× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Liivit

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35817 : elina91
Mulla oli aluks niillä shockarin vetoketjullisissa tosi ahdistava ja kiristävä tunne. Painoi myös tosi paljon olkapäihin ja rinnanympäriltä, mutta ei kuitenkaan lätistänyt implantteja. Mutta ne on käytössä löystyneet vähän eli nyt ne on tosi mukavat ja pidän melkein päivittäin. Eli ei mullakaan olis tullu alussa mieleen nukkua niillä mutta nyt ehkä voisin vaikka en ole kokeillut kun sairaalasta saadut on yöksi hyvät. :) Mutta ei ne koskaan niin tukevat että urheilisin, salilla painoja olen nostellut mutta mitään aerobista/hyppyelyä niin eiei, ei ne niin tukevat ole (eikä edes suosittele shockarin ohjeissa sellaiseen käyttöön).

FINEST 22.1.2016 Siim Simmo
Nagor Impleo Moderate 390cc lihaskalvon alla
166,5cm / 66kg
Urheilullinen, muodokas vartalo - lähtökohta 75b, rinnanympärys rinnan alta 77cm

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35834 : pulla
Vaatekätköjen inventaario jatkuu..
Ei näitä kaikkia raaski oikeen heittää pois, vaikka osa onkin pieniä.. osa vois mennä kuitenkin vaikka auringonotossa kotosalla.. mullon paljon topattuja rintsikoita, joista aattelin tuunata jotain.. ;)
Ehkä mä noi kaikki pushUp-liivit voisin kyllä lahjoittaa kierrätykseen? Liika on jo liikaa!! :laugh:
Ei kellään ois tarvetta?!? ;)

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: elina91

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35848 : pulla
Tiijättekö tytöt.. kaikkee sitä on tullu haalittua elämän varrella! Mulla on kaapit täynnä vaatteita, joita ei vaan oo tullu pidettyä.. pitäis saada kaappeihin tilaa, joten jostain sitä on aloitettava. Välillä kävin pihahommissa ja taas homma jatkuu.. :laugh: Voi hemmetti, sit ois vielä nuo nuorison vaatekaapit... huoh! :(
Vielä löytyi lisää liivejä, jotka näyttäis jotenkuten mahtuvan.. onko tää tottakaan?! :blink: Ja miten nää liivikoot oikein menee? Mä oon jo ihan sekaisin.. en enää tiedä mikä on pieni ja mikä sopiva, kun liikaa sovittelee!!! A-B- kupin rintsikoita on turha yrittää, mutta siitä ylöspäin kaikki mahtuu!! :laugh: Tarviis vähän apua!! :silly:
Mut mun lempiuikkari taitaa olla nyt vähän liian "antavan näköinen"..nyyh :(
Tv: hamsteri

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten - 1 vuosi 5 kuukautta sitten #35850 : pulla
Siis nää pallukat mahtuu niin C-, D-, E- ja kuin F/FF-koon liiveihin..(isompia ei mulla oo, enkä oo kokeillu) ensin näyttää pieneltä, mutta vähän kun olkaimia säätää ja pallukoita asettelee.. niin avot! kaikki mahtuu!!! :)
Miten se voi olla mahdollista?!?
Onko muilla vastaavaa? :blink:

Ehkä mä oon vaan jo liikaa sovitellu kun kaikki alkaa näyttää hyvältä.. :laugh:

Vai onks nää kuitenkin liian pieniä kaikki? :huh: :huh:

Viimeksi muokattu: 1 vuosi 5 kuukautta sitten : pulla.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35856 : elinaris
Pulla, vau ! Sun rinnat on kyllä niin täydelliset ja näyttää supereilta jokaisissa liiveissä :laugh: mun silmään ton ekan kommentin yhteydessä olevat kirkkaan pinkit liivit on ainoot jotka näyttää pieniltä. Muut näyttää tosi hyvältä. Ite heitin kaikki liivini ennen leikkausta jo mäkeen kun niissä koko oli 70/75b kaikissa. Ei olis ollut toivookaa :laugh: mulla nää nyt on viel nii tuoreet mutta kokeilin hennesissä 75d liivejä ja niihin mahtu puolikas tissin alaosa , hah :laugh: lindexillä kävin kokeilee eri liivejä. 75f oli hyvä koko kunhan nää tästä pehmenee ja asettuu. Nyt näytti vielä oudolta. Tosin en ennen vappua ajatellut ostaa liivejä, sillon lähden juhlimaan ekaa kertaa leikkauksen jälkee ja haluisin ostaa rintaliivit ettei tarvii tuliliivejen takia paitoja/mekkoja miettiä :laugh:

31.3.2016 fin-est Jyri Kullanmaa.
Laitettu 390cc lihaksen päälle.
166/54kg, kahdesti imetetyt rinnat. Lähtökohta tyhjä b-kuppi.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten - 1 vuosi 5 kuukautta sitten #35859 : elinaris
Tossa oli noi lindexin 75f. Alavasemmalla kokeilin ilman liivejä paitaa ja mähän voisin jopa pitää semmosta jos ei nännit paistais tollai läpi :laugh: aika hassuilta näytti kaikki liivit vielä päällä. Maltan vielä sen 2vk ennenkun meen ostoksille. Ei vaan millää jaksais odottaa niitä ekoja liiviostoksia :laugh:

31.3.2016 fin-est Jyri Kullanmaa.
Laitettu 390cc lihaksen päälle.
166/54kg, kahdesti imetetyt rinnat. Lähtökohta tyhjä b-kuppi.

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Viimeksi muokattu: 1 vuosi 5 kuukautta sitten : elinaris.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla, Kesä16, serica

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35863 : Moona

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35864 : pulla
Elinaris, kivalta näyttää! :kiss:
Onkohan siitä sit jotain haittaa, jos silloin tällöin pitää näitä "liian pieniä" liivejä.. ? Kun hukkaanhan noi muuten menis.. Toki aikomus ei oo vielä pitkään aikaan pitää muita kuin urtsikkaliivejä ja tukiliivejä..
Ja sit kun aika on kypsä niin aijon marssia pokkana johonkin alusvaateliikkeeseen ja vaatia myyjää etsimään mulle se oikea koko!! :laugh:

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35873 : Adrian
Pulla, muistaakseni maaliskuisissa oli joskus juttua liian pienistä liiveistä. Muistaakseni se oli jotenkin niin, että jos kaarituki ei ota kiinni, rinta karkaa sinne mihin mahtuu paremmin eli selän puolelle... Kyllä mä ainakin heitin kylmästi kaikki vanhat pois ja aion mennä ihan oikeaan liivikauppaan ostamaan oikeankokoiset liivit, kunhan aika on kypsä :)

Motiva Ergonomix Full 425cc osittain lihaksen alle
3/2016 Janne Jyränki / Helsinki Clinic
Lähtötilanne 37v / 170cm / 67kg

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35878 : Liina
Pulla, ei ne kyl mahu! :woohoo: Osa on eeppisesti liian pieniä, osa vaan hitusen. Voihan niillä vähän leikiskellä, mutta sopivan kokoset rinarit pääosin olis hyvä olla.

Tosi monet kyllä, etenkin silareiden kanssa, tykkää laittaa pieniä rintsikoita, kun sit tulee näyttävämmät push-up efektit jne. Meneehän ne sen bileillan vallan mainiosti, mutta kyllä mä jokapäiväsesti hankkisin jotkut tukevat ja sopivat.

Mut hyvältä näyttää! :laugh:

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35884 : pulla
Liina ja Adrian! Mä jätän osan näistä sellasiks aikuisten leikkirintsikoiks :blush: .. ainakin mies tykkäs, kun eilen töistä tullessaan vilaukselta muutaman näytin!! :woohoo:

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten - 1 vuosi 5 kuukautta sitten #35887 : Anzkuh

Motiva Ergonomix full 450 cc lihaksen päälle. Leikkaus 3.3.16 Karhupuiston platiikkakirurgia/Siim Simmo

29-v, 171cm, 67kg
89-72-97, rinnan alta 77cm
Nykyinen vaikutelma pieni B, käytössä kuitenkin C75 liivit. Toiveena vaikutelma D-kupista.

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Viimeksi muokattu: 1 vuosi 5 kuukautta sitten : Anzkuh.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: serica, Morte

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35910 : Morte
Jee Anzkuh, kiitti vinkistä! Minkäkokoiset liivit sulla on nuo vihreät? :)

Fin-Est 27.04.2016 Siim Simmo
Nagor Impleo HR 300cc lihaskalvon alle
lähtökohta 70A
159cm/50kg

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35926 : Anzkuh

Morte kirjoitti: Jee Anzkuh, kiitti vinkistä! Minkäkokoiset liivit sulla on nuo vihreät? :)

Nämä on L-koon liivit ja justiinsa sopivat... :)

Motiva Ergonomix full 450 cc lihaksen päälle. Leikkaus 3.3.16 Karhupuiston platiikkakirurgia/Siim Simmo

29-v, 171cm, 67kg
Nykyinen vaikutelma pieni B, käytössä kuitenkin C75 liivit. Toiveena vaikutelma D-kupista.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Morte

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35990 : pulla
Anzkuh: Mä kävin tänään budget sportissa kokeilemassa noita liivejä, mutta minusta nuo ei oo riittävän tukevat mihinkään urheiluun.
L-koko oli liian väljä, ei antanut mun mielestä riittävää tukea. Samoin M-koko ja siinä meni jo kuppiosa liian pieneks, jäi puolet tissiä näkyviin.. hyvältähän nuo näytti ja yö-ja oleiluliiveinä varmaan just hyvät, kun ei oo mitään muovi/metalliosia painamassa selkää..

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #35995 : Anzkuh
Ihan siis yöliiveiksi ostinkin! Maailman mukavimmat yöllä, kun ovat saumattomat! Urheiluun en edes harkitse muita kuin Shock Absorberin liivejä! :)

29-v, 171cm, 67kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #36015 : lappubikinit
Kertokaa mulle millaiset liivien tulisi olla? Eli lähtötilanne oli melko lauta ja nyt anatomiset implantit lihaksen alla (mentor 280cc). Olentosi tyytyväinen, rinnat on pyöreät ja luonnolliset, kuppikoko on jotain 75B-C välillä.
Leikkauksesta on aikaa vasta kolme viikkoa ja nämä liivit mitkä sain klinikalta mukaan tuntuu tosi löysiltä. Jos pesen ne niin kiristyvät hetkeksi, mutta siis rinnan päällä kangas ei edes pingotu vaan saattaa pikemminkin olla löysänä. Tästä syystä myös tuntuu että nostelen hartioita, että olkaimet tukisi..en kuitenkaan ole uskaltanut pitää muita liivejä kun leikkauksen jälkeen näitä piti pitää kuukausi...
En halu jatkossakaan kaarituellisia vaan pehmoisia ja kivoja bikini/urheilurintsikat -tyylisiä ratkaisuja. Mitä sanotte? Onko aivan ehdotonta pitää näitä klinikalta saatuja rintaliivejä vielä ja mistä voisin ostaa/tilata tähän paranemisvaiheeseen sopivat tukevammat liivit? Kiitos!!

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #36047 : pulla
Budget sportissa oli tällaiset painijanselkäiset urheilutopit 5,90€. Alla mulla shock absorberin runit ja sopii täydellisesti niiden kanssa :)

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kesä16, Luulia, serica

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #36075 : Kesä16
Moi Lappubikinit
Mulla on aika sama lähtötilanne kuin sulla, ja oon nyt yrittänyt löytää edes muutamia käyttökelpoisia rintsikoita klinikalta saatujen lisäksi. En ole vielä onnistunut kovin hyvin :unsure:
Klinikalta sain ohjeet, että urheilurintsikat on hyviä (ei litistävät toppimallit) ja että liivien ei tarvitse olla ihan niin tukevia päällä, kuin mitkä leikkauksesta saadut liivit oli silloin. Klinikalla myös sanottiin, että muita myös liivejä voi pitää ihan hyvin alusta asti.
Liiveiksi mulle ehdotettiin esimerkkinä Mark&Spencerin urheiluliivejä. Siellä olisi ollut ihan hyviä ja edullisia, mut ne ei ollut ihan mun muotoisiani.
Mulla on nyt alkuun kahdet Shockarin runit, joiden ympärysmitta on 5 cm enemmän kuin normaalisti mulla on. Näissä on se ongelma, et ne näkyy kaikista paitojen kaula-aukoista, mut nämä on tosi hyvät päällä ja tuntuu tukeville.
Lisäksi mulla on Triumphin yhdet high-tukitason urheiluliivit, mutta niiden olkaimet on niin kapeat, että ne ainakin vielä ne tuntui tosi epämukaville päällä.
Löytyisiköhän Lindexin/Kappahlin/.. liiviosastoilta mitään käyttökelpoisia?

Lähtötilanne 175 cm 60 kg 75AA
Motiva 425 full
Lopputulos D

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #36158 : Kesä16

Lähtötilanne 175 cm 60 kg 75AA
Motiva 425 full
Lopputulos D

Sivu luotiin ajassa: 1.036 sekuntia