× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Liivit

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35383 : Viivii
On kyllä hienot! :kiss:
Voisinpa jo itelle tilata.. :blush:

Siim Simmo 22.04.2016 nagor impleo 300cc osittain alle
Tulikin Motiva Ergonomix Matrix 335cc lihaskalvon alle
160cm/50kg/70AA

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35392 : Nana

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

165cm/49kg 22v Nagor Impleo MR 330cc 65B>65E/F
Implantit poistettu

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35414 : pulla
Kiitti Nana :kiss: Mut jos rehellinen oon niin vartalo on ollu mulle aina sellanen häpeän aihe, mutta eipä enää. Kerronpa teille yhden jutun: välillä vieläkin tunnen itteni "sadan tonnin keijukaiseks", mutta kun katon peiliin niin sieltä katsookin ihan kivan näköinen nainen.. painoin nimittäin joskus entisessä elämässä yli 90kg ja "pulla"-nimi juontaa juurensa sieltä! :laugh:
Rinnat on ehtaa silikonia, mutta väliäkö sillä! Muu muutos on ollut kovan työn takana. Tällä hetkellä oon niin sinut itteni kanssa kuin olla vaan voi.

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Nana, Ensi vuonna?, Saippi, Luulia, katie

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35418 : Saippi
Pulla upea olet ja näemmä hirvittävän työn tehnyt! ♡ Millä pystyit tuollaisen määrän pudottamaan ja sait itsekuria pudotukseen?

2.3. The Look, Tallinna
Nagor Impleo, oikea 420cc, vasen 460cc, pyöreät HR
kirurgi Siim Simmo
Mitat 168cm/67kg, alkuperäinen liivikoko B75
rinnan ympärys rinnan alta 85c, rinnan ympärys nännien päältä 93cm

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35428 : pulla
Saippi: Parikymmentä vuotta sitten tehty elämäntapamuutos, johon mies osaltaan vaikutti. Lopetin ainaisen laihduttamisen, aloin syömään säännöllisesti ja treenaamaan kovaa. Kilot karisivat itsestään, kun liikunta vei mun sydämen.. toki paino välillä nousee/laskee +/-5kg, mutta on pysynyt viimeiset 10 vuotta 60kg hujakoilla ja tää elopaino tuntuu mulle just sopivalta. Raskausaikoina painoa tuli +30kg lisää, mutta imetyksien loputtua painoin vain 52kg ja se oli liian vähän.. tällä hetkellä lihasmassa ei oo enää sama kuin vuosi sitten, välivuosi on tehnyt tehtävänsä.. mutta ehkä kuukauden päästä pääsen taas harjoittelemaan. Kilpaurheilu on jäänyt, mutta normivuosina juoksen yleensä 3000-4000km vuodessa, pelaan salibandya, beachvolleyta, hiihdän, uin, käyn salilla ja mitä milloinkin.. :)

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Saippi

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35473 : serica
Ootteko ostanu heti leikkauksen jälkeen toisetkin tukiliivit sairaalasta saatujen lisäks? Ja mistä ootte ostanu? :)

168/68
75/A (3x imetetty )
5.5.2016 Helsinki clinic, Janne Jyränki
Nagor Impleo hr pyöreä 460cc osittain lihaksen alle;Benelli kohotus

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35483 : sanni
Mä ostin toiset heti leikkauksen jälkeen et saa pesuun. Intersportista ostin shockarit vetskarilla et helppo pukee päälle ja ostin sit kolmannetkin jostai Prismasta käytän öisin kun vähän mukavemmat päällä ja nyt reilu 3vko leikkauksesta kävin hakee toisetkin shokarit.

Leikattu Maaliskuussa 2016
Lähtötilanne A kuppi
Lihaskalvon alle 300cc nyt 65E
Fin-Est Jyri Kullamaa
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: serica

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35515 : Alli_M

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35519 : pulla
Alli_M: Kyllä, tarkoitus olisi jatkaa juoksemista, mutta toki varovasti aloitellen. Juoksin edellisillä 475-implanteilla loppuajasta jo 7-15km lenkkejä lähes päivittäin, eikä ne implantit hirveästi liiku, kun on hyvät liivit. Nyt oon kävelly päivittäin 5-10km, mutta juoksuaskeleita en vielä oo uskaltanu ottaa.. ehkä kuukauden päästä?
Sitä en tiedä vaikuttaako juokseminen jotenkin rintoihin ja miltä ne näyttää sit vuosien päästä, mutta kyllähän nykyään monilla huippu-urheilijoillakin on implantit ja ei kai ne liikunnasta miksikään mene. Nyt en jaksa stressata ja miettiä niin pitkälle ja jos jotakin tulee niin ainahan sitä korjaukseen pääsee. Se hyvä puoli motivassa, että seromariski ilmeisesti pienempi, mutta implanttitaskun on oltava napakka ja hyvin parantunut ennenkuin voi alkaa liikkumaan. Aika näyttää kuinka meidän kunkin kohdalla käy.. ;)

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Alli_M

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35535 : elinaris
Moikka. Mulla ois nyt 9pv leikkauksesta ja pitäis mennä ostaa uudet tukiliivit.. tikkejen poistossa kävin tänään ja sielläkin sanoi että näyttää melko löysiltä nää sairaalasta saadut ja huomaakin kävellessä että ei tue enää lainkaan ja tissit liikkuu ikävästi. Hakaset on kireimmällä eli ei oo mahollista kiristää :( tolla lipoelasticilla olis yhet tosi mukavan näköset liivit mutta tosi riski lähtee tilailee melkee 100e liivejä ilman sovitusta ja kun niissä ei tosiaan vaihtomahdollisuutta ole :dry:

Ajattelin huomenna mennä sovittelee noita shockareita.. täällä onkin ollut hyvin puhetta niistä jo. Mutta mietityttää mikä noista malleista olisi hyvä kun ajattelee että leikkauksesta näin lyhyt aika. Mahdollisimman saumaton olisi varmaan hyvä kun nännit todella arat. Kädet nousee hyvin eli saa olla päältä puettavat :) noissa runeissa näyttäis olevan aika paljon saumoja..näkyykö ne miten paljon paitojen läpi?

31.3.2016 fin-est Jyri Kullanmaa.
Laitettu 390cc lihaksen päälle.
166/54kg, kahdesti imetetyt rinnat. Lähtökohta tyhjä b-kuppi.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35538 : Pii
^ Minä ostin täältä saadun vinkin perusteella toipumisvaiheeseen Shockarin Zipped Plunge, eli ne jossa on vetskari edessä. Olivat hommaan erinomaiset :) hyväksytin liivit myös Karhupuiston Tiinalla.

Leikkauksen aikaan 26 vuotias, ei lapsia, 163cm/ 56-57 kg
Lähtökohta melkein rinnaton, käytössä oli H&M 70B
Leikkaus 26.1.2016 Siim Simmo, Viro
420cc pyöreä Nagor Impleo High Profile lihaksen päälle lihaskalvon alle
Rintaliivikoko tällä hetkellä 65F/G, vaikutelma C-kuppi?
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: elinaris

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35543 : serica
Pii:Mistä oot ostanu noita kyseisiä liivejä? Ku itse oon yrittäny jo vähän ennakkoon katella että ois sitte tarpeen tullen paikka tiedossa :)

168/68
75/A (3x imetetty )
5.5.2016 Helsinki clinic, Janne Jyränki
Nagor Impleo hr pyöreä 460cc osittain lihaksen alle;Benelli kohotus

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35544 : Pii
Topsportista ekat ja kun koko tiedossa, niin tilasin toisen parin netistä. En enää muista nettikaupan nimeä, mutta löytyy haulla varmaan mun viesteistä.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35560 : larabooo
Heippa,

kysymys. Kuukauden kohdalla kun saa käyttää ns. normaaliliivejä myös urheiluliivejen lisäksi... Niin oletteko joutuneet nämä liivit heittämään pois myöhemmin vai ovatko ne sopineet vielä kuukausien päästä kun rinnat asettuvat?
Mietityttää tässä kuukauden kohdalla kun lähtee liiviostoksille, niin kannattaako satsata liiveihin, kun rinnat vielä muuttuvat kumminkin aika paljon.. mietintöjä....

lähtökohta 75-80A
mitat 173cm/74kg
Lähtomitat: 85-71-95
urheilullinen, muodokas
leikkaus 22.3.16, Fin-Est, Jyri Kullamaa
Nagor IMP-HR-390

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35563 : Pii
Jos vain mahdollista, niin käy ensin katsomassa löytyisikö Cubuksesta sopivia rintsikoita - ovat helliä kukkarolle ;) Mulla on nyt kahdet rintsikat Cubuksesta, jotka hankin 3,5 viikon kohdalla. Molemmat ovat edelleen nyt 2,5 kuukauden kohdalla hyvänkokoiset, mutta toiset ovat jääneet vähemmälle käytölle, koska hankaavat kainalosta, eivätkä tunnu pehmenevän.

Nyt muutama viikko sitten ostin Changen alesta yhet liivit (olivat silti joku 29€) ja koko on sama kuin noissa aiemmissa.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35568 : elina91
Mä en oo itse viel uskaltanut ostaa "kaliita" liivejä, kaikki rinsikat mitä olen ostanut, on maksanut 5€-8€, alesta ostin. Ihan vain siksi kun en oo varma muuttuuko rinnat. Ja ajattelin palkita itseni kun olen saanut kroppani takaisin kuosiin niin ostan seksikkäät hienot rintsikat :P Omaan tällä hetkellä 4 rintaliivit ja 3 urheiluliivit + sairaalasta saadut, joita käytän edelleen öisin. Kaikki on alennuksista ostettuja, toki urheiluliivit tyyriimmät mutta niihin satsaan, koska treenaan ja niissä tuki ja laatu on tärkein.
Toi Piin ehdotus on hyvä, käy ostaa ns. halpis rintsikat näin aluksi niin ei sitten harmita jos ne eivät sovi myöhemmin :)

FINEST 22.1.2016 Siim Simmo
Nagor Impleo Moderate 390cc lihaskalvon alla
166,5cm / 66kg
Urheilullinen, muodokas vartalo - lähtökohta 75b, rinnanympärys rinnan alta 77cm

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35593 : elinaris
Huh ! 10pv leikkauksesta tänään ja ajattelin että lähden kaverin mukaa kiertelee sisustus liikkeitä. Toisen liikkeen kohdalla alkoi jo kauheet selkäkivut.. neljännen kohdalla alko rintoja puristaa ikään kun maidolla täyttyis. Mutta!! Löysinpä aivan täydellisesti istuvat kakkos liivit itelleni jotka varmaan tulee kyllä ykkös käyttöön mulla ;) olin ihan yllättynyt noista koko systeemeistä. Otin sovitus koppiin c75 ja d75 ja shockarit siis kyseessä. Alko naurattaa kun ei ollu toivookaa laittaa niitä päälle. F75 oli sit se lopullinen istuva koko :laugh:. Mä luulin että niissä ei oo säätövaraa ollenkaa mutta sitähän löytykin vaikka kuinka ja paljon. Todella istuvat ja mukavat ainakin siellä sovituksessa. Käsiä vähän nostelin ja taivuttelin itteäni että sais vähän tuntumaa. Ja mikä parasta, niillä ja vähän löysemmällä paidalla ei edes oma ukko huomais yhtäkkiä kasvanutta rintavarustusta :laugh:

Eli huomenna voin palata töihin turvallisin mielin ilman että alkais satelee kysymyksiä.. meillä kun on aika avointa ja suorapuheista porukkaa duunissa. Kun huomasin näissä sairaalasta saaduista että kun ovat niin löysät niin kyllä näistä paita päälläkin huomas että tissit on kasvanu edellisestä.. outoa miten onkin laitettu näin isot jo sairaalassa, kuitenkin olivat jo siellä tiukimmalla sekä edestä että ylhäältä.. nytkun ovat pehmeneet jo huomattavasti nii ei kyllä tue enää yhtää.

31.3.2016 fin-est Jyri Kullanmaa.
Laitettu 390cc lihaksen päälle.
166/54kg, kahdesti imetetyt rinnat. Lähtökohta tyhjä b-kuppi.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35596 : Maiju
Elinaris, et olisi viitsinyt laittaa kuvaa liivit/paita päällä?
Mua justiin ressaa tuo miten kaikki heti huomaa muutoksen :blush:
Kokoluokka niin lähellä mitä itselle tulossa, jännityksellä odotan miten piilotus tapahtuu..
Elina91 aiemmin teki kollaasin, oli ihan loistava.
:)

21.4 Siim Simmo Nagor impleo hr 390/420
Lähtökohta 2Ximetetty 75c/b?
161/65

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35609 : Maxine
Olisko kellään kiinnostusta ostaa Isavelan beiget BR04 tukiliivit koossa M? Tässä linkki: www.nagor.fi/#!tukirintaliivit/ci5x

Olen näitä satunnaisesti käyttänyt mutta ovat aavistuksen liian isot ympärysmitaltaan (kuppi ok implantilla moderate 430cc). Ympärysmitta rinnan alta n. 74cm. Kunto on siis näissä tosi hyvä ja muutenkin hyvät liivit. Voin myös vaihtaa samoihin S koossa :) Hp. 35e posteineen.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35685 : pulla
Kalmantuoksuisen päivän piristys oli postissa tullut lähetys..
Mitäpä tässä muuta kuin bikinikelejä odottelemaan! :)

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: elina91, Saippi

Sivu luotiin ajassa: 0.864 sekuntia