× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Liivit

Lisää
1 vuosi 10 kuukautta sitten #42424 : Vadelma99
Tosi hyvänäköiset Pulla!! Mistä tilata noita puolalaisia liivejä? Onko niissä suht sama koko kuin mitä normisti käyttää?

5.8.2016 Nagor impleo 360cc high profile, lihaksen päällä. Fin-Est / Siim Simmo

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 10 kuukautta sitten #42425 : pulla
Harmi Liinukki, että puolalaiset ei sulle sovi. Jääkö nyt sit meijän yhteinen liivimatka Puolaan tekemättä :( !:laugh:

Vadelma99 kirjoitti: Tosi hyvänäköiset Pulla!! Mistä tilata noita puolalaisia liivejä? Onko niissä suht sama koko kuin mitä normisti käyttää?

Noi mä tilasin alennuksella Lumingerien verkkokaupasta, kun oli Black fridayn kunniaksi vielä alehinnoista -20% pois. Lumingeriella se hyvä puoli, että toimituskulut on ilmaiset ja tuotteet on helppo vaihtaa/palauttaa. Näissä puolalaisissa on mun mielestä ihan normi EU-mitoitus, tosin mallista riippuen mullekin käy 65G tai 65H.
Amazonista oon tilannut edullisesti Avaa, Gaiaa ja Gorseniaa. Kerran oon palauttanu ja rahat sain alkuperäisine postikuluineen tililleni noin kuukauden sisällä, mutta niitä piti erikseen anoa.. Nyt on jo helpompi tilata, kun oikea koko on suurinpiirtein selvillä :)

www.lumingerie.fi/penny-rintaliivit-musta-sininen

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kukla, Vadelma99

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
1 vuosi 10 kuukautta sitten #42434 : Liina
En mä vielä lannistu! Toi oli vaan niiden yks malli! :D Tilaan jonkun seuraavan sit seuraavaksi. Pitäskin muistaa ottaa noista liiveistä kuva ja laittaa.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
1 vuosi 10 kuukautta sitten #42518 : ilyena
Millasia liivejä ootte käyttäny leikkauksen jälkeisen ensimmäisen kuukauden aikana?

Mulla on nyt siis viikko leikkauksesta, ja ostin eilen Lindexiltä jotkut urheiluliivit, että saan pestyä noi sairaalasta saadut liivit. Mietin sitä, että jos liivit ei sais iha liikaa kiristää eikä myöskään nostaa rintoja, niin mistä tiedän, että noi ostamani liivit on hyvät? Nää kyllä tuntuu päällä ihan hyviltä, ei oo mitkään mega support-malliset ja ympärys on napakka. Olis silti kiva kuulla muiden (fiksumpien) kommentteja ja neuvoja, koska varmaankin tuun vielä jotkut urheiluliivit hommaamaan.

Nagor Impleo 390cc / high profile, lihaksen päälle
12/2016

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 10 kuukautta sitten - 1 vuosi 10 kuukautta sitten #42521 : Liina
Tässä nää mun Michalakit! Tosi kauniit, mutta kuppi vähän vääränmallinen ja ehkä aavistuksen liian isot.

Myyn 70€ sis.postarit sikäli jos jotakuta kiinnostaa :D

Ympärys 65 on todella napakka, vähän oon kahdenvaiheilla, et jos tilaisin seuraavat ympäryksellä 70. Ja Panachen liiveissä ja muissa vastaavissa mun ympärys on yleensä 60/65.

muoks. väri on toi, mikä on kuvattu luonnon valossa, kuin toi missä ne on mun päällä - se on otettu kylppärissä ja siellä on kellertävä valo.

24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Viimeksi muokattu: 1 vuosi 10 kuukautta sitten : Liina.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla

Lisää
1 vuosi 10 kuukautta sitten #42525 : Nooruli

ilyena kirjoitti: Millasia liivejä ootte käyttäny leikkauksen jälkeisen ensimmäisen kuukauden aikana?

Mulla on nyt siis viikko leikkauksesta, ja ostin eilen Lindexiltä jotkut urheiluliivit, että saan pestyä noi sairaalasta saadut liivit. Mietin sitä, että jos liivit ei sais iha liikaa kiristää eikä myöskään nostaa rintoja, niin mistä tiedän, että noi ostamani liivit on hyvät? Nää kyllä tuntuu päällä ihan hyviltä, ei oo mitkään mega support-malliset ja ympärys on napakka. Olis silti kiva kuulla muiden (fiksumpien) kommentteja ja neuvoja, koska varmaankin tuun vielä jotkut urheiluliivit hommaamaan.

Olen viimeisen leikkauksen jälkeen käyttänyt pelkästään Shock Absorber Multi Sports liivejä. Ovat tuhat kertaa "leikkausliivejä", jotka eivät istuneet minulle lainkaan, paremmat.

4.7.2016: Nagor Impleo 390cc lihaksen päällä, Jyri Kullamaa Fin-Est

10.11.2016: Polytech high profile 610cc lihaksen päällä, Jaan Troost Diamond Clinic

Lisää
1 vuosi 9 kuukautta sitten - 1 vuosi 8 kuukautta sitten #42763 : pulla
Mä tuun hulluksi!!! :woohoo:
T-paitarintsikat 3kpl paketti /
12 puntaa!!!!:woohoo::woohoo:

Viimeksi muokattu: 1 vuosi 8 kuukautta sitten : pulla.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 9 kuukautta sitten #42765 : Liina
Jee!!

Ja juu, ei kantsu tsekkaa Figin alea.. :P

Lisää
1 vuosi 9 kuukautta sitten #42843 : Magictrick
Jostain täältä luin, että push up liivit olisi pikään kielletty leikkauksen jälkeen. Mihinkäs tämä perustuikaan eli mitä haitta voi tehdä ja kuinka pitkä tämä kieltoaika olikaan?

2.1-17 benelli kohotus 440cc mentor anatominen lihaksen päälle. Lähtötilanne 4 imetetty 75-80 C.

Lisää
1 vuosi 9 kuukautta sitten #42844 : Boobs
Muakin kiinnostaa tää! Milloin saa alkaa käyttämään tavallisia liivejä tai siis sellaisia, joissa on kaarituet? :)

20v, 175cm/54kg
Kullamaa 1/2017.
Pyöreä Nagor Impleo 360cc lihaskalvon alla.

Lisää
1 vuosi 9 kuukautta sitten #42847 : pulla

Magictrick kirjoitti: Jostain täältä luin, että push up liivit olisi pikään kielletty leikkauksen jälkeen. Mihinkäs tämä perustuikaan eli mitä haitta voi tehdä ja kuinka pitkä tämä kieltoaika olikaan?

Mun käsittääkseni kielto perustuu siihen, että rinnat ei pääse laskeutumaan eli implantit kiinnittyy liian ylös.Tuskin muutaman tunnin push uppien käytöllä mitään haittaa on (esim jokin juhlatilaisuus), mutta pidempiaikainen käyttö voi muuttaa rintojen muotoa ei toivottuun suuntaan. Yleensä tukiliivejä suositellaan käytettäväksi vähintään kuukausi, joskus vähemmän ja joskus pidempään. Mulla tokan leikkauksen jälkeen Tukiliivit ja ylipäätään kaikki liivit käskettiin heittää nurkkaan 2 vkon jälkeen leikkauksesta, kun taas kolmannen leikkauksen jälkeen niitä suositeltiin pidettävän vähintään 3kk. Liiveillä voi siis muokata rintoja haluttuun suuntaan, tapauskohtaista siis..;)

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Magictrick, Boobs, aronilla

Lisää
1 vuosi 9 kuukautta sitten #42848 : Magictrick

Boobs kirjoitti: Muakin kiinnostaa tää! Milloin saa alkaa käyttämään tavallisia liivejä tai siis sellaisia, joissa on kaarituet? :)

Mun ohjeissa lukee, että 4-6vkon jälkeen voi alkaa käyttää myös kaarituellisia, mikäli kaari ei paina arpea (voi suojata teipeillä), mutta push upeista ei ollut mitään eri mainintaa..

2.1-17 benelli kohotus 440cc mentor anatominen lihaksen päälle. Lähtötilanne 4 imetetty 75-80 C.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Boobs

Lisää
1 vuosi 9 kuukautta sitten #42849 : Magictrick

pulla kirjoitti:

Magictrick kirjoitti: Jostain täältä luin, että push up liivit olisi pikään kielletty leikkauksen jälkeen. Mihinkäs tämä perustuikaan eli mitä haitta voi tehdä ja kuinka pitkä tämä kieltoaika olikaan?

Mun käsittääkseni kielto perustuu siihen, että rinnat ei pääse laskeutumaan eli implantit kiinnittyy liian ylös.Tuskin muutaman tunnin push uppien käytöllä mitään haittaa on (esim jokin juhlatilaisuus), mutta pidempiaikainen käyttö voi muuttaa rintojen muotoa ei toivottuun suuntaan. Yleensä tukiliivejä suositellaan käytettäväksi vähintään kuukausi, joskus vähemmän ja joskus pidempään. Mulla tokan leikkauksen jälkeen Tukiliivit ja ylipäätään kaikki liivit käskettiin heittää nurkkaan 2 vkon jälkeen leikkauksesta, kun taas kolmannen leikkauksen jälkeen niitä suositeltiin pidettävän vähintään 3kk. Liiveillä voi siis muokata rintoja haluttuun suuntaan, tapauskohtaista siis..;)

Okei :) Musta tuntuu, ettei mun tapauksessa olis haittaa, vaikka kiinnittyiskin vähän ylemmäs, kun toi maan vetovoima on kuitenkin olemassa :ohmy:

Lisää
1 vuosi 9 kuukautta sitten #42852 : Boobs
Täällä olis yksi hämmentynyt lapsonen :blink: Kävin Stadiumissa etsimässä itselleni urheiluliivejä ja siellä ne mittausohjeet antoi mulle tulokseksi A-kupin... Siis lähtökohta oli mulla A. Päädyin sitten ottamaan koon 75C (Casall merkki), joka on vielä vähän liian napakka pienen turvotuksen takia. Shock absorbereissa 70DD oli liian pieni ja niiden osto kaatui siihen, että en niitä itse saanut kiinni. Mittasin (lue: sähläsin ja olin hukassa) itselleni mitat, jotka ovat suurinpiirtein rinnan alta 76cm ja päältä 90cm.
Ehkä mun pitää mennä johonkin Changen liikkeeseen ottamaan mitat ja etsiä oikean kokoiset liivit noin kk päästä.. :laugh: Onko urheiluliivien koko sama kuin ns. tavallisten liivien koko?
Tiedän, että olen varmaan aina käyttänyt vääränkokoisia liivejä ja oon ihan amatööri niiden ostamisessa, mutta eipä se silloin rinnattomana haitannut.. Nyt kuitenkin haluan löytää juuri sen oikean koon! Olipa hankala selostus, mutta toivottavasti joku ymmärsi! :whistle:

20v, 175cm/54kg
Kullamaa 1/2017.

Lisää
1 vuosi 9 kuukautta sitten #42853 : Marialaurette
Mulla on Change:n mukaan 85G kuppikoko (hui) .. niin silti mulla on tällä hetkellä budget sportilta ostetut Shock absorber run:t eur 85E (int 85DD) kokoa ja sopii hyvin yhdellä jatkopalalla. Helpot pukea päälle paitti niskassa oleva klipsu vähän vaatii akrobatiaa alkuun mutta sen haltsaa nopsaan.

Ne on tukevat ja kivat yölläkin.

Kokeilemalla se on paras ja varmasti löytyy passeli.

Lisää
1 vuosi 9 kuukautta sitten #42854 : Magictrick

Marialaurette kirjoitti: Mulla on Change:n mukaan 85G kuppikoko (hui) .. niin silti mulla on tällä hetkellä budget sportilta ostetut Shock absorber run:t eur 85E (int 85DD) kokoa ja sopii hyvin yhdellä jatkopalalla. Helpot pukea päälle paitti niskassa oleva klipsu vähän vaatii akrobatiaa alkuun mutta sen haltsaa nopsaan.

Ne on tukevat ja kivat yölläkin.

Kokeilemalla se on paras ja varmasti löytyy passeli.

Hei mä ostin kans Shockabsorberin run:t ja nää on kyl superit! Suosittelen!:woohoo: Tukevammat, kuin sairaalasta saadut, jotka alkoi parin viikon jäkeen tuntua löysiltä :/ Mulla koko 80E, mut kumman kiree ympärys, joten laitoin kans jatkopalan, niin nyt on buenot! :)

Lisää
1 vuosi 9 kuukautta sitten #42858 : Kesä16

Boobs kirjoitti: Täällä olis yksi hämmentynyt lapsonen :blink: Kävin Stadiumissa etsimässä itselleni urheiluliivejä ja siellä ne mittausohjeet antoi mulle tulokseksi A-kupin... Siis lähtökohta oli mulla A. Päädyin sitten ottamaan koon 75C (Casall merkki), joka on vielä vähän liian napakka pienen turvotuksen takia. Shock absorbereissa 70DD oli liian pieni ja niiden osto kaatui siihen, että en niitä itse saanut kiinni. Mittasin (lue: sähläsin ja olin hukassa) itselleni mitat, jotka ovat suurinpiirtein rinnan alta 76cm ja päältä 90cm.
Ehkä mun pitää mennä johonkin Changen liikkeeseen ottamaan mitat ja etsiä oikean kokoiset liivit noin kk päästä.. :laugh: Onko urheiluliivien koko sama kuin ns. tavallisten liivien koko?
Tiedän, että olen varmaan aina käyttänyt vääränkokoisia liivejä ja oon ihan amatööri niiden ostamisessa, mutta eipä se silloin rinnattomana haitannut.. Nyt kuitenkin haluan löytää juuri sen oikean koon! Olipa hankala selostus, mutta toivottavasti joku ymmärsi! :whistle:

Mä olen vähän samoissa mitoissa kuin sinä, (pituus paino ja ehkä kokokin implantin jälkeen).
Hyvät urheiluliivit sellaiseen kevyeen urheiluun tai fyysiseen työhön on ollut Schockarin Runit, ne on ainoat siltä merkiltä, jossa olkaimet saa säädettyä tarpeeksi pitkiksi. Mulla on koko 75C niistä. Runien koko pitäisi olla 70D, jos aikoisi urheilla rankemmin.
Yöliivinä menee Triumphin korkeamman tukitason urheiluliivit, koko 75 C (ne on vähän löysät, mutta niitä ei pienemmällä ympäryksellä. Niissä saman koon mitat vaihtelee, kannattaa etsiä mahdollisimman pieni ympärysmittainen liivi.
Nuo molemmat löytyy Prismasta.

Toimivia merkkejä oikeiksi liiveiksi on ollut Freya ja Fantasie, niitä löytyy Sokokselta ja saa sit nettikaupoista edullisemminkin. Niissä koot on 60-65 E/F.

Changessa ei oo palautusoikeutta, ja mulle on myyty siellä epäsopivia liivejä. Pitää osata itse tsekkaa liivien sopivuus hyvin, jos sinne menee.

Ketjuliikkeissä mulla loppuu koot kesken, (Lindex Kappahl Seppälä jne), niissä ei ole tarpeeksi pientä ympärysmittaa ja isoa kuppikokoa.

Toivottavasti näistä oli apua :)

Lähtötilanne 175 cm 60 kg 75AA
Motiva 425 full
Lopputulos D

Lisää
1 vuosi 9 kuukautta sitten #42859 : Boobs

Kesä16 kirjoitti:

Boobs kirjoitti: Täällä olis yksi hämmentynyt lapsonen :blink: Kävin Stadiumissa etsimässä itselleni urheiluliivejä ja siellä ne mittausohjeet antoi mulle tulokseksi A-kupin... Siis lähtökohta oli mulla A. Päädyin sitten ottamaan koon 75C (Casall merkki), joka on vielä vähän liian napakka pienen turvotuksen takia. Shock absorbereissa 70DD oli liian pieni ja niiden osto kaatui siihen, että en niitä itse saanut kiinni. Mittasin (lue: sähläsin ja olin hukassa) itselleni mitat, jotka ovat suurinpiirtein rinnan alta 76cm ja päältä 90cm.

Mä olen vähän samoissa mitoissa kuin sinä, (pituus paino ja ehkä kokokin implantin jälkeen).
Hyvät urheiluliivit sellaiseen kevyeen urheiluun tai fyysiseen työhön on ollut Schockarin Runit, ne on ainoat siltä merkiltä, jossa olkaimet saa säädettyä tarpeeksi pitkiksi. Mulla on koko 75C niistä. Runien koko pitäisi olla 70D, jos aikoisi urheilla rankemmin.
Yöliivinä menee Triumphin korkeamman tukitason urheiluliivit, koko 75 C (ne on vähän löysät, mutta niitä ei pienemmällä ympäryksellä. Niissä saman koon mitat vaihtelee, kannattaa etsiä mahdollisimman pieni ympärysmittainen liivi.
Nuo molemmat löytyy Prismasta.

Toimivia merkkejä oikeiksi liiveiksi on ollut Freya ja Fantasie, niitä löytyy Sokokselta ja saa sit nettikaupoista edullisemminkin. Niissä koot on 60-65 E/F.

Changessa ei oo palautusoikeutta, ja mulle on myyty siellä epäsopivia liivejä. Pitää osata itse tsekkaa liivien sopivuus hyvin, jos sinne menee.

Ketjuliikkeissä mulla loppuu koot kesken, (Lindex Kappahl Seppälä jne), niissä ei ole tarpeeksi pientä ympärysmittaa ja isoa kuppikokoa.

Toivottavasti näistä oli apua :)

Jes kiitos paljon! :) Täytyypä suunnata noihin liikkeisiin!

20v, 175cm/54kg
Kullamaa 1/2017.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 9 kuukautta sitten - 1 vuosi 9 kuukautta sitten #42860 : Liina
http://www.brasizecalculator.tk/
Tässä ehdottomasti paras rinarimittari mitä löytyy. Eikä kerro ihan koko totuutta tämäkään, koska jokaisen rinta on erimallinen ja liivit on erimallisia. Vie muutaman minsan tehdä (muistakaa vaihtaa mitat tuumiksi), mutta ehdottomasti sen väärtti.

Liivit kannattaa myös pukea päälle oikein, koska usein sitä massaa on muuallakin, kuin vaan just siinä edessä jos liivit vaan lätkäsee päälle.
http://www.curvykate.com/blog/this-little-trick-is-the-only-way-to-know-if-your-bra-really-fits/

Kannattaa myös selata http://www.bratabase.com/ ja katsoa sieltä eri kokoja. Olikohan se nyt 80% naisista, jotka käyttää väärän kokosia liivejä - ympärys on liian väljä ja kuppi liian pieni. Tuolta on hyvä käydä kattomassa miltä sen sun kokosen rintaliivin pitäis näyttää.

Mä luulin aiemmin, että olisin ollu 75B, mutta todellisuudessa mun ois pitäny ollu 65D tai ehkä jopa 60E. Ja en siis oo mikään ihan mini, vaatteissa yläosissa käydän M tai L kokoa.

Tuolla Baratabasessa on myös arvosteluja eri liiveistä, sikäli jos kiinnostaa ja jaksaa lukea! Suosittelen.

Viimeksi muokattu: 1 vuosi 9 kuukautta sitten : Liina.

Lisää
1 vuosi 9 kuukautta sitten #42863 : Irene
Sen mä vaan, että Changella on oma mitoituksensa, niiden myyjät on sanoneet mulle sen itsekin monta kertaa. Niillä pitää otta n yksi koko pienempi ympätys ja n 1-2 kokoa isompi kuppi kuin ns normimitoituksilla.
Esim kun mun koko on yleensä 75B (kaarituettomissa joissa kangas mukautuu rinnan mukaan) taikka 75C (kaarellisissa, kun ei tämä implantti mukaudu kaaareen) niin Changessa koko onkin 70E:woohoo:

Jos haluaa ison numeron liivin lappuun niin kantsii mennä Changelle;) Hyviä liivejä ne kyllä on, kun vaan ymmärtää ton kokojutun!

Liina, mä en oikein usko noihin mittareihin.. Kun siinä vaikuttaa niin paljon yksilölliset jutut, mm kuinka paljon kropassa on sitä rasvaa vs lihasta ja millainen on luusto. Jos on rasvaa kropassa muttei kauheasti lihasta, voi vetää kireämmällekin ja toisaalta sinne kuppiin tosiaan tulee tavaraa muualtakin kuin just rinnan kohdalta. Taas mulla kun ei ole paljoa rasvaa mutta iso rintakehän luusto ja lihasta riittää, niin käytännössä kaiki 70-ympäryksiset meinaa kuristaa multa verenkierron tukkoon (paitsi Change ja jotkut muut erikoismerkit), ja sinne kuppiin ei kyllä tule kuin tasan ne mun tyhjät nahat ja implantit:P Mutta jos toi toimii sulla niin sehän on sulle iso apu:) Silloin se on varmaan suunniteltu samanrakenteisille kuin sä.
Kokeilin paria laskuria mun mitoilla (napakka mitta alta 78cm, kuristus 76cm, päältä 90cm): Meritta antaa kooksi 75A, Lumingerie 70E. Että näin:) Käytännössä ne liivit mun pitää kuitenkin kokeilla päälle.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Sivu luotiin ajassa: 1.100 sekuntia