× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Liivit

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36530 : Viivii
Toi viimenen on sit varmaan natrelle, koska nagor se ei ole :)

Siim Simmo 22.04.2016 nagor impleo 300cc osittain alle
Tulikin Motiva Ergonomix Matrix 335cc lihaskalvon alle
160cm/50kg/70AA

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36532 : pulla
Irene: Mun vanhat kuvat on kyllä tallessa, mutta siirsin ne tikulle ja nyt en ehdi niitä kaivelemaan.. mutta aikalailla samannäköinen se mun sivuprofiili oli, mitä noissa linkin kuvissa.
Ja totta puhut, motiva on "kuperampi" ja jotenkin muhkeampi, mutta ite tykkään! :) Eli sivuprofiili on pyöreän ja anatomisen väliltä. Lihas osaltaan vielä litistää yläosaa ja liiveillähän näihin saa sit enempi sitä pushUp-vaikutelmaa, kun liivit nostaa täytteet implantin sisällä ylöspäin :woohoo: .. natrellessa tämä "sisällön" nosto oli mahdotonta, toki implantti jonkin verran nousi, mutta sisältö pysyi samana.
Totta tuokin, että en halua markkinoida motivaa, enkä myöskään mustamaalata natrelleja. Oon vaan kertonu, millaisia kokemuksia MINULLA on molemmista implanteista..
Ja Irene, ymmärrän "pelkosi". Mullekin luonnollisuus on tärkeää, mutta natrellet ei olleet mulla luonnolliset. Ehkä samassa veneessä oltais pähkäilemässä natrellejen tuntumaa, jos mullakin ne olis edes jotenkin istuneet ja leikkaus ois menny ekalla kerralla putkeen.. mutta tuntuma vaivasi mua niin paljon (kaiken muun lisäksi), että motiva tuntui ainoalta oikealta vaihtoehdolta.
Sun tilanteessa (kun kaikki on niin kuin kuuluukin) on varmaan vaikeaa lähteä leikkaukseen pelkän tuntuman takia.. ja jos lopputulos ei ookaan sitä mitä oli lähtenyt hakemaan.. onpas vaikea kuvitella tilannettasi. Ite en kyllä tekis mitään (mun historian tuntien), mutta yleensähän leikkaukset onnistuu ja toisethan vaihtaa silareitakin kuin autoa muutaman vuoden välein.. :laugh:

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36534 : pulla
Kiitos pii! :kiss:
Mäkin roikottelin viime tarkissa tavallista natrellen pyöreää ja ergonomixia. Sen lisäksi vääntelin ja puristelin sitä ergonomixia (koitin saada rikki? :laugh: ) nyrkissäni vaikka mihin suuntaan..aina palautui samanlaiseksi.
Kun natrellen laittoi pystyasennossa kämmentä vasten jäi sen reunat enemmän irti alustastaan, kun taas motivalla ei niin paljon. Samoin se kohta ylhäällä, josta pidät kiinni tuntui natskussa tosi paksulta, motivassa ohuemmalta. Reunat on siis natskussa paksummat ja jäävät enemmän irti rintakehästä. Ja olihan se karhea kuin santapaperi, motivan pinta silkkisen pehmeä..
Roikottaessa natrelleen tuli "aaltoja", motivaan ei niin paljon/syviä..
Mutta melkein samaltahan noi näyttää? :blink:

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36542 : Irene
Pulla sä löysit just oikeat sanat kuvaamaan mun tilannetta!! Eli olen tilanteessa jossa leikkaus onnistui hyvin eikä mitään ongelmia ole ilmaantunut (tosin olisin nyt valinnut sen isomman tarjotun eli 375cc kuten tossa kuvassa koska toiveena oli c- eikä b-kupin vaikutelma mutta se on hienosäätöä). Itse asiassa erikoisen hyvin sikäli että ulkonäkö on hämmäöstyttävän aidonoloinen lähtötilanteeseen nähden, kukaan ei ole kysyttäessäkään luullut silareiksi. Ja se on mulle kauhean ihana asia, voi rauhassa saunoa, vaihtaa vaatteita julkisissa tiloissa ja tuttujenkin nähden ilman että kukaan mitään epäilee.
Mutta sitten on tämä tuntuma, eli ulkonäkö pettää pahasti. Kokeilemalla ei varmaan sellaista toheloa maailmassa olekaan joka ei näitä silareiksi tunnustelemalla arvaisi :P

Mutta fakta on, ettei millään muulla kuin anatomisella saa yhtä luonnollista ulkonäköä, eikä Motiva oikeasti ole tuonut mitään kauhean dramaattista uutta jos vertaa pehmeimpiin muunmerkkisiin pyöreisiin, olen tämän varmistanut pariltakin erittäin kokeneelta rintakirurgilta. Se ei muovautuvuudeltaan käytännösssä eroa muita pehmeimmistä pyöreistä eli ns riiputustestissä (ja tämän olen kuullut myös muilta jotka ovat vierekkäin riiputtaneet Motivaa ja esim Nagoria, täälläkin on siitä mainintoja mm Santiagon ja muistaakseni Tiina83:n mainitsemana?) eli ei se ole oikeasti sen enempää mikään "uusi anatominen pystyasennossa" kuten firma mainitsee, vaan sivuprofiiliin jää juuri tuota mainitsemaasi "muhkeutta" jota voi myös sanoa kuperuudeksi jota pyöreillä implanteilla usein näkee ja siinä ne luomusta ja anatomisista siis eroaa. Myöskin ero pehmeydessä verraten vaikka Nagorin pehmeimpiin on hyvin marginaalinen, pienikin ero siinä paljonko on omaaa rasvaa päällä vaikuttaa enemmän. Ryppyilyä Motivalla ilmeisesti on vähemmän kuin monilla muilla merkeillä, siinä se todellisempi ero muihin pehmeisiin pyöreisiin ilmeisesti on? Tosin mulla ei kyllä ole rypyn poikastakaan missään asennoissa eli sekin on pointti mitä pitää miettiä...

Eli jos nyt vaihtaisin vaikka Motivaan tai Nagoriin, saisin varmasti luonnollisemman tuntuman, mutta melkoisella todennäköisyydellä menettäisin nykyisen vankan "läpimenevyyden" ja mä en ehkä ole niin itsevarma ettei mua haittaisi että muut ilman vaatteita nämä silkkareiksi huomaisi. Ja voisi tulla uusia ongelmia ryppyilyä tms mitä nyt ei ole. Mulla ei myöskään näy tai tunnu rajat ollenkaan mistään, tönkköys on mun ainoa murhe. Ja kun se ei mun miestänikään kiusaa, niin joku voisi sanoa mua jopa vähän kiittämättömäksi...

Eli kun nyt valitan ettei tunnu luonnolliselta, valittaisinko sitten ettei näytä täysin luonnolliselta? Täysin mahdollista. Plus jos uusi leikkaus menisikin jotenkin pieleen, sekin mahdollista, ja sitten vasta harmittaisikin. Eli luulen että loppupeleissä näillä mennään, toivon että jossain vaiheessa lopettaisin tämän jahkailun ja uskoisin että jos lähtökohta on mitätön niin täysin luomusta sekä ulkoisesti että käsin menevät rinnat ovat aika utopiaa.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla, MillaF, Omena89, Luulia

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36544 : pulla
Irene: Hih, kyllä me naiset taidetaan olla melkoisia jahkailijoita! :laugh: Mä nappasin just sivuprofiilikuvan ja tiijätkö mitä.. :blink:
Nää on aika kuperat ja tosiaan anatomisista kaukana! Lisäksi mun makuun nänni on liian ylhäällä, pitäis olla hivenen elempana.. ei kai se nousee vielä ylemmäs? :(

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Irene

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36545 : pulla
Sit vähän PushUppia!! :laugh:
Välillä nää tötteröt ärsyttää, mut ilmankaan ei osaa olla!?!
Ja nää jatkuvat treenikiellot.. onneks taitaa olla jo loppusuoralla.... tahtoo....liikkumaaaan !!!!!! :woohoo:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Irene, Havana

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36549 : Irene
No on tosiaan sivuprofiili kupera eli luulisi perinteisiksi pyöreiksi katsomalla vaikka onkin osittain lihaksen alla, eli ei Motiva tosiaan ole mikään "pystyssä anatominen, makuulla pyöreä" kuten firma markkinoi ja kummasti se kuva miten ne "muuttuvat pystysssä anatomisen muotoisiksi" on sivuillaankin vain piirretty ja jo riiputuskuvasta näkee ettei se ihan niin mene. Eli ei käytännön eroa muovautuvuudessa muihinkaan pyöreisiin pehmeisiin, mitä ne kirurgitkin on sanoneet. Ja Natrellen firma se vasta onkin! Ei pidä uskoa kaikkea mitä kauppiaat markkinoivat...
Kiitos pulla, toi sivukuva oli viimeinen niitti mun päätökselle. Sulla on tosi "puristeltavat", kauniit ja ihanat silikonit, mutta kuten itsekin sanoit niin kyllähän ne silkkreiksi helposti erottaa. Nauti täysillä tötteröistäsi, puristele oikein munkin edestäni kun mä en viitsi näitä kumikumpareita rutistella :P ja mä hiippailen sitten uimahalleissa muina naisina antaen muiden luulla että ihan on omat ;)

168/58-60
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36550 : pulla
Haha näin teemme! :laugh:
Kaikkea ei voi saada meidän lähtökohdilla.. Ja entiseen paluuta ei ole. Niinpä määkii hiippailen muina naisina siellä uimahallissa, vaikkakin etumus huutaa ehtaa ehostusta! :laugh: Huippua!! :laugh:

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36551 : Pii
Kerta sain Viiviltä implanttien tunnistusapua lisään vielä yhden kuvan jossa neljä eri implanttia. Järjestys uskoakseni vasemmalta alkaen Motiva Ergonomix, Motiva Matrix, Natrelle Inspira (ei varma) ja Nagor Impleo.

Pullallahan on full-projektio, joten demillä voisi tulla maltillisempi - enemmän Irenen toiveita vastaava?

Leikkauksen aikaan 26 vuotias, ei lapsia, 163cm/ 56-57 kg
Lähtökohta melkein rinnaton, käytössä oli H&M 70B
Leikkaus 26.1.2016 Siim Simmo, Viro
420cc pyöreä Nagor Impleo High Profile lihaksen päälle lihaskalvon alle
Rintaliivikoko tällä hetkellä 65F/G, vaikutelma C-kuppi?

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36553 : pulla
Kiitos Pii. Lisää tulta pesään! :woohoo:
Joo, demi vois ollakkii Irenelle hyvä! :P Mäkin mietin sitä, mutta kirurgi suositteli fullia mulle.. thank God otin kuitennii "vain" 550en, enkä sitä 625sta -isommalla nää vasta silareilta ois näyttänykkii.. :blink:
Mutta näillä se on kuulkaas mentävä nyt HÄPEILEMÄTTÄ.. ja kyl nää vielä urheiluliiveillä "piiloon" saa kun tarpeeksi alkaa ärsyttää! :laugh:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Luulia

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36555 : Pii
Mä taas jumaloin sun tissejä fulleina, mun mielestä niiden kuuluu olla pushupeilla esillä :'D

Leikkauksen aikaan 26 vuotias, ei lapsia, 163cm/ 56-57 kg
Lähtökohta melkein rinnaton, käytössä oli H&M 70B
Leikkaus 26.1.2016 Siim Simmo, Viro
420cc pyöreä Nagor Impleo High Profile lihaksen päälle lihaskalvon alle
Rintaliivikoko tällä hetkellä 65F/G, vaikutelma C-kuppi?

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36556 : Luulia

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Suunniteltu Nagorin 330cc, laitettiin 335cc anatomiset. Leikkauspäivä 22.4. ja Siim Simmo.
Alkutilanne 75AAA..., tavoiteltu vaikutelma hillitty C.
177cm/66kg.

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten - 1 vuosi 6 kuukautta sitten #36563 : Irene
Kuperaa eli pyöreää siluettia kaikissa, yhä enemmän vahvistaa mun käsitystä että jako on pyöreät vs anatomiset eikä Motiva siihen tolla saralla mitään eroa tee, samaan kategoriaan noi kaikki menee mun mielestä :huh:

Taidan pidättäytyä näissä "anopinkestävissä" tisseissäni -Hilkka Peltoniemen artikkelin otsikko rasvansiirrosta vaihtoehtona implanteille, että silloin kehtaaa mennä saunaan anopinkin kanssa- kyllä mä voin eikä tarttis miettiä mitä anoppi miettii - kun ei ne anopin kai yleensä kokeilemaaan tule :woohoo:

Ja on sulla kyllä aikas näyttävät hinkit pulla, täytyy munkin sanoa! Vaan mitä sanoisi anoppi saunassa :P

Alkaa mennä täällä jutut levottomiksi, pitääpä alkaa keittää iltapuuroo :)

168/58-60
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 6 kuukautta sitten : Irene.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla, Havana

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36564 : elina91

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

FINEST 22.1.2016 Siim Simmo
Nagor Impleo Moderate 390cc lihaskalvon alla
166,5cm / 66kg
Urheilullinen, muodokas vartalo - lähtökohta 75b, rinnanympärys rinnan alta 77cm

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36571 : pulla
Elina91: whaaat?!? :blink: :woohoo:

Ei vaan kiitos, ei mua haittaa suorapuheisuutesi.. :blush: (Itekin välillä harrastan sitä).
Ja oon kyllä itekkii huomannu, että oon jotenkin "muuttunu" :blink: tissien myötä.. öhöm.. jotenkin seksikkäämmäksi ja haluttavammaksi ja ennenkaikkea halukkaammaksi..:blush:
Ja kyllähän se totta on, että nää pallot on tuonu itsevarmuutta ja piristystä myös petipuuhiin! :laugh: Ennen kun ei ollu oikeen mitään pehmuketta siinä miehen ja minun välissä.. :sick:
Ja täytyy vielä sanoo, että sullon myös upea kroppa ja upeat rinnat! :kiss:

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36576 : pulla
Irene: Hahhahhaaa!!! Nyt piti nauraa ihan ääneen!!! :laugh: :laugh:
Eipä tiijä anoppi mun hankkeista mittää.. apuva! :sick: Mutta lupaan kertoo teille anopin reaktion, heti jos/kun samaan saunaan tiemme vie..!!! Apuva!!!! :blink:
Noh, onneks me ei anopin kanssa olla ihan samalla aaltopituudella eikä kovin läheisiä.. ja sinä 18 vuoden aikana, jonka olemme tunteneet, olemme ehkä tasan 2 kertaa samassa saunassa istuneet.. :laugh:
Mutta keitteleppä Irene iltapuurosi rauhassa, samalla kun mä mietin sopivaa telttavaatetusta äitienpäivävierailulle anopin sekä oman äidin luo.. :side:
Heruisko mitään vinkkejä? :huh:

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36595 : serica
Ootte te kyllä niin hauskoja että täällä saa kyllä välillä ihan ääneen nauraa! :laugh: Täällähän alkaa porukat jo tulee ulos kaapista.. ;) :laugh: Ei vais;on mustakin noi pullan tissit iha "himottavan " näköset :silly: Ja vaikka itsekin hetero oon niin kyllä oon aina ihaillu kauniita sopivan kokoisia rintoja,kun niitä ei itsellä oo....

168/68
75/A (3x imetetty )
5.5.2016 Helsinki clinic, Janne Jyränki
Nagor Impleo hr pyöreä 460cc osittain lihaksen alle;Benelli kohotus

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36601 : Irene
pulla, mun anoppi on vielä uskovainen joten kyllä se on mun tod paree pysyä näissä jos vaikka sen kanssa joskus saunaan meen :woohoo:

Äidilleni keroin asiasta ja sen reaktio oli että ei voi olla totta, eihän ne ole yhtän silikonin näköiset. Ja paras testi kaikista oli kun menin yhden ns yleisplastiikkakirurgin konsuun ajatellen vaihtoa pehmeämpiin ja vähän isompiin (olen käynyt myös suomen kokeneimpien nimenopmaaan rintakirurgien luona) ja en etukäteen kertonut muuta kuin että tulen rintojen suurennuksen tiimoilta konsuun. Kun otin liivit pois niin kirra selitti että sulla on kyllä tosi hvät lähtökohdat :laugh: kunnes sanoin että nää on kyllä jo silkkarit jolloin se tunnusteli ja sitten heti tietty uskoi.

Pulla, me ollaan samalla alallakin ja ollaan täällä pyöritty molemmai iät ja ajat, tuntuu jo vähän kuin oltais "palstakaverit", välillä otettu vähän yhteenkin mutta silti löydetty taaas yhteinen sävel :)

On tää palsta muutenkin ihan paras, täältä saa vertaistukea ja todellista tietoa esim implanteista, kun firmoilla on taloudelliset intressit kertoa asiat tietyillä tavoilla. Esim Natrelleja en uskaltaisi enää ottaa kun nyt tiedän siitä enemmän, osa kirroista kyllä on vaihtanut kaikessa hiljaisuudessa toisiin merkkeihin, anatomisissa kai enimmäkseen Mentoriin vaikka onkin kovin, ja sitten tämä uusi tulokas Motiva- piirretään kuvia miltä näyttää pystyssä kun ei voi todellista kuvaa näyttää kun ei se -oho!- näytäkään pystyssä anatomiselta vaan ihan perinteiseltä pehmeältä pyöreältä jne.

Ihanaa perjantaita kaikille täällä<3

168/58-60
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla, Havana, Ensi vuonna?

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36611 : Havana
Olipa hauska lukea teidän juttuja. Kiva nähdä ja lukea että Pulla on päässyt voiton puolelle, ja tuo rintamus on erittäin upea! Mulle tuli niin luonnollinen lopputulos, just semmonen anopin kanssa saunan kestävä setti.
Ei ole edessä salilla, eikä juostessa. Salin saunassa on mukava ottaa ihan rennosti kun voi olla ajattelematta koko rintoja. Ennen ne vaivasi ja hävetti, nyt ne on niin tavalliset. Mun mielestä näsitä ei erota ollenkaan että on täytettä.
Mä en edes käytä push uppeja tms. liivejäkään arkena, käytän semmoisia ihania toppaamattomia ylimukavia liivejä, ja ck:n wanna be puuma liivit on vaan niin mukavat, vaikka joskus mietin oonko liian vanha sellaisiin. :woohoo:
Olen sotanut talvella ainakin kolmet uudet biksut, en malta odottaa että pääsee niitä käyttämään.
Tosin me käytiin Perheen kanssa talvella Karibian reissulla, ja oi sitä onnea ja autuutta, ja vapauden tunnetta kun ei tarttenut itteensä hävetä :laugh:

09/15 Mentor 330cc anatominen lihaksen päällä. Siluetti
10/17 Sebbin 475cc lihaksen alla. PSC
174/65

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36614 : pulla
No joo Irene, sä oot kyl ihana, vaikkakin välillä vähän ärsyttävä! :laugh:
Ja eihän me miehenkään kanssa aina samaa mieltä olla, välillä pitää kiistellä.. mut silti iltaisin on ihana käpertyä saman peiton alle.. (kaksosia puristelemaan) :P
No hups, mulla tais tulla vielä laskuvirhe.. mehän ollaan anopin kaa tunnettu jo herrajumala 23 vuotta! :ohmy: Ja tosiaan, eipä vielä tässä ajassa olla opittu tuntee/arvostamaan toisiamme.. :blink: Kyl me lasten kautta väleissä ollaan, mutta eipä juuri muuten. Ja appiukko on maailman kiltein ja ihanin mies.. (voi raukkaa) :kiss:
Mä lopetin "ainaisen miellyttämisen" jo vuosia sitten, kun mikään mitä tein ei kelvannu! Jossain vaiheessa istuttiin jopa saman pöydän ääreen ja puhuttiin olevinaan asiat selväks, mut ei.. sama jatkui taas ja sen jälkeen päätin elää OMAA ELÄMÄÄNI! :laugh: Kieroin ihminen, jonka koskaan oon tuntenu.. Nii että kyl se on nii, että ehkä viimenen immeinen, jolle kerron.. :sick: Vois olla sille sit se viimeinen niitti!!? :huh: :laugh:

Hauskaa perjantaita vaan munkin puolesta! :)

Sivu luotiin ajassa: 0.795 sekuntia