× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Liivit

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #36279 : lappubikinit
Kiitos vastauksesta ja samansuuntaisia kokemuksia..päädyin ostamaan Anttilasta parit ja yhdet rennot löyty hennesiltäkin

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #36309 : Tiina83
Lappubikinit, sähän muistaakseni halusit/olit ottamassa aikas pieniä implantteja sun kokoon suhteessa. Mitkä implantit tuli ja oletko tyytyväinen?

Lähtötilanne roikkuva C-kuppi.
Kohotus ilman implantteja -12-> kiinteä B-kuppi.
Nyt laihtumisen seurauksena nuupahtanut A/pieni B.
Mitat 168/55.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten - 1 vuosi 5 kuukautta sitten #36316 : Helen127
Kävin tänään ostamassa ekat rintsikat leikkauksen jälkeen. Mä löysin kyllä ihan hyvin kokoja kun Cubuksessa testailin ja nyt mukaan tarttui 70E kokoiset.

MUTTA

Nyt kun testasin liivejä kotona, niin rintsikat tuntuivat ihan hirveiltä hökötyksiltä päällä ja halusin niistä vain eroon(jotenkin vaan epämukavat päällä, kun tukiliivit on SUPERmukavat). Kertooko tää siitä, että valitsin ihan väärän kokoiset vai pitäiskö rintsikoihin taas uudelleen totutella? Muilla samoja tuntemuksia?

Tossa olis vieressä Changen liikekin, mutta en jaksanut mennä sinne, kun ymmärtääkseni siellä kalliimpaa ja voisi olla vaivaannuttavaa jos myyjä kyselee mitä kokoa käytän kun ei mitään hajua:/

29.3 The Look/Jaan Troost, omat mitat 164/52, Nagor 390cc
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 5 kuukautta sitten : Helen127.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #36319 : elina91
Helen, ne tuntuu epämukavilta koska sun rinnat ei oo vielä laskeutuneet ja muotoutuneet. Mulla oli ihan sama fiilis, vasta nyt viime aikoina olen tottunut liiveihin, enää ei paina tai tunnu pahalta. Mutta paras tunne on kyllä sporttiliiveissä, niissä viihtyy parhaiten :)

FINEST 22.1.2016 Siim Simmo
Nagor Impleo Moderate 390cc lihaskalvon alla
166,5cm / 66kg
Urheilullinen, muodokas vartalo - lähtökohta 75b, rinnanympärys rinnan alta 77cm

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #36322 : Helen127
^okei ehkä se sitten syynä. Ajattelin vaan pitää vappuna yhden illan normirintsikoita, sitten jo reilu neljä viikkoa leikkauksesta.

29.3 The Look/Jaan Troost, omat mitat 164/52, Nagor 390cc

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten - 1 vuosi 5 kuukautta sitten #36323 : lappubikinit
Heip! Impantit mentorin anatomiset 280 ja pituutta mulla 174 mutta olen melko siro..
Joo, tosissaan panikoin tästä asiasta hyvin pitkään ja näin jälkeenpäin tekisi mieli antaa muutama neuvo entiselle itselleni: eli olisinpa ottanut silikonit jo vuosia sitten, noh jokunen vuosi sitten :) ..ja turhaan stressasin koosta!
Eli moni voisi ajatella rintojeni olevan rintsikoissa/bikineissä aivan luomut..lopputulos on täyteläinen b, toki ilman liivejä rinnat ovat hieman liian terhakat mennäkseen läpi luomuina;) Itse olen superkriittinen ja arvostan luonnollista kauneusihannetta, makunsa toki kullakin ja moni voisi ajatella implanttieni olevan liian pienet, mutta en voisi olla tyytyväisempi. Rinnoista tuli mielettömän kauniit!
Yritän saada jonkin kuvan ladattua :) ja otin tosiaan helsinki clinicillä, jossa kaikki sujui hyvin.
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 5 kuukautta sitten : lappubikinit. Syy: Koko unohtui
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Andreea

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten - 1 vuosi 5 kuukautta sitten #36331 : Tiina83
Miten tuon tuntuman kanssa lappubikinit, anatomiset yleensäkin ja Mentorin erityisesti ovat aika kovat, siis tuntumaltaaan, kokeilin implantteja kädessä ja ne Mentorin anatomiset oli kyllä aika kumisen tuntuiset, muut anatomiset myös mutta Mentor taitaa olla kiintein kaikista. Pakkohan niiden on ollakin kiinteää tavaraa että pysyvät samassa muodossaan kaikissa asennoissa, eihän ne muuten olisi anatomiset ;) . Monelta olen myös kuullut että ovat tuntumaltaan aika luonnottomat varsinkin selällään. Sua siis tuntuma ei ilmeisesti häiritse? Pyöreät ja Motiva on selkeästi pehmeämmät mutta ulkonäkö (myös Motiva näyttäisi olevan ulkonäöltään lähempänä pyöreää kuin anatomista) sitten monesti ei niin luonnollinen kuin anatomisilla. Kaverille laitettiin anatomiset ja aluksi oli tosi tyytyväinen mutta sitä on pikkuhiljaaa alkanut ärsyttää se kiinteys ja sanookin niitä kumitisseksi ja miettii pitäisikö vaihtaa pyöreisiin :unsure: Itsellekin anatomisia ehdoteltu mutta tuo tuntuma-asia vaivaa... että onko parempi jos on luonnollinen ulkonäkö mutta kumisempi tuntuma vai vähän feikimpi ulkonäkö mutta luonnollisempi tuntuma... siinäpä pulma :ohmy:
Mutta ihanaa jos olet itse onnellinen ja tyytyväinen, se on tärkeintä kuitenkin eli onnea uusista kaksosista :)

Lähtötilanne roikkuva C-kuppi.
Kohotus ilman implantteja -12-> kiinteä B-kuppi.
Nyt laihtumisen seurauksena nuupahtanut A/pieni B.
Mitat 168/55.
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 5 kuukautta sitten : Tiina83.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #36333 : lappubikinit
Tuntumasta:
Samaa pähkäilin myös ja juteltuani useamman kirurgin kanssa päädyin kuitenkin Mentoriin. Valittavanani oli natrelle (jostain luin että hiukka isompi kapseliriski..jaa-a, tiedä sitten miten mediakriittisesti tähän tietoon pitäisi suhtautua;) ja mentor. Koska implantti on melko pieni, ei efekti ole edes selällään maatessa mitenkään törröttävä:) Toisekseen mulla oli hieman suippoa rintaa omasta takaa ja implantti asetettiin lihaksen alle joten tämä yhteisvaikutus varmaan saa aikaan hyvin luonnollisen lopputuloksen. Rinta tuntuu päältä hyvin pehmeältä ja "sisältä" ns. enemmän puristellenkin ihan kiinteän pehmeähköltä. Ei siis mitään kovia palloja ja muutenkin vaikka leikkauksesta on alle kuukausi niin rinnat tuntuvat aivan omilta jo. Ei siis tunnu mtn ylimääräistä, vai miten sen selittäisi. Olin jotenkin varautunut siihen, että edessä on vaan muovinen tissipari, mutta en olisi enemmän voinut erehtyä. Ehkä suurin syy tähän tyytyväiseen fiilikseen on se, että pidin aina supertopattuja rintsikoita ja rinnanympärys niillä oli n.91cm. Nyt paita päällä 90cm ilman rintsikoitakin.
Toivottavasti tästä oli apua! Pähkäiletkö itse implanttia?
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Luulia

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #36334 : Luulia

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Suunniteltu Nagorin 330cc, laitettiin 335cc anatomiset. Leikkauspäivä 22.4. ja Siim Simmo.
Alkutilanne 75AAA..., tavoiteltu vaikutelma hillitty C.
177cm/66kg.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #36339 : lappubikinit
Mulla on tavallaan aika vakaa usko kirurgeihin, jos yhtään on onnistunut saamaan kuvaa, mitä asiakas haluaa niin silloin usein sanovat oman mielipiteensä sen valossa:)
Liiveistä: tavallaan hankala sanoa, kun mulla tosiaan vielä paranemisvaiheessa ja tämän kokoisilla rinnoilla ei muutenkaan suurta vakoa tule, mikä taas itselleni sopii paremmin kuin hyvin;) en ole lainkaan vakojen perään:D
Ehkä suuremmilla implanteilla tai vastaavasti pyöreillä..? Liivejä haluan tosiaan jatkossa vain kaarituettomia softiksia. Ei enää ikinä toppauksia vaikka niillä ehkä vaon aikaan saisikin??

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #36340 : Irene
Mun on pakko sanoa sekä osittain lihaksen alla olevien anatomisten omistajana (ne on sitä kiinteämmän tuntuiset mitä enemmän on lihaksen alla, koska kiinteä lihas antaa lisänsä tuntumalle, päällä vähän pehmeämpi varsinkin jos on omaa rintaa mitä mulla ei ole vaikka implantin koko on mullakin varsin maltillinen. Mua kyllä kiusaa tämä tuntuma, ja varsinkin selällään, en voi kiistää. Se on suurin syy, miksi harkitsin vaihtoa pehmeämpiin, nyt olen päättänyt etten mene koska ulkoisesti ovat niin luonnolliset.
Olen kokeillut aika monia luomuja ja silkkareita, ja valitettavasti kyllä ero anatomisten ja luomujen välillä on aika valtava. Pyöreät on siltä väliltä, aina tietty tulos on sitä pehmeämpi mitä enemmän on päällä omaa rasvaa. Jos omaa rinta ei ole, ei luomusta menevää tuntuma taida saada millään implantilla... Jos on oma rasvaa ja pyöreät lihaksen päälle niin sitten voi olla ettei erota käsikopelollakaan?
Ja kuten taas huomatan, eri ihmisiä kiusaa niin eri asiat :) Mua kiusaa kyllä tuo tuntuma, kaverilla samat implantit, isompi koko vain ja sitä ei haittaa yhtään vaikka myöntääkin kyllä ettei tuntuma mikään luonnollinen on. Toisella taas on pehmeämmät muttei niin aidon näköiset, jotain kiusaa sitten se ja toista ei.
Mutta kuten Tiinakin sanoi, pääasia että on itse tyytyväinen :)

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #36341 : lappubikinit
Vastaus vielä aiempaan:
Mulle sanottiin että Natrellen anatomiset onhieman kovemmat kuin Mentorin, mutta tuskin ero niin valtaisa on? Olen ihan samaa mieltä :) tärkeintä että on itse tyytyväinen ja mulla sama juttu, eli tuo ulkonäkö kyllä on kymppi luonnollisuuden suhteen. Selällä maatessa en huomaa mtn, ainoa mikä jännittää on surffilauta sitten ensi vuonna, miltä nämä tuntuu mahallaan maatessa, sen näkee sitten.

Vielä kysymys liiveistä; eli vinkatkaa jos jostain satutte vielä bongaamaan mukavia kaarituettomia ja suht tukevia liivejä :) kiitos!

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #36342 : Irene
Ei kyllä Mentorin anatomiset on kaikista kovimmat, tän olen sekä itse kokeillut että kahden kokeneen kirurgin suusta kuulleena, toinen on silti siirtynyt Mentoreihin kun Natrellejen kanssa on ilmennyt odottamattomia ongelmia mutta se on ihan off topic...
Kuvat on aina kivoja, laita ihmeessä lappubikini näytille :) Ja ihanaa kun olet tyytyväinen :)

168/58-60

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #36343 : Susax
Ei nyt aiheeseen kuulu, mutta Irene voitko hieman avata noita natrellejen "odottamattomia ongelmia", olisi mielenkiintoista kuulla.

3/2015
Natrelle anatominen FF 335cc
Osittain lihaksen alla.

• Andreea
  • Andreea hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nyt 260cc/320cc vaihto 30.5 nagor 300cc/360cc
Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #36344 : Andreea
Voi serica, laitathan kuvia kun olet käynyt. Mä olen alkanut harkitsemaan, että menisin Janne Jyrängin leikattavaksi, kovasti siis kiinnostaa hänen kädenjälki nyt....

Ollut 260/320 (en tiedä merkkiä) vaihto 30.5.16 Nagor 330/360
Tulikin Motiva Matrix Silksurface Plus 375 full

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #36345 : serica
Andreea :Juu kyllä varmasti laitan kuvia heti kun oon selvinnyt leikkauksesta !☺

168/68
75/A (3x imetetty )
5.5.2016 Helsinki clinic, Janne Jyränki
Nagor Impleo hr pyöreä 460cc osittain lihaksen alle;Benelli kohotus
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Andreea

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten - 1 vuosi 4 kuukautta sitten #36359 : Irene
Susax, kirjoitin tosta kertjuun "minkäkokoilta silarimme näyttää" mutta poistin tekstejä koska, no, siellä se syykin vielä lukee.
Mutta oletko pullan tapauksesta kuullut? Jos sulla on jo Natrellet hyvin paikoillaan ja aikaakin on jo ton verran kulunut niin ei sun tarvitse huolissaan olla. Mulla on jkv tiedossa asioita tältä alalta yleensäkin joita en tänne julkisesti kirjoittele, kirurgeista, implanteista, mutta en kirjoittele tänne muuta kuin virallista faktaa.

Toi että miten sen implantin tuntuman kokee, niin vaikka kahdella naisella olisi jokseenkin täysin saman tuntuiset rinnat, voi toinen kokea ne kamalan kumisiksi ja toinen sopivan pehmeiltä. Tosiaan kaverilla on samat implantit vähän eri koossa vain, ja meillä on kyllä ihan samantuntuiset bosat. Sitä se ei haittaa vaan sanookin että kumitissithän nää onkin ;) ja mua kieltämättä vähän kiusaa se kiinteys. Ja tunnen yhden henk koht joka kävi vaihtamassa anatomiset Mentorit Nagorin pyöreisiin just tuntuman takia ja on nyt tosi tyytyväinen myös ulkonäköön jota ei kyllä kauheasti erota aiemmasta kun Nagorit on osittain lihaksen alla-> lihaksen alla oleva osa litistyy ja alhaalla oleva osa saa tilaa pyöristyä- pystyssä anatominen vaikutelma mutta makuullaan litistyy vähän kuin luomukin ( Motivahan nyt kovasti tätä mainostaaa että on pystyssä kuin anatominen ja makuulla kuin pyöreä mutta ei siinä oikeasti ole mitään käytännön eroa ole näihin muihin pehmeimpiin pyöreisiin).
Mähän kävin konsussakin että onko nämä kapseloituneet mutta kirra vaan totesi että siltä ne anatomiset tuntuu, ei ole yhtään kapseloitumaa.
Se tuntumahan on päältä pehmeä (varsinkin pystyssä kädet rentoina), ns kouraisuote jossa on mukana omat kudokset, mutta jos tunnustelee itse implanttia se pitää tehdä näin: jos tunnustelee oikeaa implanttia niin oikean käden etusormi ja peukalo tiukasti implantin molemmin puolin niin että sormet ovat kiinni ihossa, siis ote tyvestä jolloin otteessa on itse implantti, vasemmman käden tukiessassa oikeaa rintaa ylhäältä ettei implantti karkaa sormien välistä. Siitä sitten puristamaan, se on siis tapa arvioida implantin muotoutuvuutta eli kokoonpuristuvuutta eli pehmeyttä :) Sillä on merkitystä juuri jos esim arvioidaan onko kapseloitumaa kun muissa otteissa on mukana oma kudos. Toinen tapa millä saa käsityksen itse implantista on maata selällään ja nosta taakse esim oikea käsi jos oikeaa tunnustellaan (jolloin omat kudokset karkaavat aika pitkälti pois implantin päältä) ja sitten puristaa implanttia taas etusormi-peukalo-otteella.

Mä luulen että jos olisin etukäteen tiennyt että anatomiset on jäykempiä (en tiennyt silloin; jos olisin tiennyt olisin voinut odottaa ihan kumisia jolloin olisin yllättynyt positiivisesti , nyt taas odotusarvoni oli että tuntuvat aika luonnollisilta joten petyin tuntumaan), en olisi tunnustellut juurikaaan luomurintoja enkä pehmeämpiä implanttimalleja ja -merkkejä ja mulle ei olisi kerrottu tuota implantin kiinteyden/pehmeyden arviointitekniikkaa jolloin olisin kokeillut vaan päältä niin ehkä muakaan ei kiusaisi asia? Ken tietää.

Oikeasti tiedän kyllä että jos lähtökohta on kovin niukka niin täysin luonnollisen näköiset ja -tuntuiset rinnat taitaa olla utopiaa vain, ja että olen sentään saanut sentään kauniin ja luonnollisen ulkonäön niin pitäisi osata olla siitä iloinen. Tartuttakaa muhun tyytyväisyytenne anatomisiin kokonaisuutena :P Ehkä vaadin liikoja sillä onhan nämä niin luonnollisen näköiset että on lääkäritkin mennyt halpaan pelkästään katsomalla ;)

168/58-60
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 4 kuukautta sitten : Irene.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Andreea, Susax

• Andreea
  • Andreea hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nyt 260cc/320cc vaihto 30.5 nagor 300cc/360cc
Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #36360 : Andreea
Ja mä täällä pähkäilen mitkä laitetaan kun olen saanut 16 vuotta olla löysillä pyöreillä impalnteilla ja pelottaa että anatomiset näiden jälkeen ovat mun ja mieheni käteen liian kovat! :(

Ollut 260/320 (en tiedä merkkiä) vaihto 30.5.16 Nagor 330/360
Tulikin Motiva Matrix Silksurface Plus 375 full

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #36363 : Luulia

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Suunniteltu Nagorin 330cc, laitettiin 335cc anatomiset. Leikkauspäivä 22.4. ja Siim Simmo.
Alkutilanne 75AAA..., tavoiteltu vaikutelma hillitty C.
177cm/66kg.

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #36364 : Irene
Onko sulla siis niitä milleniumin aikaan viimeksi tietääkseni laitttuja juoksevaa silikonia sisältävät implantit? Sittemmin ne kiellettiin kun ne käytännössä kaikki vuotavat tarpeeksi pitkän ajan saatosssa, mutta olihan ne siitä kieltämättä siitä näppärät että ne oli niin löysät että meni helposti käsituntumallakin luomusta kuin väärä raha ;) Sittemmin tuli nämä nykyiset kohesiivigeeli eli geeli ei valu mihinkään. Kohesiivisuusaste eli se miten paljon implantti muotoutuu (eli pehmeys), esim Mentrorilla on coh1 (pehmein)-> coh3 (jäykin, anatomiset on aina sitä jotta pitävät saman muotonsa kaikissa asennoissa). Pehmeimmätkään ei toki vastaa niitä vanhanaikaisia mutta ero anatomisiin voi kyllä olla aika hämmentävä... Miten tärkeää sulle on luonnollinen tuntuma?

Valitettavasti olen kuullut monen miehen suusta etteivät pidä siitä miltä silikonit tuntuvat, että näyttää hyvältä mutta ei tunnu (tosin kenenkään en ole kuullut sanovan niin omalle vaimolle, tyttikselle jne :) . Jos mä olisin mies tai lesbo niin rehellisesti puhuen en tykkäisi siitä miltä mun ja kaikki kokeilemani anatomiset tuntuu, ja kun suoraaan kysyin asiasta mieheltäni niin sehän vastasi että onhan ne aika kiinteät ja selällään myös vähän luonnottoman näköisetkin kun ne tosiaan on siinä samassa asennossa on nainen vaikka pää alaspäin :dry: Onneksi mun mies on aika puhdas peppumies ja kun se puoli on kunnossa niin ei sitä tissit haittaa, ei myöskään ne aiemmat nahkateepusssit. Se on mulle onni koska jos se olisi tissimiehiä niin miettisin kyllä mitä se oikeasti näistä ajatteleee. Olen kyllä kuullut sadat kerrat miten ne omat miehet käy ihan kuumana niihin uusiin daisoihin, eli ei se ainakaan kaikilla ongelma ole :)

Mutta jos taas luonnollinen ulkonäkö on tärkein niin kyllähän anatomiset siinä on (pystyasennossa) verrattomat. Kuinka paljon sulla on omaa rintaa? Siitä on paljon apua sekä ulkonäön että tuntuman kannnalta!

Yritin laittaa kuvan x 2 mun rinnoista olisitte saaneet arvata onko pystyssä vai selällään otettu? :P ) Mutta ei suostu lataamaan jostain syystä.

168/58-60

Sivu luotiin ajassa: 0.902 sekuntia