× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Liivit

Lisää
1 vuosi 10 kuukautta sitten #44811 : ehkatanavuonna
Noi harmaat vetoketjulla oli koko S, virhe. Kuten huomaatte tissit pursuaa yli kainaloista. Toiset harmaat oli tosi hyvät! Napakat. Valkoiset ovat varmaankin liian pienet, mutta aion käyttää. Itku meinaa kyllä tulla kun yrittää saada tuota vetoketjuosaa kiinni. Harmaat oli kokoa 32E=70F. Valkoiset 32DD=70E. Valkosista tykkään tosi paljon ulkonäöllisesti! Pitää tsekata, jos jossain toisessa kaupassa olisi isompaa kokoa. Mietin vain pitäisikö tilata suoraan 2x suuremmat, kun tekeekö yksi koko niin paljon eroa, kun noi on nyt jo noin piukat. Harmaita metsästelen eri väreissä, menee ehdottamasti tilaukseen lisää!

Tilasin molemmat ebaysta. Ebaysta tulossa myös isompi koko tuosta S->M, mutta veikkaan että sekin on liian pieni. Ärsyttää kun haluaa kapoisen ympäryksen, mutta sillai että sais tissit kyytiin, kyl on hankalaa!

Leikkaus 6.helmikuuta.2017. Siim Simmo, laitettu Nagor 390cc lihaskalvon alle. 164/63

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Dizzit

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 10 kuukautta sitten #44840 : Mammi
Hei ovatko klinikan tukiliivit kuin jämäkkää matskua? Pysyvätkö tisut hyvin paketissa etteivät kovin tärähtele kävellessä? :) Olen alkanut miettiin, kun mulla on jo neljän päivän päästä leikkauksesta töihin meno, että onko se liian aikaista. Kävelyä tulee noin kilometri töihin.

Helsinki Clinic 4.8. laitettu pyöreät Mentor Moderate profile+ 250cc lihaksen päälle.

Lisää
1 vuosi 10 kuukautta sitten #44884 : Tuide
Mulla ainakin nää Helsinki Clinicin liivit oli tukevat, mutta nyt 3 vkoa leikkauksesta venähtäneet hieman.
Siellä on erilaisia liivejä, mulla on mm. kiinteä tukipanta.

170cm/63kg, oli 2ximetetty pieni A-kuppi
Helsinki Clinic, Jyränki 06/17,
Motiva Ergonomix Demi 340cc

Lisää
1 vuosi 10 kuukautta sitten - 1 vuosi 10 kuukautta sitten #44885 : Tuide
Mä oon pulassa näiden liiviasioiden kanssa!!
Mistä mä löydän sopivat liivit?

Mulla siis klinikan 75C ja nää nyt jo vähän löysät. Yhdet Anitat 75C ja ne taas on tosi kireät ja kupitkin tuntuu aika nafteille. En osaa yhtään hahmottaa miten kireät ne pitäis olla.
Ne Kiinasta tilatut taasen on liian isoja ympärykseltä, mutta kuppi ahdistaa (36D, eli 80C eikö?). :blink:

Kävin sovittelemassa ShockAbsorbereita ja 75C ei mee edes kiinni ja kupitkin tuntu pieniltä.
Kokeilin 80D mutta se taas oli liian löysä. Vai onko niissä eroja eri mallien välillä?

Mistä mä nyt tiedän mitä kokoa koitan?
Ja mistä löytyis osaavaa palvelua ja hyvät valikoimat erilaisia liivejä?
Ei oo oikein aikaa käydä useissa kaupoissa ja varmaan paras olis jos joku myyjä osais auttaa.
Kun en edes ymmärrä miltä ne liivit pitää tuntua :silly:
Voih... Miten tää voi olla näin hankalaa :pinch:

Joku sanoi aiemmin et Shockarit pitääkin olla aluks tosi napakat, että löystyy käytössä. Mut jos 75 ei edes meinaa mennä kiinni ni eikai niin napakat??
Enkä tajuu miten ne koot menee kun jotkut sanoo et pienempi ympärys mut isompi kuppi olis ok?! Miten joku 70 vois mennä kiinni jossei 75kään mene?

Mittailin ja mun rinnan alta n. 78cm ja rinnan päältä n 92.
Help.... Mitä liivikokoa lähden jostain etsimään?

Muoks* kokeilin Lumingerien laskuria joka antaa vastaukseksi 70F !!??! :ohmy:
Ja Merittabra-sivu 80B.
Just just... :unsure:

170cm/63kg, oli 2ximetetty pieni A-kuppi
Helsinki Clinic, Jyränki 06/17,
Motiva Ergonomix Demi 340cc
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 10 kuukautta sitten : Tuide.

Lisää
1 vuosi 10 kuukautta sitten #44886 : Mko
Mulla on rintojen alta ympärys 82 ja mulle menee heittämällä 75 ympäryksestä. Kuppikoko onkin vähän vaikeampi selvittää. Mua auttoi todella loistava myyjä Helsingin sokoksella. Ja koko löytyi yllättävän helposti. Ostin sitten heti kahdet samanlaiset. Tosin nyt kun turvotukset ovat ohi niin osa vanhoista liivestä sopii edelleen.
Merittan sivuilta olen löytänyt laskurin jonka avulla sain suuntaa antavan koon.
Varmaan paljon riippuu myös mallista. Löysin Fantasie merkiltä kokokuppiset kaarituelliset jotka on tukevat mutta vähän mukavammat kuin urheiluliivit. Niitä aloin pitämään kun oli kulunut neljä viikkoa leikkauksesta. Pitsiunelmat ovat saaneet vielä odottaa.
Myyjä kertoi että shockupilla 4 tukitason liivit ovat niin napakat, että niitä ei pitäis käyttää kuin pari tuntia kerrallaan. Eivät sovi esim vaellukselle. Mun rintoja särki jo pelkän sovituksen jälkeen. Otin toiset jotka on napakat mutta ei litistä liikaa. Tärkeintä lienee että rinta ei pääse liikkumaan kovasti kiinnittymisvaiheessa.

28.5.2017
Helsinki Clinic, Janne Jyränki
Motiva ergonomix Demi 390 cc
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Tuide

Lisää
1 vuosi 10 kuukautta sitten #44890 : Susanne
Moi. Mulla on nuo liivit. Tykkään kyllä, mutta en missään nimessä olisi heti leikkauksen jälkeen kyennyt pitämään noita...1 kk leikkauksesta tuntuivat edelleen kovilta ja epämukavalta. Mutta nyt mun lempparit :) Kysy Ipomialta mikä liike myy näitä lähellä sua, jotkut plastiikkakirurgiset klinikat Suomessa myy näitä.

Nagor Impleo 300cc subfascial
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Taskunöyhtä

Lisää
1 vuosi 10 kuukautta sitten #44891 : Susanne
Siis vastasin Taskunöyhtälle, mutta vastaus ei tullut nyt kysymyksen jatkeeksi...enkä saa muokattua vastausta. HUOH.

Lisää
1 vuosi 10 kuukautta sitten #44926 : Heleä
Suosittelen kyllä kaikille ekojen oikeiden liivien ostoa erikoisliivikaupasta myyjän opastuksella, itse olin ainakin ostanu ihan väärää kokoa parit omin päin. A-kuppisena olin tottunut käyttämään aika isolla ympäryksellä olevia liivejä koska mukavat eikä tuen tarve ollut kummoinen, tuli vähän yllätyksenä miten napakoiden liivien pitää oikeasti olla että tukevat eikä hartiat mene kipeäksi.
Mä oon tykkästyny näihin shockarin push-uppeihin, mulla koko 70D (Eu), tosin pitäs lähtee jo uudet ostaa ku viimeset hakaset käytössä.

26v
177cm/65 kg
a-kuppi
KP/Siim Simmo 9/16
Motiva matrix full 400 cc lihaskalvon alla

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: aronilla

Lisää
1 vuosi 10 kuukautta sitten #44929 : Elmeri
Kävin tänään Changessa ostamassa bikinit( nuo punaiset) ja liivit. Bikinit on kokoa 75H ja rintsikat 80G. Kuvakulma on huono kun joutuu niin läheltä ottamaan, ei siis ole mitkään jättirinnat.

Motiva Ergonomix DEMI 425cc.
Lihaksen päälle, lihaskalvon alle.
HC Janne Jyränki 19.5.2017.
168 cm/ 65 kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Dizzit

Lisää
1 vuosi 9 kuukautta sitten #44945 : katie
Non-ni. Nyt on sitten tissit käyty hakemassa Virosta.
Mietiskelen tässä vaan sitä että tarviisin ne toiset tukiliivit/liivit tässä kohta puoliin että saa nämä sairaalasta saadut pesuunkin.
Milloin olisi sellainen sopiva ajankohta että uskaltaisi lähteä kauppoihin sovittelemaan joitain varaliivejä?
Tällä hetkellä siis rinnat vielä kovat ja ovat vielä mielestäni suhteellisen "korkealla" ja sietysti vielä aratkin joten ehkä en sinne kauppaan vielä huomenna ole menossa :pinch:

Leikkaus 21.7.17
Fin-Est. Kirurgi Siim Simmo.
Nagor impleo , pyöreä 330cc

Lisää
1 vuosi 9 kuukautta sitten #44946 : ilyena
Mä kävin sillon samalla reissulla ostamassa uudet liivit kun menin viikon kuluttua jälkitarkastukseen. Ja siinä viikon aikana oli se kaikista hirvein turvotus vähän laskenut niin ei sit tullu ihan väärää kokoo ostettua vaan käytän niitä liivejä edelleen :)

Nagor Impleo 390cc / high profile, lihaksen päälle
12/2016
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: katie

Lisää
1 vuosi 9 kuukautta sitten #44950 : Dizzit
Löysin Zalandon sivuilta paljonkin kivoja urheiluliivejä. Varsinkin nämä yhdet näyttää kivoilta.. Mutta mulla kun ei ole rintoja ollenkaan, en osaa edes ajatella mitenköhän silikonit asettuis tällaisiin kuppeihin, vai asettuisko ollenkaan? Luomut varmaan mukautuu kuten kuvastanäkyy mutta silikonit?? En saa kuvaa liitettyä..
www.zalando.fi/puma-explosive-urheilulii...k-pu141i00o-q11.html

170/64 rinnanalusmitta 70cm, 36v, (pieni a)
Motiva Ergonomix Demi 380cc, osittain lihaksen alle
4.8.17 HC Jyränki

Lisää
1 vuosi 9 kuukautta sitten #45027 : ehkatanavuonna
Itse ostin kaariliivit kuukauden kuluttua leikkauksesta. Jälkitarkastuksessa ostin toiset tukiliivit.

Noi zalandon liivit näyttää tosi ''ei tukevilta'' tai sit se on vaan sitä, kun näyttää että toi koko on liian pieni tolle mallille. Itse meinaan vieläkin tilata ihan väärän kokoisia liivejä ja kaupassa ottaa ne B-liivit kokeiluun. On vaan ite ihan sokeutunut tälle uudelle rinnan koolleen ja näkee ne vieläkin B:n kokoisina. :laugh:

Leikkaus 6.helmikuuta.2017. Siim Simmo, laitettu Nagor 390cc lihaskalvon alle. 164/63

Lisää
1 vuosi 9 kuukautta sitten #45030 : Dizzit
Joo en ajatellutkaan "tukiliiveiksi" vaan myöhemmin rentoon arkikäyttöön noita Zalandon liivejä. Mut veikkaan että s-m-l -kokomitoituksessa ei tulis löytymään sopivaa, joten saapi jäädä. Malli oli vaan jotenkin kiva.

Ihanaa kun pääset jo liiviostoksille, siitä minäkin jo haaveilen!

4.8.17 HC Jyränki

Lisää
1 vuosi 9 kuukautta sitten #45031 : katie
Hei, olisko jollain tietoa milä hinnalla finestillä myydään noita lipoelastic-tukiliivejä?
Pähkäilen kannattaisko ostaa toiset. Ne on oikeestaan ihan mukavat päällä :)

Leikkaus 21.7.17
Fin-Est. Kirurgi Siim Simmo.
Nagor impleo , pyöreä 330cc

Lisää
1 vuosi 9 kuukautta sitten #45032 : Susanne
Hämärä muistikuva on, että lähemmäs 100€...jotain 90€? Jos nyt ostaisin itse niin tilaisin ne suoraan Englannista netistä, paljon edullisemmat ainakin kun viime vuonna katsoin.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: katie

Lisää
1 vuosi 9 kuukautta sitten #45148 : Sophy
eshop.lipoelastic.com/products/compression-bras

Mä tilasin juuri parit täältä, kun totesin kanssa, että nää on itseasiassa aika kivat arkiliivit. Postikulut oli 5€ ja käsittääkseni tullimaksuja ei erikseen tuu.

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #45161 : Dizzit
Saako 2,5vk leikkauksesta käyttää mukavia pehmeitä liivejä rauhallisessa kotoilussa? Ei ole kaaritukia. Tuntuu että kaikissa urheiluliiveissä jokin sauma hiertää tai raapii ja klinikan tukiliivit ei tue ollenkaan. Ostin tänään tällaiset Marx&Spenceristä: Non wired sumptuously soft t-shirt bra. Katsotaan saanko kuvaa liitettyä.

4.8.17 HC Jyränki

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #45235 : Hansu82
Saako täällä kysellä, että onko joltain jäänyt ylimääräiseksi tukiliivejä koossa L? Taitavat olla nämä mulla olevat semmoset kuin lipoelastic merkkiset...Tykkään kovasti, mutta tarvisin toiset :)

Leikkaus 28.8.2017

Finest
Benellikohotus ja implantit 460
Siim simmo
164cm/76kg ( ikuinen laihduttaja )

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #45284 : pulla
Pitkästä aikaa kirjoittelen ja mistäpä muusta kuin liiveistä..
Tiedän, että hyviin liiveihin kannattaa satsata, mutta jos hyviä liivejä saa myös halvalla niin mikäpä estää kokeilemasta. Mulla on kokemusta niin huonoista kuin hyvistä liiveistä ja parhaiten sen istuvuuden huomaa vasta käytössä. Niska-hartiasärky liikunnan jälkeen ei oo kivaa. Tässä silti yksi mun lempparimalli tällä hetkellä (vaikkakin se on Kiinasta).
Mä oon tykästyny tähän syrokanin malliin niin paljon, että tilasin taas yhdet eriväriset. Nää on kyllä ihan huiput ja tosiaan vain 15 euron hintaan. Malli ja istuvuushan näissä on sama kuin panache sportin urkkareissa, ainoastaan logo eri. Edellisiä oon pitänyt koko kesän lähes päivittäin (ja pessyt koneessa) ja kestävyys on ollut hyvä. Olkaimissa löytyy säätövaraa ja kun ne laittaa takaa yhteen, ei rinnat liiku mihinkään. Ainut miinus, että olkaimet hieman narisee, mutta sama vika mulla myös panachen liiveissä ja se ei oo menoa haitannu.

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Liina, Hanskuliini

Sivu luotiin ajassa: 0.471 sekuntia