× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kova treeni ja implantti osittain lihaksen alle?

Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten #38715 : Kitty

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Leikkaus 11.7.2016, Motiva matrix full cc 295 osittain lihaksen alle. Lähtökohta nolla: rasvaton ja urheilullinen kroppa. 33-v/170 cm/60 kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Lisae

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten - 2 vuotta 3 kuukautta sitten #38716 : Kitty

Leikkaus 11.7.2016, Motiva matrix full cc 295 osittain lihaksen alle. Lähtökohta nolla: rasvaton ja urheilullinen kroppa. 33-v/170 cm/60 kg
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 3 kuukautta sitten : Kitty.

• Andreea
  • Andreea hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nyt 260cc/320cc vaihto 30.5 nagor 300cc/360cc
Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten #38721 : Andreea
Lisae: mulla on Motiva matrix ja mulle sanottiin että 1 kk liivejä yötäpäivää ja 1 kk pitää varoa liikuntaa. Eli ergonomixiin verrattuna lyhyempi aika näissä "tavallisissa"... Näin lääkäri mulle ainakin sanoi...

Ollut 260/320 (en tiedä merkkiä) vaihto 30.5.16 Nagor 330/360
Tulikin Motiva Matrix Silksurface Plus 375 full

Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten #38727 : sagabel
Kitty, ei se satu millään, siis rintalihasten "aktivoituminen", mutta tuntuu vähän oudolta ja epämukavalta :)

19.2.2016 Plastic Surgery Center/ Jyri Hukki
380cc Motiva matrix demi, lihaksen päälle
Lähtötilanne 70A ---> Nyt 65F, näyttää C kupeilta
165cm/53 kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kitty

Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten - 2 vuotta 3 kuukautta sitten #38763 : Lisae

170cm/60kg
Lihaksikas vartalo, lähtökohta 0 :-)
15.7.2016 /Troost
Motiva Matrix Full 400cc, lihaskalvon alle
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 3 kuukautta sitten : Lisae.

Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten - 2 vuotta 3 kuukautta sitten #38765 : Kitty

Viimeksi muokattu: 2 vuotta 3 kuukautta sitten : Kitty.

Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten #38768 : Lisae
:laugh: :laugh:

Juu, koira on mullakin :) Olen sen yksinhuoltaja, joten mun on kyllä ulkoiltava sen kanssa ihan eka päivistä lähtien :huh:
No, mennään hiljakseen.. :)

Sulla, Kitty, alkaa varmaan jännitys pikkuhiljaa kohota..?.. :ohmy:

170cm/60kg
15.7.2016 /Troost

Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten #38793 : Kitty

Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten #38847 : Lisae
Kitty, onnea huomiseen leikkaukseen!
Laitahan heti kuulumisia, kun pystyt :)

Teen meille heinäkuulaisille oman ketjun, niin kirjoitellaan sinne jatkossa :)

170cm/60kg
15.7.2016 /Troost
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kitty

Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten #38851 : Kitty
Kiitti!

Kertoilen sitte kuulumisia, kun oon tolkuissani :laugh: Mulla tehdään muuten leikkaus paikallispuudutuksessa.

Nauti treeneistä Lisae!

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47394 : LiisaTu
Uup!
Miten tähän keskusteluun osallistuneilla on menny?
Mul on tällä hetkellä huolenaiheena osittain lihaksen alla olevan implantin "soikeutuminen" rintalihaksia jännittäessä, Muscle Flex Deformity...? Puolen vuoden jälkitarkastus on ens viikolla ja siellä kuulen lääkärin näkemyksen asiaan, mutta haluaisin kuulla vertaiskokemuksiakin. Pystyn treenaamaan jo kuten ennenkin, ei tunnu ilkeältä enää implantti lihaksen alla, mutta näyttää kauhealta! Eihän tämä toisaalta yllätyksenä tullut, mutta olin toivonut että en kohtaisi tätä ongelmaa tässä mittakaavassa. Olisiko kirurgin pitänyt nähdä tämä sijoitustapaa valitessaan? Missä tapauksessa voidaan lukea hoitovirheeksi, mitä vaihtoehtoja korjaamiseen? Implanttien liike näkyy salilla vaikka olisi paita ja kunnon liivit päällä. Jos aiheesta on jo käyty keskustelua niin vinkkaisiko joku ketjun, kiitos jo etukäteen...

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47405 : Irene
Jos ne on ihan normin näköiset lihakset rentona, niin se on vaan lihaksen alle laitettujen implanttien miinuspuoli että lihas niitä supistuessaan puristaa kummaankin muotoon (ja mitä pehmeämpi implantti, sitä enemmän se toki muotoutuu) ja liikuttelee. Mulla on sentään anatomiset, jotka ei kauheasti muotoudu, mutta silti näkymä lihaksia jännittäessä on aivan törkeä...Enkä sen takia voi salilla treenata tiukka paita päällä. Mitä pehmeämpi implantti ja vahvemmat lihakset, sitä enemmän tota ilmiötä tapahtuu. Jotkut kokee myös sen tunteena epämukavana.
Eli ei luultavasti ole kyse virheestä vaaan sijoitustavan ominaisuudesta.
Muistelen, että et ollut aivan tyytyväinen tuntumaan jossain vaiheessa? Miten sen suhteen on fiilikset nyt?

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten - 4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47413 : LiisaTu
Kiitos Irene, sitä just olen pohtinut että onko tämä "normaali" tilanne mikä pitää vain hyväksyä vai olisiko ollut vältettävissä esim. paremmalla taskun muotoilulla/lihaksen leikkaamisella (?). Minulla on yksi kaveri jolla sama sijoitustapa, suunnilleen saman ikäiset ja samaa pehmeyttä (Nagorin pyöreät), mutta hänellä ei ole tätä ongelmaa - eri kirurgi ja tietenkin eri keho.

JA mielestäni laskeutuminen on vielä kesken, vaikka toimenpiteestä pyoli vuotta, ainakin odotan että vielä hieman tipahtavat.

Tuntuma menettelee pystyasennossa, mutta selällään maatessa ovat kyllä selvästi turhan kiinteät. Ja treenatessa implantin liikkuminen ei juuri tunnu eikä häiritse enää.

Viimeksi muokattu: 4 kuukautta 2 viikkoa sitten : LiisaTu.

Lisää
1 päivä 9 tuntia sitten #48423 : ninski
Moikka :)
Täällä näytti olevan useampi Motivaleidi! Mitäs Motivan ergonomix ja perus matrixlaisille kuuluu nykyään?
Mulle on tulossa jompikumpi implanteista osittain lihaksen alle.
Vaikka kuinka oon yrittäny lukee netistä niin oon silti tosi epävarma implantin valinnasta.
Täälläkin on useampi sanonut, että pehmeämpi implantti voi näyttää oudolta vahvan lihaksen alla.
Itsekin treenaan paljon ja kovaa. Sijoitustavasta oon kyllä varma, päälle kun ei voi laittaa..

Vinkkejä, mielipiteitä anyone? :D

Alustavasti sovittu Motiva Matrix Round 300-320cc.
Lähtökohta 155/46 ja B-kupin tiiviit rinnat.

Lisää
1 päivä 8 tuntia sitten #48425 : LiisaTu
Ninski miksi ei voi laittaa päälle? Oletko kysynyt useammalta kirurgilta mielipiteen? Mulla tulee joulukuussa vuosi täyteen implanttien kanssa ja nyt kun olen todennut että piru nämä ei taida laskeutua enää, niin entistä vahvemmin olen sitä mieltä että olisi pitänyt luottaa omaan intuitioon ja laitatuttaa lihaskalvon alle. Se olisi kuitenkin mulle onnistunut, vaikka omaa rintakudosta oli naurettavan vähän. (Pitäis muuten päivittää joskus nuo "before-after"kuvat...) Rinnat ei liiku luonnollisesti, herkästi lihas nykii niitä, näyttävät myös levossa liian täyteläisiltä yläosasta ja vaikka eivät enää vaikuta treenaamiseen, niin toivoisin pehmeämpää tuntumaa käteen.
Näin minä ajattelen omistani... Jos jostain ilmestyisi joku tonni ylimääräistä rahaa niin olisin varmaan halukas kokeilemaan päälle, toistaiseksi taidan odotella muutaman vuoden, ei kuitenkaan niin paljoa häiritse.

Vaikea muistaa mitkä ne huonot puolet päälle laitettavissa ois olleetkaan, "tennispallot sukissa"? - no tuskin kun niitä sukkia ei luonnostaan ois ollu. "Ryppyily" - ehkä vasta oikeasti myöhemmällä iällä? Rintasyövän seulontaan paras menetelmä on jokatapauksessa magneetti, oli implantit alla tai päällä...

Lisää
5 tuntia 40 minuuttia sitten #48436 : ninski
Moikka LiisaTu :)

Oon käyny juttelemassa neljän kirurgin kanssa ja näistä kolme oli sitä mieltä, että alle pitäisi laittaa. Omaa rintakudosta löytyy kyllä. Mun pitää olla siis jatkossakin tutkittavissa ultraäänellä ja mahdollisten tulevien leikkausten takia parempi vaihtoehto. Kasvaimia kun tuuppaa ilmestyä.. :pinch:

Harmi ettet oo tyytyväinen! Viekö rintalihaksen alle sijoittaminen sun mielestä justiinsa sen ergonomixin liikkuvuuden/pehmeyden vai et ole ylipäätäänsä tyytyväinen implanttiin? Päivitä ihmeessä ennen-jälkeen-kuvat, kiinnostaisi kovasti nähdä miltä ergonomix lihaksen alla näyttää! :) Tosiaan perus pyöreän ja ergonomixin välillä pohdin.. Projektioo kans.

Sivu luotiin ajassa: 0.511 sekuntia