× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Liivit

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #34232 : puspus
Mäkin oon nyt liivimetsästyksessä. Oon aina nukkunu ilman liiveä, niin surettaa ajatus, että loppuelämä pitää olla liiveissä, yhyy... Ja toinen juttu mitä kattelen on bikinit kesäksi kun siinä vaiheessa on yhä vasta se pari kk leikkauskesta. nii olis kiva löytää NUOREKKAAT ja tyylikkäät, mutta turvalliset ja tukevat bikinit :D

Ankkurikohotus, ei implanttia (Siim Simmo) 20.4.2017.

Implantti myöhemmin JOS tuntuu siltä.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #34235 : crazydiamond
Ewalla on sellanen Nina Top joka on kaaritueton edestä avattava liivi, on tosi hyvä yöllä ja kauniskin vielä :) myös ainakin yhdet bikinit on tullut mallistoon hetki sitten, toivon että tulee lisääkin kun ne on vähän turhan pinkit mulle.. Comeximilla on myös parit bikinit ja viime kesänä changella oli kanssa ihan kivan näköisiä. Mä tein sen virheen että hommasin viime kesänä vaan halter-mallisia kun ennenkin käyttänyt mutta tuli niin kipeeksi hartiat kun ei ollut tukea tarpeeksi että ens kesäksi on pakko hommata olkaimellisia, varmaan ainakin Freyaa kokeilen vielä muuna kuin niskaan sidottavana, oli muuten hyvän oloiset mutta väärä malli. Viimevuoden mallistot on muuten alennuksessa nyt monessa paikkaa, ite oon tehnyt hyviä löytöjä bravissimo.comissa ja amazonissa :)

19.8 Nagor pyöreä hr 420 lihaksen päälle, Kirurgi Jüri Kullamaa
65D -> 60J-K
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: elina91

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #34237 : elina91
Kun katselen noiden eri sivujen kokotaulukkoja, niin jokaisessa tulee eri kuppikoko. Vaihdellut C,D,E välillä. Meinaako tämä sitä, että juuri heidän mallissa kyseinen koko olisi oikea? Eli x sivujen mukaan koko olisi 75D niin tilaisin niiden sivuilta kyseistä kokoa ja y sivujen mukaan koko olisi 75E niin tilaisin sen koon? Tuon takia en ole viitsinyt/uskaltanut tilata netistä mitään, kun koot vaihtelee aina eikä tiedä loppujen lopuksi mikä koko on passeli :S

FINEST 22.1.2016 Siim Simmo
Nagor Impleo Moderate 390cc lihaskalvon alla
166,5cm / 66kg
Urheilullinen, muodokas vartalo - lähtökohta 75b, rinnanympärys rinnan alta 77cm

• Maria
  • Maria hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • nagor impleo HR 360/ Kullamaa
Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #34238 : Maria
siis meinaatteko ettei sais enää nukkua ilman liivejä ollenkaan??

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten - 1 vuosi 6 kuukautta sitten #34240 : pulla
SWIMINN -verkkokaupassa on merkkiuikkareita edullisin hinnoin, kannattaa käydä kattomassa :)
www.swiminn.com/
Tilasin itse uimapuvun ja sporttibikinit ja postikuluja tulee vain 4.95€. Tilasin nää Adidaksen bikinit kesäksi ihan vesiurheilua ja beachvolleyn peluuta ajatellen, toivottavasti mahtuvat B) Hintaa vain 33.45€.
Lappubikineistä kun tuskin enää on muuhun kuin auringonottoon.. :P

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 6 kuukautta sitten : pulla.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: crazydiamond

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #34241 : Liina
Maria, kyllä.

Tytöt!! Mun Shockarit tuli!! :woohoo: Mua jännitti niiiin paljon pakettia avatessa, että tuli ihan huono-olo! Mut sinne vaan kuulkaa i-kuppiin hujahti tissit :blink: ja ihan inasen tulee vähän quad-boobia yläosaan, eli ei ois voinu olla pienempää kokoa ainakaan. Vähän koitin näiden kanssa jo hypelläkin! Vähän tietysti hyllyy, nyt kun on mitä hyllyä, mutta luulen, että ilman jesaria ei tän tukevampia ehkä saa :laugh:

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla, elina91

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #34242 : crazydiamond
On normaalia ettei ole aina samaa kokoa. Jotkut valmistajat käyttää tuumamitoitusta eli tuuman (2,54cm) välein vaihtuu kuppikoko kun senteissä mennään 2 sentin välein. Jotkut merkit myös käyttää tuplakirjaimia (DD,HH..) ja toiset ei. Mä tarkistan aina ennen tilaamista bratabase.comista liivin tarkat mitat, varsinkin venytetty panta ja kupin syvyys/leveys on tärkeät. Sit kun ensin löytää edes yhdet sopivat niin ne kannattaa mitata ja vertailla niihin harkintoja. Ja tilata joko hyvästä alennuksesta tai sellaset mitkä voi vaihtaa/palauttaa jos ei ollut hyvät.

65D -> 60J-K

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #34243 : Liina

elina91 kirjoitti: Kun katselen noiden eri sivujen kokotaulukkoja, niin jokaisessa tulee eri kuppikoko. Vaihdellut C,D,E välillä. Meinaako tämä sitä, että juuri heidän mallissa kyseinen koko olisi oikea? Eli x sivujen mukaan koko olisi 75D niin tilaisin niiden sivuilta kyseistä kokoa ja y sivujen mukaan koko olisi 75E niin tilaisin sen koon? Tuon takia en ole viitsinyt/uskaltanut tilata netistä mitään, kun koot vaihtelee aina eikä tiedä loppujen lopuksi mikä koko on passeli :S

En luottas noihin. www.brasizecalculator.tk/ tää on ollu lähimpänä totuutta, mitä ite oon löytäny. Tosin ei toikaan koko totuutta kerro, mutta lähimpänä mitä mä oon saanu. Bratabase on myös hyvä välitä ettiä liivejä ja kattoa vähän minkä kokosina ne on kenenkin päällä.

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #34244 : crazydiamond
Shock absorberit on kyllä hyviä :) onko noissa kaaritukia? Mulla on parit ilman mutta kiinnostais tietää millasia ne tuelliset on, kuinka leveet, pitkät ja kovat ne tuet on

65D -> 60J-K

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #34245 : Liina

crazydiamond kirjoitti: Shock absorberit on kyllä hyviä :) onko noissa kaaritukia? Mulla on parit ilman mutta kiinnostais tietää millasia ne tuelliset on, kuinka leveet, pitkät ja kovat ne tuet on

Näissä ei oo tukia. Mutta mulla on Panachen sporttirinarit, joissa on kaarutuki. Tosi pehmeä (pehmustettu), ei tunnu missään. Ihanat olkaimetkin, kerranki tulee keskemmäs, eli ne ei jää hinkkaamaan kainoleeseen niinku tavan rinareissa tuppaa käydä (myöskin pehmustetut). Mulla ne jäi loppuviimeks vähän isoiksi ympärykseltään, kun kroppa tottu tiukempaan, niin ne ei sit enää tukenu niin hyvin. Ainoo mikä niissä on, että mulla on aika korkeella olevat rinnat, niin olkaimien säätö jäi vähän löysäksi. En tiedä olisko parempi jos olis ollu tiukempi ympärys.
Anitalla on myös hyvät kaarituelliset sporttiliivit, mutta ne oli vaan niin sysirumat, että en niitä halunnu :blush:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: crazydiamond

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #34247 : Annikkitahti
Mulla shock absorber run liivit koossa 70G on just hyvät. Yhtään isompi kuppi niin ei olis enää tukevat. Kävin näillä jo juoksemassa ja uskomattoman hyvin piti rinnat paikallaan :woohoo:
Mitkä shockin liivit sulla on Liina?

Leikkaus 3.9 / Jaan Troost
Nagor impleo hr 460cc lihaskalvon alle.
Vasen implantti ei kiinnittynyt.
Korjausleikkaus + kohotus, kevät -16
Lähtökohta 3 kertaa imetetty b/pieni c

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #34248 : elina91
Liinalla samat kun sulla, RUNit, mustana vaan :) Noita alkaa nyt olla täällä monilla, on huomattu että on super hyper tukevat ja parhaimmat tällä hetkellä urheiluun! :woohoo:

FINEST 22.1.2016 Siim Simmo
Nagor Impleo Moderate 390cc lihaskalvon alla
166,5cm / 66kg
Urheilullinen, muodokas vartalo - lähtökohta 75b, rinnanympärys rinnan alta 77cm

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #34250 : Liina
Annikkitähti, Shockarin Runit joo, mustana. 70i. Briteistä tilasin, kun ei Suomi-Ruotsiakselilla ollu näin suurella kupilla.

Tosin täytyy kyllä sanoa, että Panachen sporteissa on huomattavasti parempi profiili :laugh: Näillä Shockareilla tulee vähän riipparit.

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #34264 : Annikkitahti
Sillä kysyinkin kun luulin, että runeissa kuppikoot loppuu g:hen. Ite ihan riskillä tilasin, kun luin että nimenomaan toi run malli on isompaa mitoitusta. Ja näinhän se näyttäis olevan, kun noi istuu kun nenä päähän vaikka normaalisti kuppikoko on ihan jotain muuta :)

Ei nää tosiaan kovin kauniit ole, eikä rinnat ihan parhailta näissä näytä, mutta ehkä se ei juostessa haittaa :lol:

Leikkaus 3.9 / Jaan Troost
Nagor impleo hr 460cc lihaskalvon alle.
Vasen implantti ei kiinnittynyt.
Korjausleikkaus + kohotus, kevät -16
Lähtökohta 3 kertaa imetetty b/pieni c

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #34302 : Marx
Mulla on kans runit ja gymit ja molemmat on aivan ihania!! :P
Jos vaan osaisin ni laittasin kuvia.. Tietokoneella vois onnistuu vai?

Leikkaus 22.2 Fin Est, Siim Simmo, Nagor HR390
Mitat ennen: 176cm, 62kg, kuppikoko pieni A (kaksi lasta).

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #34353 : Liina
Tiäättekö.. :blush: Mä taidan palauttaa noi Shockarit ja käyn kuitenkii ostamassa ne Panachet. Noi Shockarit vaan puristaa tissit linttaan ja ohjeistuksissakin sanotaan, että pitäs olla kaarituelliset.

Ellei sit joku halua ostaa Shock Absorbereita koossa 70i.

Marx, tietsikalla tai puhelimella, ne kuvat pitää yleensä vaan vähän pienentää.

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #34354 : pulla
Mullakin nuo runit puristaa jos liian kauan pitää, mutta lenkin ajan menee mukavasti. Muilla liiveillä tissit hölskyy, mutta runeilla voi kävellä reippaastikin eikä mitään tuntemuksia.. :)
Mä oon nyt palannut töihin (shockareiden kaarituellisella mallilla) ja toistaiseksi kaikki mennyt hyvin. Vähän on vielä sellasta voimattomuuden tunnetta rintalihaksissa, mutta jospa se tästä. Viikonloppuvapaat tulee kyllä nyt enemmän kuin tarpeeseen. En tiedä saisko kaarituellisia vielä käyttää, mutta noi on paljon tukevammat kuin mitkään omistamani tukiliivit, joten enpä usko että haittaa.

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #34580 : Riikinkukko
Aaaaarrrghhhhhhhhhhh!!! Liivinostovaikeuksia! Kaikkialla eioota. Eikä nämä nyt *niin* isot ole? Normimarketeista 70E on toistaiseksi sopivinin, myös D menee kikkailulla, muttei ole täydellinen.

Changessa olin ikuisuuden, ja heidän mittojensa mukaan olisikin 60I. Tosin musta ne kaikki mitä kokeilin olivat epäsopivia ja asettuivat typerästi jotenkin hirveän alas. Toisaalta koen myös, että myyjän mulle antama palvelu oli melko kehnoa. Muita asiakkaita palveltiin kestona ja uusia malleja roudattiin tuon tuosta, siinä missä mä sain istua aina 5-15 min kopissa selaamassa puhelinta puolialasti. Viiden rintaliivin sovitukseen ei pitäisi kulua yli tuntia... Joten voi olla, että menen uudelleen, jos "ei oo" olisi johtunut vain naamasta. :P

Joka tapauksessa turhauttaa. En voi sanoa, että mulla olisi yksiäkään oikeasti täydellisesti mätsääviä liivejä. -__- Enkä tykkää shoppailla netistä, koska riski sopimattomuudesta on joka tapauksessa iso.

Ärrrr. >: | Ja kaikki isot liivit ovat ihan rumia. Yksivärisiä ja mummokuosisia. *Kiukkupäivä*

Sen sijaan totesin, että New Yorkerissa olevat sellaiset matalat tuubitoppikaistaleet ovat ihan parasta maailmassa. Sairaan mukavat, ja tarjoavat kivan kevyen tuen silloin, jos rentoutuu, mutta tahtoo silti vähän supportata.

Lähtökohdat: 173 / 64 kg / B
24.8. Nagor Impleo 360cc / Pyöreä / korkea profiili / lihaskalvon alla
Kirurgi: Jyri Kullamaa

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #34583 : Liina
https://www.zalando.fi/naisten-rintaliivit/ Tuolta mä oon tilannu! Etippä sieltä esim. Freyan liivejä! Tosin suosittelen sullekin ottamaan 65 tai peräti 60.
Tuolla on ilmaset toimitukset ja palautukset (säästä se laatikko, missä ne tuli, se pitää olla!).

Muuten mulla ei oo kaan Suomen puljuista mitään hajua. Mä oon käyny täällä meil päin Gustaf Mellbinin liikkeissä, mutta mä niin tahtoisin sen tissiliiviretken sinne Puolaan :D

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #34714 : Moona

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla

Sivu luotiin ajassa: 0.814 sekuntia