× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Liivit

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #33597 : Saippi
Sitten kun joskus mun tissit ovat parantuneet ja laskeutuneet, aion tilata netistä sexyjä liivejä ja kokonaisuuksia... tsekatkaa, jos tykkäätte :kiss: :kiss: toivottavasti ovat hyviä päällä :woohoo:

www.mymuse.fi

2.3. The Look, Tallinna
Nagor Impleo, oikea 420cc, vasen 460cc, pyöreät HR
kirurgi Siim Simmo
Mitat 168cm/67kg, alkuperäinen liivikoko B75
rinnan ympärys rinnan alta 85c, rinnan ympärys nännien päältä 93cm

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #33647 : Liina

kipinä kirjoitti: Ootko Liina kokeillu missya:n liivejä? Istuu mulla ihan täydellisesti (käytän kokoja 75F ja 75E)! Toisin kuin esim. Freya, joka taas oli muistaakseni sulle hyvä, ei istu mulle ollenkaan...

En oo kokeillu! Pitää tutkia josko niitä sais jostain.

Ja Freyatkaan ei oikeen mulle istu. :/ Nyt on ollu illan nää Lulut päällä ja nää on ihan mukavat, mutta ei täydelliset kuitenkaan. Olkaimet lähtee vähän turhan kainoleesta ja näissä on tätä epämäärästä pitsisörsöä :D

Pitänee ehkä ihan tosissaan suunnitella se shoppinkireissu Puolaan. Oiskohan lähtijöitä? B)

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #33649 : kipinä

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Lähtö 3x imetetty 75AA-A, 172/53
Motiva Ergonomix full 425, KC Clinic 12/15

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #33650 : pulla

kipinä kirjoitti:

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Saippi

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #33674 : crazydiamond
Suosittelen sitä Puolaa lämpimästi! Itse tilaan sieltä verkkokaupoista nykyään lähes kaikki liivit ja olen niihin aivan rakastunut :)
Tässä on tälläinen ohje miten saa olkaimia siirrettyä sisäänpäin. Olen kokeillut ja toimii mutta kuppi myös hiukan pienenee joten ei kannata ainakaan paljon ottaa jos ei oo hiukan reilut kupit. dressingcurves.blogspot.fi/2012/03/alter...ap-position.html?m=1
Kaaritukia voi kanssa koittaa vääntää kapeemmiksi eli enemmän U muotoon niin tulee vähän kapeemmat kaarituet ja myös lisää syvyyttä :)

19.8 Nagor pyöreä hr 420 lihaksen päälle, Kirurgi Jüri Kullamaa
65D -> 60J-K
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Liina

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #33684 : Liina
Mistä oot tilannu?

Mä oon toistaseksi miettiny Comeximia tai Ewa Michalakia. Ewasta oon vaan kuullu, että laatu saattaa heitellä ja asiakaspalvelu on.. noh.. kovin puolalaismaista :D Eli melkosen tylyä, ainakin sellaselle joka on tottunu tähän Ruottin lepertelyyn.

Tissiliivireissu olis kyllä ihana!

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #33717 : crazydiamond
Juuri noista tilaan, enimmäkseen Ewalta kun sen S-malli on mulle tosi hyvä. Asiakaspalvelu on comeximilla paljon parempi kyllä, ja ne muokkaa maksutta pyynnöstä, esim siirtää olkaimet tai laittaa vaikka kaarituet päällekkäin keskeltä ym. mitä tarvii, Ewalta ei kannata edes kysyä, mutta ei mulla ainakaan ole ollut laadusta mitään valittamista, päinvastoin :) Molemmilla on asiakaspalvelu englanniksi ja liivit tulee noin kuukaudessa. Mulla ei yhdetkään osoita mitään hajoamisen tai venymisen merkkejä yli vuodenkaan päästä kun oon pessyt käsin ja antanut lepopäiviä. Kyllä ne vaan tosiaan osaa! Oon tilannut myös misterna.pl tosi edullisia liivejä, eivät ole läheskään yhtä laadukkaita mutta monella merkillä on tosi hauskoja liivejä monessa koossa ja yleensä kaarituet on kapeat ja kupeissa on syvyyttä. Tänne laitoin sähköpostia englanniksi mitä haluan ja ne lähetti laskun paypaliin. Kannattaa aina tarkistaa kokotaulukot eikä luottaa että on samaa kokoa aina. Ja Comeximilla ja Ewalla on ihan eri mitoitus. Oon Ewalla yleensä 65G ja comeximilla 60J/65HH, brittiliiveissä oon yleensä 28GG. Kannattaa ehkä asiakaspalvelun kanssa neuvotella omasta koosta niin sais kerralla oikein, tai bratabasesta tarkistaa mittoja kun monella ei ne laskurit toimi, mullekin antoi kuppikoon verran liikaa, ekat Ewat joutuikin siksi testikappaleeksi tohon olkainten siirtämiseen.

65D -> 60J-K

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #33723 : Liina
Mä oon koittanu tota Bratabaseakin selata ankarasti. :laugh: Pitäs vaan uskaltaa tilata, ei ne ees oo niin kalliita. En tiiä miks hannaan niin kovasti.

Tosin kattelin tossa just, että ei ois kyllä kovin kallista kävästä esim. Krakovassa, sinne menis täältä suorat lennot. Jos ottas vähän erilaisen perheloman! :woohoo:

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #33725 : crazydiamond
Rohkeesti van, pahinta mitä voi tapahtua on että joutuu palauttaa väärän koon tai että on pakko saada ne kaikki! :D nehän tehdään tilauksesta Ewalla ja Comeximilla, niin en tiedä löytäiskö niitä Puolastakaan kaupoista, mutta voisin kuvitella että valikoimaa löytyy silti muista merkeistä :) Mä olen sellaista merkkiä kuin Kinga tilannut kanssa ja vaikka ne on selkeesti huonompaa laatua kuin noi tilausliivit niin malli on hyvä, kapeat ja syvät kupit ja tosi kivoja kuoseja esim nuottiviivastoa :)

65D -> 60J-K

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #33776 : Liina
Joitai käsittääkseni on kaupoissakin puolassa. Mut pitää sit varmaan vaan tilata!

Kävin tänään taas rinarikaupoilla ja kyllä on tuskaa! Löysin mä Cleon liivit, tosin kuppi on ihan hitusen pieni -> kaarituki ei ota keskeltä rintalastaan kiinni.

Mä vaan jaksan arpoa tota mun kokoani, kun se vaihtelee jo näissä markettiliiveissä niin rajusti. Mut ehkä laitan comeximille viestiä ja kysyn mitä kokoa ne suosittelis. Ewalle ei ehkä tarvi edes vaivautua :laugh:

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #34035 : sunnys
siskot..sain tukiliivit klinikalta..jossa olin siis tällä viikolla operoitavana..voinko hakea uudet tukiliivit kaupasta jo ja ottaa käyttöön..tahtoisin hieman napakammat kuin nää mitä nyt yllä :)..vai pitääkö näitä yksiä ja samoja käyttää nyt vaan..?

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten - 1 vuosi 8 kuukautta sitten #34049 : crazydiamond
Voi Ewaltakin kysyä! Asiakaspalvelu on kyllä ihan ystävällistä ja avuliasta, vasta jos kysyy muokkauksia tai valittaa niin menee Ewalle asti ja tulee "EI" :D Ja jos et tarvi 60 ympäryksellä niin ne voi aina vaihtaa jos ei oo sopivat. Odottelu tässä on kamalinta, noin kk menee tehdä ja toimittaa. Nytkin odotan Ewalta ja Comeximilta pakettia ja tuskaa on! Mutta on ne vaan oikeesti niin hyviä että en enää osta muita jos ei ihan pakottavan hienot oo, ja silti ne jää käyttämättä koska puolalaiset vaan on niin mukavat päällä ja näyttää paremmalta vaatteiden alla.
Sinne bratabaseen kannattaa lisätä ainakin sopivat liivit ja niiden mitat + fit check niin voit vertailla niiden kanssa sellasia mitä harkitset. Se on kyllä tosi hyvä mutta niihin suosituksiin ei kannata luottaa ilman tarkistelua, oon pari hutiostosta tehnyt ennen kuin uskoin.

65D -> 60J-K
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 8 kuukautta sitten : crazydiamond.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #34064 : Liina
Kyl mäki viel rohkaistun ja tilaan sieltä Puolasta! Pakko mun on, oon tässä jo sen puolisen vuotta niiden perään huokaillu. Vuoden vaihteessa melkein ja tilasin, mut sit jänistin.

Mun pitäs ottaa uudet mitat jotkut kevyet liivit päällä, kun mulla on niin paljon tota karannutta kudosta, ettei tulis liian pienet. Ympäryksestäkin oon vähän epävarma, useimmiten se on brittiliiveissä 65. Just ostin yhdet Panachet Cleot, 65 ympäryksellä, ja jo nyt kuitenki ne menee tokaan hakaseen. Mutta saan tod.näk. sitä ympärystä itekin pienennettyä jos tarvetta on.
Olkaimet mun on melkeen pakko siirtää keskemmäs jos mukavat haluan :unsure: Sen verran tota kainoleläskiä on, että tuntuu pahalta kun olkaimet tulee niin sivusta. Sit jää sellaset tosi arat punaset viivat jälkeen. Tää on ollu yks isoin ongelma toistaseksi.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #34069 : Liina
Jatkan höpinöitäni!

Tässä (vähän huonosti) havainnollistava kuva siitä, kun rinarit on vaan laitettu päälle (etukumarassa) ja sen jälkeen kun on tehty "swoop and scoop" eli haalittu suurin osa karanneesta kuppeihin :blink:

Ja kyllä, meinaan tehdä tolle karmeelle pitsilörpölle jotakin, kunhan saan ensin ompelutilani siivottua :woohoo:

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: crazydiamond

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #34070 : crazydiamond
Comexim siirtää pyynnöstä olkaimet ilman lisämaksua. Ewalla varmaan kannattaa ottaa 65, ne olkaimet ei oo ihan niin leveellä kuin 60. Mä olen 60-65 ja otan sen 65 ja jos se on vähän ison tuntuinen niin ompelen pannan ylä- ja alareunaa pitkin vähän suoraa ommelta estämään sitä venymästä kokonaan. Comeximilta voi tilata 60 ympärystäkin kun löytää ensin kokonsa kun ne siirtää ne olkaimet. Mutta 60 ympäryksen muokatut liivit on palautuskelvottomia niin suosittelen ensin kokeilemaan 65 niin ei joudu myymään ite eteenpäin jos ei oo sopivat

65D -> 60J-K

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #34082 : crazydiamond
Jep. Itellä kanssa projekti tissit takas paikalleen :D kun ei nyt kamalasti kuitenkaan löytyis tissiä selästä, menee muuten vielä koko hieno rinulikokoelma uusiksi. Ihanaa kun alkaa jo kainalon rypyssä huomata pienenemistä :) olispa muuten mahtavaa kun vois vaikka reisistä treenata kudosta pakaroihin jollain sopivilla pöksyillä! :D jos opin tekee rintsikoita joskus niin otan tonkin sitten työn alle!

65D -> 60J-K

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #34086 : crazydiamond
Mymuse myy näköjään nimenomaan puolalaisia merkkejä nopeella vilkaisulla, suomihinnoilla. misterna.pl löytynee samat ja satoja muita! ;) siellä hinnat on suurimmalla osalla liivejä 10-25€ ja postitkaan ei paljon kymppiä enempää ollut vaikka tuli ihan kunnon kokoinen laatikko :) Ainoa gankaluus on että heidän sivuilta ei verkkokaupasta saa tilattua kuin puolalauseen osoitteeseen mutta sähköpostilla voi englanniksi laittaa tilauksen ja sieltä tulee lasku sähköpostiin. Tosi nopea toimituskin vielä! Meni viikko tilauksesta niin oli perillä :)

65D -> 60J-K
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Liina, Saippi

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten - 1 vuosi 8 kuukautta sitten #34096 : elina91
Bongasin sattumalta googlesta, mitäs mieltä ootte, oisko potentiaalia yöliiveiksi tai muutenkin kotiliiveiksi? :) www.klingel.fi/rintaliivit-ds-produkte-742740/

Ja ylipäätään, millasia liivejä suosittelette yöksi? Mietin vain, että tuleeko öisin pitää aina tällasia ns. epäseksikkäitä rumia tukiliivejä vai olisiko jotain naisellisempaa? :whistle: Joskus täytyy varautua ehkä hieman esteettisempiin yöliiveihin, ainaski silloin tällöin :P Onko tällasilla liiveillä mitään käyttö: www.hm.com/fi/product/37197?article=37197-E#article=37197-E Onko esim. liian löysät/turhat yöksi tai edes päiväksi, kannattaako ostaa kaarituettomia liivejä olleskaan vai onko se sama kuin olisi ilman liivejä?

FINEST 22.1.2016 Siim Simmo
Nagor Impleo Moderate 390cc lihaskalvon alla
166,5cm / 66kg
Urheilullinen, muodokas vartalo - lähtökohta 75b, rinnanympärys rinnan alta 77cm
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 8 kuukautta sitten : elina91.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #34102 : Liina
Noi alemmat pitsihömpöt on aivan täysin tuettomat, että ei niistä yöliiveiksi ole. Mä käytin tollasia siinä vaiheessa, kun piti olla liivittä se pari kk. Eiköhän ne johonkin spessuun tarkotukseen kuitenkin toimi ;)

Ja oon mäki nyt 2krt nukahtanu ilman liivejä ja rinnat on vielä kohillaan. Onneksi :D

Noi ylemmät varmaan toimii jos ei oo kovin iso kuppikoko. Mulla ne ei tod.näk. toimis kun ympärys pitäis olla ehkä 34/36 mut sit tissit ei mahtuis. Eikä muutenkaan ehkä kompressioliivit oo parhaat maholliset. Kyl mä yrittäisin ettiä jotku kaarituelliset, niistäkin kun löytää sen itelleen sopivan koon, niin ei niitä edes huomaa päällä.
Toistaseks mä oon nukkunu niissä Panachen sporttiliiveissä ja sit noissa ihan päiväliiveissä mitä mul ny onkaan, Cleot, Chantellet ja Lulut. Mut näistä noi Panachen sportit on ehottomasti mukavimmat.

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #34104 : elina91
Kiitos Liina! :)

Elikä kaarituelliset liivit on riittävän tukevat yöksi, ei tarvii olla tuollaiset "jumppaliivin" malliset?

FINEST 22.1.2016 Siim Simmo
Nagor Impleo Moderate 390cc lihaskalvon alla
166,5cm / 66kg
Urheilullinen, muodokas vartalo - lähtökohta 75b, rinnanympärys rinnan alta 77cm

Sivu luotiin ajassa: 1.009 sekuntia