× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Tubulaariset rinnat ja julkisella korjaus

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #42155 : -jeannie
Täytyy pyydellä varmaan sitten apuja tänne kotiin,tyttö osaa vähän auttaa ja antaa tavaroita jne. Aika pienet lapset on ja niiden kanssa asun yksin. koitetaan pärjätä :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten - 8 kuukautta 1 viikko sitten #42199 : -jeannie
eikkauksen kestoksi oli merkattu 3-4 tuntia!? :ohmy: Oikeasti? onko noin iso leikkaus?
Viimeksi muokattu: 8 kuukautta 1 viikko sitten : -jeannie.

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #42208 : pulla

-jeannie kirjoitti: Julkisellla menossa joku hässäkkä noiden natrellen anatomisten karheapintaisten kanssa. Tällähetkellä ovat tilauskiellossa. Minullekin tilataan ilmeisesti sileäpintaiset jos noita karheita ei saa enää käyttää,luki minun papereissa kun oli tullut nettiin. Ja leikkauksen kestoksi oli merkattu 3-4 tuntia!? :ohmy: Oikeasti? onko noin iso leikkaus?

Mielenkiintoista.. takiaiset vihdoin tilauskiellossa!! Jee! :lol:

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #42209 : -jeannie
Juu,tämän kuun loppuun kuulemma,kunnes tulee suositus jatketaanko karheilla,vai vaihdetaanko sileisiin. Onko noissa karheissa se että tarttuvat paremmin kudokseen? Mitä etua on sileässä? mitä huonoa?

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #42210 : pulla

-jeannie kirjoitti: Juu,tämän kuun loppuun kuulemma,kunnes tulee suositus jatketaanko karheilla,vai vaihdetaanko sileisiin. Onko noissa karheissa se että tarttuvat paremmin kudokseen? Mitä etua on sileässä? mitä huonoa?

Varmaan kannattaa kysellä leikkaavalta taholta tarkemmin riskeistä ja eri implanttien hyvistä/huonoista puolista. Mutta tässä muutama fakta: Joo, karheat tarttuvat paremmin kudoksiin, mutta niissä voi olla ongelmana liiankin agressiivinen kiinnittyminen ja ns kaksoiskapselin muodostuminen. Karheat implantit on vaikeampi poistaa ja niiden mukana lähtee aina omaa kudosta. Sileät implantit on helpompi poistaa, mutta niissä on pyörähtämisen vaara, mikä etenkin anatomisten kohdalla tarkoittaa sitä, että implanttitaskun on oltava napakka. Mikäli karhea implantti ei ole kunnolla kiinnittynyt tai irtoaa esim urheillessa, se voi ajan myötä hangata kudoksia niin, että aiheuttaa seroman vaaran.
Mulla siis takana kahdet karheapintaiset natrellen anatomiset. Mulla tärkeimmät syyt vaihtoon oli, että toinen implantti jäi laskeutumatta ja kääntyi kahdessa leikkauksessa kärjestään taitokselle, molemmat implantit ryppyilivät ja implanttien kova, kuminen tuntuma. Lisäksi mulla oli koko ajan tunne "implanttien tarrautumisesta", eli sellainen kiristävä tunne, implantit ikäänkuin "vetivät" omaa kudosta koko ajan.. ne ei tuntuneet omilta, vaan olivat kirjaimellisesti vierasesine kehossa. Tämä on siis vain kokemukseni karheapintaisista implanteista, eikä sen perusteella kannata liian suuria johtopäätöksiä vetää. Monet on tyytyväisiä, mutta tiettyjä ongelmia esiintyy nimenomaan karheapintaisten implanttien kohdalla. Sileäpintaisista en osaa sanoa juuri mitään, omakohtaista kokemusta niistä ei ole. Tällä hetkellä mulla motiva ergonomixit ja olen välttynyt edellämainituilta ongelmilta.

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #42211 : -jeannie
En osannut oikein kysyä,koska tiedän että julkisella ei saa itse valita mitään. Ajattelin että se on turhaa,tiesin että laitetaan natrellet. Sanoin ainoastaan toivomuksen että implantit olisi tarpeeksi leveät minulle,katsotaan vaikuttiko. vaikka eihän nuo 140-155cc implantit leveitä ole,tuskin sen isompia tulee. Mutta olen tyytyväinen tähänkin :)

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #42212 : Irene
jeannie, mun käsittääkseni julkisella käytetään Natrellea ja Mentoria kun niillä on FDA:n hyväksyntä. Kysy miksei voi tilata Mentoria?

Ps. Pulla, nyt varmaan ymmärrät mitä oon yrittänyt sulle sanoa Natrelleista ja koettanut selittää ettei sun kohdalla vika välttämättä ollut 100% kirran taidoissa (paisti sosiaalisissa taidoissa!). Mutta olen tyytyväinen että asiaan on viimein pystytty reagoimaan!

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten - 11 kuukautta 4 viikkoa sitten #42214 : -jeannie

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.
Siis tuossa oli kyse ALCL lymfoomasta miksi eivät nyt niitä tilaile. Ilmisesti tuossa karheassa oli tullut joitain ALCL tapauksia normaalia enemmän julki. Olikohan 1 suomessa,tällähetkellä. Pitää soitella joulukuussa ja kysyä mitä ovat mulle tilanneet :)
Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.
Viimeksi muokattu: 11 kuukautta 4 viikkoa sitten : -jeannie.

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #42215 : Irene
Ok, tosta en tiennytkään. Ainakin HYKS:ssä käytetään/käytettiin sekä Mentoria että Natrellea.
Onko sulla jeannie miten paljon rasvaa kropassasi? Joskus julkisella tehdään rasvansiirtoja siihen implanttien väliin pehmentämään implantin reunaa/estämään kiitorataa jos implantin koko ei muuten riitä (ja julkisella käytetään pienimpiä mahdollisia implantteja, sopivan hentoisella rintakehällä tosin niilläkin voi saada hyvän tuloksen). Eikä tarvitse huolehtia siitä että rahat menisivät hukkaan jos rasva ei tartukaan:)

168/58-60

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #42216 : -jeannie
Juu,tuo on kuulemma aika uusi tutkimus. Onhan mulla rasvaa jonkin verran. Olen leveä harteinen ja rintainen. Hoitaja meinasi että yhden kuppikoon saan lisää tuolla 155cc:llä. Kun omaa rintakudosta kuitenkin on jonkinverran. Mutta en nyt sitten tiedä mitä lopulta tilaavat,kun pyysin että implantin leveys otettaisiin huomioon tilatessa.

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #42217 : Irene
Joo, yksi kuppikoko on n 150-200cc. Ja jos sulla on omaa rintaa ja rasvaa niin silloin implantti voi varsinkin lihaksen alla maastoutua ihan mukavasti niin ettei kiitorata näy. Eiköhän ne siellä tiedä mitä tekevät;)

168/58-60

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #42220 : pulla
No niin tai näin :S , mun mielipiteillä ei niin väliä. Mä oon vain yksi tuhansien joukossa, jolla jokin meni syystä tai toisesta pieleen.. ja valtaosa leikkauksistahan kuitenkin onnistuu :whistle:
Tuo julkinen puoli kannattaa ehdottomasti kokeilla ja voihan sitä myöhemmin käydä muualla, jos lopputulos ei miellytä. Ammattilaisethan ne julkisella puolellakin leikkaa, ja varmasti tekevät parhaansa, vaikka implanttivalikoima on rajallinen. Toivon sulle vilpittömästi onnea tulevaan leikkaukseen ja toipumiseen! Huolet pois! :)

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: -jeannie

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #42221 : -jeannie
niin minäkin luulisin että maastoutuu,koska omaa rintaa kuitenkin on,eikä rintakehä ole mitenkään luiseva. Jos oma lähtötilanne olisi nolla ja täysin rasvaton rintakehä niin voisi näyttää vähän hurjemmalta :) Tuo toimenpiteen kesto ihmetyttää kuitenkin....3-4 tuntia,onko näin?

Lisää
1 vuosi 6 päivää sitten #42223 : Irene
Ei se implanttien sujauttaminen kauaa vie, mutta jos sä olet siellä tubulaarisuuden perusteella niin sen korjaaminen vie aikaa, tavasta riippuen voi mennä kauankin.

168/58-60

Lisää
1 vuosi 6 päivää sitten #42224 : -jeannie
Pehmytkudosten irroittelusta mainitsi,jospa se vie sitten aikaa :)

Lisää
1 vuosi 3 päivää sitten #42233 : nomiksipäei
Moi, tutustuin ite käsitteeseen tubulaariset rinnat vasta viime viikolla ja mulla on kyllä ihan selvästi sellaiset. Kuppikoko C, mutta suunta suoraan alaspäin + isot nännipihat ja lämmössä katoavat pikkunännit joilla ei kyllä varmaan koskaan imetetä lasta... No joo, nyt olis tarkotus saada huomenna aika gynelle, jos näille voisikin tehdä jotain.. Mulla ei ole haaveena isot ja pyöreät, vaan sellaiset rinnat, joilla on kiva olla ilman rintsikoita eikä AINA halua peittää käsin kun hävettää niin pahasti. Ikää 26v, et varmaan rasvansiirrolla... Ja se sopii mulle kyllä.

Vähän jännittää kyllä saikut, toisaalta olen opiskelija, niin nyt jos koskaan mulla on mahdollisuus tää hoitaa. Jännityksellä odotan. :)

Lisää
1 vuosi 3 päivää sitten #42234 : -jeannie
nomiksipäei: Hei! Toivottavasti saat ajan. Minun prosessissa menee näköjään noin vuosi,aika hidastahan tämä on. Siitä kun kävin terveyskeskuksessa pyytämässä lähetettä sairaalaan,meni 6kk ennenkuin sain ajan ja nyt taas jonottelen sen 6kk leikkaukseen. Minulle ei ehdotettukaan rasvansiirtoa. Rasvansiirrolla ei ilmeisesti kovin näkyviä tai pysyviä tuloksia saa.

Lisää
1 vuosi 3 päivää sitten - 1 vuosi 3 päivää sitten #42235 : nomiksipäei
Oho, kestääpä kauan. Joidenki blogien perusteella ajan on saanut nopeastikin. No, katsotaan...

Mulla on jotenkin tosi iso kynnys noiden implanttien kanssa, mut katsotaan mitä ehdottavat, jos saan lähetteen. Leikataanko implantteja varten vain kerran, vai vaaditaanko siihenkin useampi leikkaus? Käsittääkseni ainakin kaksi rasvansiirroissa... Nyt kun tutkin asiaa vähän lisää viestin kirjoittamisen jälkeen, niin mun tapauksessa muoto ei välttämättä tosiaan pelkällä rasvalla korjaannu.

Voivatkohan muotoilla rintoja ilman suurtakaan määrää rasvaa tai implantteja? Mulla kuitenkin on suhteellisen isot rinnat, muoto ja nännit vaan tosi omituiset. Tavaraa siis on, mutta kummallisesti muotoutuneena :D
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 3 päivää sitten : nomiksipäei.

Lisää
1 vuosi 3 päivää sitten - 1 vuosi 3 päivää sitten #42236 : -jeannie
Minun käsityksen mukaan noita rasvansiirtoja tehdään lähinnä todella pienirintaisille. Joo hidasta on koska lähete,jos sellaisen saat laitetaan aina 3 kiireellisyys luokkaan,eli niihin joilla ei ole kiire. Hoitotakuu on 6kk,jonka puitteissa pystyvät juuri nyt toimimaan. Implantteja varten leikataan vain kerran. Rasvansiirrolla ei kai kovin isoa muutosta tosiaan saa aikaan. Ja harvalla se siirretty rasva on pysynyt. Ja muokkaan vielä...niin siis saat varmaan gynelle tai terveyskeskukseen sen ajan ihan lähipäivinä tai aikoina,mutta sairaalassa on yleensä tämä 6kk odottelu aina.
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 3 päivää sitten : -jeannie.

Lisää
11 kuukautta 4 viikkoa sitten #42278 : -jeannie
Taas tulisi muutamia kysymyksiä :) Eikös mene näin,että jos tulee jotain kapseloitumista tai muuta komplikaatiota ajan päästä leikkauksesta,leikkaava taho korjaa? Ja ajan kanssa,jos ja kun implantit pitää uusia maksajana olen minä ja leikkaus yksityisellä? Meneekö näin`? :) Ja onko se nyt niin että jossain vaiheessa implantit pitää joka tapauksessa uusia?

Sivu luotiin ajassa: 0.793 sekuntia