× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

turvotuksesta yms.

• Jenna
  • Jenna hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
6 vuotta 3 kuukautta sitten #1697 : Jenna
Viikko sitten laitettiin, eli on varmasti vielä paljon turvotusta mutta huolettaa tosi paljon, että kuinka paljon muoto muuttuu turvotuksen laskettua. Nyt implantti näkyy niin rumasti, että mietityttää paljon lopputulos. Implantin reuna nousee aivan selvästi ylhäällä ja tissi on sellainen pallo. Voiko se tosiaan niin paljon muuttua turvotuksen laskun jälkeen, että näyttäisi luonnolliselta ja laskeutuu reunat?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• lara
  • lara hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
6 vuotta 3 kuukautta sitten #1727 : lara
älä huoli, mulla oli turvotusta vielä yli kuukauden jälkeen. leikkauksesta on nyt reilu 3kk ja ei uskois kyllä samoiksi rinnoiksi kun heti leikkauksen jälkeen :D sillon olivat aikamoiset pallot ja kovin ylhäällä, nyt ovat "laskeutuneet" ja turvotus on kadonnut. näyttävät hyviltä :D

• leyis
  • leyis hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
6 vuotta 3 kuukautta sitten #1731 : leyis
Onko kukaan kokeillut lymfaterapiaa ennen tai jälkeen leikkauksen?

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #22387 : 120315
Heippa,

Täällä tarttisin vertaistukea tuskaan. Leikkauksesta huomenna viikko. Kivut, säryt ja turvotus ollut jotain niin kamalaa etten ikinä olisi uskonut. Sentään kaksi synnytystäkin takana.
Eilen jo luulin että alkaisi helpottamaan, mutta illalla nukkumaan mennessä turvotus jotenkin iski/nousi uudelleen (ihan kuin maitoa kymmenelle lapselle) ja koko yö oli melkein yhtä paha kuin eka yö :dry:
kipulääkkeetkään ei tunnu enää auttavan eikä edes väsyttävän.

Onko jollain samankaltaisia kokemuksia? Luulen että ihan normaalia kuitenkin kun toipuminen niin yksilöllistä, mutta kauanko tätä tuskaa pitää vielä jaksaa. Mieli heittelee ja itkettää...

Eilen jouduin kyllä tekemään pari kovempaa ponnistusta käsillä kun sattui pieni äxidentti. Kivut ei kyllä tulleet siinä kohtaa. Toivottavasti en kuitenkaan aiheuttanut itselleni mitään peruuttamatonta vahinkoa.

Nin avuton olo :(

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #22388 : Seikkailija
Heippa Fresh Boarder,
Paljon tsemppiä sinne! Missä kävit leikkauksessa ? Itselläni aika kahden viikon päästä ja vaikka olen asiaa harkinnut jo 15 vuotta ja nyt rohkaistunut asialle, niin silti vielä mietityttää kaikki :unsure: oon jo yli 40 v ja kahden lapsen äiti ja koska muuten urheilen ja pidän itsestäni huolta ni onhan näille pusseille jotain tehtävä ;) eniten miettii just toipumista ja mikä tyhmintä, sitä mitä ystävät ja sukulaiset ajattelee! Millaisia kommentteja olet saanut läheisiltä? Oma mieheni tukee ja yksi ystäväni tietää mutta muille en ole kertonut :/
Voihan tätä mielen myllerrystä...
Laita vielä tänne tuntemuksiasi näiden kahden viikon ajalta leikkauksesi jälkeen!
Voimia :)

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #22440 : 120315
Mulle laitettiin suomessa ja sen verran maltilliset 260cc että ei taida kukaan huomata mitään eroa entiseen kuin ehkä vasta saunassa. Omia rintoja kun on saanut aina hävetä, että ne ystävät jotka ovat nähneet vanhat tietävät näistä uusista.

Kipu ja toipuminen yllätti täysin. Se on kuitenkin tosi yksilöllistä eikä voi ennustaa mitenkään. Ihmeissäni luen juttuja joissa naiset palanneet ns.normaaliin elämään vain muutama päivä leikkauksesta :ohmy:
Itselläni nyt viikko takana ja edelleen täysin toipilaana parempia, kivuttomia päiviä odotellessa. Toki kipu on laantunut ensipäivistä ja turvotuskin ehkä jo hieman ainakin rinnan yläosasta. Kuitenkin arki askareet kuten kaupassakäynti, ruuanlaitto, pyykinpesu, vaatettaminen, hiustenpesu mitä näitä nyt onkaan on edelleen ihan toivotonta edes ajatuksen tasolla.. Parempana päivänä jos erehtyy touhuamaan jotain iskee taas paineen tuntu ja lihaskipu ilmoittamaan itsestään. Ja jos tissejä ei kolota niin sitte särkee selkä tai pää :silly: Nukkuminen selällään/puoli-istuvaltaan on osoittautunut lähes taiteen lajiksi.

Onko täällä muita jotka kipuilleet enemmän mitä odotti? Milloin tapahtui selvää parannusta? Meinasiko usko loppua kesken?

Tsemppiä leikkaukseen seikkailija! Hyvin se menee :) kerrohan sitten kuulumisia.

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #22442 : 120315
Ja jännittäminen on ihan normaalia. Itselläni myös kaksi lasta ja panikoin täysin ennen toimenpidettä. Taistelin mieleni kanssa mitä ihmettä olen menossa tekemään ja entä jos sattuu jotain. Itkuksihan se edellinen ilta meni. Leikkaus ja nukutus sujui kuitenkin hienosti ja kyllä nämä kivutkin varmasti aika kultaa sitten kun on parantunut. Kunhan yrittää ajatella positiivisesti!! Sä seikkailija pärjäät kyllä ja saat nauttia uudesta uhkeasta olemuksesta jo kesällä täysin rinnoin :) Ja mikä parasta tossa sun tilanteessa, niin sulla on kotona mies apuna...itsekkin olisi pitänyt ehkä vuokrata joku kotipalvelu auttamaan, heh. Ystävät kyllä jeesaa, mutta kun ei koko ajan viitsi olla pyytämässä.

Ainiin, oletko kertonut lapsille?

• JHE
  • JHE hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Nagor impleo 330cc lihaskalvon alla 03/2015
Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #22445 : JHE
Minä kuvittelin olevani täydessä pelikunnossa myös parissa päivässä :D Kolmas kokonainen päivä nyt menossa ja ihan täysin makaan vielä sohvalla :) Kipuja ei varsinaisesti ole, mutta käsien yms liikerata on niin pientä ettei todellakaan pysty mitään tekemään. Veikkaan että
pari päivää menee vielä näin. Onneksi viisaana otin kaksi viikkoa töistä lomaa :)

17.3.2015 Finn-est / Kullamaa
Implantti: Nagor impleo high profile 330cc lihaskalvon alla

Pituus 175cm, paino 64kg
Rintaliivien koon muutos 70 A/B -> 70D / 65E
Vaikutelman muutos pieni A -> pieni C

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #22453 : Nagor 390cc
Mä luulin kanssa että kivut ei olisi pahat, olinhan jo 2 lastakin saanut ja sektionkin kivutta ollut. No ei ihan mennyt niin. Taisin olla toimintakuntoinen kunnolla vasta 3 viikon jälkeen. Silloin sain jo lapsen edes vähän ylös lattialta. Autoa pystyin ajamaan noin 2 viikon jälkeen mutta kyllä se hankalaa oli. Se vaan ottaa aikaa jos lihaksen alla.

1.9.2014 Fin Est kirurgina Siim Simmo
165/52
Mitat nyt 94-72-87
Lähtö 70 a/b-->65f/g

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #22461 : Seikkailija
Hei 120315,
Lapset tietää joo :) vanhempi jo kohta aikuisiässä ja ymmärsi hyvin.. Nuorempi ei ymmärrä miksi äiti haluaa leikkaukseen vapaaehtoisesti :unsure: yrittänyt selitellä asiaa niin ettei menis turhamaisuuden piikkiin :( vaikeita asioita seliteltäväks vielä nuorelle tytölle...
Minullekin suunniteltu maltilliset 295cc eli sama juttu kuin sinulla. Luulen ettei monikaan asiaa tule huomaamaan jollei tiedä ! Itse kuitenkin jo odotan sitä ensimmäistä bikini ostos reissua kun on jotain mihin niitä pukee :)
Mun mies on kyllä maailman paras tukija tässä tilanteessa vaikka itse ei sitä alkujaan ymmärtänytkään. Mutta itseä varten ne kuitenkin on, ei tässä iässä enää tällaista tehdä toisten takia...
Kyllä olen minäki monta iltaa jo valmiiksi tirautellu itkua ja pelottaa niin vietävästi . Lähinnä just se toipuminen ja komplikaatio mahollisuus :unsure: mutta ei kai sitä mitään saa jos ei uskalla! Eli pää pystyyn ja kesää kohti!
Toivottavasti sulla jo alkaa helpottaa

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #22862 : 120315
Seikkailija, sulla lähestyy leikkaus. Tuuthan kertomaan kuulumisia heti kun jaksat. Tsemppiä!!

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #22876 : Seikkailija
Jännittää kyllä ihan kauheesti :dry:
tulen kertomaan kunhan suurin järkytys ohi :) sinulla varmaankin jo helpottaa oleminen. tuntuuko oikealta valinnalta eikä kaduta yhtään ? Mietin vieläkin mitä olen menossa tekemään...

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #22898 : 120315
Muistan ton jännityksen tunteen vielä niin hyvin. Hyvin se tulee menemään, ihan varmasti. Nukutus on turvalllista enkä koskaan ole kuullut että jotain olisi siinä sattunut perusterveelle ihmiselle. Siinä on niin suuren tarkkailun alaisena kuitenkin koko ajan ja huipputekniikkaa ympärillä. Toipuminen ottaa aikansa, mutta siinä mennään kuitenkin päivä päivältä parempaan vaikka malttia vaatiikin. Itse olin aivan valmis repimään ihooni tungetut lisäkkeet pois vielä kaksi viikkoa laiton jälkeen :S .
Tänään kulunut 2 vko ja 4 pvä ja tuntuu jo paremmalta. Toki vielä mietin kaikenlaisia komplikaatiomahdollisuuksia varsinkin kun turvotus on jotenkin jämähtänyt päälle, mutta pääasiassa alkaa tuntumaan ihan hyvältä.
Kun varautuu etukäteen myös henkisesti pääsee varmasti helpommalla. Itse en tajunnut ennakoida asioita tarpeeksi ja siksi varmasti iskikin näin rajuna päin naamaa tämä kaikki.

Tuhannesti tsemppiä seikkailija! Kohta leikkaus on ohi ja palaat tänne kertomaan kaiken menneen hyvin ja kivuttomasti :)

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #23004 : Seikkailija
Nonii 120315...
Kotisohvalla istun ja vuorokausi leikkauksesta. Viime yön tuska takana ja kauhulla ajattelen tulevaa... Särkylääkkeet kyllä auttaa jonkin verran mut tää kiristyksen tunne on sietämätön. Tekis mieli ottaa nää hiton liivit pois.
Leikkaus meni hyvin :) outoja fiiliksiä tosiaan ja odotan että nään nämä pian ku uskaltaudun suihkuun :blink: saa nähä miltä tuntuu :)
Onko sulla olo jo helpottanu? Tsemppiä kovasti :)

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #23006 : ~~
Mulla leikkauksesta nyt kuus päivää ja se kiristyksen tunne oli pahin ehkä ekana kolmena päivänä. Nyt kiristyksen tunne hävinnyt kokonaan :) Nyt ahdistaa vaan laskeutuuko nää kauniisti ja millanen lopputulos odottaa.. Tissit kainalossa ja sivutissi iso ja turvonnut! Ei naurata, mutta luotan siihen että nää ei tällaisiksi jää. Pesin hiukset tänään ekan kerran ja nyt tisseissä vähän outo tunne, tuntuu kun ne olis irronneet kropasta. Huomenna tikkien poisto niin täytyy kysästä lääkäriltä onko normaalia.. Autoa tekisi kovasti mieli ajaa ja lähteä liikkelle täältä neljän seinän sisältä, mutta en tiedä pahentaako vaihteiden käyttö paranemista jotenkin enkä tietenkään halua olla vaaraksi liikenteessä jos ajaminen on hidasta ja kömpelöä.

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #23011 : Seikkailija
En tiiä sainko sairaalasta liian pienet liivit ympärysmitaltaan, mutta tuntuu että puristaa todella :( mun hoitaja soittelee tänään ja kyselee kuulumisia ni taidanpa kysäistä... Saitteko muuten leikkauksen jälkeen antibioottikuuria? Itse en saanut :dry:

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #23013 : ~~
Et saanut antibioottikuuria?? Millä klinikalla kävit? Mulle määrättiin kolme kefexiniä/päivä viikon ajan.

Mikä sun ympärysmitta rintojen alta on ja entä liivien? Mun ympärysmitta 73/73,5cm ja liivien ympärysmitta 65cm ja ihan saman ongelman kanssa painin. Klinikalta oli 70 ympärysmittaiset loppu ja sain sitten nämä mutta ikävä kyllä puristavat ja aiheuttavat nestekertymiä tuon napakan nauhan ylä- ja alapuolelle. Olen ratkaissut asian pitämällä aina vähintään ylimpiä ja alimpia hakasia auki.

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #23015 : 120315
Kiva kuulla että olet kotiutunut ja leikkaus meni hyvin. Mulla oli sama juttu noiden liivien kanssa. Sain vaihdettua isompiin ekassa jälkitarkastuksessa. Puhelimessa sanoi että alkuun voi yrittää venyttää (repiä) kuminauhaa isommaksi. Ja tosiaan niiden muutaman hakasen aukipitäminen helppaa myös.
Nyt vaan särkylääkkeitä niin että olo helpottuu. Lepäile ja anna muutaman päivän kulua niin elämä voittaa taas :)
Sain myös antibioottikuurin. Miksköhän sulle ei ole laitettu reseptiä?

Olen ollut maanantaista asti töissä. Ihan kuin eläisi jossain rinnakkaistodellisuudessa kun oma ajatus pyörii vain tisseissä ja niiden tuntemuksissa. Pelkää jos vaikka kompastuu...tai siis pelkää ja jännittää ihan kaikkea vielä :dry: mutta eiköhän se tästä.

Pikaista toipumista!!

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #23018 : ~~
Onko teillä muilla lähiaikoina leikatuilla iso sivutissi ja kainaloiden alla kropan sivuilla turvotusta?

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #23022 : 120315
Mulla turvotusta lähinnä tissien yläosassa. Odotankin malttamattomana että pian laskisi.

Sivu luotiin ajassa: 0.892 sekuntia