× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Tubulaariset rinnat ja julkisella korjaus

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #37785 : gaya85

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

28.4.2016, Jyri Kullamaa. Nagor HR vasen rinta 300cc, oikea rinta 330cc. Lähtökohta eripari-imetetty a/b.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #37786 : -jeannie
Ja entä jos haluan ottaa ystävän mukaan?

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #37787 : gaya85

28.4.2016, Jyri Kullamaa. Nagor HR vasen rinta 300cc, oikea rinta 330cc. Lähtökohta eripari-imetetty a/b.

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #37790 : elina91
Sairaalassa ollaan yön yli tarkkailussa, mikä musta on ihan hyvä. Hoitaja käy lääkitsee sua vähän välii. Saat siellä ruuan (kannattaa ottaa omaa evästä jos pystyy - moni täällä haukkuu ruokaa, mutta mulla tuli siellä täydellinen annos: uunilohta,riisiä, raastsalaattia, maitoa ja saaristolaisleipää :woohoo: ). Siellä sai vapaasti juoda vesipulloja ja tuoremehuja ja hotellimainen huone, 2 sänkyä ja tv + wc ja suihku. Kuljetus kuuluu hintaan eli seuraavana päivänä kuski hakee sairaalasta ja vie satamaan. Musta tää on tosi hyvin rakennettu konsepti, itse ei tarvitse huolehtia mistään muusta kuin leikkausvalmistelut kotona (olla syömättä, suihku jne.) ja saapua vain ajoissa satamaan :) Mulla makso ultra+pvk 120e Diacorilla. Ja silionit 3750e, sis. nagorit on enemmän kuin muut implantit, liivit, saattajapaketti 160e. Silloin oli joku -100€ alennus kampanja (josta en tosin tiennyt mutta plussaahan se vaan oli :cheer: )

FINEST 22.1.2016 Siim Simmo
Nagor Impleo Moderate 390cc lihaskalvon alla
166,5cm / 66kg
Urheilullinen, muodokas vartalo - lähtökohta 75b, rinnanympärys rinnan alta 77cm

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #37816 : Tiina83
jeannie, mulla on vähän lähipiirin kokemusta tästä. Mulla kaveri kävi julkisella katsomassa mitä sanottiin, siis sillä oli tubulaariset rinnat. Samantyyppiset kuin sulla ja sama kuin sulla ettei omaa kudosta ollut juuri, mutta ei imetyksiä. Se sai ajan polille vasta 3kk päähän, siellä selitettiin että pyritään menemään rasvansiiroilla jos vain on rasvaa mitä ottaa. Suunnitelma oli että nännileikkaus ja rasvansiirto, tarvittaessa toinen. Harvemmin kolmatta tehdään koska jos edes sen verran pysyy että pikkasen on kudoistakin nännien alla niin se katsotaan normaaliksi, sillä ns normaali on kun nännit on ok ja rinnan erottaa miehestä naiseksi. Eli edes A-kuppia ei voinut luvata, kunhan erottaa miehestä. Sama kuin vaikka transseksuaaleilla kun sukupuolta vaihdetaan miehestä naiseksi niin jos hormonihoidoilla saadaan edes sen verran rintaa että on naisesta menevät nännit ja pikkasenkaan rinnannuppua niin ei saa leikkausta. Ja aikataulu olisi ollut että ekaksi odotetaan 6kk ekaan leikkauksen, tosin kesäloma voi venyttää sitä joten kaveri olisi saanut leikkauksen vasta 7kk päähän, seuraavaan rasvansiirtoon olisi taaas joutunut odottamaan kuukausia. Siinä vaiheessa sille tuli fiilis ettei jaksa odottaa varsinkaan kun lopputuloksesta ei ollut mitään tietoa, että jääkö sitä rasvaa vai ei. Ja lisäksi tiedän itse että kun on päättänyt että nyt nää tissit korjataan niin ei jaksaisi odotta että sitten vuoden kuluttua. Se otti lainaa ja leikkautti Suomessa, laitettiin muistaakseni n 300cc implantit ja katsottiin korjautuuko nännit sillä, ja jos ei niin ne voisi sitten leikata jälkikäteen. Sillä kävi hyvä tuuri, tosi kauniit ja luonnolliset rinnat B-kupin rinnat tuli, nännipihat jäi vain pikkasen koholle mutta ei haittaavasti eli säästyi niiden leikkelyltä. On monta kertaa sanonut että on onnellinen että päätti maksaa ja tykkää rinnoistaan nyt tosi paljon. Mullehan on tehty pelkkä kohotus vuosia sitten ja nää nännipihan arvet valitettavasti näkyy ikuisesti vähänkään kirkkaammassa valossa. Mä en olisi mitenkään voinut välttyä kohotukselta kun rinnat oli pitkät venyneet C-kupit (taustalla kaksosten täysimetys...). Niistä tuli nätit b-kupit, mutta nyt laihtumisen jälkeen ne on sellaiset nuupahtaneet A-kupposet ja nyt olen päättänyt ottaa niihin sen verran täytettä että saisin ns entiset takaisin eli mahdollismman luonnolliset isot B.t/pienet C:t. Olen käynyt konsuissa ja on ehdoteltu anatomista ja pyöreää mutta kokoluokka on ollut ne n/vähän reilu 300cc kun mulla kuitenkin on n 1,5 desiä omaakin kudosta, ultralla on katsottu. Itse lähinnä pohdin tuota anatominen vai pyöreä, anatomisella kai saisi varmemmin luonnollisen ulkonäön mutta tuntuma ilmeisesti on sitten aika epäluonnollinen. No mutta nyt meni vähän off topic.. mutta toi oli mitä kokemusta tai tietoa mulla on näistä asioista!

Lähtötilanne roikkuva C-kuppi.
Kohotus ilman implantteja -12-> kiinteä B-kuppi.
Nyt laihtumisen seurauksena nuupahtanut A/pieni B.
Mitat 168/55.

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #37829 : -jeannie
Tiina83: Kiitos vastauksestasi,minullahan on tilanne se että jos haluan yksityiselle joutuisin joka tapauksessa säästämään itse rahat ja aikaa menisi lähes vuosi,ainakin. Lähettävä lääkäri lyttäsi melko hyvin toiveet julkisen puolen leikkauksesta tai minkäänlaisesta korjauksesta,mutta katsotaan saanko aikaa ja jos saan niin milloin. Hidastahan se on julkisella puolella. Katsotaan mitä ehdottavat jos alkavat tekemään jotain. Helppoahan se olisi jos olisi rahat kasassa niin pääsisi heti yksityiselle leikkaukseen :)

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #38020 : -jeannie
Ainakaan ei lähete tullut takaisin. Tänään tuli julkiselta kirje,että aika plastiikkakirurgille tulee ja aika on 3kk sisään. Sitä odotellessa :)

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #38022 : gaya85
Mahtava juttu Jeannie :) !!

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: -jeannie

Lisää
10 kuukautta 2 viikkoa sitten - 6 kuukautta 2 viikkoa sitten #42113 : -jeannie
-
Viimeksi muokattu: 6 kuukautta 2 viikkoa sitten : -jeannie.

Lisää
10 kuukautta 2 viikkoa sitten #42120 : Irene
Hienoa:) Saitko jo tietoa mitä tullaan tekemään, siis minkälainen leikkaus olisi tulossa?

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
10 kuukautta 2 viikkoa sitten - 10 kuukautta 5 päivää sitten #42122 : -jeannie

Kuulemma jotku säikeet katkaistaa tuosta nännin reunoilta jotka estävät rintaa leveämästä normaaliin asentoon. Tuntui joku kudos rinkula nännien ympärillä,eli rakenteellista poikkeavuutta siellä on. Pyritään tekemään rinnan alta viillosta. Ja sitten laitetaan implantit,toiseen hiukan isompi. Koosta ei ollut vielä tarkempaa puhetta,kriteerinä oli saada rinnasta pyöreä ja leveämpi. Leikkaukseen otetaan useampi implantti koko ja katsotaan mikä näyttää sopivammalta.
Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 5 päivää sitten : -jeannie.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: gaya85

Lisää
10 kuukautta 2 viikkoa sitten #42123 : Linneaa
Kuka sut leikkaa? Tehäänkö sulle kohotusta ollenkaan? Onko minäänlaista tietoa suurinpiirtein mitä kokoa tulossa? 200cc vai 400cc?

08/2016 Nagor Impleo 460cc HR / Jyri Kullamaa

Lähtökohta lievästi tubulaariset rinnat.

Lisää
10 kuukautta 2 viikkoa sitten #42125 : -jeannie
En tiedä kuka leikkaa,enkä tiedä koosta. Kirurgin tapaan ennen leikkausta,tuskin ainakaan 400cc julkisella laitetaan :silly:

Lisää
10 kuukautta 2 viikkoa sitten #42126 : Linneaa
Nojoo tuskin, ajattelin vaa onko mitään haisua koosta :D
Joudutko vielä kauan odottamaan leikkausta?

Lisää
10 kuukautta 2 viikkoa sitten #42127 : Linneaa
Olitkin laittanu ketjun alkuun kuvia, mitkä jo poistunu. Pystyisitkö laittaa uudestaan hetkeks.näkyville? Kiinnostais nähä lähtökohta mitä ne lähtee julkisella korjauttamaan. :)

Lisää
10 kuukautta 2 viikkoa sitten #42128 : -jeannie
Leikkausjonon max pituus on 6kk. Tarkkaa tämänhetkistä tilannetta ei osannut sanoa,mutta 6kk sisällä kuitenkin. Pitää käydä rintojen uä:ssä ennen leikkausta.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
10 kuukautta 2 viikkoa sitten #42139 : Liina
Toivottavasti saat kauniit rinnat!! :) Ja kiva, ettei jonotusaika ole ton pidempi. Mä jotenkin mielikuvittelin, että se olis ehkä vuosia :D

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: -jeannie

Lisää
10 kuukautta 2 viikkoa sitten - 10 kuukautta 2 viikkoa sitten #42140 : -jeannie
Kiitos Liina,sitä minäkin toivon :) Ei onneksi vuosia,L3 kiireellisyys luokkaan meni tietenkin eli siihen joilla ei ole kiirettä,minkä ymmärrän täysin. Ehkä minä vielä sen max. puoli vuotta jaksan odottaan kun tietää että pian saan edes jonkulaiset RINNAT,toivottavasti pyöreät sellaiset näiden suippojen putkien tilalle.
Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 2 viikkoa sitten : -jeannie.

Lisää
10 kuukautta 2 viikkoa sitten #42152 : -jeannie
Minkälaiset on yleensä ohjeet leikkauksen jälkeen? Mihin pitää varautua? Näistä asioista en muistanut kysyä. Kauanko yleensä sairasloma jne.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
10 kuukautta 2 viikkoa sitten #42153 : Liina
Ohjeistukset vaihtelee kovasti, mutta yleensä 2viikkoa olis hyvä pyhittää levolle. 2kk treenitaukoa on aika normi. Tikit/tikkien solmut poistellaan tossa 2vk kohdilla, jolloin on eka jälkitarkastus. Tän jälkeen yleensä ruvetaan vaihtamaan teippejä - max. kerran viikossa on aika standardi, ei useammin ainakaan, ettei haava kärsi.
Ei pitkiä suihkuja, ei saunomisia ekoihin viikkoihin, ei kylpyjä. Suurin osa haavaongelmista johtuu ylihoitamisesta - eli haava ei pääse kuivumaan kunnolla eikä ns. lepäämään.

Mut toi ekat 2vk on sellanen kriittinen vaihe - ei nosteluja ei siivoomisia. Jos on yksineläjä eikä mahdollisuutta apuun, niin kantsuu tehä vaikka pakkaseen jotain sapuskaa pienissä annoskoissa ja imuroida ennen lähtöä ja pestä pyykit :D Vaikka vointi olis hyvä ja kivuton, eikä turvotustakaan juurikaan olis, niin tää on iso leikkaus kuitenkin.

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Sivu luotiin ajassa: 0.786 sekuntia