× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Liivit

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36382 : elinaris
Moikka ! Osaiskohan kukaan täällä neuvoa mua ennenku lähen soittelee fin-estille. Mulla nyt 1kk leikkauksesta tulossa ja vasen rinta alkanu hyllymään kävellessä. Ei kipuja tai mitään tuntemuksia mutta tuntuu siltä että implantti liikkuis kun kävelen. Oikee rinta taas tuntuu olevan paikoillaan. Samalla tavalla ovat laskeutuneet ja pehmenneet eikä eriparisuuttakaan ole. Ihmetyttää vaan kovasti toi hyllyminen :( onkohan noi lindexin "urheiluliivit" ollu liian löysät että on päässy tollee liikkuu... huomenna laitan shockarit ja lähen ekalle kävelylenkilleni :whistle: jospa hyllyis vähemmän.

31.3.2016 fin-est Jyri Kullanmaa.
Laitettu 390cc lihaksen päälle.
166/54kg, kahdesti imetetyt rinnat. Lähtökohta tyhjä b-kuppi.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36384 : Pii
^ En osaa ottaa kantaa onko kohdallasi kyse jostain hälyttävästä, mutta itse ainakin havaitsin noilla paikkeilla rintojen eritahtisen parantumisen. Yhtenä päivänä toinen rinta kipeytyi kävelystä, toisena taas toinen tykkäs huonoa rintsikoista..Ja koska olin aiemmin rinnaton, kävi liikunnanaikainen tuentarve ilmi vasta suurennuksen jälkeen. Reipas koirakävely ei ollut yhtään hauskaa liian löysillä sairaalarintsikoilla ja ulkoiluilo palasikin vasta kun hankin ne shockarit. Kokeile tosiaan käydä kävelyllä shockarit päällä, jospa se siitä :) Eli ehkä kyse on vain tällaisesta harmittomasta eritahtisuudesta, ehkä toisessa on jotain oikeaa häikkää. Vaikea sanoa oikeastaan juuta taikka jaata. Olisin sinuna joka tapauksessa yhteydessä Fin-Estiin.

Leikkauksen aikaan 26 vuotias, ei lapsia, 163cm/ 56-57 kg
Lähtökohta melkein rinnaton, käytössä oli H&M 70B
Leikkaus 26.1.2016 Siim Simmo, Viro
420cc pyöreä Nagor Impleo High Profile lihaksen päälle lihaskalvon alle
Rintaliivikoko tällä hetkellä 65F/G, vaikutelma C-kuppi?
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kesä16, elinaris

• Andreea
  • Andreea hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nyt 260cc/320cc vaihto 30.5 nagor 300cc/360cc
Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36387 : Andreea
Voi kääk! Ihana viesti! Joo, siis musta tuntuu, että mun mies ja minäkin ollaan eniten tykätty just siitä, että nää on niin ihanan löllöt, että todellakin täydestä menee. Aina mammografiassakin hoitajat ihmettelee, että onko täällä edes mitään implantteja!!! Apua ku molempia ei voi saada! Mulle eu väliä tuntumasta ku mä en niitä puristele eli pitääpä kysellä mieheltä tarkkaan tästä. Mut nyt kun on nämä niin jotenkin odottaa samaa löysää tuntumaa. Hitto! Mulla on omat 70a mutta mulla on luonnostaan rasvaa kerääntynyt ylävartaloon sekä rinnan yläosaan, kainaloon, että olkavarsiin, vaikka oisin kuinka hoikka niin aina mulla on läskiä käsissä ja rinnassa mut ei ehkä riittävästi ku Siim Simmo ehdotti anatomista...

Ollut 260/320 (en tiedä merkkiä) vaihto 30.5.16 Nagor 330/360
Tulikin Motiva Matrix Silksurface Plus 375 full

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36408 : Tiina83
Mua kiinnostaa myös! Olen sivummalta seurannut tätä palstaa jo pidempään ja ainakin yksi (nm Maria) kävi vaihtamassa anatomiset Natrellet pyöreisiin Nagoreihin koska omien sanojensa mukaan inhosi anatomisten tuntumaa. Ja sanoi että ero Nagorin pyöreisiin on kuin yö ja taivas. Samoin nm pulla on puhunut että anatomiset Natrellet tuntui huonolta ja on tyytyväinen Motivoiden tuntumaan. Itse konsussa puristelin eri implantteja ja pakko se on sanoa että anatomiset on käteenkin sellaiset ei missään tapauksessa kovat, mutta miten sen oikein kuvailisin.. jäykät, puristaessa myötää vähän muttei puristu ja on ihan samanmuotoinen vaikka laittaisi väärinpäin kädelle, kun taas pehmeät pyöreät puristuu ja muuttaa muotoaan eri asennoissa. Ja kun anatomisten vielä kuuluu kiinnittyä kudoksiin tiukasti pyörähdysvaaran takia, niin ei ilmeisesti kauhean luonnollisesti liikukaan varsinkaan jos on lihaksen alla. Eri merkeistä sanoisin että anatomiset on keskenään aika samantuntuiset, kokeilussa tosin oli vain Mentor ja Natrelle ja näistä Mentor oli vielä vähän Natrellea jäykempi, samoin Nagor ja Motiva oli aika samantuntuiset, Motiva aavistuksen pehmeämpi mutta muovautuvuudessa ei ollut käytännön eroa. Mua ahdistaa kun on suositeltu anatomisia kun toivon mahdollisimman luonnollista lopputulosta, mutta vähän ahdistaa ajatus jos ne sitten on kovin luonnottoman tuntuiset ja töröttää samassa asennossa jne...

Pahinta mulla on se että mun mies kertoi että on ollut lyhyt suhde silikonirintaiseen naiseen nuorempana, eli on puristellut silkkareita eikä kauheasti tykännyt :( Kertoi sen aikanaan siksi kun mietin otanko kohotuksen ja implantit vai pelkän kohotuksen. Nyt kun oon harkitsemassa vakavasti implantteja niin ei ole tullut aihe puheeksi enää kas kummaa. En tykkää puhua meidän kummankaan vanhoista heiloista joten tuntuu tylyltä ajatus alkaa udella että olikohan ko naisella anatomiset vai pyöreät, tuskin tietääkään... Pitää varmaan käydä vielä konsussa ja kysellä lisää.
Pitäis päästä puristelemaan eri versioita livenä ;)

Lähtötilanne roikkuva C-kuppi.
Kohotus ilman implantteja -12-> kiinteä B-kuppi.
Nyt laihtumisen seurauksena nuupahtanut A/pieni B.
Mitat 168/55.

• Andreea
  • Andreea hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36411 : Andreea
No ku mulla on ollut pyöreät ja toooosi pehmeät niin kyllä itsekin pelkään sitä kovaa tuntumaa ja sitä, että nyt kun nämä on lihaksen päällä niin tulee ne uudetkin lihaksen päälle. Ja kun on sitä geeliä mennyt omaan kudokseen niin sitä pitää sieltä poistaa. Ja sit kun sitä poistetaan niin tulee enemmän vaan tilaa anatomisille pyöriä ympyrää. Mä urheilen tosi paljon, juoksen ja kaikkea muutakin niin jotenkin se anatomisten paikalla pysyminen mun menossa mietityttää myös! Saakeli! Konsussa sanottiin että ehdottomasti pyöreät ja kirurgi, että anatomiset... En halua kovia kumitissejä!!!!!

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36414 : Maiju
Jos olisin Andreean tilanteessa, yrittäisin päästä Simmon konsultaatioon Fin-estin tai karhupuiston kautta. Kasvotusten on paljon helpompi kertoa toiveensa, voi olla muutenkin että kiireisenä aikana on jotenkin tullut jotain väärinkäsitystä?

21.4 Siim Simmo Nagor impleo hr 390/420
Lähtökohta 2Ximetetty 75c/b?
161/65

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36415 : sagabel
Samaa mieltä kuin Maiju, yritä päästä Simmon konsultaatioon. Silloin kun ihan alussa aloin miettiä implantteja olin sitä mieltä että anatomiset. Mutta sitten keräsin lisää infoa ja pyörin täällä foorumilla niin mieli muuttuikin, ja onneksi niin. Konsultaatiossakin kun puristelin niitä eri malleja niin oli ne anatomiset aika jäykät... Halusin ehdottomasti pehmeät jotka liikkuu ja höllyy ja joita voi puristella, mieskin tykkää enemmän :silly: Summa sumaarum, olen ollut tosi tyytyväinen näihin motivan implantteihin, vaikka ne on mulla ollut vasta 2,5 kuukautta. Todella pehmeät ja ne liikkukin aika lailla luomu rinnan tapaan, vaikka mulla ei alustavasti ollut paljon omaa kudosta tai rasvaa.

19.2.2016 Plastic Surgery Center/ Jyri Hukki
380cc Motiva matrix demi, lihaksen päälle
Lähtötilanne 70A ---> Nyt 65F, näyttää C kupeilta
165cm/53 kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Andreea

• Andreea
  • Andreea hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36428 : Andreea
Mä laitoin viestiä viime pe Fin-Estille ja pyysin saada tavata Siim Simmon. Olen laittanut jo kaksi sähköpostia saamatta sieltä vastausta!!! Siksi jo soitin Janne Jyrängille, jolla eka leikkausaika on vasta elokuussa. Pitänee soittaa sinne Fin-Estille ja pyytää sitä aikaa....

• Andreea
  • Andreea hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36429 : Andreea
Onko Motiva vielä pehmeämpi kuin Nagor, tietääkö joku? Ihana saada teiltä apua!!! Olette upeita!!!

• Andreea
  • Andreea hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36430 : Andreea
Mulla on kaksi kaveria, joilla molemmilla anatomiset. Ne on kyllä kuin tiiliskivet näihin mun vanhoihin verrattuna. Mutta niinkuin joku täällä kirjoitti, että ennenvanhaan oli näitä tosi tosi pehmeitä, jotka siis alkavat jossain vaiheessa vuotamaan niinkuin mulle on nyt käynyt. Että tällaisia en enää voi saada. Mutta ne tosiaan olivat melko napakat ja reunat tuntui molemmilla kavereilla. Ihan nätit kyllä eikä uskoisi implanteiksi katsomalla.

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36442 : Saippi
liian aikaisin olet mennyt liivit ostamaan ja siksi ovat epämukavat...

2.3. The Look, Tallinna
Nagor Impleo, oikea 420cc, vasen 460cc, pyöreät HR
kirurgi Siim Simmo
Mitat 168cm/67kg, alkuperäinen liivikoko B75
rinnan ympärys rinnan alta 85c, rinnan ympärys nännien päältä 93cm

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten - 1 vuosi 6 kuukautta sitten #36443 : Irene
Andreea, anatomiset on todellakin kuin tiiliskivet jos vertaa luomuun/entisaikain juoksevaisiin :lol:

Mun ymmärtääkseni Motivassa ja Nagorin pehmeimmässä pyöreässä ei ole juurikaan tuntumaeroa, "riiputustestissä" eli miten muovautuu ei mitään eroa mitä olen kuullut. Mutta Nagorista on enemmän kokemusta kuin uusimmasta tulokkaasta Motivasta, siksi mä ottaisin nyt kuitenkin mieluummin Nagorit osittain lihaksen alle kun ei niisssä paikallaan eroa taida olla- enemmän vaikuttaa onko milliäkään eroa rasvan määrässä päällä- kun en halua mitään pidemmän linjan ylläreitä kuten justiinsa noilla juoksevaisilla tuli.

Sanoisin että Luomu-> pehmeä pyöreä-> anatominen->kapseloituma- lajittelu pätee paremmin kuin erot merkkien välillä. Lihaksen alla on kiinteämpi kuin päällä, ja oma rasva vaikuttaa tietenkin.

V..mäistä tässsä on se, että anatomisilla saa luonnollsimman ulkonäön, kuten Andreeakin sanoi niin ei usein uskoisi silkkareiksi päällepäin. Mullakin kaverit ei millään meinnnaut uskoa että on silikonit kunnes annoin kokeilla (eikä mitään kaula-aukosta kokeilua, siinä tulee mukaan vain omat kudokset ;) vaan ihan kunnolla.
Ei millään pyöreällä, ei edes Motivalla, saa niin helposti niin luonnollista ulkonäköä taas sitten kuin anatomisilla. Sivuprofiili jää usein kuperaksi muilla kuin anatomisilla, kun anatominen on pisaran muotoinen kuten luomurintakin (tosin se on sen samanmoitoinen sitten kaikissa asennoissa :( )

Eli varsinkin jos ei ole paljon omaa kudosta niin joutuu sitä tekemään valinnan että kumpi on tärkeämpää, tuntuma vai ulkonäkö. Pyöreät lihaksen päällä on pehmeimmät mutta ei luonnollisimman näköiset varsinkaan jos omaa kudosta vähän, anatomiset osittain lihaksen alla yleensä luonnolisimman tuntuiset mutta tuntuma on sitten nitä on.

Mä luulen että pähkään tätä omaa mahdollista vaihtoani hamaaan hautaan, koska vaikka tämä kumisuus tökkiikin niin eipä tarvi pelätä että saunoissa, pukuhuoneissa tms kukaan mitään huomaisi ja se on ihanaa. Olen oikein testannut että kuka huomaa ja ilman kokeilua pystyasennossa kädet alhaalla meni läpi yhdeltä plastiikkakirurgiltakin :) jos vaihtaisin, eikä tulos olisi ulkoisesti yhtä "läpimenevä" , alkaisiko se sitten harmittaa niin ettei tuntuman paraneminen enää niin lohduttaisikaan?

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 6 kuukautta sitten : Irene.

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten - 1 vuosi 6 kuukautta sitten #36444 : pulla
Kyllä motivan ergonomix on pisaranmallinen pystyasennossa. Myös kyljellään maatessa käyttäytyy kuin luonnollinen rinta täytteen valuessa alas. Mun käsittääkseni on pehmein tällä hetkellä markkinoilla olevista implanteista.

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 6 kuukautta sitten : pulla.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Andreea, sagabel

• Andreea
  • Andreea hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36445 : Andreea
Tätä minäkin olen miettinyt!!! Saakeli! Mutta tänään soittivat mulle, että koska urheilen niin paljon ja edelliset ovat ovat olleet pyöreät niin on järkevämpi laittaa pyöreät ympärimenoriskin takia. Mua ärsyttää eniten just se, että esim uimahalleissa ja muualla mua häiritsee omien tissien ulkonäkö kun ne sit ei ole luomun näköiset ja se ärsyttää! Saakeli!!! Mutta nyt kun ollaan laittamassa vanhan tilalle niin ei ole oikein muuta järkevää vaihtoehto sit kuitenkaan. Olivat keskustelleet kirurgit ja tulleet siihen tulokseen että mulle parempi silti on ne pyöreät... Voi hitto! Voi ku voisi saada molemmat, pehmeys ja aito ulkonäkö!

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten - 1 vuosi 6 kuukautta sitten #36458 : pulla
Andreea: En halua mainostaa, olla vain avuksi, mitä ikinä päätätkin.. laitan vähäksi aikaa pienen kuvakollaasin, miltä motivat näyttää eri asennoissa. Mulla osittain alla, niin lihas hieman vetää/painaa implanttia asentojen mukaan, mutta ei häiritsevästi. En tiedä, sokeaksihan näistä omista rinnoista tullut jo on, mutta ite tykkään niin tuntumasta kuin ulkonäöstä ja mulle luonnollisin lopputulos saatiin juuri pehmeämmällä implantilla. Jonkun mielestä nää voi olla luonnottomat, mutta mun mielestä tosi luonnolliset. Natrelleissa mulla oli ryppyjä seistessäkin ja niihin tuli ryppyjä myös sivuille esim. alaspäin kumartuessa, mutta motivaan ei tule missään asennossa (ainakaan mulla). Oon jo pari kertaa käyny uimahallissa näillä ja ei oo tarvinnu hävetä.

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten - 1 vuosi 6 kuukautta sitten #36460 : pulla
Tässä vielä selällään maaten, jolloin silari kuin silari näyttää luonnottomalta!!! :laugh:

• Andreea
  • Andreea hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36461 : Andreea
Hei hitsi mun täytyy kyllä tosta jutella Siim Simmon kanssa. Olikos niin että noiden kanssa on pidempi urheilukielto? Tollaset on mun nykyiset ja tollaset mä haluan! En palloja! Voi vitsi!!!! Noi on kerrassaan ihanat! Just pystyasennossa mua pelottaa se palloefekti! Mulle pitää laittaa lihaksen päälle mutta ehkä se noiden kanssa onnistuu....

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36466 : pulla
Joo, mun kirurgi suositteli 3-4kk ennenkuin juoksua/salia/pomppuuttavia lajeja, ja tätä noudatan. Mutta jotkut on saanut vain 6vkon kiellot.. en tiedä johtuuko sit siitä, kun mulla aika tiheään ollu näitä leikkauksia! :laugh: Se ehkä toivoi, että nyt on viimeinen kerta!? :laugh:
Näissä ergonomixeissa luonnollisuus ja tuntuma on ainakin mun mieleen. Ja sehän on tärkeintä, että itse on tyytyväinen. Mieskin on kyllä ihan hullaantunut näihin, vaikka ennen olevinaan ei välittänyt rinnoista! :laugh: Mullahan kerkesi olla kahdet natrellet 8kk aikana ja ei näitä oikein voi ees verrata toisiinsa..
Mutta tosiaan mielipiteitä on monia..

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36525 : Irene
Mulle eräs erittäin kokenut suomalainen kirurgi (ei AS) selitti ihan järkeenkäyvästi miksi Motiva ergonomixkaan ei näytä anatomiselta, siis yhtä "anatomiselta" kuin anatomiset pystyssä todellisuudessa, vaikka firma niin markkinoikin. Toi heidän mainoskuvansa antaa vähän väärän kuvan, mutta tossa pullan linkittämässä riiputuskuvassa (mistä pulla sen sait, se demostroi todellisuuden paljon paremmin kuin firman piirustus?) näkee hyvin että vaikka onkin totta että painopiste laskee pystyasennossa alemmas ja makuulla keskelle, on suurin ero anatomisiin se että niissä sivuprofiili on kuitenkin kupera kuten pyöreissäkin. Luomurinnan profiili ei ole kuin harvoin pullea/kupera, ehkä puberteetissa tai imettäessä. Anatomisissa profiili on suora kuten luomurinnassa, tossa linkki jossa on täsmälleen sama implantti kuin mulla mutta siinä seuraavassa koosssa (jota en harmikseni ottanut!):
www.sairaalakl.fi/galleria/
www.sairaalakl.fi/galleria/ (sama edestä, erottaisitteko silikoneiksi jos ette tietäisi? mä en)

Motivasta en äkkiseltään löytänyt vastaavaa.

Mä muistelen että pulla sulla oli myös vähän sitä pyöreyttä sivuprofiilissa, muistelenkohan väärin? Ainakin kaikissa Motiva-kuvissa mitä olen nähnyt sitä on tainnut olla. Olisiko sulla mitään kuvia jäljellä missä näkyisi sen paremman rinnan sivuprofiili anatomisella vertailuun? Ja siis ei millään pahalla, todellakaan, olen edelleen tosi myötäonnellinen puolestasi kun vihdoin sait unelmiesi rinnat<3 Sä olet paras täällä vastailemaan sekä sanoin että kuvin meille jotka pähkäämme pyöreiden ja anatomisten välillä kun sulla on omakohtaista kokemusta molemmista eikä taloudellisia intressejä kuten implanttien markkinoijilla ja joillakin (firmojen kansa sopimuksia tehneillä) kirurgeillakin :) Varsinkin kun sulla, kuten mullakaan ei ollut paljon mistä lähteä liikkelle, niin silloin ne implanttien erot tulevat eniten esille, rasva silottelee ja peittelee eroja ;)

Santiagokin taisi sanoa ettei huomannut eroa Nagorissa ja Motivassa "riiputustestissä".

Mulla on tosi iso kynnys lähteä vaihtamaan näitä kun tosiaan ovat ihan luomunnäköiset vaikka tuntuma onkin mitä on, kun pelkään että Motivalla tai muilla pehmeillä pyöreillä ulkonäkö kuitenkin muuttuisi "silikonimaisemmaksi".

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #36529 : Pii
Ohessa ottamani roikotuskuvat järjestyksessä: Motiva Ergonomix, Motiva Matrix ja joko Nagor Impleo tai Natrellen pyöreä (Inspira?).

Ei ole näiden kuvien perusteella huomattavaa eroa asettumisessa, MUTTA huomioikaa, että Ergonomixin esimerkki-implantti on projektioltaan corsé, eli ekstra korkea. Pyöreän matrixin tai nagorin/ natrellen projektioita en muista.

Leikkauksen aikaan 26 vuotias, ei lapsia, 163cm/ 56-57 kg
Lähtökohta melkein rinnaton, käytössä oli H&M 70B
Leikkaus 26.1.2016 Siim Simmo, Viro
420cc pyöreä Nagor Impleo High Profile lihaksen päälle lihaskalvon alle
Rintaliivikoko tällä hetkellä 65F/G, vaikutelma C-kuppi?

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Liina, pulla

Sivu luotiin ajassa: 0.768 sekuntia