× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Liivit

Lisää
7 kuukautta 5 päivää sitten - 7 kuukautta 5 päivää sitten #46525 : Maima
Kiitos molemmille vinkeistä! Kuinkas tuola mymusella toimii palautus, onko ilmainen jos kuitenkin sattuu tulemaan väärä koko?

Edit// kokeilin tuota laskuria ja sieltä tuli että kokoni olisi 65F
Tähän asti olen käyttänyt kokoja 75C ja 75D. Voiko sitä tosiaan olla ihminen näin hakoteillä oman kokonsa kanssa? :blink: :laugh:

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Motiva Ergonomix Full 315
Viimeksi muokattu: 7 kuukautta 5 päivää sitten : Maima.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Catya

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
7 kuukautta 5 päivää sitten #46527 : Catya
Heidän liiveissä koot menee noin. Perus kaupoista ostettuna kokosi tosiaan on C/D luokkaa mutta "parempien" liivimerkkien kohdalla koot menee eri tavalla :) et siis oo hakoteillä! kannattaa luottaa siihen laskuriin jos sieltä tilaat :)

Rintojen suurennus:
4/2018 Nagor HR 520cc, Lihaksen päälle
12/2017 Nagor 460cc, lihaksen alle
4/2014 Nagor Impleo 330cc, lihaksen alle

158cm/56kg/Alkutilanne 75b
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Maima

Lisää
7 kuukautta 5 päivää sitten #46530 : nepu
Palautus oli maksuton ja tosi näppärä oli palauttaa. Pieniä eroja koossa oli eri mallien välillä, mutta väärän koon takia en joutunut palauttamaan mitään. Yllättäen en vain tilatessa osannut päättää mitä ottaa, joten tilasin vähän vaikka mitä! :laugh:

29.12.2016 Jyri Kullamaa / Fin-Est
Nagor Impleo 330cc HR lihaskalvon alla
31 v. 162 cm / 57 kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Maima

Lisää
7 kuukautta 17 tuntia sitten #46586 : Mko
Nyt on pakko jakaa kokemus tämän päivän liiviostoksilta.
Sain joululahjaksi lahjakortin Stockmannille ja menin tänään ostamaan urheiluliivejä.
Ruuhkaa ei ollut ja löysin keski-ikäisen tai vähän yli rouvan piilottelemassa itseään vaaterekkien takaa, siis myyjän.
Kerroin haluavani napakat urheiluliivit kokoa noin 75-80 g-h valmistajasta ja mallista eiippuen. "Voih ei meillä ole niin isoja" . No ei ollutkaan kyllä lopulta. Mutta päätin sovittaa kun jostain läytyi lopulta G-kuppi.
Ensimmäinen kommentti kun liivit olivat päällä, on että ne ovat aivan liian kireällä. Kerroin että olen työskennellyt taannoin urheilukaupassa kymmenen vuotta ja että koulutuksissa nimenomaan kehoitettiin valitsemaan napakka ympärys. No tähän myyjä totesi että nykytiedon mukaan liivivalmistajat kyllä ohjeistavat löydempään ympärykseen, joska ei mitkään liivit kestä kun pidetään noin kireällä. Ne hajoaa. Ja ei siis ollut edes kireällä kun kämmen meni vielä helposti väliin. Hän löysäsi ne "kas näin on hyvä. Nyt rinnat sopii paremmin kuppiinkin, et tarvitse isompaa kuppikokoa." Myyjän läysäämisen jälkeen livivit ei edestä edes osunneet ihoon. Hmm.
Kysyin seuraavaksi että mitenkäs luulet näiden tukevan nyt kun ovat löysällä. No ei mitkään liivit tue kunnolla isoja rintoja. Katso, alkoi hyppiä edessäni ja sanoi että katso: "kyllä ne aina pomppii kun liikkuu. " Argh! En olis halunnut nähdä! No menin aika sanattomaksi ja päätin jättää lahjakortin johonkin muuhun hankintaan. Taidan tilata tai ostaa ne toisaalta.

28.5.2017
Helsinki Clinic, Janne Jyränki
Motiva ergonomix Demi 390 cc
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla, LiisaTu

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #46626 : pulla
Onpas siinä ollu asiantunteva myyjä Mko! :laugh: Onneks jätit ostamatta..
Mä löysin taas yhdet uudet lemppariliivit tuolta Kiina-kaupasta. Näissä on siis tuo sivutuki, joka tekee näistä tosi tukevat liikkuessa. Malli on peittävä ja kieltämättä vähän mummomainen, mutta siitä viis, kunhan on tukevat. Ja ennenkaikkea mukavat! :)
Full Cup Bras Large Size Thin Section Bra No Rims Lingerie Big Size Underwear Big Chest Adjustable Brassiere Bras For Women
s.aliexpress.com/VJzmAZJJ
(from AliExpress Android)

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #46648 : Ellit
Myydään Lipoelasticin täysin käyttämättömät (ei edes kokeiltu), alkukuusta ostetut mustat tukiliivit. Koko XS.

nagor.fi/verkkokauppa/pi-extra/

Hinta 40€ posteineen. Ovh 60€ Virossa.

Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten - 3 kuukautta 3 päivää sitten #47129 : Lina

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.
)

Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 3 päivää sitten : Lina.

Lisää
4 kuukautta 3 päivää sitten #47235 : pulla
Moikka pitkästä aikaa! Käykääpä tsekkaa taas kiina-kaupan liivejä, Syrokaneihin on tullu taas uusia ihania malleja.
Tässä mun kympin ostos. Malli on vähän kuin panache sport, mutta tässä ei saa olkaimia ristiin takaa. Silti liivit on tukevat ja näissä ei olkaimet narise. Aivan mielettömän mukavat ja tukevat päällä.
SYROKAN Women's Underwire Firm Support Contour High Impact Sports Bra
s.aliexpress.com/ru6rqMZb?fromSns=Copy to Clipboard

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Liina, LiisaTu, Wanda

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #47612 : Sapphire
Koitin lukea tätä ketjua kovasti kun liiviasiat mietityttää. Tissit on nyt vähän yli 4 viikkoa vanhat. Klinikalta sain L-koon tukiliivit (lipoelastic), mutta ne tuntui heti viikon jälkeen löysiltä. Tilasin M-koon samanlaiset, jotka on ihan ok, mutta ei mitkään napakat kyllä. Kuppiosa on hyvä, l-koossakin olisi ollut, mutta kun se ympärys. S koossa varmasti kuppiosa olisi liian pieni kun M:ssäkin just ja just riittää.

Ostin sellaiset kevyesti topatut shock absorberit, joissa erilliset kupit ja on sellaiset ”rintsikan muotoiset”, eli erilliset kupit ja takaa hakaskiinnitys. On aika piukan tuntuiset, myöhemmin varmaan hyvät urheiluun, mutta nyt tuntuu kuin olisi joku panssari päällä. Kevyen toppauksen halusin ettei nännit näy.

Ja sitten ne vetskari-shockarit ostin myös. On niin mukavan näköiset, mutta luulen että ne litistää nyt vielä liikaa? Otin koon 70DD (int), ja työllä ja tuskalla sain ne kiskottua kiinni. Malli tuntuu tukevalta, mutta puristaa rinnat yhteen ja litistää. E-kupissa ei löytynyt ja 75 ympärysmitalla tuntui hyvältä mutta selästä meni nyrkki väliin eli olisi olleet liian löysät. Ei noita nyt varmaan vielä ole viisasta käyttää? Ne on sen tuntuiset että voisin joskus käyttää vaikka juoksulenkillä, rinnat ei kyllä liiku mihinkään niissä.

Olen kyllä niin hukassa kokojen kanssa ja millaisia nyt olisi hyvä käyttää, tukiliivit tuntuu hiukan liian löysiltä ympäryksen osalta. Mutta nuo sporttiliivit on vähän liiankin napakat. Mitäs tässä nyt vielä pari kuukautta käyttäisi ennenkuin saa normiliivejä pitää? Kun pitäisi tukea mutta litistää ei saa? Mulla implantit on lihaksen päällä. Mitä vahinkoa voi tapahtua jos käyttää liian aikaisin sellaisia jotka on supernapakat? Pitäisköhän kans Kiinasta tilata halvalla jotain väliaikaratkaisuja..? Mutta kun siellä kestää toimituskin aina monta viikkoa...

6/2018 Nagor Impleo 460 hr lihaksen päälle, Jan Troost
166cm / 69kg
Lähtökohta kiinteä 70A/B

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
5 päivää 20 tuntia sitten #47736 : Liina
Jos sulla on neulaa ja lankaa, niin pienennä sitä ympärystä alhaalta vaikka sillai kiilamaisesti, eli sellaset pienet kolmiot "pois" (en leikkais siis niitä pois, ompelisin vaan ja sit jättäisin ne).

Muutenkaan ei kannata sporttiliiveissäkään olla liian pienet kupit, tuen rinnoille pitää tulla muualta, kuin siitä, että ne on aivan litistyksissä. Yleensä siis se tuki tulee ns. alhaalta päin, eli rinnat ei pääse hölskymään, kun liivien kuppi ei "jousta" alaspäin. Ja tietysti myös liivin tarvii tulla tarpeeksi ylös, että rinnat saa tukea koko matkalta. Jonkin verran kompressiota tarvii tietty olla (eli sitä litistystä), mutta aika vähän loppuviimeks. Paras tuki tulee napakasta ympäryksestä ja siitä, että rinnat mahtuu kuppeihin. Olkaimien virka on lähinnä hienosäätö kupin asennosta.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
5 päivää 2 tuntia sitten #47749 : Sapphire
Kiitos vinkeistä!

Joo tämä liivikoon löytäminen onkin nyt hiukan haastavaa. Sinänsä minulle on ihan sama mitä siellä lapussa lukee, enkä saa mitään kicksejä vaikka se koko olisi Ö-kuppi, mutta olisi kiva tietää että mikä koko istuisi ja tukisi parhaiten. Ongelma tuntuu monissa liiveissä olevan se, että pienin valikoimissa oleva ympärysmitta (usein 75 tai 70) ei ole tarpeeksi napakka, mutta isoin saatavilla oleva kuppikoko (yleensä se E) mahtuu nippa nappa.

Ennen käytin ympärysmittaa 70, 65 varmasti olisi ollut parempi mutta sitä on saatavilla niin harvoin että tyydyin hiukan isompaan kun ei ne vanhat tissit niin tukea kaivanneet. Tärkeintä oli toppaukset, hah :D

Ja sitäkin ihmettelen että miten se liivien ympärysmitta voi minulla olla noin pieni kun en ole kuitenkaan mikään hento keijukainen, painan noin 70 kiloa ja selästä ja muualtakin löytyy lihasta enemmän kuin keskivertonaiselta. Rasvaprosenttikin on luokkaa normaali, eikä siis mikään fitness-kilpailijan rasvat. Kai se kehon malli sitten vaan on semmoinen. Joku fysioterapeutti joskus kyllä sanoi että mulla on ahdas rintakehä, siis että kylkiluut ovat lähellä toisiaan, niin että siinä keskellä on normaalia vähemmän tilaa. Hitto, kun tästä nyt kunnolla pääsee treenin kimppuun niin alkaa selänlevitystalkoot salilla ja uimahallissa, niin löytäis joskus sopivan kokoisia liivejäkin paremmin :D

166cm / 69kg
Lähtökohta kiinteä 70A/B

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
4 päivää 19 tuntia sitten #47751 : Liina
65 olis oikeesti kyllä paljon yleisempi, jos sitä vaan olis tarjolla :/ Ja etenkin, jos sitä osattais vaatia.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
3 päivää 14 tuntia sitten #47768 : Sapphire
Joo ja nyt hoksasin tämmöisen jutun. Ihmettelin miten 70 ympärysmitta voi liiveissä nyt tuntua jopa väljemmältä kuin ennen. Mutta sitten älysin että se liivien ympärysmittakohta on nyt hiukan alempana kuin ennen, ja tottakai se ympärysmitta kapenee vyötäröä kohti. Vaikka siis tissit on minusta oikeinkin hyvällä paikalla eikä roiku missään ylävatsalla tietenkään, mutta sen verran liivit asettuu alemmas että se vaikuttaa.

Ja tosiaan ennen ei niin perusliiveissä ymmärtänyt tukea kaivatakaan tai erityisemmin kiinnittää huomiota liivien napakkuuteen, eikä juoksulenkeilläkään tarvinnut mitään panssareita.

Uima-asua mietin myös. Siis ei mitään auringonotto / kylpylä bikineitä, vaan ihan kunnon uimiseen. Uidessa tietty sitä hölskymistä ei tule, mutta minkäköhänlainen uimapuku olisi rinnoille hyvä, minkä verran siinä tarvitaan tukea? Ei ole tuotakaan tarvinnut ikinä miettiä ennen... Nyt en ole vielä uimassa käynytkään, ehkä sitten kun 2kk tulee täyteen niin voisi aloitella pikkuhiljaa.

166cm / 69kg
Lähtökohta kiinteä 70A/B

Lisää
3 päivää 4 tuntia sitten #47769 : Vaahtera
Pulla mikä koko sulla on noissa kuvien liiveissä päällä?Ja Sapphiren tapaan tuun kamppailemaan ton liiviongeoman kanssa jatkossa, sillä alta mitta näyttää 71 ja päältä 96.Turvotusta tuskin paljoa kun vaan vaihdettiin implantit.Esim.en saa jonku lindexin laskurin näyttää edes kokoa?!Eli varmaan 65 ja jotain...Ja uimajutut kiinnostas muakin.Millanen asu ihan uimiseen ja mistä ootte löytäny tukevat bikinit jos pieni ympärys ja tota kamaa ängetty toonne vähän enemmän??

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51 aa-kuppi yhden imetyksen jälkeen. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58

Lisää
3 päivää 4 tuntia sitten #47770 : Vaahtera
Ja mistä löysit sapphire kevyesti topatut shock liivit?Eilenki nännit vilkku löysän t-paidan läpi ulkoillessa ja en tykkää yhtään!

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51 aa-kuppi yhden imetyksen jälkeen. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58

Lisää
2 päivää 15 tuntia sitten #47780 : Sapphire
Nämä: www.intersport.fi/fi/tuote/shock-absorbe...ed-w-liivi-56439752/

Ostin ihan Prismasta tosin. Ne ei oo kovin vahvasti topatut, mutta sen verran vuorausta ettei nännit killitä läpi. En tiedä kyllä onko ne hyvät toipumisliivit vai ei.

Pakko myöntää kyllä että mielellään sitä jo pitäisi ihan tavallisia rintsikoita, mutta kai sitä nyt sitkeesti vaan pitää jaksaa vielä noilla tukiliiveillä ja urkkaliiveillä mennä vähän aikaa :D Konsultti käski pitää niitä tukiliivejä 3kk yötä päivää ja kirurgi 2kk. Ehkä sitten siinä 2,5 kk siirryn perusliiveihin niin mennään kompromissilla. Tunnin suunnilleen oon ollut joka päivä ilman liivejä ja tuulettanut tissejä :D Ja välillä kyllä oon salaa pitänyt kaarituettomia pehmeitä mummuliivejäkin (valkoisina tosin, läpällä meinasin ostaa puuterinväriset mutta en sitten pystynyt) kun tuntuvat paremmilta päällä.

166cm / 69kg
Lähtökohta kiinteä 70A/B

Lisää
2 päivää 4 tuntia sitten #47782 : Vaahtera
Mulla o noi samat odottamassa kaapissa koossa 70E/G ja eilen kokeilinkin jo, mutta puristaa jotenkin vielä liikaa.Ja kyllä mä ne oon hyväksyttäny jo käytettäväksi konsultilta.En vaan ite voi vielä pitää eli mun pitää mennä nännit vilkkuen, onneks vähän viileemmat kelit ku ei nää tukiliivit/Triumphin liivit oikein imartele, oon lättänämpi kun enne leikkausta topatuissani;)Että mua harmittaa kun ukko ei antanu sitä520 laittaa, en kyl tiiä oisko kirurgikasn kun oon niin "pieni", en ees oo!

Lisää
2 päivää 4 tuntia sitten #47783 : Vaahtera
Niin ja mun akselilla noi ei oo topatut vasn vuoratut, niitä oikeesti topattuja kyllä tullu kätettyä:)Mulla vain 1 kk tukiliivejä????Miksköhän?Onko siks ku lihaksen alle laitettu?Mulla viikko leikkauksesta ja oon jo nyt kypsä nähin kuristuskapineisiin ja selällä nukkumiseen, meinaan joka yö kierähtää...

Lisää
1 päivä 3 tuntia sitten #47787 : Vaahtera
Vielä liiviasiaa:Luin jenkkilän kommenntteja tukiliivien käytöstä ja oon nyt ihan ulalla.Siellä ne ei aina edes suosittele tukiliivien käyttöä, jotta implantti saa laskeutua!Ja lisäksi suositellaa light suportteja monissa.Näissä mun panssareissa nää ei kyllä laskeudu.Kysyn kyllä ens viikolla tukkien poistossa että voiko siiryä kevyempiin urkkaliiveihin kun 2 vkoa takana.Onko kellään tietoa onko Nagor Impleon pakko kiinnittyä ja kuin nopeesti tapahtuu?En edes miettiny näitä juttuja ekojen implanttien kanssa.Nyt huomasn hyvän eron entiseen kun iho/lihas vähän antanu periksi.Turvotusta ei näyttäs olevan mut muuten lihoon.Nyt 72 rinnan alta/95 päältä ilman liivejä.

Sivu luotiin ajassa: 0.904 sekuntia