× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

turvotuksesta yms.

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #23025 : Nagor 390cc
Oliko sulla kuvaa jossain, olisi helpompi nähdä mistä puhut ja onko normaalia turvotusta.

1.9.2014 Fin Est kirurgina Siim Simmo
165/52
Mitat nyt 94-72-87
Lähtö 70 a/b-->65f/g

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #23026 : Seikkailija
siluetissa kävin.. Juuri luin artikkeleita että joka paikassa ei määrätä antibioottia vaan leikkauksen yhteydessä laitetaan suoneen :dry: oudolta minustakin tuntui, mutta kaitpa nuo tietävät mitä tehdä.. Toivotaan ettei sen takia mitään jälkiongelmia! Mulle laitettiin Mentorin anatomiset 295cc eli maltilla mentiin. Ainaki tissit alkuperäisiin verrattuna ;) osittain lihaksen alle ja siksi kai niin kipeen oloiset.

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #23029 : 120315
Tää kuva on netistä, mutta kuvaa aika hyvin miten hurjaa turvotus saattaa olla :blink: Mulla juuri tuossa rinnan yläosassa kuten kuvassa...

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #23034 : Pimpim
Mä en myöskään saanu antibioottia muuta kun kaks tbl ennen leikkausta ja leikkauksen jälkeen iv:nä.

120315 Toi sun linkkaama kuva kuvastaa kyllä hyvin miten rajulta se voi aluks näyttää kun tissit on ihan ylhäällä. Mut yhtäkään tapausta en tiedä/en oo lukenut et olis tollaseks jääny.

Pyöreä, Mentor HP 350cc, lihaksen päälle
20.1.2015

162cm/53kg, rinnan ympärys 74cm, rinnan leveys 12,5cm

Blogi:
Unelmatissit.blogspot.com

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten - 3 vuotta 6 kuukautta sitten #23116 : Chloee
120315, en halua pelästyttää, mutta itse olen lukenut useammasta tapauksest (realself), jossa implantti on jäänyt ylös hassusti. Kyseessä on ollut tosin puoliksi lihaksen alle laitettu implantti ja yleensä vaan toinen niistä.. Toi on kuitenkin aika harvinaista.. Ohessa kuva implantin laskeutumisesta :)

21.11.2014 Jyri Hukki, Karhupuisto
Nagorin pyöreä MR-profiili 360cc ja 390cc lihaksen päällä
175cm/65kg

Viimeksi muokattu: 3 vuotta 6 kuukautta sitten : Chloee.

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #23117 : 120315
No tuon olisin mielelläni jättänyt lukematta :( Ihan vainoharhaisena muutenkin miettii koko ajan mikä on normaalia ja mikä ei. Pelkään miyä jos tulos jääkin tälläiseksi epäluonnolliseksi.

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #23118 : Nagor 390cc
Älä pelkää. Kuukauden päästä jos vielä näyttää pahalta niin saa jo ihan vähän ajatella tuollaista.

1.9.2014 Fin Est kirurgina Siim Simmo
165/52
Mitat nyt 94-72-87
Lähtö 70 a/b-->65f/g
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: 120315

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #23127 : Pimpim
Chloee mä aloin ton sun linkkaaman kuvan johdosta miettimään et "tavallisilla" implanteilla tuo varmasti onkin ihan järkeenkäypää mut mites vaikka nagorin impleo jos kerran on 100% täytetty niin miten se sisältö voi liikkua pussin sisällä mihinkään jos se kerran on jo täysi? :S
Tää voi olla ihan daiju kysymys mut en nyt vaan tajua :laugh:

20.1.2015

Blogi:

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten - 3 vuotta 6 kuukautta sitten #23135 : Chloee
120315, varmaan oot ollut leikkaukseen mennessä tietoinen kaikista mahdollisista komplikaatioriskeistä, toi mainitsemani on vain yksi sadasta muusta.. Turha käyttää energiaa niiden murehtimiseen, anna paranemisprosessille aikaa! :)

Pimpim, samanlailla se maan vetovoima vie nagoriakin tuolla tapaa "alas päin", huomasihan sen konsussakin implanttia käsitellessä :)

21.11.2014 Jyri Hukki, Karhupuisto
Nagorin pyöreä MR-profiili 360cc ja 390cc lihaksen päällä
175cm/65kg
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 6 kuukautta sitten : Chloee.

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten - 3 vuotta 6 kuukautta sitten #23137 : Pimpim
Niiniin ja näin mä oon sen ennen ajatellutkin et se implantti ikäänkuin laskee tai roikahtaa siellä rintataskussa painovoiman vaikutuksesta mut tuossa sun kuvassa sanottiin et ei se pussi mihinkään liiku vaan se täyte siellä sisällä? Jos täytän pakastepussin vedellä ihan 100% täyteen niin pyöreänä se pysyy?

Anteeks mulla on joku blondius-hetki kun tää ei mee mun päähän :woohoo:

Edit. En oo päässy räpeltää nagoreita ikinä :blush:

20.1.2015

Blogi:
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 6 kuukautta sitten : Pimpim.

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #30270 : lakemp
kuinka monta paivaa sulla kesti se pahin turvotus? mulla 4.pv ja nyt pahimmillaan!

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #30761 : jko
Mulla on aivan hirveän näköiset nämä rinnat, eilen leikattu, anatominen 350cc moderate natrelle osittain lihaksen alla. Yläosasta jäätävät tötteröt ja alaosa tyhjä, nännit sojottaa alaspäin ja vaikutelma on kunnon kivikovat kolmiot. Pliis sanokaa että nämä muotoutuu ajan kanssa!? Toinen ongelma, tissivako on (luulisin että turvotuksesta myös johtuen) yhden sormen suuruinen ja näyttää hassulta. Onko kellään ollut vastaavaa?

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten - 2 vuotta 10 kuukautta sitten #30768 : Roverandom

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

300cc Nagor high profile osittain lihaksen alla / Fin-Est - J. Kullamaa

Viimeksi muokattu: 2 vuotta 10 kuukautta sitten : Roverandom.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: jko, Pii

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #30770 : Omena89
jko,
Tissien kuuluu vielä päivän leikkauksen jälkeen näyttää tuolta. Minullakin sojotti leikkauksen jälkeisenä päivänä nännit kohti lattiaa ja tissien yläosassa oli ihme kyömy mutta päivä päivältä ne näyttää paremmilta ja paremmilta. Myös rintojen väli muuttuu kauniimmaksi kun itselläkin ihan turvotuksesta johtuen näytti tissiväli melkein olemattomalta mutta sekin paranee kun turvotus laskee. :) Itsellä on lauantaina leikattu ja jo nyt muutaman päivän jälkeen ne näyttää huomattavasti enemmän tisseiltä kuin heti leikkauksen jälkeen. Ota kuvia (itseäsi varten) edistyksestä niin huomaat, miten joka päivä näyttää paremmalta kuin edellisenä.

Laitan vielä havainnollistavaa kuvaa, miltä vastaleikatun tissin kuuluukin näyttää ja miten se siitä kehittyy.

Tosiaan itselläkin tuli järkytyksenä miten karun näköiset tissit on suoraan leikkauksen jälkeen VAIKKA tiesin etukäteen, että niin tulee olemaan.

12.12.2015 Janne Jyränki
Nagor Moderate 390cc

Lähtökohta: 169cm/68kg/75B

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: jko, kipinä

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #30771 : Liina
Mullakin oli sellaset tiiliskivet, että :laugh: Mut kyl ne siitä sit laski. Kolmisen viikkoa, niin ei ollu enää kulmikkuutta jäljellä.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: jko

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #30801 : jko
Huh, helpottavaa kuulla! Kiitos

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #30802 : jko
Viesti jäi kesken - siis kiitos paljon, nyt on luottavaisempi mieli että ehkä näistäkin vielä tissit tulee :) kuva oli havainnollistava, kiitos! Ja roverandom sulla on tosi kauniin malliset rinnat! :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Roverandom

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten - 2 vuotta 9 kuukautta sitten #30803 : jko
Tässä vielä kuvaa siitä rintojen hullunkurisesta muodosta!
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 9 kuukautta sitten : jko.

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #30823 : lehtosa
Joo toi on ihan normaalia! :) se kyhmy siitä rinnan ylhäältä kyllä laskeutuu ja tulee enemmän sinne nännin alle, eli siihen rintaan tulee semmosta pisara mallista muotoa :) ja siinä voi mennä suht pitkäänkin ennen kun se rinnan yläosa on semmonen nätti kaareva, eikä semmonen kyhmykäs, itsellä nyt 3kk leikkauksesta ja nyt huomasin sivuprofiilista että se rinta on selkeesti laskeutunut ja se tuommonen samantapanen "kyhmy" on siitä kokonaan jo hävinnyt :)

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: jko

Lisää
10 kuukautta 2 päivää sitten - 10 kuukautta 2 päivää sitten #46233 : LiisaTu
Vanhahko ketju tämäkin mutta nostelen ylös:
Oi kokeneemmat implantti-ihmiset, kauanko meni että turvotus lähti poistumaan ja implantti laskeutumaan?
Vääntäisikö joku mulle vielä rautalangasta että johtuuko tämä leikkauksen jälkeinen rinnan yläosan muhkura turvotuksesta ja/ vai siitä että implantti on vielä niin ylhäällä? Tarkoittaako implantin laskeutuminen sitä että koko implantti laskeutuu vai sitä että se muotoutuu siinä taskussa johon se on asetettu?

Onneksi en itse ole nähnyt niitä kuvia, että toinen implantti olisi laskeutunut ja toinen jäänyt laskeutumatta. Tässä vaan tissin yläosan pinkeyteen jo kolmantena pop.na kyllästyneenä mietin että miksi nämä on pakko asentaa näin ylhäälle :pinch: ;) "eikö niitä ois voinu laittaa heti sinne oikealle kohdalle -jupinaa"... Laskeutuvat ilmeisesti joka tapauksessa, oli alkuperäinen sijoituskorkeus mikä tahansa? En tätä asiaa tajunnut kirurgin kanssa käsitellä, konsultaatiossa ehkä tästä puhuttiin mutta en muista...

Ja sellainen kysymys vielä, että voiko implantteja ohjata laskeutumaan lähemmäs toisiaan? Minulla rintavakoa oli hieman jo alunperin, joten tiedän että lopputuloksessakin sitä varmaan tulee olemaan.

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt
Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 2 päivää sitten : LiisaTu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Janikax

Sivu luotiin ajassa: 0.805 sekuntia