× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kuvaketju vol3

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #44901 : Mariel
Enigma mä en löydä sun kuvia ja niin mielelläni olisin nähnyt!!:kiss:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 5 päivää sitten #44927 : Mariel
Siis meinaatko pienempiä???!!!! Älä ihmeessä <3

Lisää
3 kuukautta 5 päivää sitten #44928 : Mariel
Moikka =) Mulla on siis anatomiset 375 osittain lihaksen alle ja on kehuttu kyllä paljon sitä kuinka aidon näköiset rinnat on. Näyttää tosi hyviltä nostan mä kädet ylös tai makaan selälläni ihan miten päin vaan. Ja jos haluan ne "esille" pushupit topin kanssa niin jo näyttää massiivisilta. Leikattu 2002 DIACOR Antti Ryynänen 6900e, korjausleikkaus. Mutta nyt tosiaan syksyllä Diamond Clinicin kautta pyöreet ja isommat. Koska en ole enää 53 kg ja 171 cm VAAN 64 kg ;)

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #44973 : krista
Kiva nähdä myös jollakin pieniä. Itselleni suunniteltu vain 270...

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #44980 : lehtosa
Mulla on tälläsessä kropassa se 365cc ja nyt ois tarkotus tosiaan ottaa ne 500-550cc implantit. Vaikka ihan nakkena näyttääkin semi isoilta nää nykyset niin heti ku laittaa urheiluliivit päälle tuntuu et kokoa häviää vaiks miten :/

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

Suunnitteilla uusinta leikkaus talvi 2017-2018
Toiveena +500cc implantti

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten - 2 kuukautta 1 viikko sitten #45013 : Taskunöyhtä
Auttakaa mua. Oma leikkaus on ollut siis vähän reilu 3 viikkoa sitten ja toipuminen on ollut superhelppoa ja arvetkin on jo tosi siistit. Ainoastaan huolettaa rintojen epäsymmetrisyys. Siis eriparisuus toisiinsa nähden ja vähän kummallinen muoto muutenkin. Tiedän ettei jo lähtökohtaisesti eriparisia tissejä saada täysin korjattua, mutta nyt tuntuu että eriparisuus on jopa vähän suurentunut. Omaan silmään eriparisuus ei edes hirveästi pistä, kun on jo tottunut näkyyn ja muuten vaan niin onnellinen siitä että on viimeinkin tissit, mutta kun ottaa itsestään kuvan, josta näkee miten muut näkevät rinnat, niin iskee pieni järkytys. Muokkaantuvatkohan nämä koskaan edes vähän samannäköisiksi?
Ensimmäinen kuva 4 päivää leikkauksesta ja toinen kuva tänään, eli 3 vk leikkauksesta. Edit: hehe, kuvat latautui sitten ihan useampaan kertaan. Keskimmäiset kuvat siis ne 4 pv leikkauksesta.

170/58, laihtuessa lässähtäneet eripariset b-kupit
Leikkaus 8.7. Cityklinikka/Riikka Veltheim, Sebbin moderate pyöreä 390/vas ja 360/oik
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 1 viikko sitten : Taskunöyhtä.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45014 : Dizzit
Varmasti "muotoutuu" vielä eikä kuvassa mun mielestä mitenkään häiritsevästi ole eri paria, ihan pikkasen vaan ja sehän on vaan luonnollista. Todella hyvältä ja luonnolliselta näyttää jo nyt vaikka leikkauksesta vasta noin vähän aikaa!

170/64 rinnanalusmitta 70cm, 36v, (pieni a)
Motiva Ergonomix Demi 380cc, osittain lihaksen alle
4.8.17 HC Jyränki
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Taskunöyhtä

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45016 : Mammi
Todella kauniit rinnat minunki mielestä Taskunöyhtä! Ei eriparisuutta huomaa ainakaan tuosta kuvakulmasta ellei jää tosissaan tarkasteleen. Mutta varmasti vielä muotoutuvat ajan kanssa, kun vasta noin lyhyt aika leikkauksesta.

Oletko pystyny jo oleen ihan normaalisti vai rajoittavatko rinnat vielä kovasti ja pitääkö niitä varoa koko ajan? :)

Helsinki Clinic 4.8. laitettu pyöreät Mentor Moderate profile+ 250cc lihaksen päälle.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Taskunöyhtä

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45017 : Karkki-83
Mun rinnat oli ihan eriparia vielä muutama kuukausi leikkauksen jälkeen, toinen oli pari senttiä korkeammallakin ja meinasin jo heittää hanskat tiskiin..mutta kyllä ne vaan puolen vuoden kohdalla oli asettuneet ihan symmetrisiksi, eli malttia, malttia ;)

Huhtikuu-16, Finest/ Kullamaa. 390cc nagor impleo hr lihaskalvon alla. 169cm/65kg. Lähtökohta tyhjiin imetetty b-kuppi.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Taskunöyhtä, Mammi

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45021 : Taskunöyhtä
Kiitti karkki, en siis luovuta vielä :) onhan noi jo kolmessa viikossa muuttuneet hirveesti ja tosiaan kun olen ite vaan niin onnellinen siitä, että ylipäänsä on tissit niin ei se hirveästi haittais vaikka vähän eriparisiksi jäisivätkin. Ei tunnu miestäkään haittaavan ;)

Ja Mammi: ei näitä tarvii varoa enää juurikaan, eivätkä haittaa elämää ollenkaan. Ei ne tunnu miltään sillon kun on tukiliivit päällä, ilman liivejä tuntuu vähän hassulta kurkotellessa tai kumartuessa, muttei silloinkaan satu tai ole mitenkään epämukavaa. Ennemminkin ehkä pitäisi yrittää muistaa vielä vähän varoa kun tekisi niin hirveesti jo mieli aloittaa urheilu!

170/58, laihtuessa lässähtäneet eripariset b-kupit
Leikkaus 8.7. Cityklinikka/Riikka Veltheim, Sebbin moderate pyöreä 390/vas ja 360/oik
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mammi

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45028 : ehkatanavuonna
Mulla tulee nyt puol vuotta leikkauksesta. Mulla on vieläkin eriparisuutta ja uskon, että ei se tuu muuttumaan. Oon hyväksynyt sen jo, koska se tekee mielestäni nää rinnat paljon luonnollisemmiksi :laugh: ja tietysti nämä ovat nyt paljon paremmat kuin aiemmin, eriparisuus ei ole enää niin suurta.

Leikkaus 6.helmikuuta.2017. Siim Simmo, laitettu Nagor 390cc lihaskalvon alle. 164/63

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45080 : aronilla
Hei. Tuun vähä myöhässä mukaan...

Onko täällä ketään "harteikasta tappia"? Oon siis 156cm/75kg. Harrastan aktiivisesti voimailua, joten lihasta on. En pidä itseäni lihavana. :cheer:

Mulle on siis suunnitteilla Nagor pyöreä 520cc. Kuvia siitä? :blush:

156cm/75kg. Lähtökohta 80A-B. 11/2017 suunnitteilla Nagor pyöreä 520cc lihaksen päälle, Jyri Kullamaa

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45082 : Cesca
Mä olen myös leveä harteikas. 160/65. Harrastan myös aktiivisesti voimailua. Lähtökohtana oli nuukahtanu c/d,joten omaakin rintaa oli. Laitettii hr 390 lihaksen päälle ja tää on just sopiva ja ekaksi jopa pelästyin,että olisi liian iso. Kuvia ei nyt valitettavasti ole, kun leikkaus niin tuore.

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten - 2 kuukautta 1 päivä sitten #45087 : Mammi
Heippa,
Mulla on nyt viikko leikkauksesta ja tänään oli jälkitarkastus, jossa vaihdettiin teipit. Haavat kuulemma näyttivät erittäin hyviltä ja kaikki oli niin kuin pitääkin. Kävely tuottaa aika paljon kipuja rintalastan alaosaan ja sitä on pakko tukea kävellessä.

Laitan kuvat lähtötilanteesta ja tänä päivänä otetusta. Olen supertyytyväinen :)

Helsinki Clinic 4.8. laitettu pyöreät Mentor Moderate profile+ 250cc lihaksen päälle.
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 1 päivä sitten : Mammi. Syy: Kuvien poisto
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hansu82, Dizzit, Mariel, Bambinen1

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45097 : Mariel
Harmi kun ei näy kuvat =(

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten - 2 kuukautta 1 päivä sitten #45099 : Mammi
Aijaa :O minulla näkyy. Näkyykös nyt?

Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 1 päivä sitten : Mammi. Syy: Kuvien poisto

Lisää
2 kuukautta 3 päivää sitten #45152 : Maaria
Mäkin laitan ennen ja jälkeen kuvani tänne. Leikkauksesta tänään 5 päivää. Olen supertyytyväinen :)

Suunnitteilla Nagorin pyöreä implantti 320-370

Laitettu 360

Lihaksen/lihaskalvon alle
182cm/80kg

Treenaan aktiivisesti

Leikkaus 15.8.-17 Finest/Kullamaa

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: aronilla

Lisää
2 kuukautta 1 päivä sitten - 2 kuukautta 1 päivä sitten #45160 : answ
Laitan tännekkin pari kuvaa.
1pv ikäiset ja 3pvn ikäiset.

Vieläkin on turvotusta reippaasti, huomaan sen rintojen välistä.

Liivit päällä ei tunnu yhtään erilaiselta kuin ennen, mut huh suihkuun mennessä kun liivit ottaa pois niin tykit vaan pullahtaa sieltä ja vaatii vielä totuttelemista se näky. :)

18.8.17 HC Janne Jyränki
Motiva ergonomix full 450cc
174cm/73kg

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 1 päivä sitten : answ.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Dizzit, aronilla

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #45183 : Mlmmi
Oisko sun kuvat saanut vielä nähdä?:) itsellä samaa kokoluokkaa suunniteltu

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #45184 : Mlmmi
Siis Mammille suunnattu tuo kysymys

Sivu luotiin ajassa: 0.845 sekuntia