× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kuvaketju vol3

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #44234 : miikoo
Mulla nyt yli 3v leikkauksesta. Joten laitan kuvan, miltä näyttää tällä hetkellä. Tissit on, kuten arvata saattaa, pehmeät ja liikkuvat.

Laitan myös kuvat lähtötilanteesta sekä 2pv ekan leikkauksen jälkeen. Mulla vaihdettiin implanttimerkkiä 10kk ekan leikkauksen jälkeen, mutta koska koko ei juurikaan muuttunut, voidaan ajatella, että tissien kehityskaari on yhdenjaksoinen.
Tuon ensimmäisten päivien kuvan laitan ihan lohdutukseksi niitä varten, jotka tuskailevat leikkauksen jälkeistä fiilistä. Mulla tissit oli kireät ja pinkeät monta viikkoa. Ja näyttivät just tolta, pieniltä ja kireiltä. Mutta niin ne vaan muuttuu ajan kanssa.
Mulla implantit on osittain lihaksen alla.

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: , Liina, Sarppa, pulla, Elmeri, Hanskuliini, Hansu82, Dizzit, MKJ, Bonxit68 ja tällä käyttäjäll on 3 muuta kiittäjää

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #44236 : Tilli75

miikoo kirjoitti: Mulla nyt yli 3v leikkauksesta. Joten laitan kuvan, miltä näyttää tällä hetkellä. Tissit on, kuten arvata saattaa, pehmeät ja liikkuvat.

Laitan myös kuvat lähtötilanteesta sekä 2pv ekan leikkauksen jälkeen. Mulla vaihdettiin implanttimerkkiä 10kk ekan leikkauksen jälkeen, mutta koska koko ei juurikaan muuttunut, voidaan ajatella, että tissien kehityskaari on yhdenjaksoinen.
Tuon ensimmäisten päivien kuvan laitan ihan lohdutukseksi niitä varten, jotka tuskailevat leikkauksen jälkeistä fiilistä. Mulla tissit oli kireät ja pinkeät monta viikkoa. Ja näyttivät just tolta, pieniltä ja kireiltä. Mutta niin ne vaan muuttuu ajan kanssa.
Mulla implantit on osittain lihaksen alla.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #44237 : Tilli75
Miten ihmeessä tänne saa tekstin ja kuvan:( Noi meni miten sattuu ja herjaa koko ajan virheestä

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #44238 : Tilli75
Jaahans,nyt menikin läpi.Eli laitan kuvat uudestaan jos osaan.Lähtötilanne kuva jäi pois,se olikin ihan hirvee.Päivän vanhat ja reilun viikon vanhat.Vasemmassa näkyy oman rinnan raja implantin päällä.Toivon että tasaantuu.Onko kellään kokemusta? Toivottavasti vielä lähentyvät ja alaosa pyöristyy.Motiva ergonomix demi 425.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten - 5 kuukautta 3 viikkoa sitten #44244 : Elmeri
Tilli75... tässä minun 2 pv vanhat, sama koko ja implantti kuin sinulla.

Motiva Ergonomix DEMI 425cc.
Lihaksen päälle, lihaskalvon alle.
HC Janne Jyränki 19.5.2017.
168 cm/ 65 kg
Viimeksi muokattu: 5 kuukautta 3 viikkoa sitten : Elmeri.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Enigma, pulla, Dizzit, Matilda, Mko, Tilli75, Tuuliam, Zazmine, julleeee

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #44245 : Tilli75
Kiitos elmeri,sulla on malliltaan tosi kauniit jo nyt.Mulla enemmän kainaloissa,mitä ei ehkä noissa kuvissa huomaa kunne meni tolleen hassusti.Mikä sulla oli lähtötilanne?Imetyksiä? Itseäni yllätti tämä koko mikä on kyllä pienempi mitä kuvittelin....ja vähän huolettaa myös se kun tosiaan toisessa rinnassa näkyy oman rinnan raja implantin päällä.

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten - 5 kuukautta 3 viikkoa sitten #44246 : Elmeri
Lähtötilanne A kuppi, vähän roikkuvat. 2 imetystä takana.
Itse en halunnut mitään suuria rintoja, siksi nämä mielestäni hyvän kokoiset.
Lisäsin aikaisempaan kuvan lähtötilanteesta.

Motiva Ergonomix DEMI 425cc.
Lihaksen päälle, lihaskalvon alle.
HC Janne Jyränki 19.5.2017.
168 cm/ 65 kg
Viimeksi muokattu: 5 kuukautta 3 viikkoa sitten : Elmeri.

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #44247 : pulla

Monica kirjoitti: Kiitos kuvista. Kysyisin minkä vuoksi sinulle on tehty operaatio useamman kerran? Etkö ollut tyytyväinen?

Jos oikein ymmärsin kysymys oli minulle?
En ollut tyytyväinen, siksi useampi leikkaus.

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #44248 : ilyena

Tilli75 kirjoitti: Jaahans,nyt menikin läpi.Eli laitan kuvat uudestaan jos osaan.Lähtötilanne kuva jäi pois,se olikin ihan hirvee.Päivän vanhat ja reilun viikon vanhat.Vasemmassa näkyy oman rinnan raja implantin päällä.Toivon että tasaantuu.Onko kellään kokemusta? Toivottavasti vielä lähentyvät ja alaosa pyöristyy.Motiva ergonomix demi 425.

Missä sut leikattiin? Mua kirurgi varoitteli, että saattaa alkuun tulla sellanen selkeä raja oman rinnan ja implantin välille, koska lähtökohtanani oli jonkin verran tubulaariset rinnat ja ilmeisesti rinnanaluspoimu tehtiin leikkauksessa vähän alemmas kuin mitä se mulla alunperin oli.

Nagor Impleo 390cc / high profile, lihaksen päälle
12/2016

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #44249 : Tilli75
Kl helsinki ja mulla siis laitettiin lihaksen alle.tässäkö sitten syy.Enpä kyllä tajunnut edes sellasta vaihtoehtoa ottaa huomioon kun luotin tietty kirurgiin.Lähtökohta melko sama kun elmerillä,toinen rinta enemmän nuupahtanut missä siis näkyy se.

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #44250 : Tilli75
Sanoiko kirurgi sulle kauanko ns tuplarinta voi olla näkyvissä?.Mulla heti heräämisen jälkeen hoitaja pyysi kirurgia katsomaan ja sillon totesi että kun implantti laskeutuu niin tulee hyvä.Tiedä näistä

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #44253 : Irene
Tilli, kurkkasin että sulla sama kirra kuin mulla ja samat implantitkin:) Mitkä implantit (koko, profiili) tuli?
Kantsii laittaa omat tiedot tonne profiiliin, hyötyy itse ja muut palstasta paljon enemmän :)

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #44255 : Tilli75
Juu yritin laittaakkin.ehkä onnistuin,ehkä en......Mulle laitettiin motiva demi 425g,näin papereissa lukee.konssussa oli puhe että laitetaan ergonomix eli siis se varmaankin.lähtökohta 3krt imetetty nuupahtanu a-b,toinen enemmän kun toinen.Oletko itse ollut tyytyväinen?

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #44265 : Irene
Sorry, sekoitin toiseen. Sama kirra mutta eri implantti siis:)

Silkkarien kanssa joutuu usein tekemään kompromisseja, varsinkin jos lähtökohta on kovin mitätön kuten mulla (pelkästään nahat käytännössä). Ulkonäköön olen tyytyväinen, se hyvin luonnollinen, tuntumaan en niinkään kun anatomiset on turhan kiinteitä mun makuun. Toisaalta pyöreillä, myös Motivalla (ergonomix on käytännössä ihan sama kuin Nagorin pyöreä), en olisi luultavasti saanut näin luonnollista ulkonäköä mm suoraa siluettia. Vaikka noilla pehmeimillä pyöreillä mainostetaan että ovat pystyssä kuin anatomiset niin kyllä siihen rintaan jää helposti pyöreyttä eli siluetissa näkymät jäävät kuperammiksi kuin anatomisilla. Mutta jos on omaa kudosta päällä muovailemassa muotoja niin tilanne ihan eri eli varmaan sä saat hyvänmuotoiset:)
Onnea uusista rinnoista:)

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Tilli75

Lisää
5 kuukautta 2 viikkoa sitten #44282 : Tuuliam
Laitanpa itsekin oman ennen ja jälkeen kuvan hetkeksi tänne.
Mulla lähtöasetelmat oli 3 x imetyt tyhjät nahkapussit kokoa 75 AA/A
Reilu vuosi sitten laitettu Natrellen anatomiset 335.
Itse olen enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen, harmittaa vaan, etten jo vuosia aikaisemmin tehnyt tätä!
Elämän laatu parani kertaheitolla kun itse on tyytyväinen omaan naiselliseen vartaloon ensimmäistä kertaa elämässä ja kilometrejä takana on kuitenkin jo pian puoli vuosisataa.
Tarkoituksella en nyt kuitenkaan laita enempää kroppaa paljastavaa kuvaa.

Lähtötilanne 75 AA/A
162/57kg
Natrellen anatomiset 335 g
-->75 C/D
Suomessa leikattu

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Elmeri, Matilda, Tilli75

Lisää
5 kuukautta 2 viikkoa sitten #44283 : Tilli75
Näinhän se on että aika näyttää mihin muotoutuu.Olen kuitenkin super onsku kun tän pitkään harkitun asian tein.Laitan kuvan nyt 2vk vanhoista. 425 motiva

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
5 kuukautta 2 viikkoa sitten #44284 : Tilli75
Voi jösses miten vaikeeta voi olla laittaa kuvia tänne....

Lisää
5 kuukautta 2 viikkoa sitten #44297 : Santiago
Johtuisiko liian isosta kuvasta? Jos kuva on joka suunnalta alle 1000 pikseliä, pitäisi näkyä hyvin.

32-v, 156 cm, 53 kg
Motiva Ergonomix demi 320cc lihaskalvon alle 9.6.2016
Siim Simmo, Karhupuiston plastiikkakirurgia
Ennen/jälkeen@RealSelf

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #44445 : Tilli75
Kokeillaanpas taas.vajaa 4 vk leikkauksesta ja rinnat ovat jo jonkunverran laskeutuneet.Tuplarintakin on hieman hävinnyt.Lähenemistä odotan jos tulevat lähenemään.Näihinkin olen tyytyväinen versus lähtökohta. Laitan kuvat siksi kun itse ennen leikkausta "janosin" kuvia.motiva ergonomix demi 425

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten - 2 kuukautta 2 päivää sitten #44451 : t1tta
Olen kauan seurannut tätä sivua kun hain täältäkin rohkaisua. Monta vuotta harkitsin rintaimplanttien ottamista ja nyt toukokuun lopulla uskaltauduin itsekin ne ottamaan:)

Minulla on ollut aina pienet rinnat ja kunnon kuvia lähtökohdasta ei minulla tallessa ollut, mutta kai kuvasta jonkun käsityksen saa. Tyytyväinen olen, että uskalsin toteuttaa tuon haaveeni joka oli minulla jo yläasteelta asti mielessä:)

Leikattu 29.5.2017 Virossa Laatukirurgian kautta.
Katrin Kruunvald, Mentor pyöreä 350cc
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 2 päivää sitten : t1tta.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: ninnuli86, Elmeri, Hansu82, Pantze, Bonxit68, Matilda, katie, Tilli75, monsterosa, Mariel ja tällä käyttäjäll on 2 muuta kiittäjää

Sivu luotiin ajassa: 0.883 sekuntia