× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Laatukirurgia kokemuksia

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #35259 : ikmk
Hei! Laatukirurgialle menijät, milloin teillä leikkaukset? Jos ootte jokäyny nii kokemuksia kaipailisin :) Mulla leikkaus 18.4 ja kirurgina Katrin Kruunvald.

Leikkaus 18.4 Artia clinic, Katrin Kruunvald. Suunnitteilla Mentorin pyöreät hp425cc ja hp450cc lihaksen päälle.
Lähtökohtana 75A, kerran imetetyt nuupahtaneet rinnat.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #35260 : jennika
Mulla ei oo vielä aikaa varattuna, mut toukokuussa oon menossa.. Katrin leikkaa myös minutkin. Kerrohan sinäkin miten meni. Minkä kokoiset tulossa ja mikä lähtötilanne?

Leikkaus Fertilitas 22.4.2016. Jaan Troost
Mentor pyöreä HP 425cc lihaksen päälle. Lähtökohta roikkuva b-c kuppi. 2X imetetyt.
172cm/59kg
Rintojen alta 70cm
Rintojen päältä 95cm

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #35262 : ikmk
Mulla on lähtötilanne pieni 75a. Toinen rinta on toista huomattavasti pienempi. Yhden imetyksen jäliltä mulla on semmoset piene roikkuvat teepussit :laugh: Mulle tulee Mentorin pyöreet hp425 ja toiseen hp 450 lihaksen päälle.. Tavote ois c-kuppi mutta varmaan d-kupiksi menee ja sitä isompaa en haluakkaan. :)

Leikkaus 18.4 Artia clinic, Katrin Kruunvald. Suunnitteilla Mentorin pyöreät hp425cc ja hp450cc lihaksen päälle.

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #35264 : elina91

ikmk kirjoitti: Mulla on lähtötilanne pieni 75a. Toinen rinta on toista huomattavasti pienempi. Yhden imetyksen jäliltä mulla on semmoset piene roikkuvat teepussit :laugh: Mulle tulee Mentorin pyöreet hp425 ja toiseen hp 450 lihaksen päälle.. Tavote ois c-kuppi mutta varmaan d-kupiksi menee ja sitä isompaa en haluakkaan. :)

En tiedä oletko lukenut täältä jo, mutta nuo määritelmät c, d kupit on ihan hepreaa kun kyse silareista :cheer: Tolla implantti koolla sun kuppikoko tulee olee jotain e,f, g luokkaa uskoisin joten kannattaa kuvilla kertoa mitä havittelee, kuppikoot eivät kerro mitään :P

FINEST 22.1.2016 Siim Simmo
Nagor Impleo Moderate 390cc lihaskalvon alla
166,5cm / 66kg
Urheilullinen, muodokas vartalo - lähtökohta 75b, rinnanympärys rinnan alta 77cm

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #35265 : ikmk
Joo kerroin kyl mitä haluan, mutta koska mulla on löysää nahkaa älyttömästi nii siks laitetaan noin isot :)

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #35266 : ikmk
ja käsitin et implantit tarvii yleensä vähän isommat liivit kun miltä ne näyttäää :)

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten - 1 vuosi 8 kuukautta sitten #35269 : Moona

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Viimeksi muokattu: 1 vuosi 8 kuukautta sitten : Moona. Syy: Kuvien lisäys.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Catya

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #35276 : Liina
Mulla kans mentorin hp 425 (molemmissa) ja lähtökohta oli 70B (väärä liivikoko, olis ollu oikeasti enemmin 65D) ja nyt mulla on 60/65h/i .. Että jos et missään nimessä halua D-kuppia isompaa niin sit tarvii kyllä laittaa mandariinit kainaloihin! :D

Hyvä vaan jos täyttävät kerrasta! Mullakin 3 imetystä takana niin jos oli vähemmän laittanu niin tyhjäksihän ne olis jääny.

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Janssyy

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #35288 : MillaF

Moona kirjoitti: Lähtökohta mulla ollut aika sama kuin sulla ja nyt mielestäni ovat kokoa C-kuppi

Jaa, mulla on luomu c-kuppi ja voin sanoa että se on aikana kaukana tuosta :whistle: Jonkun pitäisi tehdä ketju siitä mitä kukakin mieltää miksikin kuppikooksi ja kaikki voisi ihmetellä miten kaukaa haettuja nämä 'vaikutelma'-puheet on :P

2008 laitettu 400cc Mentor Siltex Round High Profile coh1, osittain lihaksen alle Kullamaan toimesta. Pari vuotta sitten alkanut traction rippling jatkoi pahenemistaan. Poistettu 15.8.2015 Helsinki Clinicillä.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #35292 : Liina
MillaF, no todellakin! :D Aika usein se "C-kuppi" onkin G-kuppi ja D on sitten jotian H:n jälkeen.

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #35296 : Moona

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #35303 : MillaF
Niinpä, kun se kuppikoko ei TODELLA kerro mitään, oli kyseessä sitten luomu tai silari. Kuppikoonhan tietää tasan ja ainoastaan siitä että katsoo sopivien rintsikoiden kokolappua - ja silloinkin se kuppikoko on se siinä merkissä ja mallissa, muissa ehkä jotain muuta.

Toinen 'erikoisuus' on miete "silikonit tarvitsevat isomman kupin kuin luomu"' - no jos se on niin, niin sitten se kuppikoko on silti se mistä löytyy sopiva rintaliivi. Ymmärrän kyllä mitä tuolla haetaan, mutta eikai siitä varsinaisesti hyötyä ole, ellei sitten olisi pakko ostaa liivinsä ilman sovitus- ja palautusoikeutta. Kirurgit/konsultit varmaan kaikki vaatii viitekuvia ainakin, ettei joudu pelaamaan kuppikokorulettia.

Oman päänsä tuolla ainakin saa kipiäksi jos ei muuta ja kaikki on ihanasti vaikutelmissaan sekaisin :angry:

Kai tämä naisten kuppikoko-aate on rinnastettavissa miesten penisvertailuun, "jos mulla on näin, niin miten se vertautuu muihin miehiin" + itse asettamansa oletukset miten muilla on.

Mulla on nyt vähän kärkäs teksti, mutta tämä vaikutelma-asia on ihmetyttänyt jo pitkään. Eikä siinä mitään vaikka puhuisikin vaikutelmista, mutta kannattaa muistaa että se on sitten apples & oranges.

:kiss: Toivon kaikille mahdollisimman oikean levyisiä ja profiilisia silikoneja ja sitten mahdollisimman oikean kokoisia liivejä :kiss:

Ps. mun "luomuCeet" joutuu myös viikoittain B-kupin liiveihin, ja onpa kahdet D-kupitkin kaapissa - kaikki sopivia :silly:

Pps. En yritä enkä halua pahoittaa kenenkään mieltä :blush: Näppäilysormi alkoi vaan vipattaa.

2008 laitettu 400cc Mentor Siltex Round High Profile coh1, osittain lihaksen alle Kullamaan toimesta. Pari vuotta sitten alkanut traction rippling jatkoi pahenemistaan. Poistettu 15.8.2015 Helsinki Clinicillä.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Liina

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #35311 : Moona

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #35313 : MillaF
Niin mutta kuka sen on määrittänyt miltä c-kuppi näyttää? Mun silmään esim. sun rinnat ei näytä c-kupilta koska tuon kokoiset rinnat ei varmaan kenelläkään mahdu c-kuppiin, luomut tai silarit.

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #35316 : Pii
Mulla taas ei ole mitään ongelmia ymmärtää mitä Moona ajaa takaa, enkä osaa nähdä tässä "vaikutelma"-asiassa mitään ihmeteltävää. Mun ystävättärellä on luomurinnat ja käyttää D-kupin rintaliivejä. Mulla on silikonit jotka ovat sen verta jäykät etteivät muotoudu juuri ollenkaan, jolloin rintaliivit ovat kokoa G.

Silti ystävättäreni näyttää paljon rintavammalta kuin minä. Kaverit olivat tipahtaa tuoleiltaan kun kerroin heille nykyisestä rintaliivikoostani, koska eivät näytä / vaikuta niin suurilta. Joten lopputulemana, tykkään puhua vaikkapa C-kupin vaikutelmasta ja tulen ymmärretyksi.

Leikkauksen aikaan 26 vuotias, ei lapsia, 163cm/ 56-57 kg
Lähtökohta melkein rinnaton, käytössä oli H&M 70B
Leikkaus 26.1.2016 Siim Simmo, Viro
420cc pyöreä Nagor Impleo High Profile lihaksen päälle lihaskalvon alle
Rintaliivikoko tällä hetkellä 65F/G, vaikutelma C-kuppi?
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Moona, Ensi vuonna?

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten - 1 vuosi 8 kuukautta sitten #35321 : MillaF
"Tykkään puhua vaikkapa C-kupin vaikutelmasta ja tulen ymmärretyksi." Ok, no se onkin tärkeintä että kaikki ymmärtää mitä tarkoitetaan. Mäkin tiedän että c-kuppi näyttää usein aika 'laudalta', mutta mä aika harvoin kyllä ymmärränkin perinteisiä 'naisten juttuja', ts. olen aika putkiaivo enkä pidä abstraktioista. Ehkäpä ne moottoritekniikka-aiheiset keskustelut on parempia mulle ja jatkan niillä palstoilla :laugh: :kiss:

Niin ja täytyy vielä sanoa että ymmärrän kyllä mitä siinä yritetään ajaa takaa. Mutta se on se sama kuin joku puhuisi 'vaaleista' hiuksista, toisen päähän syttyy kuva platina-hopeasta tukasta ja toiselle taas joku oljenkeltainen. Eihän siinä mitään ongelmaa ole paitsi kirurgi-paroilla (tai no varmaan kampaajillakin).

Viimeksi muokattu: 1 vuosi 8 kuukautta sitten : MillaF.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ensi vuonna?, elina91

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #35630 : jennika
Sain tänään leikkausajan ja onkin jo ensiviikon perjantaina! Kauhistuttaa, ilahduttaa, jännittää ja on malttamaton olo..

Leikkaus Fertilitas 22.4.2016. Jaan Troost
Mentor pyöreä HP 425cc lihaksen päälle. Lähtökohta roikkuva b-c kuppi. 2X imetetyt.
172cm/59kg
Rintojen alta 70cm
Rintojen päältä 95cm
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kaija

Lisää
1 vuosi 5 päivää sitten #42523 : Kaija
Olen menossa kaverille saattajaksi, joka menee suurennusleikkaukseen Katrin Kruunvaldille. Tarkoituksena laittaa kerralla suuret Mentorin pyöreät implantit. Hintaa rintojen suurennukselle tulee alle 3500 euroa. Kerron taas kohta kokemuksia. Useampi saattajakerta jo takana.

Rintojen suurennus Elokuussa 2015.
Laatukirurgian kautta menen Katrin Krüünvaldille. Suurennetaan implanteilla Mentor Siltex Round High Profile 325cc.

Lisää
4 kuukautta 4 päivää sitten #45091 : Saralin
Heippa, osaisikohan joku hieman auttaa innokasta (lue malttamatonta) Laatukirurgian konsultaatioon menijää?

Minulla on siis konsultaatioaika ylihuomenna. Kuinkahan nopealla aikataululla leikkaukseen on yleensä mahdollista päästä? Olen suunnitellut rintojen suurennusta seitsemän vuotta, ei siis hetken mielijohde.. :) Millaisilla aikatauluilla olette itse päässeet?
Saa vinkata jos mieleen tulee jotain erityistä joka kannattaa muistaa jo konsultaatiovaiheessa. Kiitos!

Lisää
4 kuukautta 3 päivää sitten #45093 : Mko
Moi,

Pääsin leikkaukseen noin kuukauden sisällä HC:lle. Kannattaa selvittää ainakin omat lomat valmiiksi, jotta on varmasti toipumislomaa sitten leikkauksen perään. Mulle suunniteltiin leikkauspäivää konsultaatiossa, joten helpotti kun oli loman ajankohta tiedossa.

28.5.2017
Helsinki Clinic, Janne Jyränki
Motiva ergonomix Demi 390 cc

Sivu luotiin ajassa: 0.885 sekuntia