× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Liivit

Lisää
3 kuukautta 6 päivää sitten #49211 : petramari
Mulle ei ole enää toisen leikkauksen jälkeen löytynyt kuin changelta sopivia liivejä. Mistään "peruskaupoista" on turha etsiä edes. Jos haluan siis ostaa muita kuin mummomallia :D Kuppikoko suhteessa ympärysmittaan on niin suuri. Implantti rinta on niin eri asia kuin luonnollinen rinta, se kun ei sinne kuppiin samallailla istu. Olen löytänyt kyllä nättejä liivejä Changen mallistoista ja ihan kohtuuhinnalla vielä.

Natrelle 345cc 2012
Nagor 520cc 2016
Leikkaus suunnitteilla 2019
174cm 66-68kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 6 päivää sitten #49219 : Vaahtera
Mitä malleja oot käyttäny?Haluisin kuitenkin jotain missä rinnat edukseen ja ne täysin full shaperit ei oo mun juttu.Mullakin just toi 65h-i on se koko ja 65 i tilasin noi liivit mistä kyselin.Niistä malleista ois kiva kuulla teiltä jolla pyöreä hr implantti eikä ihan pieni!

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
3 kuukautta 6 päivää sitten #49221 : elllie
Rintsikoiden löytäminen on ollut yllättävän hankalaa, varsinkin kun opiskelijabudjetilla mennään.. Monissa h&m:n liiveissä d-kupissa on jotenkin liian leveä kaarituki joka menee melkein kainaloon asti ja saman ympäryksen c-kuppi on selvästi liian pieni koska rinta pullottaa kupin yläosasta. Käytän aika paljon bralette-tyylisiä kaarituettomia liivejä jotka on myös mukavia päällä.

Löysin vihdoin zalandolta edulliset perus t-paitaliivit joita olen metsästänyt. Koko 70C oli ihan tarpeeksi sopiva, 65 olisi parempi ympärys mutta ei ylläri ollut valikoimassa. Toisessa kuvassa cubuksen push up-liivit koossa 65D joilla saan taioittua unelmien tissivaon :D kyllä tää oikeiden rintaliivien ostaminen on ihmeellistä! Pystyin käyttämään entisillä tubutisseillä vain yhtiä h&m:n push uppeja jotka "lyttäsi" rinnan siten ettei se päässyt karkaamaan kupista.

Kukaan muu täällä ei varmaan käytä näin pieniä kokoja mutta onko joku sattunut törmäämään d65 kokoon edullisemmissa paikoissa? :)

Tubulaariset rinnat korjattu julkisella 4/2018
215cc Natrelle anatominen osittain lihaksen alla
Mitat 167/53

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Lisää
3 kuukautta 6 päivää sitten #49223 : Vaahtera
Onpa nätit nuo cubuksen push upit!Ja näyttää kokokin sopivalta.Voi kunpa itekin löytäisin hyviä.Eli hyviä malleja jakoon!

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
3 kuukautta 6 päivää sitten #49229 : elllie
^Ne on kyllä kivat jos aikamoiset toppaukset ei haittaa :D itse tykästyin tuohon malliin niin paljon että täytyy hakea samanlaiset mustana :) kokojakin löytyy cubukselta laajemmin kun monista muista vaateliikkeistä.

Tubulaariset rinnat korjattu julkisella 4/2018
215cc Natrelle anatominen osittain lihaksen alla
Mitat 167/53

Lisää
3 kuukautta 6 päivää sitten #49235 : Vaahtera
Lindexistä löysin 65e tai f kokoon asti 275 implanteilla t-paitaliivejä eli siellä ainakin on 65d kokoa edullisesti.

Lisää
3 kuukautta 5 päivää sitten #49271 : Annu
Eri nettisivut antaa eri koon kun koittaa selvittää uutta liivikokoa... minkälaisilla mitoilla ootte saanu mimmosia kokoja? Mulle on laskurit ehdottanu 65F, 70E ja 70DD, mitat on nyt 73/91.
Missä vaiheessa ootte suunnanneet kaupoille ostamaan? Mulla vielä urheilutt käytössä (kolmet), kohta kuukausi leikkauksesta ja hirvee hinku päästä ostelemaan söpöjä alusvaatteita :laugh:

164cm/50kg Motiva ergonomix full 400cc osittain lihaksen alle

Lisää
3 kuukautta 5 päivää sitten #49275 : Smilygirl79
Mä kävin ihan Changen liikkeessä kokeilemassa ja lopputulos oli sama kuin heidän laskuri netissä. Nyt oon tilaillut juuri tuota kokoa useasta eri paikasta ja kaikki on ollu sopivia. Siirryin normiliiveihin 4vkon kohdalla. Öisin pidän kaarettomia liivejä.

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
30.11.2018
Motiva Ergonomix 500ccc osittain yläosasta lihaksen alle
177/84
Lähtötilanne c-kuppi, leikkauksen jälkeen G-H-kuppi

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
3 kuukautta 5 päivää sitten #49281 : Liina
Dodiin! Viikkojen unohtelun ja pähkäilyn jälkeen sain viimeinki mun tunnukset tänne toimimaan taas :D

Paras laskuri, mikä on mulle tullu vastaan on tämä:

https://www.abrathatfits.org/calculator.php

Vie vähän enemmän aikaa, kun pitää tehdä usemapi mittailu eritavoilla ja sit kääntää mitat tuumiksi, mutta worth it! Tosin tänkin kanssa pitää muistaa, että silari ei muokkaudu kuppiin vaan todnäk joutuu ehkä ostamaan kupin isompaa.

Sit jos epäilyttää laskurin tulos ja kaipaa jonkinnäköstä visuaalista pohjaa vahvistukseksi, niin https://www.bratabase.com/ on mitä parhain paikka. Täällä on siis kokoelma rintaliivi infoa. Jaksavat ja reippaat ihmiset mittailee omia liivejään tonne ja laittaa niistä infoa ja arvosteluja.

Sit itse tilasin tossa blackfriday aikaan Puolasta liivejä - Ewa Michalakilta https://www.ewa-michalak.pl/ .
Ne tuli tossa uuden vuoden jälkeen (niillä kestää, kun ne valmistetaan tilauksesta, joitain hajakokoja on varastossa.)
Ewan liivit on kapeita ja syviä. Eli just passelit meille kumitisseille :D Mä tilasin neljää eri mallia. Mulla oli yhdet Ewan liivit jo aikasemmasta, mutta koko niissä on inasen väärä, joten otin sit sisaruskoon. Ewalla on todella napakat ympärykset ja isot kupit.
Siinä missä mulla on Freyalta esim. 60i niin Ewalta otin nyt 70G. Yhessä mallissa oli ihan aavistuksen iso kuppi, mutta luulen, että se on sen mallin ominaisuus (Magnolia).
Otin yhen half cupin, yhen plungen, yhet lörpät ja sit sellasen nukkutopin (no vähän turha, mut ku se oli niiiin soma! :D ) Kaikki sopi. Toi half cup oli samaa Magnoliaa, mitä oli ne mun aikasemmatkin liivit (joissa oli liian tiukka ympärys 65 ja kuppi aavistuksen iso, oli vaan erimallia kuin nää mitkä nyt tilasin). Niisson ihan pikkasen iso se kuppi, mutta ei sillai, että haittais käyttöä.
Mut on kyllä huisia, kun kaarituet ei enää paina kainaloon vaan ne oikeesti on rinnan levyset! Hiphei! Pitää jossain välissä ottaa kuvia niistä, en oo vielä saanu aikaseksi.

Seuraava projekti on sit selvittää kuinka Ewan ja Comeximin koot vastaa toisiaan... Eli seikkailu jatkuu edelleen!

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
3 kuukautta 3 päivää sitten #49315 : Vaahtera
Piiuli:Mä tajusin just et mulla ois Victoria's secretin 34DD ja 32DD (vastaa mielestäni 70F/75E kokoa)push uppeja kunnon toppauksella 3 kpl vain kaapissa olleita!Kaksia samanlaisia käytin, mutta 275cc implanteilla ja menis vieläkin 460 impskuilla, mutta ehkä turhan iso toppaus itsellenyt.Ajattelin kun push uppia kaipasit niin mullahan olis kaapissa!Passais varmaan täysin sun koolle.En pyydä paljon.

Lisäksi olisi UK30FF(vastaa EU 65G/H), mitkä itelle yhtä kuppia pieniä liivejä ohuehkolla toppauksella/vuorauksella ja Changen mustat sileät plunget irroitettavilla ohuilla tyynyillä 65H.On Freyaa, Curvy Katea yms eli jos jollekin passaa niin myyn halvalla pois hutiostoksia.Totesin saatuani päälle UK30G/EU65Gliivit, että se on mun koko nyt ei tarvi vedellä nännejä piiloon kesken päivää.Laita mailia tai kuvapyyntöä jos kiinnostaa, hyviä liivejä kaikki!

Lisää
3 kuukautta 3 päivää sitten #49319 : Vaahtera
Taisin löytää mun koon!Siirryin uk30ff:stä 30g:hen.Onko tuo sitten 65i eu.Eli ne kyselemäni liivit tuli ja istuu hyvin.Te ketkä tiedätte niin onko nää nyt oikeesti sopivat????Tuntuu ainakin yhden päivän perusteella eikä tarvi vedellä nännejä piiloon.

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #49803 : Piiuli
Hei Vaahtera!
Kuulostaa hyvältä, kiitos. Tuolla 32 ympäryksellä en oo itse löytäny noita. Voisin siulta ostaa noi ja kokeilla kuin käy. :)

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 60kg
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #49805 : Vaahtera
Mitä liivejä tarkoitat?Mulla on niin paljon...Laitatko jonkun s-posti osoitteen, vaikka tekaistun niin laitan sulle kuvat ja viestiä.

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten - 1 kuukausi 2 viikkoa sitten #49807 : Piiuli
Noista 32dd olisin kiinnostunut.

Leikkaus 4.7.2017
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 60kg
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc

Viimeksi muokattu: 1 kuukausi 2 viikkoa sitten : Piiuli. Syy: S-postiosoitteeseen poisto

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #49809 : Piiuli
Vaahtera; kun olet napannut tuon s-postin ni ilmoitatko? Otan tuon sitte pois.

Leikkaus 4.7.2017
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 60kg
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #49811 : Vaahtera
Kato tuliko sulle viesti ja kuvat?!Mä lähetin ne mutta ei näy lähetetyissä?Laitan vähemmän kuvia kerralla jos ei tullut.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piiuli

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #49813 : Vaahtera
Nyt pitäis näkyä sulla!

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #49941 : Vaahtera
Täällä ois kolmet victoria's secret 32DDD liivit kaupan.Hiukka pienet.Toppausta, mutta silti t-paitaliivit.Eli jos kaipaat pientä push uppia;)

Sivu luotiin ajassa: 0.487 sekuntia