× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Tubulaariset rinnat ja julkisella korjaus

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #37639 : Moona

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #37640 : Moona

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #37641 : -jeannie
Ja tuo ei mennyt julkisen piiriin?

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten - 8 kuukautta 2 viikkoa sitten #37642 : -jeannie

Irene kirjoitti: Mun on omasta nåkökulmastani sanottava, että toivon että jeannie sinut otetaan hoitoon jos kriteerit täyttyvät. Mutta se ei koskaan saisi olla siitä lääkäristä kiinni kuka sen päätöksen tekee, vaan sama kohtelu kaikille joilla on yhtäläinen tilanne. Tubulaarisuus on ollut jo jonkin aikaa vähän "muotia" eli kun tietoisuus siitä on lisääntynyt niin moni yrittää sillä julkiselle vaikkei oikesti tubulaariset olisikikaan, esim yhdelle yrittäjälle oli kirurg sanonut ettei noi tubulaarisia nähnytkään; silti jonkun vasdtaavan saattaa "kiltti" kirurgi leikata. Se ei ole oikein. Oikeudenmukaisuus ja sama kohtelu kaikille ovat minulle tärkeitä asioita, ja toivon että julkinenkin saa vielä joku päivä sooloilijakirurginsa kuriin (saavat kyllä kunhan vain saavat kiinni...).

Mihin sairaalaan olet Jeannie menossa? Tiedän että eri sairaaloissakin on vähän eri "talon tavat" vaikkei niinkään saisi olla. Mutta jos kerrot mihin menet, voin ehkä vinkata vähän sun tsäänsseistä ;)

-
Viimeksi muokattu: 8 kuukautta 2 viikkoa sitten : -jeannie.

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #37643 : Moona

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #37656 : Irene
-jeannie- , olen kuullut oys:sta näitä liiankin kevein perustein leikattuja tapauksia/tehty puhtaasti esteettisiä leikkauksia, mutta toivon että sielläkin on sooloilijat saatu kuriin. Itse sairaalanhan kuuluu noudattaa yhteisesti sovittuja periaatteita, toivottavasti niin.
Mun silmiin sä olet siinä ja siinä. Moona, sulla oli ihan selvästi tubulaariset rinnat, ja nännit korjaantuivat pelkällä implanteilla. Miten on Moona, jos sulla olisi ollut nyt vaihtoehtona nännien leikkely näkyvine arpineen ja n max 200cc implantit/rasvansiirto julkisella tai nykyinen hoitosi omalla rahalla, kumman nyt valitsisit? Eikö sulla jo se eka implantti korjannut nännit vaikka olikin pienempi? Mun mielipide ei tässä paina ja makuasioista ei sovi kistellä, mutta nyt sulla on Mona ihan normaalit nännit eikä näy arpia, joten mä ottaisin mieluummin ton mihin päädyitkin.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten - 1 vuosi 5 kuukautta sitten #37657 : -jeannie
Tässä olen myös miettinyt yksityiden mahdollisuutta jos en julkiselle pääse. Suomessa haluaisin kuitenkin leikkauksen. Moni tuntunut käyvän Tallinnassa tms. Hintoja aika vähän näkyvillä. Aikaahan siihen menee jos säästämään alkaa...Tiedän kyllä että paljon pahempiakin tilanteita on kuin minulla. Ei minulla suuria toiveita ole edes julkisen kanssa,käyn nyt näyttämässä jos pääsen näyttämään. Ainakin on kokeiltu sekin mahdollisuus.
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 5 kuukautta sitten : -jeannie.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #37703 : Irene
Ilman muuta näin, ja varsinkin jos sua ei ajatuksena kiusaa nännien leikkely (kun mua se haittaisi siksi kun ne arvet tulee aina jäämään näkyviin ohuina renkuloina nännien ympärillä, tai siis ei ne itse arvet näy vaan se että nännipihat on sitten ihan tarkkarajaiset kun muuten ne on sellaiset häilyvät) niin ethän sä siinä mitään voi menettääkään. Ihmisillä on niin eri asiat jotka toisia kiusaa ja toisia ei, esimerkkeinä vaikka implantin kiinteys (mua kiusaa, kaveria ja monia muita ei vaikka ihan on sama tuntuma) tai just onko nännejä/nännipihoja leikelty jne jne.

Toivottavasti saat lopputuloksen joka sinua miellyttää :)

168/58-60

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #37705 : -jeannie
Mietin myös sitä että yksityiselläkin joutuisin varmaankin nännejä joka tapauksessa leikkaamaan koska en halua isoja implantteja ja pienemmillä tuo minun pallonännisyys tuskin häviää ja se muoto on juuri se ongelma.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten - 1 vuosi 5 kuukautta sitten #37706 : Irene
Saako kysyä, minkä kokoluokan sä arvioit isoksi implanteiksi?

Mäkin lähdin milessäni hakemaan jotain 200cc implantteja ja ajattelin että joku 300cc on jo iso, mutta voin vakuuttaa että kun näkisit mut niin edelleen pienehkörintaiseksi mut laskisit (kuten kaikki muutkin), toppaamattomissa kaarituettomissa liiveissä koko on 75B... Sama siis kuin ennen niissä topatuissa.
Mutta kun oot imettänyt ja sulla on nahkaa niin voi kyllä olla että pitäisi laittaa jo oikeasti isot että ne nännit oikenisi. Eli luultavasti olet oikeassa (mistäs mä oikeasti tiedän :lol: ) Tiukoissa imettämättömisssä tubulaarisissa voi riittää varsin maltillinen kokokin.

168/58-60
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 5 kuukautta sitten : Irene.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #37707 : -jeannie
En osaa sanoa kovin hyvin kun en ole hirveästi tutustunut vielä implantteihin sen tarkemmin. Sanotaanko näin että C-kupin rintoja suurempia en haluaisi. Enkä osaa kyllä sanoa minkälainen implantti minulle pitäis nyt laittaa jotta C-kuppi tulisi? :laugh: Mahdollisimman luonnollisen,mutta pysyvän lopputuloksen haluan.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #37708 : -jeannie
Miten nuo koot menee? Onko 200cc 2dl jne?

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #37709 : Irene
No kun yksi kuppikoko on 150-300cc, ja sulla on ehkä noin puoli desiä omaa tavaraa pienemmässä, niin C-kuppiin (siis luomu C-kupin kokoisiin eli vaikutelmaan) tarvitsisit luultavasti yli 300, mutta alle 400. Mulla oli sama lähtökoko eli ei ihan riittänyt oikeaan (toppaamattoman) a-kuppiin täytettä, ja siihen lisää se reilu 300cc (olen 170cm) niin lopputulos on siis B-kuppi. Liivien koko ei silareissa kerro oikeastaan mitään, kun silikoni ei muotoudu kuppiin kuin luomu ja siksi vaatii isommat liivit (kaarituellisissa mullakin on 75C, mutta C-kuppia nämä ei ole nähneetkään :laugh: ). Voin koettaa myöhemmin laittaa kuvat vaatteet päällä niin ymmärrät ;)

Kannattaisi varmaan käydä yksityisellä konsussa, niin tietäisit mitä niille voisi tehdä jos ei julkisen rajoituksia olisi?

168/58-60

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten - 8 kuukautta 2 viikkoa sitten #37711 : -jeannie
Täällä on aika vähän mahdollisuuksia missä yksityisellä voisi käydä.
Viimeksi muokattu: 8 kuukautta 2 viikkoa sitten : -jeannie.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #37724 : Irene
Hitsi, mun kone ei suostu lataamaan kuvia :angry:

Mutta sellaisen arvion olen kuullut että keskimääräinen C-kuppi (en muista ympärystä, olisiko ollut C80) on 4,5 desiä.

Tein empiirisen kokeen: mulla on noita C75 liivejä (todellinen kokoni on 75B mutta silikonit vaatii kokoaan isommat liivit koska silikoni ei muokkaudu liivin joka sopukkaan kuten luomurinta). Kaadoin riisiä kaksiin toppaamattomiin 75c liiveihin (kaksiin jotta näen onko tulos vastaava ja toppaamattomiin koska toppaukset on pois täytteestä) niin että pohjalla oli muovipussi niin että kuviteltu liivistä ulosjäävä pieni yläosa tulee mukaan. Kaadoin kunnes kuppi oli täynnä ja pinta tasainen. Tulos: aavistuksen verran alle 4 desiä. Eli näyttää pitävän paikkansa suht hyvin, c75:hän on yhtä kokoa pienpi kuin C80.

Toisin sanoen jos haluaa hyvin pienestä C-kuppiin, pitää laittaa pienellä (tyyliin 150cm kokoisella-> C65 tai C70) ihmisellä n 3 desiä, amatsolnilla vaatiikin jo yli 5 desiä (tyyliin C85 tai enemmän).

Jos b-kupin haluaa niin se voi olla silikonilla joskus vaikeaa, koska implantin täytyy olla riittävän leveä jotta väliin ei jäisi leveää luonnotonta ns kiitorataa ja ns mandariinit kainaloissavaikutusta, tossa oiva esimerkki siitä, laitettu 275cc (niin isoja en kyllä julkiselta ole koskaan kuullut saadun):
www.loveyourlook.com/breast/augmentation...detail.aspx?ID=30155

Esim mulla tämä nykyinen koko oli minimi millä sain luonnollisen tuloksen, ja sitä se kyllä onkin. Mulla olisi siis tosi hankalaa julkisella kun ei ole rasvaa siirtoihin mutta julkisen pikkuimplantit ei kerta kaikkiaan istuisi mun rintakehään. Mutta kaikki me ollaan yksilöitä, jollekin 200cc:kin istuu ihan hyvin. Se riippuu rakenteesta ja mitoista. Naapurin Ellillä voi toimia aivan erikokoinen ja -mallinen implantti kuin itselle. Siksi parhaan tuloksen takaa kokenut kirurgi joka osaa ottaa huomioon sekä rakenteen että toiveet (aina ne vain eivät valitettavasti täsmää eli kirurgin pitäisi osata myös kertoa realiteetit).

Mutta tämä on toisaalta kohdallasi turhaa, jos et kuitenkan voisi yksityiselle mennä, voi tulla vain paha mieli. Toisaalta voihan se olla että sinulle käy pienikin implantti, sitä ei vain oikein voi tietää ilman kokeneen implantteja paljon laittaneen kirurgin arviota. Mieti kuitenkin tarkkaan jos julkisella ehdottavat rasvansiirtoa, sillä sillä tulos on ainakin varmasti luonnollinen, toisin kuin liian pienellä implantilla (vrt kuva) ja se ei ainakaan mitään ota jos ei annakaan!

Nyt taidan lopettaa tän neuvonnan ja toivottaa onnea matkaan :)

168/58-60

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #37726 : -jeannie
Kyllähän sinne yksityiselle varmaan pääsisi jos jaksaa säästää tarpeeksi kauan :woohoo: Taidan alkaa varalta jo säästämään. Koska tuo julkinen ei ole mikään varma juttu...Jotain näille rinnoille on kuitenkin jossakin vaiheessa tehtävä.

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #37730 : Moona

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #37782 : -jeannie
Tähän ketjuun on nyt muutamia vastannut jotka käyneet finestillä leikkauksessa,niin kysyn teiltä. Mietin nyt kaikkia vaihtoehtoja läpi...Mitä tuohon hintaan n.3500e kuuluu? Finestin sivuilta ei oikein selviä sitä.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #37783 : gaya85
Siihen hintaan kuuluu periaatteessa kaikki tarvittavia tutkimuksia lukuunottamatta. Eli omasta pussista joutuu maksamaan verikokeet (perusverenkuva) ja mammografia/ultra. laivamatkat Tallinnaan ja takas suomeen sisältyy myös hintaan, sekä tukiliivit sairaalasta. Eli käytännössä lisäät tuohon summaan vaan kyydit oulu-hki välille ja tutkimusten hinta, riippuen vähän mitä vaaditaan (mulla tuli maksamaan tutkimukset n.160€ mutta tuli sekä ultra että mammo).

28.4.2016, Jyri Kullamaa. Nagor HR vasen rinta 300cc, oikea rinta 330cc. Lähtökohta eripari-imetetty a/b.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #37784 : -jeannie
Pääseekö samana päivänä pois sairaalasta? Puhuvatko hoitajat siellä hyvää suomea? Tuo hinta on kuitenkin melko paljon matalampi kuin suomen 5000-6000e...

Sivu luotiin ajassa: 1.215 sekuntia