× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Liivit

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #48483 : Vaahtera
Nyt niitä syrokan liivejä oli taas tullu.Onko sulla Pulla mitä kokoa ne?Ja ootko sieltä samasta paikasta löytäny muutakin hyvää vai ovatko ihan sekundaa?

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #48537 : Vaahtera
Mä täällä yksin kirjottelen mutta oon niin hukassa noitten kokojen kanssa...Mulla ei oo edelleenkään yksiäkään täysin sopivia liivejä!Ostin Liinalta ne curvy katen ihanat tease me koossa uk 30FF ja ne paljastaa hiukka liikaa mutta pidän kyllä.Victorias secret liivejä kertyny neljät koossa 70DDD ja ne on pienet ja vielä ympäryskin iso(en kehtaa miehelle ees sanoa, rahaa paloi).Freyan plunge mallia kolmet(painaa kainaloihin jos pitää hetkeä kauemmin), simone pereleet 65G on jo nyt alkanu lörpöttää vaikka makso paljon(ehkä kun oon vaan pitäny ja pessyt ja pessyt).Triumpin liivit 75F koossa, menee vikassa hakasessa jotenkin, mutta ei oo hyvät päällä...Anitan urkkaliivit on ainoot, paitsi nekin 75E ja vikassa hakasessa.Lumingerien laskuri näyttää 65j/65GG, mutta kuin laitoin viestiä sinne että silarit niin sanoivat että 65h tai i vois olla hyvät eli pienemmät kuin laskuri.Mä en tiiä nyt yhtään!Funky ladyssa kun asioin niin tuntuu ettei niilläkään alle 70 ole, koska sieltä lähti mukaan 70g liivit ja vikassa hakasessa.Mä oon niin ulalla...Mistä helkkarista osaan hankkia oikean kokoset liivit?Ainiin ja changestakin kahdet, joista nännit pyrkii esille ja vetelen niitä liivejä ylöspäin...apua!

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #48540 : Vaahtera
Laitoin Liina sulle s-postia.

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #48579 : Vaahtera
Joku kirjoitti joskus että implanttirinnoille tulossa joku oma rintaliivikauppa?Onko sellainen jo jossain?

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #48580 : Onneli

Toiveissa Motiva round, siruton, n. 300-350cc lihaksen alle.
Eiran sairaala 01/2019
166/55, lähtötilanteessa rinnaton

Lisää
4 kuukautta 5 päivää sitten #48612 : Vaahtera
Voisiko joku kiltti immeinen kertoa mitkä olleet kestävimpiä rintaliivimerkkejä(missä myös pieniä ympäryksiä ja isompia kuppikokoja?Mulla nuo 100e liivit venyneet jo nyt liikaa, vikassa hakasessa 1,5 kk käytön jälkeen eli en simone perelee liivejä tod.enää osta.Victoria's secretin liivit muutenkaan sovi mun koolle mutta varaliiveinä niitä yksiä pitäny ehkä 3 ktaa ja jo nyt yksi koukku takaa rikki.Onko esim.Gorseniat ja muut brastopissa ja lumingeriella olleet kestäviä?Mitkä merkit niistä.Mä en oo ennen tajunnu kuinka paljon vääränlaiset liivit voi ahdistaa.Tuli siis eilen ihan kunnon ahdistus ja kolmeen kertaan vaihdoin...Haluan tukevat, ei mitään oleskeluliivejä kun tunruu että tuo oikea rinta tippunut taas hiukka alaspäin enkä haluis ajatella mitään taskun pettämistä.Yöt nukun Anitan 4 tason urkkaliiveissä.No tänään saan sovitteluun uusia ja sydämestäni toivon että edes yhdet ois täydelliset!Kirjotelkaa tänne muutki ku mä, en osaa itelle vastailla;)

Lisää
4 kuukautta 3 päivää sitten #48630 : Piiuli
Hei,
Itse kans kaipailisin jeesiä liivien kanssa.. haluaisin löytää pienellä ympäryksellä ”isommalla” kupilla push up-liivit, mistä?? Kun näillä omilla implanteilla olo tuntuu rinnattomalta :( toiveissa suuremmat, mutta toteutus ei vielä ajankohtainen, ni liiveillä sais pikkase jotain volyymii tähä rinnuksille.

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 60kg
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc

Lisää
4 kuukautta 1 päivä sitten #48637 : Jenska
Mulla on nyt leikkauksesta vähän päälle 4 viikkoa. Tukiliiveillä ja urheiluliiveillä mennään. Muutama viikko sit kävin vähän rintaliivejä sovittamassa ja olin ihan hukassa koon kanssa, mitkään ei myöskään istunu päälle kun rinnat tais olla edelleen niin korkealla. Pikku hiljaa vois mennä uudelleen jos vaikka jotkut löytäis. Nää mun rinnat ei oo mitkään kauheen isot niin uskoisin löytäväni perus kaupoista sopivia tai ainakin toivon niin.

Millasia ohjeistuksia ootte saanu et koska saa esim olla ilman liivejä? Tai onko ylipäätään pakko käyttää liivejä? Koska kaarituelliset on ok tai onko sellasia pakko käyttää yms? Mulle ohjeistettu vaan että tukiliivit kuukauden eikä muuta...

15.10.18 Finest/Kullamaa
Pyöreä nagor hr 300cc osittain lihaksen alla
156/52

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #48643 : Vaahtera
Ei mullekaan sanottu muuta ku 1 kk tukiliivit, tosin yritän edelleen pitää tukevia päivällä ja urheiluliivejä yöllä kun toinen rinta puol cm alempana ja mietin ettei ois tasku pettämässä.Piiuli:samat tunteet täälläkin.Ghangessa on tiettyjä plunge malleja mitkä on ku push up ja kupit jatkuu pitkälle, ainakin mulle menee.Niissä ne pois otettavat pehmusteet.Sitten siellä se sileä ihan push up malli jossa mulle meni jotenkuten 70g, koska 65 koko loppuu g:hen myös.Yllättävän kireä ympärys oli, vois verrata noitten ympärystä 65 mutta mulle hiukka pienet kun ei osu rintalastaan, mut oon pitäny tiettyjen vaatteiden kanssa kuitenkin.Ihan hyvältä tuntunu ja koko niiden kanssa täydellinen.Oon menossa hankkii kyl yhet plunget vielä valkosena ja oikeen kokosena.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piiuli

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48761 : epexina
Tilasin Changelta https://change.com/fi/jasmine-p5637897575 nämä koossa 70F ja ajattelemattomuuttani vedin laput pois ennen kuin kokeilin...ja tietty nehän ei olleetkaan sopivat. Voisin myydä nämä vain kerran päälle koitetut hp 35€ sisältäen postit jos joku haluaa. Aivan ihanat olisi ja nostattaa nätisti ja luo rintavakoa.

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48771 : epexina
Saa myös tarjota!

Lisää
3 kuukautta 3 päivää sitten #48811 : Hanhan

Lisää
3 kuukautta 2 päivää sitten #48827 : Smilygirl79
Osaiskohan joku sanoo kauanko nagor.fi sivulta on toimitus kestänyt? Tilasin 2vko sitten Isavelan liivit eikä oo vieläkään kuulunut. Laitoin sinne viestiä, muttei oo kukaan vastannu.. Vähän huolissaan olen, että mahtaako tullakaan.

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
30.11.2018
Motiva Ergonomix 500ccc osittain yläosasta lihaksen alle
177/84
Lähtötilanne c-kuppi, leikkauksen jälkeen G-H-kuppi

Lisää
3 kuukautta 2 päivää sitten - 3 kuukautta 2 päivää sitten #48831 : Mihu
Smilygirl79: Tilasin samalta sivustolta muutama kuukausi sitten toiset tukiliivit. En muista tarkalleen kauan toimituksessa meni, mutta reippasti yli 2 viikkoa ainakin, ellei jopa yli 3 viikkoa. Tilauksesta muutaman päivän jälkeen mulle ainakin tuli heiltä viesti, jossa mainittiin tuotteen toimitusajan olevan noin 2 viikkoa. :)

Niin joo, ja liivit ei ollut mulle oikean kokoiset, niin laitoin perään viestiä kyselläkseni onko heillä mitään palautus tai vaihtokäytäntö mahdollisuutta tuotteilleen, mutta koskaan eivät viestiini vastanneet.. :angry: :laugh:

Nagor Impleo HR 390cc lihaksen päälle + mastopexia
Virossa 9/18
Lähtökohta noin 75E
tyhjähköt roikkuvat rinnat
169cm/69kg
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 2 päivää sitten : Mihu. Syy: Lisäys viestiin
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Smilygirl79

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #48935 : Annu
Moikka tähänkin keskusteluun! Viikko leikkauksesta ja toiset liivit olis tarkoitus hankkia, urheilu sellaiset. Sairaalasta saadut tukiliivit viimoisessa hakasessa ja kun turvotus vielä laskee niin jäävät isoiksi.
Minkä mallisia hyvän tuen urheiluliivejä ootte ostaneet? Toppi- vai liivimallisia?

164cm/50kg Motiva ergonomix full 400cc osittain lihaksen alle

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #48939 : Smilygirl79
Kohta neljä viikkoa mennyt. Kaks viikkoa sitten joku vastasi viestiin, että täytyy selvitellä miksi kestää. Kaks päivää sitten laitoin taas viestiä, että haluan perua tilauksen. Rahat oli tänään tilillä. Mietin jo rikosilmoituksen tekoa. Onneks ei tarvitse. En kyllä kyseistä firmaa suosittele. Tänään neljä viikkoa leikkauksesta ja kaarituellisetkin liivit istuu hyvin. Tänään saa luvan kanssa käyttää kaikenmoisia liivejä. Muutamat liivit tulossa Changelta ja pukki toi yhdet.

30.11.2018
177/84

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49079 : Smilygirl79
Brastopille tehty melkein 200€ tilaus :ohmy: Saa nähdä osuuko koko lähellekään oikein. Tilasin samalla kolmet bikinit. Niitä kun saattaa tarvita jossain kohtaa. Toivottavasti paketti tulis pian :)

30.11.2018
177/84

Lisää
2 kuukautta 5 päivää sitten #49175 : Vaahtera
Eli nää liivit tai liivimerkki?Kokemuksia?

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
2 kuukautta 5 päivää sitten #49177 : Vaahtera
Eli parfait lingerie, ei kokemuksia itellä...

Lisää
2 kuukautta 5 päivää sitten #49185 : Smilygirl79
Ei kokemusta, mutta siirsin myös viime viikolla ostoskoriin, näytti kivalle. Teinkin sitten tilauksen tonne Brastopille. Tuntuu, että tähän astisista liiveistä kaikki tekee mustelman kainaloon.

30.11.2018
177/84

Sivu luotiin ajassa: 0.436 sekuntia