mitään erikoista, paitsi että on isompi niin kuin aina ja reunat näkyvät ylhäältä, on edelleen pallomainen, oikea pienempi parempi.Ehkä mä alan tottua tähän konook, saahan sitä käyttää pientä push uppiakin joskus jos haluaa ja ovat kyllä suhteessa mun kroppaan ok, kunhan sais kiloja pois.Ja Möns, en tiedä vaikuttaako se, mutta ei mulla ollu tällasta jomotusta pienillä implanteilla.Toivon vasn etten oo reväyttäny tota vasenta rintaa kun tosiaan jouduin nostelemaan niin paljon.Mietin jo antibiotin alottamista uudelleen mut jos ei oo nestettä niin ei oo hyötyä.Voiskohan lihas olla revähtänyt nosteluista ja nopeista liikkeistä?Kellään tässä vajaa 2 kk kohdalla oireillut, esim.hermokipuja?Kyllä taas mietityttää...Pistän nyt kuvan läheltä, ja jos joku huomaa jotain outoa tossa isommassa rinnassa niin toivon että rehellisesti sanotte!Mites haavaongelmaiset voi?

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48149 : Vaahtera
Eli tässä nämä ongelmaiset...

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48150 : Vaahtera
Ei onnistunu kuva, jokos nyt...

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48151 : Vaahtera
Nää viestit piti mennä elokuisten ketjuun, mutta sählään taas...mutta jos joku täälläkin tietää niin olisin kiitollinen.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48160 : Susanne
Mullahan on lihaksen päällä ja jotain 2-3 kk leikkauksesta alkoi hermokivut, oli kamalia ja kesti ainakin kuukauden. Kyllähän rintaa alkaa jomottaa, jos vähänkin lihas venähtää tms. Mulla kävi 3kk kohdalla niin, kun kurkotin sivulle parkkimittarille ja auts...ainakin viikon jomotti. Sun oikean puoleinen rinta näyttää vähän isommalta, vasemmalla oleva pallomainen ei ehkä ole täysin laskeutunut. Tosin mulla jäi jonkin verran eroa muotoihin tuohon tyyliin...pari vuotta jo leikkauksesta.Mutta hyvät rinnat sulla, isothan ne on mun mielestä...isommat olisi huonot.

Nagor Impleo 300cc subfascial

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48161 : Vaahtera
Mulla on kokoeroa ollut alunperinkin ja myös edellisissä implanteissa näkyi toinen pallomaisempana, mutta onneks vielä laskeutuu...Mutta hyvä kuulla että just tollanen riuhtominen yms.voi tehdä kivun ilman sen suurempaa vaaraa myöhemminkin.Mut ei nää noin isot oo kun kuva näyttää, on niin läheltä otettu...Mä niin toivon etten tehny hallaa parantumiselle.Millon teillä ollu laskeutunu suht kohdilleen, luulis et nää ois jo alempsna, tuo toinen vatsinkin aika ylhäällä?

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten - 2 kuukautta 2 viikkoa sitten #48214 : Kukkuu
Tässä kuvassa on 5 viikkoa leikkauksesta, 685cc + mastopeksia.

B-lite 685cc + mastopexia 08/2018.
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 2 viikkoa sitten : Kukkuu.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten - 2 kuukautta 2 viikkoa sitten #48215 : Kukkuu

Kukkuu kirjoitti: Tässä kuvassa on 5 viikkoa leikkauksesta, 685cc + mastopeksia.

Näköjään tuo kuva vääntyi jotenkin vinoon, huoh...

Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 2 viikkoa sitten : Kukkuu.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #48216 : Kukkuu

Kukkuu kirjoitti:

Kukkuu kirjoitti: Tässä kuvassa on 5 viikkoa leikkauksesta, 685cc + mastopeksia.

Näköjään tuo kuva vääntyi jotenkin vinoon, huoh...

Kokeillaas vielä kerran....

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #48262 : Vaahtera
Mun on pakko vielä laittaa kuva alle viikko leikkauksesta ja nyt kun 2 kk täynnä.Eli lihaksen alle laitettuna mun rinnat(etenkin toinen oli ihan lytyssä ja koko on kasvanut ku tulleet esiin.Eli kaikilla, ei ainakaan mulla ollut niin päin että koko pieneni!Kauhistelin tätä ite ja haluan valaa myille uskoa että se rintalihas lyttää aluksi aika pahasti!!!Ja mulla vielä uusintaleikkaus ja silti paha kirraus.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Emmssh

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #48263 : Vaahtera
Eli tässä eka viikko ja nyt se 2 kk.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla, Matilda, Henriikka_, Emmssh, Onneli

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #48267 : pulla
Vaahtera: kauniit on! Ja niin totta tuo, että alkuun rintojen muoto voi olla shokki, mut ajan kanssa ne kyllä muuttuu.. sunkin rinnat on laskeutuneet jo tosi hyvin ja huomaathan, että tulleet myös lähemmäs toisiaan. Ja muutosta tulee vielä tapahtumaan useamman kuukauden ajan :)

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Vaahtera

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #48283 : Vaahtera
Kiitos pulla!Mun oli pakko laittaa toi ekan viinon kuva kun aina vaan puhutaan massiivisesta turvotuksesta ja kyinka rinnat pienenee!Kun itellä kävi just päin vastoin kun lihas anto periksi!Eli ei tosiaan aina mee niin että pienenevät!Joo ja kyllä saisivat vielä vähän tulla alaspäin;)

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #48284 : Vaahtera
Sellasta vielä kysyisin että ootteko te edelleen käyttäneet kireitäkin t-paitoja ja toppeja vaikka hiukka isommat implantit?Mä oon tottunu käyttämään aika kireitä paitoja ja en tosiaan ottanu näitä esitelläkseni( kolmen lapsen äitikin) mutta tuntuis kurjalta vaihtaa omaa tyyliä.Eikä nää mitkään tykit oo kuitenkaan.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #48285 : Kukkuu

Vaahtera kirjoitti: Sellasta vielä kysyisin että ootteko te edelleen käyttäneet kireitäkin t-paitoja ja toppeja vaikka hiukka isommat implantit?.

Tää on mun kehoni, joten kukaan muu ei voi määritellä sitä, miltä mun pitäisi näyttää tai miten paljon olisi sopivaa paljastella. Ei kukaan! Aion siis jatkossakin käyttää hyvin vartalonmyötäisiä vaatteita & pukeutua oman fiilikseni mukaan. Jos omasta mielestäni näytän peiliin katsoessa hyvältä, niin silloin se on just niin!

Rohkeutta, naiset <3

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Vaahtera

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #48294 : Henriikka_
Tässäpä tätä minun rintojen tarinaa kuvina :D aika hirveä tuo Lähtökohta, mutta kyllä nämä tästä vissiin pikkuhiljaa muotoutuu.

Nagor 360 lihaksen alle + mastopeksia.
Leikkaus tehty 24.8.2018.
Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kukkuu, Matilda

Sivu luotiin ajassa: 0.364 sekuntia