× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

turvotuksesta yms.

Lisää
1 kuukausi 17 tuntia sitten #46234 : Catya
LiisaTu. Kirjoittelit toisessa ketjussa että oot tehny kotona jo kotitöitäkin mitkä kauhistutti mua. Oikeasti VÄLTÄ kaikkea tuota 1-2viikon ajalta! Käsillä voi alkaa tehä enemmän vasta 4-6vk kohdalla. Komplikaatioriski on suurimmillaan ensimmäisinä päivinä.
Itse serooman kokeneena, sä et halua kokea samaa. Multa jouduttiin poistamaan implantit kun ei lähtenyt paranemaan millään..sit oottelet sellaset 5-6kk että implantit voidaan uudestaan laittaa. Ja rintalihasten liikuttelu ensimmäisten viikkojen aikana nimenomaan voi saada implantit kainaloon (kotityöt ym nostelu). Kannattaa kysyä klinikalta rintapannasta, sen pitäisi estää implanttien nousemisen/jäämisen liian ylös. :)
Pahin turvotus itelläni on kestäny muutaman viikon, mutta kaikki pinkeys/turvotus eli lopullinen laskeutunut muoto tuli vasta muutaman kuukauden päästä leikkauksesta. (3-5kk, en muista tarkalleen)

tsemppiä paranemiseen ja otahan rauhassa siellä kotona vaikkei kipuja olis :)

Rintojen suurennus:
4/2014 Nagor Impleo HR 330cc

12/2017 Nagor HR 460cc, osittain lihaksen alle. Jaan Troost

158cm/56kg/Alkutilanne 75b
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 kuukausi 10 tuntia sitten #46237 : LiisaTu
Olin kyllä eilen illalla (omantunnon)tuskissa kun rupesin miettimään mitä kaikkea olin päivän aikana tehnyt :(
Ei suutarin lapsella ole kenkiä. Pyhä aikomus ja suunnitelma oli levätä vain nämä ensimmäiset päivät, olin järjestänyt asiat niin että periaatteessa mitään ei olisi tarvinnut tehdä, mutta silti löysin itteni touhottamasta. Nyt rauhoitun.

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Catya

Lisää
1 kuukausi 9 tuntia sitten #46238 : anin86
Rinnathan ottaa todella pitkän ajan, ennen kuin jäävät lopulliseen muotoonsa. Oon käynyt tällä blogisivulla ( tavoitteenatissit.blogspot.fi/?m=1 ) , jossa on tosi hyvät kuvat melkein joka vaiheesta ihan heti leikkauksen jälkeen vs. vajaa 3 vuotta leikkauksesta. Eli muutosta varmasti tapahtuu juurikin siinä laskeutumisessa eniten. Yritä ottaa siellä rauhallisesti toipumisajan. Oon mäkin toki tehnyt kaikkea sitä, mikä ei ota kipeää. En oo kylläkään nostanut painavia.

Tubulaariset eriparirinnat A/B-kupilla.
Kehityshäiriön korjausleikkaus julkisella sektorilla 12/18.

Mentor CPG 321: oikea 395cc ja vasen 355cc.

Lisää
1 kuukausi 5 tuntia sitten #46242 : Catya

LiisaTu kirjoitti: Olin kyllä eilen illalla (omantunnon)tuskissa kun rupesin miettimään mitä kaikkea olin päivän aikana tehnyt :(
Ei suutarin lapsella ole kenkiä. Pyhä aikomus ja suunnitelma oli levätä vain nämä ensimmäiset päivät, olin järjestänyt asiat niin että periaatteessa mitään ei olisi tarvinnut tehdä, mutta silti löysin itteni touhottamasta. Nyt rauhoitun.

Ottaen huomioon, että motivan implantit on ymmärtääkseni kiinnittymätön implantti? Tai ainakin sileämpi pintainen, millä menee pitempään parantua ja kiinnittyä?
Kyl sä jaksat ottaa nyt rauhassa, vaik tiiän että on vaikeaa :)

Rintojen suurennus:
4/2014 Nagor Impleo HR 330cc

12/2017 Nagor HR 460cc, osittain lihaksen alle. Jaan Troost

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

Sivu luotiin ajassa: 0.510 sekuntia