× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Liivit

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45288 : monsterosa
Pulla, näyttääpä hyvältä! Oisko sulla linkkiä noihin? :)

Ite kans tilasin kiinasta parit liivit jotka ei ole tullut vielä, tilaus maksoi yhteensä 8,5euroa joten jos ne ei oo hyvät niin eipä se suuri menetys ole :D

Tilasin myös amazonista yhden championin edestä vetoketjulla avattavat liivit, arvoin niissä m ja l koon välillä ja olisi pitänyt ottaa pienempi, koska tuo l jäi ympärysmitalta liian suureksi :( muuten todella ihanat urheiluliivit, ja tissien kohdalta juuri sopivat. Mulla kyllä on turvotusta vielä jonkinverran, mulla on kuitenkin vasta viikko leikkauksesta.

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo
Mastopeksia + Nagor impleo moderate 300cc

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45290 : pulla
SYROKAN Women's High Impact Underwire Maximum Support Molded Cups Sports Bra
s.aliexpress.com/6NzIvIzY
(from AliExpress Android)

Tuossa linkki edellisiin. Ja juu, oon mäkin muutamat hutiostokset tehny, mutta fiksaamalla saanut usein liian isot sopimaan.
Ja amazoniinhan voi muuten palauttaa. Se näkyy siellä sun tilillä, kun palautus on perillä ja asiakaspalvelu käsitellyt sen. Jälkikäteen pyytämällä saat rahat postikuluineen takaisin.
Tuonne Kiinaan en oo kyllä palautellu, vaikka mahdollista kai sekin on. Pikkusummista kun kuitenkin on kyse..

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45298 : Susanne

pulla kirjoitti: SYROKAN Women's High Impact Underwire Maximum Support Molded Cups Sports Bra
s.aliexpress.com/6NzIvIzY

Mä en oikein ymmärrä miten noissa menee kaarituki, kun liivin keskiosa ei näytä olevan ihan ihossa kiinni :o Miten se istuvuus?

Tilasin yhdet normikaariliivit AliExpressistä ja niissä kaarituki painaa mua rintalastaan, full cup liivit ja kaarituki tulee aika ylös...mun pitäis nyt uskaltaa vääntää sitä vähän niin ettei se painaisi.

Nagor Impleo 300cc

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten - 2 kuukautta 1 viikko sitten #45301 : pulla
Kyllä näissä kaarituet on, vaikka ne on piilossa. Ne tulee ihoon kiinni juuri oikein eli myötäilevät rintoja koko matkaltaan. Sisäosan kangas on paksua (vähän neopreenin tuntuista), ei näy nännit läpi. Sisäosa on myös ihanan pehmeä ja kaarituet hyvin vuoratut, ei kyllä paina mistään kohtaa.
Malli on vastaava kuin panache sport. :)

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 1 viikko sitten : pulla.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Liina, Susanne

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45304 : Susanne
Kiitos kuvista ja vastauksesta :) Syrokanit vaikuttaa kyllä laadukkailta liiveiltä, en tosin ole varma haluanko kahvakuulatreenissä pitää kaaritukia...tilaan ehkä kaarituettomat. Minä ja kaarituki= no good. Pitää selata koko Syrokan valikoima läpi :cheer:

Nagor Impleo 300cc
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45328 : monsterosa
Noniin, oon nyt muutamana päivänä käyny sovittamassa liivejä. Koko näyttäisi olevan 70G/75F. En vielä uskaltanut ostaa tosin kaarituellisia liivejä, jos koko vielä muuttuu. Parhaiten istui semmoiset toppaamattomat liivit. Vähänkin jos oli toppausta, niin rinta ei istunut liiviin ollenkaan. Ehkä sitten kun nää tästä vielä pehmenee? Eipä sillä että mitään toppausta kyllä enää tarvitsisikaan :laugh:
Sovitin myös huvikseni tälläisiä bralette liivejä. Siis herranjestas että näytti hyvältä! Entisillä lettutisseillä ei voinut edes haaveilla tämmösistä missä ei ole mitään tukea.
Ostoskoriin päätyi kuitenkin Triumphin urheiluliivit. Näistä pidän tosi paljon, ihanan tukevat ja takana hyvin säätövaraa ja olkaimet saa ristiin jne. Nyt kun koko tiedossa niin tilaan vielä ehdottomasti myös tuollaiset pullan linkittämät syrokanit!

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo
Mastopeksia + Nagor impleo moderate 300cc

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla, Dizzit

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45344 : Liina
Pultsii! <3 Konkarikaveri! :D

Täytyyki kahtoa jos löytää noi La Islat jostain! Ei tosin ny just oo tarvetta, mutta jos ne on kerran verrattavissa Panachen Sportteihin niin ei ne huonot voi olla!

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45345 : pulla
Konkaripa hyvinnii Liinukki :woohoo: :laugh:

Lisää
2 kuukautta 3 päivää sitten #45363 : mehujää
Pulla, missä vaiheessa noita liivejä voi alkaa käyttämään leikkauksen jälkeen? Itsellä leikkaus tosin vielä edessä päin, mutta kovasti jo liivit kiinnostavat :laugh:

Leikkaus 10/2017, Motiva Ergonomix

Lisää
2 kuukautta 3 päivää sitten #45364 : pulla
Tukiliivejä suositellaan pidettäväksi vähintään 1kk yötä päivää ja sen jälkeen voi pikkuhiljaa siirtyä muihin liiveihin. Mä aloitin kävelylenkit heti muutama päivä leikkauksesta ja lenkin ajaksi vaihdoin kyllä kaarituettomiin urheiluliiveihin (shock absorber). Edelleen pidän tukiliivejä öisin, kun ne on niin mukavat. Ja urheiluliivejä muutenkin pääasiassa, koska liikun niin paljon.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
2 kuukautta 2 päivää sitten #45365 : Liina
Mä luulen kans, et se 1kk tukiliiveillä ja sit sen jälkeen kaarituellisia. Toki siis jos on esim. pirskeet niin ei se yks ilta kaarituilla ennen sitä 1kk etappiakaan pitäis haitata, jos vaan haavat on ok.

Tosin suosittelen tosi lämpimästi perehtymään sopivan kokosiin liiveihin ja vähän "parempiin" liivimerkkeihin, koska se mukavuusero on tuntuva! Mulla on yhdet jotkut New Yorkerssin liivit ja parit Cubuksen liivit ja ne on kyl niin roskis kamaa verrattuna Curvy Kateen, Panacheen ja Freyaan esim.

Lisää
2 kuukautta 2 päivää sitten #45370 : Irene
Liina ja pulla, olisi kysymys meidän liiviasiantuntijoillemme:)

Tuosta ympärysmitasta taas.. Mullahan tosiaan suht leveä selkä ja lihaa löytyy, joten esim Lindexillä tai KappAhlilla ei 70 mene kiinni ilman että joko henki salpautuu/liivi repeää:laugh: Eli tavan kaupoissa mun ympärys on ehdottomasti 75 ja sekin on tosi napakka, käytön myötä istuvuus paranee vain.

Nyt olen huvikseni ostellut muutamia vähän kalliimmpia liivejä, ja niissä ympärys (napakka muttei kuristava) onkin pääsääntöisesti 70, esim Passionatan, Chantellen, Aubaden tai Simone Perelen.

Mutta hämmästys on ollut suuri kun olen kokeillut tilata netistä Freyan liivejä: niissä 70 on ihan lötkö joten jouduin niitä kaventamaan! Sama ainakin myös Fantasiella, kokeilin Sokoksella ja totesin saman ilmiön. Varman sitten se 65 olisi sopiva niissä. Kävin Funky Ladyn alessa, ja siellä myyjät totesivat saman näistä merkeistä.

Eli toi ympärysmitta riippuu hurjasti merkistä. Olisi kiva tilailla netistä liivejä, mutta pitää ensin tuntea merkki. Miten esim Panachella (en ole kokeillut) menee tämä ympärys jos vertaa vaikka Freyaaan tai noihin mainitsemiini, joissa mulle ympäys on se 70?

Auttakaa liivikonkarit!

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
2 kuukautta 2 päivää sitten #45372 : Liina
Freya on surullisen kuuluisa lörpöistä ympäryksistään. Ja Fantasie on Freyan merkki myös (niinkuin Cleo on Panachen), joten kärsii samasta ongelmasta. Mullakin tarvii Freyasta olla 60 ympärys ja siinäkin aika nopeesti viimenen hakanen. Tosin Freyallakin on se, että sit ku se ympärys on venähty niin se jää siihen, eli se ei siis jatka venymistään loputtomuuksiin (niinku esim. H&M, Lindex, Cubus jne.).

Panache/Cleo + Freya/Fantasie mä ottaisin yhden pienempi ympäryksen.

Mut kantsuu etsiä ne liivit www.bratabase.com ja sieltä arvosteluja. Tosi hyvä saitti ja siellä on paljon merkkejä ja niistä arvosteluja jne.

Lisää
2 kuukautta 2 päivää sitten #45373 : Irene
Kiitos Liina:kiss:

168/58-60

Lisää
2 kuukautta 2 päivää sitten #45380 : pulla
Jos tilaan sokkona liivit, niin useimmiten 65 on mulle varmin vaihtoehto (Freya, CUrvy kate, Panache, puolalaiset liivit..), mutta 70kin käy kun pienentää kuppia. Oma rinnanalusmittahan mulla 73cm, mut useimmiten 70 jää kuitenkin viimeistään ajan kanssa löysäksi..
Shockareilla 70 hyvä ( jopa 75 vielä käy), mutta 65 vaatii jo alkuun jatkopalan. Noissa syrokaneissa pienin ympärys tosiaan 32 (70), joka onkin osoittautunut yllättävän napakaksi.

Lisää
2 kuukautta 2 päivää sitten #45381 : pulla
Niin lisään vielä, että laskurit on saanu unohtaa näitten pallojen kanssa. Useimmat laskurithan antaa mulle kooksi 70-75 ja kuppikoon monta kuppia liian pienen..
Mittojen mukaanhan paras ympärys mulle tosiaan olis 70(32), mutta ympärys jää usein liian löysäks, koska Full-mallin silarit vaatii isomman kuppikoon kuin mitä ne luomuna olis.

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #45464 : Katsku88
Mulla koko 70D rinnan alta mitta 71cm ja rinnan päältä 90cm. :)

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45479 : pulla
Löysin taas yhdet kivat liivit kiina-kaupasta. Istuvuudesta en tiedä, mutta kuminauhaympäryksen ansiosta nää tuntuu yllättävän hyvältä päällä. Kympin hintaan kokeilemisen arvoiset.

Victoria's Masquerade Women's T-shirt Bra Sexy Lace Band BH Lightly Padded Full Cup Bralette For Women 32 34 36 38 C D E F
s.aliexpress.com/QJzuArAN

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Enigma, Hanskuliini, katie

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45532 : Irene
Changen liiveistä vaihteeksi...
Ja kokoluokasta muutenkin. Mitä mittoja teillä muilla on rinan alta napakasti mitattuna ja päältä?

Minkä koon saatte tällä Changen laskurilla:
change.com/fi/bra-guide

Mä sain mitoilla 78 alta, 90 päältä kooksi 70DD mikä Changen liiveissä onkin sopiva koko.
Miten muut? Miten tämä mitta suhtautu muihin liiveihin? Mulla muualla mallista riippuen 70c/75B tai 70D/75C.

Mietin vaan että miten paljon nuo Changen koot oikeasti eroaa muista merkeistä?

168/58-60

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45533 : Piiuli
Pakko oli kokeilla; Mie sain kooksi tuolla laskurilla 60H?!? Alta 68cm päältä 90cm. En oo käynyt kokeilemassa.. tässä vaiheessa oon cubukselta ostanut parit liivit 65f on sopivin, 60 ympäryksellä, joka varmasti olisi paras, en oo löytänyt. Noi cubuksen liiveissä kupin kaarituki menee kyllä aika kainaloon, mutta pienemmällä kupilla nännit näkyy. :huh:

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc kesä 2018

Sivu luotiin ajassa: 0.976 sekuntia