× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kuvaketju vol3

Lisää
6 kuukautta 2 viikkoa sitten #43932 : pulla

Santiago kirjoitti: Ohessa vielä kuva kauempaa, josta näkyy enemmän kroppaa. En ole tällä hetkellä kovin iloisesti laittamassa kuvia itsestäni, koska olen ollut treenaamatta ja syönyt liikaa erittäin stressaavan elämänvaiheen takia, ja se näkyy kehossa. Joka tapauksessa, ehkä tuosta hahmottuu kokonaiskuva paremmin.

Näin sitä kuvat vääristää.. Kauempaa kuvattuna näyttää tosiaan sopusuhtaisemmalta, aivan kuin eri rinnat. Ja huomasitko, että nännitkin katsoo nyt suoraan :whistle: Sitäpaitsi sulla on kaunis ja muodokas kroppa Santiago ja nuo täydelliset boobsit kruunaa kaiken! :)
(Ps. Mä oon sitä mieltä, että se on vaan terveen merkki kun ruoka maistuu! Täällä itekkii just grillimakkaraa järsin ..:laugh: )

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
6 kuukautta 2 viikkoa sitten #43934 : Irene
Kiitos Santiago:) Rintojen kokoa aika mahdoton hahmottaa jos ei näe muuta kroppaa, tosta näkee paljon paremmin!
Harmi että stressi päällä, toivon että helpottaa pian!Itse riudun stressistä ja alan muistuttaa kuivan kesän oravaa joka on munkin mielestä paljon huonompi kuin vähän muodokkaampi kroppa eli älä siitä seikasta lisästressiä ota.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
6 kuukautta 2 viikkoa sitten - 6 kuukautta 2 viikkoa sitten #43937 : Santiago
Mä olen jo niin sokeaksi tullut näille tisseille, että mun silmääni ne näyttävät kaikissa kuvissa samanlaisilta ja samankokoisilta, mutta hyvä jos tuo kauempaa otettu kuva oli selkeämpi. :D Se on tietty totta, että jossain määrin lähempää otettuna nännit näyttävät sojottavan enemmän ulospäin.

Oon muuten huomannut, että rintoihin on tullut selvästi lisää pehmeyttä ja liikkuvuutta siinä 8-10 kk kohdalla, johtuen varmaan kudosten löystymisestä. Ikävä puoli on, että samaan aikaan rinnoissa aina jossain määrin tuntunut implantin poimuilu on tullut selkeämmin esiin ja tietyssä valossa ja asennossa (kumartuessa) se on hiukan näkyvää varsinkin toisessa rinnassa, ja erityisesti sen tajuaa, jos implanttia alkaa liikutella ja poimut liikkuvat implantin mukana. Implantin sijoitustavastahan se pitkälti johtuu mutta tämä nyt on tätä, you win some, you lose some. Voin liittää kuvan siitä näkyvimmästä poimusta, joka rintaan tulee. Videolla näkyisi paremmin, mutta nyt en jaksa kuvata ja editoida sellaista.

32-v, 156 cm, 53 kg
Motiva Ergonomix demi 320cc lihaskalvon alle 9.6.2016
Siim Simmo, Karhupuiston plastiikkakirurgia
Ennen/jälkeen@RealSelf

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Viimeksi muokattu: 6 kuukautta 2 viikkoa sitten : Santiago.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Matilda

Lisää
6 kuukautta 6 päivää sitten #44069 : MandyLee
Tässä on mun reilu viikko sitten leikatut, laitan kuvan vähäksi aikaa. Implantti on pienehkö, mut olen itsekin siro, joten Kullamaan kanssa päädyttiin tämmöseen kokoon. Ainakin nyt olen ollut tyytyväinen kokoon, kyllähän nuo tuosta vielä jonkin verran muuttuukin.

169cm / 55kg / 75A
2 imetystä takana
Treenausta säännöllisen epäsäännöllisesti

2.5.2017 Nagor pyöreä 300cc osittain lihaksen alle.
Fin-Est Jyri Kullamaa

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Elmeri, Hanskuliini, Hansu82, Dizzit, Matilda, Tilli75, Monica, Mariel

Lisää
6 kuukautta 6 päivää sitten #44072 : 123456
Mulla on tulossa sama koko ja lähtötilannekin suht samaa koko luokkaa. Tosin imetyksiä ei takana. Miksi sinulle päädyttiin osittain lihaksen alle eikä esim kokonaan lihaksen alle? Itse vielä mietin että kumpi olisi parempi vaihtoehto :).

Lisää
6 kuukautta 6 päivää sitten #44074 : MandyLee

123456 kirjoitti: Mulla on tulossa sama koko ja lähtötilannekin suht samaa koko luokkaa. Tosin imetyksiä ei takana. Miksi sinulle päädyttiin osittain lihaksen alle eikä esim kokonaan lihaksen alle? Itse vielä mietin että kumpi olisi parempi vaihtoehto :).

Mulla alunperin konsussa suunniteltiin lihaskalvon alle, ja kirurgikin oli aluksi sitä mieltä kuvien ja mittojen perusteella.
Ennen leikkausta kävin ultrassa ja sen jälkeen tapasin kirurgin ennen leikkaussaliin menossa. Kirurgin käydessä hän sanoi, että laitetaanki osittain lihaksen alle, eli olisiko uä:ssä näkynyt jokin syy siihen, että ei laitettu lihaskalvon alle niinkuin alunperin aiottiin. Ehkäpä yläosassa niin vähän omaa kudosta? Mut sitä en tiedä miksi vain osittain lihaksen alle, ei kokonaan. En hokannu kysyä :).

169cm / 55kg / 75A
2 imetystä takana

Fin-Est Jyri Kullamaa

Lisää
6 kuukautta 6 päivää sitten #44078 : 123456
Moikka!
Mulle on tulossa saman kokoiset kun sulla. Itse haluan luonnolisen tuloksen ja ollaan laittamassa Nagorin pyöreät. Mietin vain että jos mulla laitetaan kokonaan lihaksen alle, tuleeko silti lopputuloksesta "yhtä feikki" kun sinulla?

Lisää
6 kuukautta 6 päivää sitten #44079 : 123456
Miksen tajua mitä nämä eri nimet ovat kuten motiva ergonomix, mentor yms highprofilet? Mulla on leikkaus MAANANTAINA ja en tiedä muuta kun että tulee Nagor 360cc pyöreä lihaksen alle. Täytyykö mun tietää nuista muistakin jutuista jotain??

Lisää
6 kuukautta 5 päivää sitten #44080 : MandyLee

123456 kirjoitti: Moikka!
Mulle on tulossa saman kokoiset kun sulla. Itse haluan luonnolisen tuloksen ja ollaan laittamassa Nagorin pyöreät. Mietin vain että jos mulla laitetaan kokonaan lihaksen alle, tuleeko silti lopputuloksesta "yhtä feikki" kun sinulla?

Onhan nuo nyt feikin näköset ku leikattu viikko sitten ja implantit ei oo laskeutunu vielä :D. Lopullisen tuloksenhan näkee vasta puolen vuoden päästä. Eli eihän ne tuommosiksi jää. Kannattaa selailla täällä ja netissä kuvia niin huomaat että minkälainen ero on just leikatuilla ja jo laskeutuneilla tisseillä.
Aluksihan ne on kaikilla "ylhäällä" ja myös turvotuksen vuoksi pallon näköset.

Tietenkään mitään identtisiä lopputuloksia tuskin tulee kellään samalla implantilla ku vaikuttaahan siihen lopputulokseen niin moni asia, implantin koko, muoto, omat tissit, rintakehän koko js malli jne jne.

169cm / 55kg / 75A
2 imetystä takana

Fin-Est Jyri Kullamaa

Lisää
6 kuukautta 5 päivää sitten #44081 : ehkatanavuonna

123456 kirjoitti: Miksen tajua mitä nämä eri nimet ovat kuten motiva ergonomix, mentor yms highprofilet? Mulla on leikkaus MAANANTAINA ja en tiedä muuta kun että tulee Nagor 360cc pyöreä lihaksen alle. Täytyykö mun tietää nuista muistakin jutuista jotain??

Motiva Ergonomix, Mentor on implanttimerkkejä, niin kuin tuo Nagor, jonka olet valinnut. Highprofile, Lowprofile kertovat siitä minkälainen implantti sinne on laitettu, se määrittyy sinun kroppasi perusteella leikkauksessa. Jos oikein olen ymmärtänyt :)

Leikkaus 6.helmikuuta.2017. Siim Simmo, laitettu Nagor 390cc lihaskalvon alle. 164/63

Lisää
6 kuukautta 5 päivää sitten #44086 : 123456
Voi ei mandy lee, en tarkoittanut sun kuvaa! :o Sulla on just täydellinen lopputulos, juuri sellainen mihin itsekin hoikkavartaloisena tavoittelen.

Tarkoitin aikaisemman tytön kuvaa, jonka käyttäjä nimee en nyt muista. Muta siinä oli kuvan kera kirjoitettu jotenkin että:"tässä mun rakkauspallot, just niin feikinnäköset kun halusinkin."
Se löytyy tästä keskusteluata aikasemmin :D

Lisää
6 kuukautta 5 päivää sitten #44087 : Irene
Pointsit sulle Mandy lee, että olet tietoinen implanttien "kehityskaaresta":) Ja itse asiassa vaikka sulla on ihan tuoreet eli täysin laskeutumattomat vielä niin noi ei ole yhtään pahimmasta päästä! Mulla ne on ihan ns väärinpäin, eli kaikki pulleus oli rinnan yläosassa ja alaosa oli ihan litteä:unsure: Siihen kun vielä lisää järkyttävät turvotukset eli olivat vielä ihan liian isotkin, niin itkuhan siinä tuli.. Ja ihan turhaan, voi kun olisin tiennyt silloin asioista enemmän. Pikkuhiljaa ne kutistui ja muotoutuivat, ja ihan lopullinen koko ja muoto olivat valmiit vasta siinä puolen vuoden kohdalla.

Eri asia jos on lihaksen päällä, silloin ne muotoutuu nopeammin. Ja mulla tosi vahvat rintalihakset, sekin vaikuttaa. Hennommat lihakset ei jaksa kiskoa ja vääntää niitä implantteja niin sitkeästi;)

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
6 kuukautta 5 päivää sitten #44088 : 123456

ehkatanavuonna kirjoitti:

123456 kirjoitti: Miksen tajua mitä nämä eri nimet ovat kuten motiva ergonomix, mentor yms highprofilet? Mulla on leikkaus MAANANTAINA ja en tiedä muuta kun että tulee Nagor 360cc pyöreä lihaksen alle. Täytyykö mun tietää nuista muistakin jutuista jotain??

Motiva Ergonomix, Mentor on implanttimerkkejä, niin kuin tuo Nagor, jonka olet valinnut. Highprofile, Lowprofile kertovat siitä minkälainen implantti sinne on laitettu, se määrittyy sinun kroppasi perusteella leikkauksessa. Jos oikein olen ymmärtänyt :)

Okei! Oletteko te itse päättäneet nuista high vai low profileista? Minulta ei ole ainakaan kysytty kumpaa haluan :D ¿

Lisää
6 kuukautta 5 päivää sitten - 4 kuukautta 1 viikko sitten #44089 : pulla
:)

Viimeksi muokattu: 4 kuukautta 1 viikko sitten : pulla.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Enigma, Liina, III, Elmeri, Hanskuliini, Flavens, Emminetti, Matilda, katie, Mko ja tällä käyttäjäll on 3 muuta kiittäjää

Lisää
6 kuukautta 5 päivää sitten #44091 : Enigma
Pulla, on kyllä kauniit.
Onko sulla motivan implanteissa mikrosiru?

Sairaala Siluetti, Jari Viinikainen
Mentor CPG 322 295cc dual plane
04/2014, jäivät liian pieniksi...

06/ 2017 Motiva Ergonomix Full 500cc
dual plane
Jyränki Janne/ Helsinki Clinic

170cm/ 63kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla

Lisää
6 kuukautta 5 päivää sitten #44092 : pulla

Enigma kirjoitti: Pulla, on kyllä kauniit.

Kiitos ja juu, on sirut :)

Lisää
6 kuukautta 5 päivää sitten #44093 : JoSe

pulla kirjoitti:

Mitä, mikä mikrosiru silikooneissa on?!? :blink: :blink: :blink:

31v, 169cm, 64kg
Lähtökohta kahdesti tyhjiin imetyt B85.
Konsultaatiossa arvio 300-330cc lihaksen alle.

Lisää
6 kuukautta 4 päivää sitten #44094 : pulla

JoSe kirjoitti:

pulla kirjoitti:

Mitä, mikä mikrosiru silikooneissa on?!? :blink: :blink: :blink:

No motivalla on tämä mahdollisuus. Tietyllä laitteella niist pystyy lukemaan implantin tiedot, jos vaikka päässy unohtumaan..:laugh:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: JoSe

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #44225 : Monica
Kiitos kuvista. Kysyisin minkä vuoksi sinulle on tehty operaatio useamman kerran? Etkö ollut tyytyväinen?

171cm, 62kg. Mentor 255 osittain lihaksen alle.

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #44226 : ehkatanavuonna

123456 kirjoitti:

ehkatanavuonna kirjoitti:

Okei! Oletteko te itse päättäneet nuista high vai low profileista? Minulta ei ole ainakaan kysytty kumpaa haluan :D ¿

Mulla ainakin kirurgi päätti leikkauksessa kumpi on parempi =D

Leikkaus 6.helmikuuta.2017. Siim Simmo, laitettu Nagor 390cc lihaskalvon alle. 164/63

Sivu luotiin ajassa: 0.818 sekuntia