× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

turvotuksesta yms.

• rintaleikkaus takanpäin
  • rintaleikkaus takanpäin hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 3 viikkoa sitten #694 : rintaleikkaus takanpäin
2 vrk leikkauksesta ja nyt turvotuksen kanssa ihmeissään, rinnat näyttävät jopa liian suurilta, kokemuksia siis kaipailen, minkä verran rinnat tästä kutistuu?

Voin toki muutenkin kommentoida jos joku haluaa tiedustella :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Stellina
  • Stellina hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 3 viikkoa sitten #695 : Stellina
Hei,
miten leikkauksesi meni? Millaiset kivut ovat? Kuinka isot implantit otit ja mikä oli lähtökoko? Miltä arvet näyttävät?
Itse suunnittelen leikkaukseen menoa ja kaikki kokemukset on plussaa :)

• Aloittaja
  • Aloittaja hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 3 viikkoa sitten #696 : Aloittaja
Lähtökoko pieni (veltto) C ja koko 375 lisättiin. Nyt aika hulppean kokoiset rinnat, joihin varmastikin tottuu, mutta alkujärkytystä tämä nyt varmaan ;)

Leikkaus meni ihan hyvin ja lääkäri oli hyvin asiallinen ja herätti luottamusta. Paniikki iski vasta leikkaussalissa, jossa en kuitenkaan ehtinyt olla muutamaa minuuttia kauemmin hereillä.

Kivut ovat olleet kamalia, se on suoraan myönnettävä. Jokainen kokee kivun varmasti erilailla, mutta itselleni ollut järkytys. Myös mielialan heittelyt ja katumuksen tunteet pyörii mielessä PALJON. Täytyy nyt jaksaa malttaa ja odottaa, kun kivut hellittää ja lopputulos alkaa hahmottua.

En ihan heti lähtisi uudestaan! Toivon, että tämä kaikki on sitten sen lopullisen tunteen arvoista :)

• Terve
  • Terve hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 1 viikko sitten #699 : Terve
Mikäs on tilanne nytten. Joko olet parantunnut ja oletko tyytyväinen leikkaukseen?

• tsemppiä
  • tsemppiä hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 1 viikko sitten #700 : tsemppiä
missä kävit leikkauksessa? suomessa,virossa ruotsissa?? miten on arki sujunut leikkauksen jälkeen?

• silikonit
  • silikonit hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
7 vuotta 11 kuukautta sitten #704 : silikonit
Minä kävin 1.10 christinas clinicin kautta tallinnassa suurennuttamassa rintani. Olen 23v 162cm ja 52kg. Lähtökohta oli 75b ja nyt 75d mutta jos haluaa oikein muhkeat push up pallot niin c-kupin liiveihin pukeuduttava :) laitettiin anatominen (pisaramalli eli luonnollisen näköinen) highprofile 295cc

Minunkin täytyy kyllä myöntää että ensimmäisten 2-4 päivän aikana kiputila, särky ja kolotus rinnoissa kävi välillä melkein sietämättömäksi. En odottanut tosiaan niin kovaa kipua. Mutta itsestäni tiedän että olen kipuherkkä ihminen.

Liikkuminen on jo täysin normaalia ja rintojen turvotusta ei ole ollut havaittavissa aikoihin. >Minun rintani näyttivät leikkauksen jälkeen järkyttävän isoilta mutta kun turvotus lakkaa niin ne siitä kutistuvat hiukan.

Hianosti laskeutunut lihaksen alle laitettu implantti, mutta eivät ihan vielä näytä täysin "valmiilta" Tukiliivejä tulee vielä käyttää vuodenvaihteeseen asti 24/7. ja vaikka 1kk päästä tuntuisikin ettei missään leikkauksessa ole edes oltu niin niitä tukiliivejä TÄYTYY käyttää se 3kk.

Kaariliivien ja varsinkin push up liivien käyttö on kielletty 3kk aikana ellet halua pilata rintojesi ulkonäköä ja itkeä sitten palstoilla kun kirurgi/klinikka pilasi rintasi. Saatika lähteä baariin rällästämään ilman rintaliivejä liian aikaisin. se 3kk on 3kk ei 1 eikä 2 vaan 3.

Mitä vähemmän uskoo jälkihoito-ohjeisiin ja vähättelee niitä sitä suurempi riski saada komplikaatio. (implantit laskeutuu eri tasolle, nännit tuijjottaa toinen viistoon seinään ja toinen lattiaan ja rinta/rinnat kapseloituu) Riski että näin käy on hyvin hyvin pieni JOS noudatat kunnolla jälkihoito-ohjeita.

• heip
  • heip hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
7 vuotta 11 kuukautta sitten #705 : heip
Sisältyykös tuohon 3kk aikaan liikuntakieltoa? vai miten urheilun voi taas aloittaa leikkauksen jälkeen?
Olen ymmärtänyt että heti kun olo antaa periksi voi urheilua harrastaa??
onnea uusista hienoista rinnoista :)

• Aloittaja
  • Aloittaja hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
7 vuotta 11 kuukautta sitten #707 : Aloittaja
Noniin, leikkauksesta siis reilu kuukausi nyt ja johan alkaa kummasti helpottaa :)

Olo muuttunut huimasti! Tunteet ja ne rinnatkin tasoittunut kovasti. Olen tällä hetkellä enemmän kun tyytyväinen.

Haavat parantui todella hyvin ja kipuja ei enää ole. Ainoastaan joskus, jos olen nukkunut huonosti toisen rinnan päällä, tuntuu pientä jomotusta.

Itse sain kirurgilta ohjeen pitää urheiluliivejä 2kk, mutta pidän luultavasti varuilta kauemmin.

Muille leikkaukseen meneville halausin antaa vinkiksi varautua kunnon tunnemyrskyihin, iski rajusti ja odottamatta itselle..ei paljon varoiteltu :laugh:

• piaaan
  • piaaan hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
7 vuotta 11 kuukautta sitten #708 : piaaan
tota tunnemyrskyä pelkäänkin :) varsinkin kun rinnat tulee olemaan turvonneet ja näyttää varmaan hieman hurjilta kun on tottunut "ei millaisenkaan" rintavarustukseen, HUI :P

Loistavaa että fiilikset on parantunut, varsinkin kun oot tyytyväinen uuteen varustukseen. omia odotellessa :)

• Leikkauksesta
  • Leikkauksesta hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
7 vuotta 11 kuukautta sitten #709 : Leikkauksesta
Mistä nää rinnat nykyään laitetaan sisään. Olen kuullut että ainakin Ruotsissa laitetaan paljon kainalon kautta. Vieläkö leikkauksesta jää rumat "viillot" näkyviin rintojen alle?

Haluaisin mielelläni silikonit, mutta pelkään epäonnistumista!

• tyty
  • tyty hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
7 vuotta 11 kuukautta sitten #710 : tyty
Heipparallaa! Minulle laitettiin lihaksen alle mentorin 330cc highprofile(?) implantit Helsingin Siluetissa reilu kuukausi sitten ja tulos muuttui kanssa todella oleellisesti heti turvotuksen laskettua. :) Rinnat alkoivat laskemaan ja asettumaankin todella pian, eikä semmoisesta "puolikkaat ilmapallot" -efektistä tarvinnut pitkään kärsiä. Mitä noihin tukiliiveihin tulee, niin muistaakseni (pitäisi tarkistaa papereista..) neuvottiin käyttämään 2kk, josta kuukauden ajan yötä päivää ja sen jälkeen kuukauden verran vain öisin.

Olen vain hieman ihmetellyt rinnoissa tuntuvaa pientä vihlontaa silloin tällöin. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Mistähän mahtaisi johtua ja onko aivan normaalia? Muutoin kipuilua ei ole ollut kahden ensimmäisen viikon jälkeen. Ne kaksi ensimmäistä vkoa olivatkin kyllä yhtä tuskaa.. ensimmäiset päivät tarvitsin apua jopa tuolista ylös päästäkseni. Huh. :unsure:

• tyty
  • tyty hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
7 vuotta 11 kuukautta sitten #711 : tyty
Ainiin, joku oli kysynyt urheilustakin. Itse harrastan aktiivisesti ratsastusta ja takaisin heppailemaan pääsin 1kk kuluttua leikkauksesta. Siihen asti sain käydä kävelemässä ja polkea kuntopyörää heti kun kivut riittämiin helpottivat. Urheillessa tosin joudun edelleen käyttämään tukiliivejä kera mukaani saamani vyön.

Implantit asetetaan kai edelleen useimmiten paikoilleen rinnanaluspoimuun tehtävän viillon kautta.. Tiedä sitten miten Ruotsissa, mutta kuvittelisin kuitenkin olevan yleinen käytäntö. Korjatkaa jos olen aivan väärässä.

• poppo
  • poppo hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
7 vuotta 11 kuukautta sitten #713 : poppo
Mitäs mieltä olette tallinaan menosta yksin? onko kokemuksia?? mieluusti joku mukaan tietenkin mutta jos tilanne meneekin siihen että matka pitäisi tehdä yksin niin onko ihan hirveä ajatus?

• rosamunda
  • rosamunda hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
7 vuotta 11 kuukautta sitten #721 : rosamunda
Tää aihe ei nyt kuulu kyllä tän otsikon alle, mutta vastataan kumminkin. Mä menin yksin tallinnaan, ja kyllähän se omalla tavallaan jännitti mennä, mutta tiesin että missään vaiheessa en ole oikeasti yksin ja sitä poikakaverin kanssa miettiin, että tulisiko se mukaan. Mutta päädyttiin yksimielisesti siihen, että kun pääsen tallinnaan menen melkein suoraan leikkauspöydälle ja siitä heräien sitten joskus iltapäivällä ja jatkan taas nukkumista melkeinpä seuraavaan aamuun, että tylsää sille olisi ollut se mukaan tuleminen.

• pelkuri :)
  • pelkuri :) hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
7 vuotta 11 kuukautta sitten #724 : pelkuri :)
Miten tuo yksin takasin matkustaminen? oliko kipujen kanssa vaikeaa/kamalaa?? pelkään eniten sitä että olo on mitä hirvein kun palaa virosta takasin..

mennäänkö muuten viroon ihan laivalla vaiko katamaraanilla?

• rosamunda
  • rosamunda hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
7 vuotta 11 kuukautta sitten #725 : rosamunda
Laivallahan sinne mennään, halvinta ja nopeinta.

Mulla ei suurempia kipuja ollut, tosin hyvät kipulääkket pohjina. Lähinnä suurempi ongelma oli painava tunne etupuolella, ja tämän takia hankalampi liikkuminen mm. kävely hidasta ja muutkin liikkeet rauhallisia ja hitaita. Pahimmat kivut mulla oli ensimmäisenä yönä sairaalassa. Rauhallisesti, kun otin ja en kävellyt mitään pitkiä matkoja, niin mä pärjäsin ainakin hyvin.
Tottakai kaikki on yksilöllistä ja kaikki tuntee kivun erilailla ja jokaisen kroppa on erilainen.

• Jenna
  • Jenna hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
6 vuotta 3 kuukautta sitten #1691 : Jenna
Hei,

olisiko aloittaja vielä linjoilla? Mitä kuuluu nyt, oletko ratkaisuun tyytyväinen? Onko muilla ollut huolta aluksi ja järkytystä rintojen muodosta/ koosta?
Itselläni on juuri meneillään mainitsemasi tunnemyrsky asiasta ja mietityttää tosi paljon laskeeko turvotus ja laskeeko rinta. Nyt on meinaan kyllä niin järkyn näköistä, että oksat pois ja huolettaa.

• Tigi
  • Tigi hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
6 vuotta 3 kuukautta sitten #1692 : Tigi
Moi jenna! Laitettiinko sulla lihaksen alle? Mulla laitettiin ja nyt vielä turvotusta ja tosi ylhäällä implantit. Sen vuoksi mulla on se kiristysside nyt käytössä.

• Jenna
  • Jenna hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
6 vuotta 3 kuukautta sitten #1693 : Jenna
Moikka

Lihaksen päälle laitettiin. Alusta asti mulla oli epäilyksiä implantin koon kanssa kun suositeltiin niin isoa, 500cc, mutta kun sekä konsultti että kirurgi sanoivat että on hyvä koska on leveä rintakehä ja "imettäneet rinnat" :), niin olis hyvä eikä tule Tuksuja.
Nyt on kuitenkin Tuksut ja jännittää.. :(

• Tigi
  • Tigi hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
6 vuotta 3 kuukautta sitten #1694 : Tigi
Koska sulle laitettiin? Kyllä se vie meinaan pitkän aikaa ennen kun turvotus katoo.

Sivu luotiin ajassa: 0.685 sekuntia