× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kuvaketju vol3

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #45971 : Piiuli
Pulla ja anucristina teillä on ihan todella upeat rinnat! :) vau!

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc kesä 2018

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #45973 : anucristina
Ne on tehnyt sama kirurgi Asko Salmi ja itte oon tosi tyytyväinen Salmeen, diggaan myös hänen huumoristaan. Sanoi että menisi mieluummin Nokalle kuin ottaisi itselleen 2 kiloa rintakehään.. Nokka siis entinen Katajanokan vankila, pisti pikkasen hymyilyttämään. Mut joo hän on ihana, ei mikään lässynlässyn myyjä vaan suorapuheinen ammattimies. Diggaan ja suosittelen kaikille.?

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #45974 : pulla
Kiitos Piiuli.
Implanttien laiton piti olla simppeli toimenpide, mutta sitä se ei mun kohdalla ollut.
Helpottaa kun tietää ettei mun tartte siihen puljuun enää jalallani astua.

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #45976 : lehtosa
Leikkaa kyllä ihan tosi kauniita rintoja...silloin kun näemmä onnistuu... Juoksisin muuten jo ilosta kiljuen ko. kirurgille, jos en tietäis mitä pulla ja se toinen nainen (kenen nikkiä en muista) kävi sillon läpi Salmen kanssa. :unsure:

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

Suunnitteilla uusinta leikkaus talvi 2017-2018
Toiveena +500cc implantti

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten - 2 viikkoa 3 päivää sitten #45978 : LiisaTu
Kiitos Pulla kuvista, hyvältä näyttää! Olenkin miettinyt mitä sulle ja sun Ergonomixeille kuuluu :)
( Minulle suunniteltu siis myös laitettavaksi nuo Motivat, pienemmät toki, ja kun eihän niistä hirveän pitkälle käyttökokemuksia ole olemassa, niin kaikki pienetkin päivitykset kiinnostaa kovasti ;) )
Viimeksi muokattu: 2 viikkoa 3 päivää sitten : LiisaTu. Syy: Tarkennus

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #45980 : pulla

LiisaTu kirjoitti: Kiitos Pulla kuvista, hyvältä näyttää! Olenkin miettinyt mitä sulle ja sun Ergonomixeille kuuluu :)
( Minulle suunniteltu siis myös laitettavaksi nuo Motivat, pienemmät toki, ja kun eihän niistä hirveän pitkälle käyttökokemuksia ole olemassa, niin kaikki pienetkin päivitykset kiinnostaa kovasti ;) )

Kiitos kysymästä "LiisaTu", hyvin täällä pyyhkii ja eihän näitä enää edes "huomaa". Tai toki ne huomaa :laugh: mutta tarkoitan, että niihin on jo niin tottunut. Rinnat tuntuu omilta joten kai ne silloin on mulle just hyvät. Niitä ei tartte piilotella, mutta ei myöskään korostaa. Elämä on entisellään ja se on ihanaa! :)
Joo, nämä kokoasiat on kovin yksilöllisiä ja jokaisen kroppa ja toiveet erilaiset. Toivon että säkin saat unelmiesi rinnat! :) Onneksi nykyään on valinnanvaraa, niin ettei kaikille laiteta esim natrellen anatomisia kuten eräs kirurgi taannoin teki, pienentääkseen maahantuojalta halvalla ostamaansa varastoa :laugh:

Anucristinalle myös toivon kaikkea hyvää ja ettei sun tarttis koskaan nähdä kirramme toista puolta! :pinch:

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #45984 : Havana
Ihana nähdä kauniita onnistuneita kuvia Pulla ja anucristina, toki muutkin, mutta osalla vielä niin ”keskeneräisiä” tissejä, ettei voi vielä nähdä ihan tulemaa mun mielestä. (Helvetti että alkaa vaan omat läskit ahdistamaan. ) ei nyt riitä yhtään että on rintoihin tyytyväinen. Tällainen se on se ihmismieli. ;)

09/15 Mentor 330cc anatominen lihaksen päällä. Siluetti
10/17 Sebbin 475cc lihaksen alla. PSC
174/65
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: anucristina

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #45985 : anucristina
Pulla, kiitos. Hoitiko hän korjaukset omaan piikkiinsä?

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #45986 : Havana
Laitan kuvan rintsikat päällä. Nämä rintsikat on ostettu edelliisiin 330 mentoreille. En koskaan tykännyt näistä. Nyt on jo siedettävän näköiset ja päälläkin Ok. On Aubaden 65D:t ja tänään aamulla päällä. Harmi on ei ole ”ennen ” kuvaa. Toinen muuten näyttää isommalta ja hiukan onkin. Selkeästi se josta on imetetty enemmän. Olen neljä lasta imettänyt.

09/15 Mentor 330cc anatominen lihaksen päällä. Siluetti
10/17 Sebbin 475cc lihaksen alla. PSC
174/65

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla, Piiuli

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #45987 : pulla
Ei.
Ekasta leikkauksesta maksoin 4990€. Olin päivän viimeinen potilas. Leikkauskarttaa piirtäessä kirurgi joi kahvia ja nappasi samalla buranaa. Kertoi migreeniä pukkaavan, mutta burana auttaa. Olisi pitänyt luottaa vaistooni, että nyt ei kaikki ole kohdallaan. Leikkaus kuitenkin tehtiin.
Ja lopputulos oli se, että oikeanpuoleinen implantti oli alusta pitäen ylempänä ja ulompana kuin toinen. Implantit ryppyilivät ja kiitorata oli valtava.
Sovittiin korjausleikkauksesta, jossa oikeanpuoleista implanttitaskua laajennetaan alaspäin. Rintojeni välissä oli neljän sormen levyinen kiitorata, joten implanttikokoa päätettiin myös hieman suurentaa. Tästä korjausleikkauksesta pulitin 3000€.
Mutta samat ongelmat toistuivat, eli implantit olivat edelleen eri korkeudella ja oikea ulompana kuin vasen. Lisäksi molemmat implantit ryppyilivät.
Kävin ultrassa, jossa näkyi, että oikean implantin kärki oli taittuneena, molemmat implanttitaskut olivat liian ahtaat, mistä johtui tuo ryppyily. Tässä vaiheessa tuli itku ja olin jo menettänyt toivoni, saanko koskaan rintoja kuntoon.
Lähetin lausunnon kirurgille ja odotin vastausta. Laitoin lukuisia viestejä, joihin hän vastasi ylimielisesti tai jätti kokonaan vastaamatta. Vika oli milloin missäkin, implanteissa maahantuojassa jne. Lopulta viesteihini ei enää vastattu.
Marssin vastaanotolle todistaja mukanani. Vaadin korjausta ilman kuluja. Olin päättänyt, etten lähde ennenkuin saan kirurgin myöntämään virheensä ja suostumaan korjaamaan työnsä jäljet. Olin raivona, enkä tiedä mitä suustani päästin. Uhkasi kutsuvansa vartijan, joka heittää meidät ulos. Tässä vaiheessa purskahdin itkuun. Sitä seurasi pitkä hiljaisuus. Hetken päästä pitkän neuvottelun jälkeen kirurgi suostui. Lupasi hypätä ikkunasta alas jos seuraava leikkaus ei onnistu.
Kolmannen leikkauksen olisin saanut ilmaiseksi, jos olisin vaihtanut uuden natrellen vain toiseen rintaan. Kirurgi kertoi että oli ostanut natrellen maahantuojan varaston ja ne pitää saada käytettyä. Motivaan vaihto 1000€. Mietin päätöstäni yön yli.
Halusin vaihtaa molemmat implantit motivaan, koska se houkutteli uusilla ominaisuuksillaan ja koska kahdet natrellet oli jo menneet päin peetä. Maksoin leikkauksesta 1000€ eli implanttien sisäänostohinnan.
Se oli hyvä päätös, sillä leikkauksessa selvisi, että implantit olivat osittain irronneet kiinnityksestään ja oli siksi aiheuttaneet kipua.
Tämä johtui siitä, että olin "heittänyt liivit nurkkaan" eli käytännössä pompin päivät pitkät liiveittä kirurgin ohjeen mukaan.
Eli hintaa kertyi ja aikaa kului, noiden hintojen päälle vielä ylimääräiset kontrollikäynnit, tukiliivit, joita olen ostanut kolmet, ylimääräinen ultra, matkakulut..
Kirurgi ei ottanut vastuuta vaan kielsi ongelmat aina kolmanteen leikkaukseen asti.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: monsterosa

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #45988 : pulla
Nätit on rinnat ja liivit sullakin Havana! :)

Tiedän niin hyvin tuon "turhamaisuuden tunteen" ettei milloinkaan oo tyytyväinen itteensä.. sellaisia kai me naiset ollaan! :laugh:

Mua alkoi ahdistaa taas muistella tuota mennyttä aikaa.. nyt en just halua enää edes ajatella sitä!!!
Mä oon kyl päättäny olla onnellinen vaikkei kroppa ookaan ihan täydellinen!!! :whistle:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Liina

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #45990 : anucristina
No jopas, huh. Hyvä että nyt oot tyytyväinen. Mulla kävi 3kk sitten Antti Kosken kanssa vastaava, ei ottanut vastuuta mistään. Kävelin suoraan Kosken yli ja neuvottelin korvaukset hänen työnantajansa kanssa, ylilääkäri myönsi leikkauskulun takaisin hän oli samalla lääkärikeskuksen toimitusjohtaja. Sain kaiken takaisin ja korjautin sitten tuolla toisaalla. Rahat palauttanut Lääkärikeskus on kyllä hyvä, olen ollut siihen aina tyytyväinen, miehen firmankin työterveyshuolto on siellä ja aina ollut ensiluokkaista, niin oli toiminta nytkin, toisin kuin Antti Kosken oma toiminta. Mutta hyvä että nyt ollaan kunnossa.

Lisää
6 päivää 8 tuntia sitten - 6 päivää 8 tuntia sitten #46099 : Sarah80
Tässä päivitetty kuva 3 viikkoa vanhoista rinnoistani :) Kovasti tykkään, on juuri sellaiset kuin halusinkin. Toki vielä tästä muuttuvat ja asettuvat, mutta hurjan pehmeät ovat olleet jo pitkään ja paraneminen on muutenkin mennyt ihan uskomattoman hyvin ja nopeasti. Onneksi vihdoin ja viimein toteutin haaveeni :) Mulle laitettiin siis Kullamaan käsittelyssä 520cc.

Leikkaus tulossa 11/2017. Lähtötilanne 80B, 168cm 70kg. Suunnitteilla Nagor 460-520cc. Jyri Kullamaa

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Viimeksi muokattu: 6 päivää 8 tuntia sitten : Sarah80. Syy: Kirjoitusvirhe
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Catya, zefy, Piiuli

Sivu luotiin ajassa: 0.673 sekuntia