× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Liivit

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45534 : Irene
Piiuli, Changesta olen kuullut nyrkkisäännön että siellä oleva koko on -5cm ja +1-2 kuppikokoa siitä mikä ns normimitoituksella.
Pätee ainakin muhun: joissain liiveissä 70 on liian kireä, joissain sopiva. Joissain liiveissä 75C tai 70D kuppi on liian iso, joissain sopiva. Mutta DD:tä en kyllä täytä missään muualla kuin Changella:lol:

Muita?

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45535 : Piiuli
Menisi siis omallakin kohdalla yks yhteen. Mut oon pikkasen kujalla tuon ympäryksen suhteen; 65 on alkuun tosi hyvä ja napakka, mutta hyvin nopeasti löystyy ja pitää kiristää hakasia.. että olisiko se 60 kuitenkin parempi?!? Pitäis päästä kokeilee. Aiemminhan sillä ympäryksellä ei suurta merkitystä ole ollut kun ei rintavarustusta juurikaan ole ollut. :laugh:
mutta joskus aiemmin olen changesta liivit ostanut ja koko oli muistaakseni 65C, kun muissa oli 70B. Vanha ympärysmittani rinnan alta oli 72cm.

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc kesä 2018

Lisää
2 kuukautta 5 päivää sitten #45559 : Maima
Nyt iski kriisi! Klinikalta sanottiin, että saan vaihtaa tukiliivit johonkin kunnolla tukeviin urheiluliiveihin kun tukiliivit on mulle isot. Nyt on siis viikko leikkauksesta ja tilasin jo ennen leikkausta itselleni useamman koon shock absorbereita. Oon vaan ihan hukassa, että kuinka tiukat niiden liivien sitten kuuluu olla. Yhdet istuu mielestäni ihan hyvin. Ympärys ei purista, mutta rinnat puristuu hieman yhteen tai tunnen että implatti liikkuu noilla liiveillä kauemmas kainalosta. Onkohan se nyt sitten huono asia vai kuuluuko niin ollakin? Olis ihanaa jos joku osais tätä onnetonta neuvoa :laugh:

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Motiva Ergonomix Full 315

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten - 1 kuukausi 2 päivää sitten #45817 : mehujää
Osaakohan kukaan auttaa urheiluliiviasiassa. Taitaa olla sama kysymys kun Maimallakin...

Ympärys rintojen päältä nyt 87 cm ja alta 70 cm. Tilasin 70D (32D) liivit Aliexpressiltä, ne Syrokan-merkkiset. Mietin vain kuinka kireät ne kuuluisi olla? Oli melkoisia hankaluuksia saada liivit kiinni (edessä vetoketju), mutta sitten kun meni niin pitivät kyllä hyvin rinnat paikallaan. Tosin melko tiukat ne ovat eli puristavat rintoja yhteen. Onko silloin oikea koko :cheer: Vai pitäisikö ympäryksen olla suurempi? Kuppi tuntui sopivalta.

Olen aina käyttänyt väärän kokoisia liivejä (75 ympärysmittaa), niin vaikea tietää kuinka paljon niiden ns kuuluu puristaa / tuntua tiukalta ympäryksestä..;)

Leikkaus 10/2017, Motiva Ergonomix
Viimeksi muokattu: 1 kuukausi 2 päivää sitten : mehujää.

Lisää
1 kuukausi 1 päivä sitten #45831 : aronilla
Kuinka kauan tukiliivien tuntuu "ahdistaa" leikkauksen jälkeen? Mulla on nyt 2. päivä leikkauksesta... Mulla on lipoelasticin L-kokosia 2 kpl. Pitäisköhän tilata XL:t vai ostaa napakat urheiluliivit siksi aikaa, kun pahin turvotus häviää?

Aamuisin liivit tuntuu ihan ok:lta päällä, eivätkä purista. Illalla puristus on semmonen, että tuntuu, että liivit napsahtaa auki.

156cm/78kg. Lähtökohta 80B. 11/2017 Nagor pyöreä 460cc

Lisää
1 kuukausi 10 tuntia sitten #45836 : Catya
Mä olen aikanaan saanu ohjeet että pitää olla napakat, muttei saa puristaa liikaa :) vois olla ehkä parempi vaihtaa alkuun vähän isompiin ja sit pahemman turvotuksen jälkeen siirtyä nykyisiin pienempiin

Rintojen suurennus Nagor Impleo HR 330, 4/2014.

12/2017 Nagor HR 460cc, Jaan Troost

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

Lisää
4 viikkoa 6 tuntia sitten #45854 : aronilla
Valitin tuossa jo aiemmin, että tukiliivit kiristää. Nyt pari yötä ollut ihan ok nukkua niiden kanssa. Ja nyt taas tuntu siltä, ettei ilmaa saa ne päällä. Teenköhän kauhean virheen, jos nukun näissä?

156cm/78kg. Lähtökohta 80B. 11/2017 Nagor pyöreä 460cc

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #45926 : sisara
Hei, tää on niin jumalattoman pitkä keskustelu, mut ajattelin että jos joku kiltti viittisi pienen yhteenvedon tai ihan omia kokemuksia kertoa: eli suosituksia kivoista/ kohtuu hintasista nettikaupoista mistä saa kivoja bikineitä ja alusvaatteita :) kiitos jo etukäteen!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: katie

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #46029 : katie
Itse olen miettinyt tuota samaa... olen vielä todella arka ostelemaan nettikaupoista liivejä, mutta tuntuu että monesti juuri netissä on ne kaikkein kauneimmat liivit myynnissä.

Leikkaus 21.7.17
Fin-Est. Kirurgi Siim Simmo.
Nagor impleo , pyöreä 330cc

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #46041 : pulla
Lumingerieltä ainakin löytyy erikoiskokoja ja siellä plussaa hyvä asiakaspalvelu, nopea ja maksuton toimitus ja palautus. Voit vaikkapa tilata muutamaa kokoa, sovittaa rauhassa kotona ja palauttaa, mikäli et jostain syystä tykkääkään. Tilasin juuri kokeiltavaksi parit Gorseniat kuvassa ylhäällä. Taidan pitää molemmat kun istuvuus on ollut tämän merkin liiveissä mulle aina todella hyvä. Ja hinta oli black fridayna vain alle 20€/kpl. Noi valkeat urkkarit tulikin sit kiinasta..

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: katie, Piiuli, Emmah, Reetta

Lisää
1 viikko 11 tuntia sitten #46095 : Catya
Onks noi syrokan high impact liivit yhtä pitävät kuin esim shok absorberit? Juoksuharrastusta ajatellen.. :)

Lisää
4 päivää 20 tuntia sitten #46103 : pulla
Catya:
Tukevat ne on ja paksumpaa kangasta kuin shockarit, mut silti pehmeät ihoa vasten. Varmaan kävis juoksuunkin, mut shockareitten runit on mullakin edelleen käytössä juostessa. Vaihdan liivit aina lenkille lähtiessä ja kun tulen lenkiltä, otan samantien pois. Mulla runit painavat, jos on pidempään päällä, koska ne on säädetty mulla tiukimmilleen juuri juoksua ajatellen. Runit on ihan erilaista kangasta, ja mun mielestä myös korkeampaa mallia. Se minkä alussa huomasin on, että runit nousee korkeammalle kainaloon ja tukevat enemmän rintoja sivulta päin. Noi syrokanit on verrattavissa panache sportiin ja malli on tismalleen sama. Niitä oon toistaiseksi pitäny lähinnä arkiliiveinä, töissä ja jumpassa. Varmaan kävis juoksuunkin, kun säätää tiukalle ja laittaa olkaimet takaa ristiin, mut silloin miinuspuolena on olkainten narina.

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Catya

Lisää
4 päivää 19 tuntia sitten #46105 : Catya
Pulla, kiitos paljon tästä oli apua!! :) ehkä siis parempi pysyä shockareissa juostessa mut muuten vois kyl kokeilla niitä syrokaneja.

Sivu luotiin ajassa: 0.744 sekuntia