× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Liivit

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #48002 : Liina
Heips!

Mulla olis muutamia liivejä, mitä tilasin, mutta niistä mitkään ei mahdu mulle. Kaikissa on siis laput kiinni ja ne on kävässy mun iholla about 5minsan verran.

Tää kuva on tosi kuppanen ja huono, mutta puhelimesta loppu akku (joo, niinkin voi käydä, kun unohtaa siihen pelin pyörimään koko päiväksi :D )

Liivit olis 20€ tsipale, sisältäen postarit täältä Svedulasta Suomeen. Ostin ite liivit Briteistä alesta, joten en jää tappiolle, mutten kyllä rikastukaan!

Noi ekat kelta/sini sävytteiset on Lepelin, koko 65FF (65G) /30FF
Nää on aika korkeet liivit sivuilta. Mulla ei painanu kyllä mikään, ihan mukavat päällä. Kuppi oli vaan liian pieni. Myös toi keskikohta edestä on aika korkea. Foam bra, eli ei nyt toppauksia, mutta nännit ei nöpötä läpi.

Tokat, eli noi ärtsyn pinkit on Freyan liivit. 60i/28G. Näissä oli hyvä napakka ympärys. Vähän liian napakka mulle, mutta en osaa sanoa venyykö käytössä vai ei, kun näistäkin oli kuppi mulle liian pieni. >.< Myöskin foamit, samoin kuin yllä.

Vikat, eli noi vanhat rosat on Bravissimon mallistoa, 65FF/30FF. Näissä oli ehkä aavistuksen pienemmät kupit, kuin noissa kahdessa muissa. Näissä ei oo foamia, mutta kangasta sen verta, että jos ei nyt ihan mitkään luotinännit ole, niin ei pitäs nöpötyksien näkyä läpi :D

Voin koittaa ottaa jotain kuvia päällä huomenna jos on kiinnostusta.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #48004 : Vaahtera
Mä heti tartun tilaisuuteen kun mä tällä hetkellä kyllä noita kokokuppisia vuorellisia etsin ja tuo näyttäs olevan kokokuppinen ja kokokin EHKÄ oikea.Paljon sun rintojen ympärys on?Patrician ja niitteen tyyriitten pariisiliivien(nimeä en nyt muista) koko on 65G eli vois mennä mulle.Ois hieno saada hyvät liivit halvalla!Eli jos viittit mitata sun oman ympäryksen ni katon kuinka paljon pienempi mulla.

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #48007 : Vaahtera
Niin siis puhun ekoista liiveistä.Kuva ois kiva.Jos nyt saan nää rintani pitää.Ihmeellinen tulehdus menossa, tulehdusarvot koholla, lämpöä/kuumetta ja rinnat, varsinki vasen kipeä.Ultrassa ei löydöksiä rinnoista, eikä haavat eritä..

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten - 2 viikkoa 6 tuntia sitten #48011 : Liina
Tässä nyt kuvat kaikista liiveistä. Selkämakkaroineen päivineen :D Koitin saada edes etäisesti saman kuvakulman.

Tässä on myös kolmet, jotka tuli tänään postista. Niistä yhet on sellaset ihan jees, noi punasimmat, mutta ei nyt kyl ihan mun tyyliset. Vähän mummikset ja en hirveesti tykkää väristä.

24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Viimeksi muokattu: 2 viikkoa 6 tuntia sitten : Liina.

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #48013 : Vaahtera
Mitkä liivit noi ekat on ja mitä kokoa?Onko topatut?Mä kaipaan sen pienen toppauksen.Pakko sanoo et sulla on kyllä niin onnistunu leikkaus että luomuista menis!

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #48014 : Liina
Se johtuu siitä, että mulla on tätä fläsää tässä päällä :D

Eniten toppausta on noissa sinisen kirjavissa (Lepel) ja sit noissa musta-pinkeissä (Curvy Kate). Sit noissa ärtsynpinkeissä Freyoissa on myös, mutta ohuempaa. Ei niistäkään kyllä nännit näpötä läpi. (Eli siis, itseasiassa noi kolmet ekat, tosta missä on noi kaikki liivit)

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #48017 : Vaahtera
Mä ottasin mielelläni noi curvy katen mustat mistä tulee pinkkiä läpi!Eli mikä koko se on ja mihn merkkiin verrattavissa?Paljon niistä laskuttaisit?

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #48018 : Liina
Eu65FF UK30FF Eli olisko toi nyt sit G kuppi. Curvy Kate ja Freya on aika lähellä toisiaan. Brittimerkkejä molemmat.
Noiki olis varmaan sen 20 sis postarit. Toki jos haluut useammat, niin en ny kaikista laskuta postareita erikseen :D Eiköhän ne samaan pakettiin menis.

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #48019 : Vaahtera
No 65G olis varmaa just passeli.Eli varaa mulle nuo ihanat curvy katet.Katoin jo tuotetiedotkin niistä netissä ja vaikuttaa ok.Onko sulla joku s-posti osoite mikä ei oo omalla nimellä?

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #48020 : Vaahtera
Laitatko mulle nyt heti jos pystyt jonku yhteystiedon ni nappaan sen heti ja voit pyyhkiä pois.Kiirehdin tässä vähän kun mulla ois oltava kaikki omaisuus täällä kajden viikon päästä.Olen nyt kuulolla.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #48027 : Liina
Ah, sori, olin hakemassa lapsia just koulusta :D

Laita mulle viestiä Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #48034 : Vaahtera
Pakko vielä kommentoida että eikö noi tokavikat sun päällä olevat istuis sulle ihan hyvin?Punaset joo ainaki!Mietin et ei noi tokatkaan pahalta sun päällä näytä, mutta sinähän sen tunnet.Kiitti kun saan ihanat liivit, täytyy sitten laittaa kuvaa moyen istuu mulla!Toi malli on vissiin aika suosittu ollu vuodesta toiseen eri väreillä.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #48035 : Liina
Osassa on vaan liian väljä ympärys. Vaikka ei siltä näytäkään, kun selkä ihrat punkee kylkien kautta ulos :D Mutta ympäryksen hakaset menee jo vikaan, niin ei tarvi paljoo käytössä venyä, että ovat sit liian löysät.

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #48062 : Vaahtera
Liinalta kannattaa ostaa liivejä!!!Puperhyvät päällä ja näyttäö ihan push-upilta, vaikka balconette.On tän kokselle just sopiva ku keskikohtaki osuu ihoon,jess!!Curvy catelle pisteet!

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Liina

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #48064 : Vaahtera
Vai meneekö mää jo enemmän makkariliivien puolelle?!Toi toinen rinta korostuu tossa edestäpäin kuvassa, ero ei luojan kiitos oo tommonen vaan sellanen kun ajat sitten luomunakin!Kyllä mä joskus mietin oisko siihen se 520 pitäny pistää et ois ollu samankokoset vai oisko se sit taas ollu isompi...en mä tiedä...

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Liina, Sara79

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #48069 : Liina
Käyttöön vaan :P Onhan se nyt hyvä fiilis kulkea kauniit liivit päällä! :D Tosi ihana, että istuu <3

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #48085 : Vaahtera
Cream mallisto 70 f ja kappahl.Oli yllättävän kiree ympärys ja iso kuppi.Kaarituettomat pehmoliivit -50 ja vielä ihan nätit.Mutta tää isoin koko 70 ympäryksellä ja kaarituellisesta ei mahdu joten mun boobseja isommat omistavat taas älkää vaivautuko.Kävin suosituksesta Cubuksessakin, mutta ei riitä kupit, joten se siitäkin.Elokuiset meinaa löytäneet sieltä ihania ja kauniita ovatkin.Eli jos vähän pienemmät implantit niin kannattaa käydä,65 ympäryksellä oisko g:hen tai e:hen asti.Mutta tässä mun pehmoliivit!

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #48086 : Liina
Mä oon niin haaveillu pehmoliiveistä :D

Mut me ehkä vähän miehen kans puhuttiin, jos tehtäis viikonlopun shoppailureissu Puoleen joku vkloppu :)

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #48087 : Vaahtera
Lennot puolaan varmaan aika halvat, en o kattonu lentääkö esim.norwegian sinne täältäkin.Ihanaa jos pääset sinne sovittelemaan!Mistä tuo muuten alunperin juontaa että Puolasta saa hyviä liivejä?Miks just Puola?Oon lukenu siitä täällä puhuttavan.Mulla oli tänään Simone Pereleen liivit 65G koko päivän ja kyllä ne kaarituet alkaa ihossa, varsinkin alla ku tosi kiree ympärys niin painamaan!Voiko sellasia ihan sopivia ikinä löytääkään kun mittatilaustyönä?!Noi pehmoliivit ei kyllä purista, mutta eihän ne tuekaan ehkä samalla tavalla ku ei oo kuppeja, en mä tiiä...vaikeeta on.

Sivu luotiin ajassa: 0.746 sekuntia