× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Tubulaariset rinnat ja julkisella korjaus

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #44751 : elllie
Täällä ei taida olla yksityisviestimahdollisuutta, mutta tässä mun s-posti: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
Näkisin mielelläni kuvia jeannien (ja muidenkin) lopputuloksesta ja kuulisin kokemuksia koko prosessista :) Malttamattomana jo odotan leikkausta vaikka vasta pääsin jonoon.. :D Mietin tässä jos uskaltaisin laittaa tänne vähäksi aikaa jossain vaiheessa kuvan lähtötilanteesta, jos saan otettua.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #44754 : Irene
Ellie: tossa on yksi blogi josta varmaan saat tietoa prosessista :(linkkasin kuvasivun, koska se varmaan ehkä kiinnostavin, mutta koko blogin löydät sivulta toki myös)
tubulaarisetrinnat.blogspot.fi/2013/

Jeannie: Nännien korjaus on pintakirurgiaa, ihan pikkujuttu jos vertaa implanttien laittoon, varsinkin lihaksen alle. Haavoja tietenkin pitää varsinkin aluksi varoa esim ei saa mennä saunaan tai uimaan kun ne vielä auki, mutta ei mielestäni ole muuten rajoitteita. Ei varmaan tarvitse sairaslomaa ainakaan paljoa ja kipuja tosi vähän jos ollenkaan. Mun mielestä sulla on kuvasi perusteella koholla paitsi nännipiha myös oma rinta implanttiin nähden eli tuplarinnan poikasta, mutta jos päädyt nännioperaatioon, voidaan sekin helposti korjata eli ottaa vähän enemmän ihoa nännien ympäriltä kuin muuten otettaisiin. Benellikohotukseksi sitä sanotaan, mm Siim Simmo tuntuu paljon sitä implanttien laiton yhteydessä käyttävän. Eli arvet tulevat siinäkin vain nännien ympäri.

Tuntumasta. Se on tosiaan makuasia miltä anatomisten tuntuman kokee. Osa, kuten selvästi sä, ei koe sitä ongelmana, ja osan mielestä ne on niin kumiset että menee ihan sen takia vaihtamaan pyöreisiin vaikka tuntuma olisi molemmilla sama. Esim mun kaverilla on myös nämä Nartellet, ja (olen kokeillut :) ) tuntuma on ihan sama kuin mulla. Mua asia haittaa, sitä ei. Mutta en mä ole sen takia menossa vaihtamaan pyöreisiin, kun tulos on sen verran kaunis. Mutta jos näihin joskus jotain ongelmaa tulee niin että pitää vaihtaa, ottaisin kyllä seuraavaksi pyöreät, luulisin.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten - 2 kuukautta 4 viikkoa sitten #44755 : -jeannie

Irene kirjoitti: Ellie: tossa on yksi blogi josta varmaan saat tietoa prosessista :(linkkasin kuvasivun, koska se varmaan ehkä kiinnostavin, mutta koko blogin löydät sivulta toki myös)
tubulaarisetrinnat.blogspot.fi/2013/

Jeannie: Nännien korjaus on pintakirurgiaa, ihan pikkujuttu jos vertaa implanttien laittoon, varsinkin lihaksen alle. Haavoja tietenkin pitää varsinkin aluksi varoa esim ei saa mennä saunaan tai uimaan kun ne vielä auki, mutta ei mielestäni ole muuten rajoitteita. Ei varmaan tarvitse sairaslomaa ainakaan paljoa ja kipuja tosi vähän jos ollenkaan. Mun mielestä sulla on kuvasi perusteella koholla paitsi nännipiha myös oma rinta implanttiin nähden eli tuplarinnan poikasta, mutta jos päädyt nännioperaatioon, voidaan sekin helposti korjata eli ottaa vähän enemmän ihoa nännien ympäriltä kuin muuten otettaisiin. Benellikohotukseksi sitä sanotaan, mm Siim Simmo tuntuu paljon sitä implanttien laiton yhteydessä käyttävän. Eli arvet tulevat siinäkin vain nännien ympäri.

Tuntumasta. Se on tosiaan makuasia miltä anatomisten tuntuman kokee. Osa, kuten selvästi sä, ei koe sitä ongelmana, ja osan mielestä ne on niin kumiset että menee ihan sen takia vaihtamaan pyöreisiin vaikka tuntuma olisi molemmilla sama. Esim mun kaverilla on myös nämä Nartellet, ja (olen kokeillut :) ) tuntuma on ihan sama kuin mulla. Mua asia haittaa, sitä ei. Mutta en mä ole sen takia menossa vaihtamaan pyöreisiin, kun tulos on sen verran kaunis. Mutta jos näihin joskus jotain ongelmaa tulee niin että pitää vaihtaa, ottaisin kyllä seuraavaksi pyöreät, luulisin.

epikriisissä olikin puhe siitä että jätetään nyt nännien benelli tekemättä,voidaan tarvittaessa tehdä myöhemmim jos jää haittaavaksi. Kiva kuulla että ei ole iso leikkaus ja voi jatkaa heti leikkauksen jälkeen normaalisti töitä jne.
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 4 viikkoa sitten : -jeannie.

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten - 2 kuukautta 4 viikkoa sitten #44758 : elllie
Kiitos Irene, olen jo netin kolunnut aika lailla läpi tästä yleisestä mutta vähän puhutusta aiheesta :) toi kuvapostaus oli kiva, kun sitä ei löydä tosta blogista niin helposti.. muistelin että blogeja on ollut aiemmin muitakin, mutta ehkä ne on poistettu. Lopputulos riippuu tietty tosi paljon lähtötilanteesta: rintakehän leveydestä, oman kudoksen määrästä, rasvakudoksen määrästä... mulle perusteltiin pienehköä implanttia sillä että olen hoikka, mutta jäi pelottamaan riittääkö se mun rintakehään niin ettei ole mandariineja kainaloissa (en jotenkin osaa arvioida, onko mulla leveä vai kapea rintakehä). Sanottiin kyllä rinnan leveyttä mitatessa että se on isoin mikä mahtuu, mutta epäilen vahvasti että yksityisellä kyllä yhtäkkiä mahtuisi sitten vaikka kuinka suuri...
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 4 viikkoa sitten : elllie.

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten - 2 kuukautta 4 viikkoa sitten #44760 : Irene
elllie, saanko ehdottaa?

Käy ensin konsultaatiossa jollakin kokeneella, nimenomaan implantteja paljon laittaneella rintakirurgillla-> saat vastauksen siihen, istuuko pikkuimplantit sun rintakehään vai onko pelkoa "mandariini-efektistä". Jos saat vihreää valoa implanteille joita sulle on kaavailtu, voit mennä hyvin mielin julkiselle. Ja toisaalta jos ne selkeästi eivät sulle käy (kuten mulle) niin teet päätökset sen tiedon varassa.

Esim mulla oli suurin pelko että tulee liian pienet, ja menin konsuun n 200cc implanttikoko mielessäni. Kirra torppasi sen saman tien, perustelu juurikin että tulee hassut ja luonnoton lopputulos. ja se kun ei riipu hoikkuudesta ja rasvakudoksen määrästä vaan rintakehän ja oman rinnan mitoista- päinvastoin rasvattomuus jopa pahentaa sitä kiitoradan luonnottomuutta, kun implantin rajat erottuvat selvemmin!

Tossa musta hyvä esimerkki tapauksesta, jolle laitettu 200cc ja loputulos on aika esimerkillinen mandariinit kainaloissa. Hoikka ja vähärasvainen on, mutta rintakehä kerta kaikkiaan vaatii leeämmät implantit (jotain tollasta mulle olisi varmana tullut pikkuisilla)
www.implantinfo.com/photocenter/visitors...ants-at-41-1777.aspx

Laitan myös oman kuvan liivit päällä joksikin aikaa (kuittaatko elllie kun olet nähnyt?), mulle laitettiin siis pienin mahdollinen eli 325cc anatominen. Mä olen 168cm pitkä, painoa 55kg, vähärasvainen ja jonkin verran lihasta löytyy.

Jos saan ehdottaa, niin Asko Salmi pitää kunnia-asianaan ettei tee luonnottomia kiitoratoja ja on todella kokenut juuri implanteissa. En ehdottaisi häntä tubulaarisuuden korjaamiseen, mutta jos pitää saada luotettava arvio implanttien minimikoosta niin konsultaatio voisi olla hyvä. Muitakin hyviä toki on.
Pelkkä konsultaatio ei paljon maksa verrattuna leikkaukseen, mutta antaa vastauksia kysymyksiin. Pahin varmaan on, jos tilanne olisi voitu hoitaa esim pelkällä sopivalla, mutta julkisen rajoihin liian isolla implantilla, ja päätyykin liian pieniin implantteihin nännit ehkä turhaankin näkyvin arvin leikattuina?

Miltä kuulostaa?

168/58-60
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 4 viikkoa sitten : Irene.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #44774 : -jeannie

elllie kirjoitti: Täällä ei taida olla yksityisviestimahdollisuutta, mutta tässä mun s-posti: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
Näkisin mielelläni kuvia jeannien (ja muidenkin) lopputuloksesta ja kuulisin kokemuksia koko prosessista :) Malttamattomana jo odotan leikkausta vaikka vasta pääsin jonoon.. :D Mietin tässä jos uskaltaisin laittaa tänne vähäksi aikaa jossain vaiheessa kuvan lähtötilanteesta, jos saan otettua.

Laitoin sinulle eilen sähköpostia :)

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten - 2 kuukautta 3 viikkoa sitten #44783 : elllie
Kiitos jeannie sähköpostista, vastasin äsken :) Kiitos Irene viestistä. Kyseinen kirurgi on kyllä erittäin kokenut (leikkaa yksityisellä), joten senkin vuoksi mietityttää. Tuo konsultaatio on hyvä idea, mutta tämän foorumin selailun myötä ja ehkä muutenkin on alkanut tulla tissihimo, eli olen alkanut haaveilla suuremmista näteistä rinnoista, tietystä implantista, siitä että saisin itse päättää kaiken... :D siksi hirvittää mennä yksityiselle, vaikka tiedän että siellä saisi hyvää tietoa. Koska ajattelen tän tilanteen kuitenkin niin, että mun rinnoissa on synnynnäinen vika, kuuluu julkisella korjata ja melkein mikä tahansa lopputulos olisi nykyistä parempi. Tää kuulosti nyt niin sekavalta ettei saa varmaan mitään selvää :D Oon kuitenkin suunnitellut että otan nyt tuon leikkauksen julkisella, ja jos/kun implantti pitää joskus vaihtaa, menen omalla rahalla yksityiselle ottamaan niin isot ja nätit kuin huvittaa. Harkitsen kyllä tuota toisen kirurgin mielipiteen kysymistä, ehkä pystyn pitämään itseni kurissa etten vielä varaile leikkausaikaa :D kiitos suosituksesta! Ja näkisin mielelläni kuvan sun tilanteesta, jos on vielä sama implantti kyseessä :)
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 3 viikkoa sitten : elllie.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten - 2 kuukautta 3 viikkoa sitten #44784 : Irene
....

Ymmärrän täysin mitä tarkoitat, että jos vaihtoehtoina on kauniit, sopusuhtaiset ja rintakehään istuvat implantit omalla rahalla, tai liian pienet johtuen julkisen toimintatavoista mutta ilmaiseksi häiriön hoidon vuoksi, voi tulla ristiriitainen olo. Käy ihmeessä siellä konsussa vaan.
En nyt laita kuvia omistani, nämä ovat kroppaani nähden varsin maltilliset, mutta istuvat hyvin. Lähinnä oli tarkoitus demostroida sitä että kaikille se mini-implantti ei vaan riitä.

Toivottavasti saat ne kauniit rinnat kannettaviksesi<3

168/58-60
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 3 viikkoa sitten : Irene.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten - 2 kuukautta 3 viikkoa sitten #44785 : elllie
Kirurgi sanoi että hän tekisi benellin (onko se siis implantti nännin kautta + ihoa poistetaan), mutta hän ei välttämättä ole leikkaava lääkäri ja joku muu saattaa päätyä erilaiseen ratkaisuun. Kiitos <3 on tosi kiva jutella täällä aiheesta vaikka tosiaan joutuu vähän varoa, mikä on ikävää. Se mitä toivon on, että tähän julkinen puoli -hommaan saisi yhtenäisen linjan jossa jokaisella olisi mahdollisuus ammattimaiseen arvioon ja yhtä hyvään lopputulokseen.
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 3 viikkoa sitten : elllie.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #44786 : Irene
Hyvä elllie ettet pahastunut <3
On siinä julkisen toiminnassa logiikkansa. Selitän paremmalla ajalla myöhemmin, nyt vähän kiire.Mutta lyhyesti: siinä on ideana vetää selkeä linja korjaavan eli julkisen ja esteettisen eli kauneskirurgian välille. Jos tässä lähdetään lipsumaan rajan yli, tulee periaatteellisia ongelmia. Eli kyse ei ole resusrsseista vaan rajanvedosta: julkisella tehdään normaaliksi, yksityisellä mahdollisimman kauniiksi.

Palaillaan asiaan, korjailen itsekin aiempaa tekstiäni. On tosiaan arka aihe, ja sitä arempi niin kauan kunnes saadaan samat palvelut kaikille kirurgista ja kunnasta riippumatta.

Palaillaan :)

168/58-60

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten - 2 kuukautta 3 viikkoa sitten #44789 : Irene
Edellisen viestin täsmennystä :)

168/58-60
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 3 viikkoa sitten : Irene.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: ilyena

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten - 2 kuukautta 2 viikkoa sitten #44797 : elllie
Täsmennystä myöskin :)
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 2 viikkoa sitten : elllie.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Irene

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten - 2 kuukautta 1 viikko sitten #44843 : elllie
Laitan tähän nyt hetkeksi kuvan mun yläkropasta, nännit suttasin koska en halunnut liikaa nakuilua ja tubulaarisuuden on jo lääkärit todenneet. Ajattelin kysyä, mitä mieltä olette mahtaako pienempi implantti sopia mun rintakehään? Tietenkin kuvasta on vaikea sanoa ja parhaan mielipiteen saa ammattilaiselta, konsussa käymistä harkitsenkin. Mietin vaan, jos foorumilla kävijöiden harjaantunut silmä osaa ennustaa, tuleeko kuinka jäätävä kiitorata :D Mitta rinnan alta on 72cm. Mun mielestä mulla on leveähkö rintakehä, mutta voi olla että vaikutelma tulee vaan suhteesta vyötäröön. Muoks: laitan paremman kuvan
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 1 viikko sitten : elllie.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #44847 : Irene
Kiitos ellllie kuvasta, auttaa paljon vastaamisessa :)
Kuvan perusteella sanoisin nyt entistä painokkaammin, että mene ehdottomasti hakemaan nyt se kokeneen nimenomaan implantteja paljon laittaneen yksityiskirurgin kanta asiaan. Itse osaan ainostaan mainita että Asko Salmi ainakin osaa sanoa ei liian pienille implanteille ja on hyvin kokenut implanttijutuissa. Muitakin hyviä kirroja toki on, mutta kyllä yksityiselläkin osataan kiitoratoja rakentaa eli kannattaa panostaa konsuun.
Olet sen verran "kuiva", että sun kohdalla (kuin myös mun) on tärkeää että ne implantit oikeasti istuu rintakehään. Jos ei ole ollenkaan omaa rasvaa pehmentämässä implantin reunoja, näkyy mahdollisten liian kapeiden implanttien kiitorataefekti erityisen selvästi.
Kokenut kirra osaa mittojen perusteella katsoa sulle sopivimmat implantit. Pelkkä rinnanalusmitta ei kerro paljoakaan, toki sen ettet kovin jykevä ole. Paljonko sulla on pituutta ja painoa?
Ongelma sulla tietty on se, että jos sulle sopiva minimi olisi vaikka 275cc ja se sulle julkisella joku lupaisi (on siis aika iso noin jukiselle laitettavaksi), lopullisen koon ja mallin valitsee leikkaava kirurgi joka voi olla eri, kuten tiedät.
Ei se konsu haittaakaan tee?

168/58-60

Lisää
4 viikkoa 1 tunti sitten #45193 : millamaija123
Mulla korjattu tubulaariset rinnat 16.8 Mehiläisessä. Kirurgi sanoi, että on niin pahat, että korjaus tehtäisiin myös julkisella puolella. En kuitenkaan halunnut mennä julkiselle puolelle, sillä itsekin hoitoalalla ja en halua tuttujen hoitavan mua. Kela korvauksestakin kirurgi puhui, mutta kuulemma todella vaikea saada. Asiaa helpottaa jos on diagnoosi kahdelta eri lääkäriltä ja siltikin se riippuu virkailijasta. Laskua odotellessa, sillä kirurgi sanoi, että lasku laitetaan mulle alv:mana ja olisi suurempi "voitto" kun se kela-korvaus. Rahan takiahan en tätä tehnyt, vaikka vieläkin toipilasvaiheessa, mutta nyt on rinnat ja kehtaa mennä muiden kanssa vaikka saunaan.

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #45333 : anin86
Olen varannut yksityisen plastiikkakirurgin vastaanottoajan, jos voisin saada vihdoin raskaan prosessin päätökseen ja aloittaa puhtaalta pohjalta tämä naisena eläminen. En ole ollut koskaan ilman rintaliivejä kenenkään miehen edessä, en edes oman entisen aviomieheni. Paljaat rinnat on nähnyt ainoastaan kolme lasta imetyksen ajan, jolloin suojasin harsolla ruokailut epämuodostuneiden hirviöiden äärellä. Parisuhde on ollut haavoilla ja vereslihalla, josta syystä varmaan tulikin avioero. Mies löysi uuden naisen, ehkä en riittänyt.

Kävin 14-vuotiaana äidin patistamana gynekologilla, jonka mukaan rinnassani olisi kehityshäiriö, joka on myöhemmin korjattavissa kirurgisesti. Häpesin ja pelkäsin koko teini-iän sitä, etten saisi koskaan poikaystävää, kun kukaan ei voisi koskaan katsoa mua nauramatta. Kukaan ei voisi koskaan kiihottua tällaisesta hirviöstä.

Löysin 20-vuotiaana netistä tietoa tubulaarisista rinnoista. Löysin ensimmäisen kerran syyn minun outoudelleni, sille oli oikea nimi. Iltaisin itkin ja toivoin itselleni rintasyöpää, että molemmat rinnat leikattaisiin kokonaan pois rumentamasta. Päivät puolestaan haaveilin siitä hetkestä, kun voisin saada proteesilla korvattua luonnonoikut.

En halua Pamela Anderssoneja. En halua herkkutissivakoa. En halua kikkaloida muotimekossa side-boob vilkkuen. En halua enää hävetä. Haluan ostaa normaalit rintaliivit. Haluan käydä lasteni kanssa uimahallissa. Haluan uskaltaa rakastua. Haluan löytää oman naiseuteni.

Tässä muutama kuva, poistan ne jossain vaiheessa.

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #45334 : millamaija123
Mä myös häpesin rintojani yli kaiken, en voinut käydäedes kavereiden kanssa saunassa, mies ei välittänyt, mutta mua asia häiritsi. Pari vuotta sitten mainitsin yksityiselle gynekologille rinnoista, joka totesi, että rinnathan ovat kauniit. No, silloin ajattelin, että ehkä itse olen turhamainen ja kun mieskin on nähnyt ne ja sille asia ok, niin so what.

No asia kuitenkin jäi vaivaamaan säännöllisen epäsäännöllisesti ja nyt kesäkuussa pistin asian vireille. Heinäkuussa tapasin plastiikkakirurgin ja tosiaan tänään tasan 4 viikkoa leikkauksesta.

En myöskään halunnut mitään isoja vaan mahd luonnollisen näköiset ja kunhan pääsis vain eroon "ketunnokista" . Nyt b kuppi ja todella tyytyväinen. Omat näyttivät hyvin paljon sun rinnoilta. Vaikka tuskin vieläkään innosta kiljun kavereiden kanssa saunomisesta, niin lohduttaa jo ajatus, että nyt on rinnat ja näyttää naiselta.

Tsemppiä prosessiin:)

Sivu luotiin ajassa: 0.775 sekuntia