× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Liivit

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48173 : Vaahtera
Tosi kauniita liivejä ja ei vitsi mikä kroppa sulla on!!!

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48177 : pulla
Ai kuin nii? :huh: Ei se mun mielestä mikään erityinen oo, lihasta ja fläsää löytyy. Mut tottapuhuen en oo koskaan ollu mikään hento tyttö.
No oma kroppa tuntui jokseenkin vieraalta ennen tissejä, mutta nyt siitäkin on oppinu tykkäämään ja vartaloonsa suhtautuu suopeammin.
Antaa kaikkien kukkien kukkia! :)

Ja siis liivit on kyllä hyviä! Erityisesti ihastuin flirtellen pitsiliiveihin. Olikohan vain 7 puntaa?

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48178 : Vaahtera
No siis sulla ei kyllä sitä fläsää näy yhtään!Olisin niin happy jos tuollaisen kropan saisin!Kiinteyttämään pitäs alkaa, mutta mulla edelleen vaikeuksia nukkua näiden kanssa(kipuilevat joka yö vaikka 7 vkoa menny ja lämpöilee edelleen).Sullakin suht isot implantit lähtökohtaan niin oliko yökipuja kyljellään pidempään?Mä mietin jo vaikka mitä...Ja tuo lämpö on vain 37.3enimmillään mutta tuntee kun viluttaa...Söin jo 2 vkon antibiotit vaikka rinnoista ei löytyny mitään ja crp laski kokonaan, mutta silti oireet jatkuu...Kyllä jyrppii!Miten nuo koot sait muuten osumaan oikein?Täytyy mennä kurkkimaan noita sivuja?

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48179 : pulla
Outoa tuo kipuilu ja crp:n nousu, mut toisaalta nyt on kaikenlaista tautia taas liikkeessä. Toivotaan et olis vain jokin virustauti..
Muistelen, et nukuin selälläni tosi pitkään koska kyljellään nukkuminen tuntui pidempään ollessa epämukavalta. Mut ei mulla suoranaista kipua ollu kovin pitkään, kai? Kun en muista..
Edelleen nukun kyllä liivit päällä yöllä ja entinen vatsallaan nukkuja nukkuu nyt parhaiten kyljellään tai selällään. Paranteluvaiheessa myös tukityynyt auttoi.
Oon oppinu oman koon, muutama ei ihan niin sopivakin on tullu tilattua. Mä oon brittikoossa 30FF tai G, mut yhtälailla rinnakkaiskoot käy 32F tai jopa 34DD. Joskus 30-ympäryksessä koko on ollu sopiva, mutta kaarituet menee liikaa selän puolelle kainaloon, jolloin isompi ympärys pienemmällä kupilla istuu paremmin. Merkkikohtaisia eroja löytyy. Nyt tilasin curvy katesta yhtä kuppikokoa pienemmät ja istuu napakammin kuin entiset.
Mut tsemppiä sulle ja toivotaan et kivut loppuu!

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48180 : Vaahtera
Paljon sulla ympärys rinnan alta ja päältä?Mulla noi koot menny aika samoin ja alta 72 ja päältä 94, löysästi 95.Curvy Katet mitkä Liinalta ostin passaa koossa 30FF brittikoossa eli mitä noi sun Curvy Katet on?On niiiiiin kauniit!

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48181 : pulla
Joo, aika samankokoisia ollaan :)
Mullon nuo vixenit nyös pinkkinä ja oon tykänny.
Nyt mulla ei mittanauhaa ole, mut muistaakseni rinnan alta 73 ja päältä 96 (?). Toki samat mitat ei välttämättä takaa rintaliivien istuvuutta, kun siihen vaikuttaa niin moni seikka, rintojen muoto ym..

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48182 : pulla

pulla kirjoitti: Joo, aika samankokoisia ollaan :)
Mullon nuo vixenit nyös pinkkinä ja oon tykänny.
Nyt mulla ei mittanauhaa ole, mut muistaakseni rinnan alta 73 ja päältä 96 (?). Toki samat mitat ei välttämättä takaa rintaliivien istuvuutta, kun siihen vaikuttaa niin moni seikka, rintojen muoto ym..

Nin ja siis noi curvy katet otin koossa 30FF, mut 30G on ihan hyvä myös.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48184 : Julianne
Toivottavasti tää ei ole täysin off topic, mutta mua rupesi mietityttämään tuon rinnanympäryksen liittyminen liivien kokoon. Olen aina luullut että se numero pitäisi olla ympärysmitta rinnan alta, eli kun mulla on rinnanympärys 77 niin koon pitäisi olla 80 eli tuumakoko 36?? Tosi monella on kuitenkin sama tai vähän kapeampi ympärys ja rintaliivien koko pienempi, eli olenko aina käsittänyt tän väärin?

Ei kyllä olisi ihme kun en ole varmaan koskaan löytänyt oikean kokoisia liivejä :dry: Josko nyt kun viimein ensi kuussa saan RINNAT niin muuttuisi tääkin tilanne.

Mitat n. 160/60 ja 75-80A, Motiva Ergonomix demi 340/360 cc 10/2018.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48190 : Vaahtera
Yleensä -5cm ympärysmitasta ainakin pois eli mulla jotain 72cm rintojen alta ja 65 sopivin liiveissä ja tietty kuppikoko kahta isompi kuin jos ottaisin 75 liivit.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #48193 : Vaahtera
Löysin kyllä niin jämäkät urkkaliivit ettei liiku mihinkään nää pallerot vaikka kuinka hyppis.Victorias sport koko 32DDD.Nyt jo yöllä kokeiluun jos auttais kipuiluunkin.Incrediable lightweight max, maximum support jos joku tarvitsee tietoja ja uusia liivejä.On vielä hyvät päällä, ainakin näin ensikokemus.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #48194 : Vaahtera
Eli tässä.

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #48264 : Vaahtera
Mistä noita panache sport liivejä sais edullisimmin kun moni niitä hehkuttaa, kiinnostais ne kaarituelliset?Katoin pulla brastop sivuja ja siellähän on ihan liikaa ihanaa omassa koossakin!!!

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #48268 : pulla

Vaahtera kirjoitti: Mistä noita panache sport liivejä sais edullisimmin kun moni niitä hehkuttaa, kiinnostais ne kaarituelliset?Katoin pulla brastop sivuja ja siellähän on ihan liikaa ihanaa omassa koossakin!!!

Niin, kokoja sieltä löytyy myös aletuotteista ja postikulutkaan ei oo pahat.
Mä oon tilannu kiinasta noita panache sportin kopioita ja ne on osoittautuneet aivan yhtä hyviksi kuin aidotkin.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #48274 : Vaahtera
Mitä kokoa oot niistä kiinan kopioista tilannut?Sais vähän käsitystä kokoluokasta.Ja onko sulla ollut se kaariruellinen malli?

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #48326 : Vaahtera
Pulla:Sun viesti ja syrokan liivikuvat häviski tästä?!Mä en löydä syrokan nimellä noita liivejä enää?Vai oliko merkki joku muu?Pienikuppisia liivejä suurinosa.Sellaset edestä avattavat pinkit näytti kivalta mut vastaako 32 DD 32E kokoa ja tuo E sitten F:ää?Ne koot meni noin siis d, dd, e

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #48327 : Vaahtera
Oon muuten tässä todennut että ainoat liivit mitkä istuu kunnolla on nuo curvy katen 30 FF, kaikissa muissa jotain vikaa kun pidempään käyttää.Freyat tulee liian kainaloihin, simone perelet littaa rinnat, näyttää siis pienemmiltä kun on täys kupit... Victoria's secretiltä ostin kolmet 32DDD ja ympärys liian iso ja kuppi hiukka pieni, keskusta jää ilmaan, voi v.....u et on vaikeeta.Täytyy varmaan curvy kateja jatkossa katella.Pitääköhän se 30 FF paikkansa muissakin kuin tease me liiveissä.En o kauheesti uskaltanu vielä niitä pitää kun leikkauksesta reilu 2 kk ja jos nää ei sais kauheesti kohota Eihän ne push upit oo..
Ootteko ollu tässä vaiheessa ilman liivejä kotona et laskeutuis paremmin vai koko ajan liivit päällä?

Lisää
2 kuukautta 5 päivää sitten #48349 : pulla
Juu syrokanien nimellä ne oli, mut mäkään en enää löydä niitä. Poistunut myynnistä koska kopio?
Ja juu, noin ne koot menee eli d-kupin jälkeen muuttuu.

Lisää
1 kuukausi 4 viikkoa sitten #48430 : annah

Sapphire kirjoitti: Pakko heittää sellainen vinkki vastikään leikatuille että kauheita summia ei kannata sijoittaa liiveihin parin ekan kuukauden aikana. Se muoto muuttuu niiiin paljon laskeutumisen myötä. Näin sanotaan joka paikassa mutta minäkään jästipää en uskonut. Että ei nämä nyt tästä niin paljoa muutu. No eipä. Nyt on reilut 2kk leikkauksesta ja vieläkin varmaan pientä muutosta tulossa mutta rinnat on aivan erinäköiset kuin aluksi kun on laskeutuneet ja on normaalimman muotoiset.

Leikkauksen jälkeisellä viikolla ostin triactionit, jotka on nyt niin pienet kupista ettei kannata edes sovitella. Käytinköhän kerran-kaksi niitä. No ne oli alta 40€. Sitten jossain viikon 3-4 kieppeillä hain kahdet shockarit. Ne toiset on ihan ok, joskin jos nyt menisin kaupoille, ottaisin yhden kupin isommat. Mutta saa pidettyä muutaman tunnin. Vetskari-shockarit oli niin nätit että oli muka pakko ostaa vaikka on selvästi väärä koko enkä meinaa saada niitä kiskottua kiinni. Ei vain pää voinut käsittää että kaupan isoin kuppikoko voisi olla liian pieni.

Liivibudjetti ei kestänyt enempää kalliita kokeiluita, joten tilasin riskillä Kiinasta parit urkkaliivit alle kympin kpl. Ja outoa kyllä, ne on kaikkein sopivimmat. Ei ehkä ihan juoksuun, mutta töihin ja salille erittäin hyvät, ei purista eikä litistä ja tukee sopivasti. Ajattelin että syteen tai saveen, mutta kas kun kävikin hyvin.

Lindexiltä löytyi parit ihan ok arkiliivit, ei mikään täydellinen istuvuus mutta riittävän hyvä. Mutta sitten kävin perjantaina alusasuliikkeessä ja myyjä löysi mulle kahdet oikein nätit ja istuvat liivit. Toiset on niin koreat ettei niitä raaski arkisin käyttää edes mutta makuuhuoneessa tuli testattua ja toimi ;) 65G tai F oli sopiva koko, toiset oli Gorsenian liivit ja toisen merkkiä en muista.

Että tuota, haluaako joku ostaa?
- kahdesti käytetyt TriActionit koossa 70D (eu), mustat violeteilla saumoilla, ei kaaritukia, kiinnitys takaa, säädettävät olkaimet jotka ei mene ristiin. 15€ sis postit (kaupassa oli jotain 36-38€)
- Shock Absorberit malli zipped plunge, koko 70DD (int) / 70E (eu), mustat pinkeillä saumoilla, vetoketjukiinnitys edessä, vain sovitettu päälle hengitystä pidättäen. Ilmeisesti loppuunmyyty malli ja väri kun ei saanut tilattua sopivaa kokoa ja nettikaupoista loppu. 30€ sis postit (kaupassa 56€)
- Lipoelasticit koossa L (käytetty reilun viikon ajan, pesty kahdesti), mustat, 20€ sis postit

Jotenkin oikein huvittaa tämä liivien aiheuttama päänvaiva ja kauheat kokoihmettelyt, kun koko ikänsä ostanut suunnilleen samaa kokoa ja nyt on yhtäkkiä ihan hukassa että mikä olisi sopiva, tarpeeksi tukeva mutta mukava ja kivan näköinenkin vielä. Ei tullut mieleen että tämä voisi olla näin hankalaa :D Luulin että sitten vaan tilailen henkkamaukalta jotain mutta eihän se nyt ihan niin helposti käy :D

Oisko sulla vielä nuo Shock absorberit ylimääräisinä? Mua voisi kiinnostaa ne! :)

Rintojen suurennus 8.10.2018
Nagor impleo HR 360
173/60

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #48440 : Sapphire
Annah, laitatko sähköpostia Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. :)

Tylsää kun täällä ei ole mitään yv-mahdollisuutta...

6/2018 Nagor Impleo 460 hr lihaksen päälle, Jan Troost
166cm / 69kg
Lähtökohta kiinteä 70A/B
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: annah

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #48441 : annah
Laitoin sähköpostia Sapphire! :)

Rintojen suurennus 8.10.2018
Nagor impleo HR 360
173/60

Sivu luotiin ajassa: 0.389 sekuntia