× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Liivit

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #35700 : kukla
Mistä tilasit ruskeat?

Silimed 615cc anatominen
The Look/Jaan Troost 2012
165cm/78kg
Ympärysmitta 85 rinnan alta
2.5.16 vaihto pyöreä motiva 825cc
Finest/Siim Simmo
5 raskautta, 1 sektio
3.5.16 vaahtoruiskutus suonikohjuihin Meike Pärn/Mediamatkat

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten - 1 vuosi 7 kuukautta sitten #35703 : elina91
Oi wau Pulla! Noi vihreät on mun makuun, törkeen mageet :woohoo: Mistä siis tilasit ja miten tiesit oikean koon? Ite en oo uskaltanut biksuja netistä tilata kun en yhtään tiedä mikä koko sopii, onko M vai L vai mikä :laugh:

Vai onks noi sitten ruskeat?? :DD Mun silmiin näyttää armeijan vihreältä ja kupariset/kultaiset niitit, eli mun unelma väri yhdistelmä :woohoo: Jos ne on ruskeat, niin sitten ei ookkaa mun makuun :( :lol:

FINEST 22.1.2016 Siim Simmo
Nagor Impleo Moderate 390cc lihaskalvon alla
166,5cm / 66kg
Urheilullinen, muodokas vartalo - lähtökohta 75b, rinnanympärys rinnan alta 77cm
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 7 kuukautta sitten : elina91.

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten - 1 vuosi 7 kuukautta sitten #35708 : pulla
Kiitos :kiss:
Molemmat tilasin brittiläisestä figleaves-verkkokaupasta.. Ja ihan summanmutikassa koon arvioin! :laugh:
Nää oli niin halpoja, että ajattelin kokeilla tilata, ja ei mee iso raha hukkaan jos ei sovi. Nää molemmat on brittikokoa 32FF ja aika hyvin istuu päälle.. alaosat ois saanu olla koon pienemmät, mutta en viitsi palauttaa vaan taidan joku päivä vähän fiksata niitä, ettei tipu jalasta.. :laugh:
Tuolla figleavesilla on kyllä niin ihania merkki-liivejäkin ja edulliset hinnat, että voi olla että jatkossa tulen tilaamaan myös rintaliivejä, kunhan oikea koko selviää.. :)

Elina91: sellanen kultaan vivahtava ruskea on väri ja ihanan pehmoinen satiininomainen kangas..

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 7 kuukautta sitten : pulla.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kukla, Saippi

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #35738 : elinaris
Mä kävin ostaa tänää lindexiltä tukiliivit. Noi shockarit oli liiankin tukevat näin varhasessa vaiheessa mut noi lindexin oli ihan super istuvat ja hyvät. Ohkasta kangasta ilman vuoria. Takaa sulkeutuvat ja säädettävät olkaimet. Hintaaki oli vaa 22,95e. Muistuttaa tosi paljon noita sairaalasta saatuja, ainut ero että ei hankaa tosta edestä mulla :)

31.3.2016 fin-est Jyri Kullanmaa.
Laitettu 390cc lihaksen päälle.
166/54kg, kahdesti imetetyt rinnat. Lähtökohta tyhjä b-kuppi.

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #35739 : serica
Kiitos vinkistä ☺ Hyvä tietää sit ku pääsee liivien ostoon!

168/68
75/A (3x imetetty )
5.5.2016 Helsinki clinic, Janne Jyränki
Nagor Impleo hr pyöreä 460cc osittain lihaksen alle;Benelli kohotus

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #35741 : Pii
Kai hiukan turha sanoa, mutta siis itse ostin sen koon shockarit kuin mitkä tuntuivat kokeillessa sopivilta. Eli en oikein ymmärrä, kuinka shockarit voivat olla liian tukevat, kun ottaa vaan sit koon isomman. Menee hiukan toiveajattelun puolelle, että samat rintsikat käyvät sitten toipumisvaiheen jälkeen esim. liikuntaan kerta tarpeet ovat sen verta erilaiset. Ei voi ostaa tukirintsikoita urheilurintsikan sovitusohjein, koska niiden ei ole tarkoituskaan olla yhtä tiukat ja piukat.

Leikkauksen aikaan 26 vuotias, ei lapsia, 163cm/ 56-57 kg
Lähtökohta melkein rinnaton, käytössä oli H&M 70B
Leikkaus 26.1.2016 Siim Simmo, Viro
420cc pyöreä Nagor Impleo High Profile lihaksen päälle lihaskalvon alle
Rintaliivikoko tällä hetkellä 65F/G, vaikutelma C-kuppi?

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #35743 : serica
Elinaris: Oliks ne jotku soft saumattomat liivit?
Pii: Mä kyl ymmärsin ton "liian tukevat" silleen et jos ne esim puristaa tai litistää liikaa rintoja...Voin olla väärässä;korjaa sä elinaris mitä tarkotit tarkalleen? :) Sen vaan itse vasta sivusta seuranneena oon ymmärtäny ettei liivit sais liikaakaan tukea tai siis litistää rintoja?Varsinkaan alussa...

168/68
75/A (3x imetetty )

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #35744 : Pii
Mutta miten se on käytännössä mahdollista jos ottaa esimerkiksi isomman kuppikoon? Miten ne sitten voi puristaa liikaa? Ymmärtäisin jos kyse olisi esimerkiksi kaarituellisista rintsikoista, joissa kupin täytyy asettua oikein, mutta kun kyse on "vain" kankaasta, niin en taas ymmärrä. Siis toki, jos normaalisti käyttäisi 70D-kokoisia liivejä, niin vastaava voisi olla shockareissa liian puristava koska ne on sellaiseksi tarkoitettukin ja sellaisenaan hyvät urheilukäyttöön. Mutta jos haluaa liivit tukirintsikoiksi toipumisvaiheeseen, niin senkus ottaa samat liivit koossa 80E jos se tuntuu hyvältä.

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #35745 : elinaris
Pii, mulle sanottiin tikkejen poistossa että ensimmäisen kuukauden olisi hyvä olla liivit joissa rinnat pääsee liikkumaan ja muotoutumaan. Kysyin nimenomaan urheiluliiveistä ja mainitsin noi shockarit. Mulla vielä niin kovat pallot nämä ja nännin niin arat että noi shockarit tuntuu vähän epämielyttäviltä vielä. Täysin istuva ja hyvä koko niissä mutta käytän mielummin vähän kevyempiä näin alkuun. Päivisin voi olla noilla shockreilla vaikka työpäivän ajan (eivät siis purista) mutta kotona ja varsinkin yöksi puen mielummin ei niin tukevat päälle.

Nämä uudetkin tulee kyllä mutta eri tavalla. Onhan noissa shokkareissa huomattavasti vahvempi kangaskin..

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #35746 : elinaris
Serica, nää on tämmöset soft saumattomat rintaliivit :)

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: elina91, serica

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #35747 : serica
Elinaris : Mites sul on muuten töihin paluu sujunu? Onko ollu tissit kipeenä töiden jälkeen?

168/68
75/A (3x imetetty )

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #35748 : pulla
Aika jännä, tässä sen näkee, miten erilaisia ohjeita eri klinikat antaa.. eli kannattaa noudattaa niitä oman klinikan ohjeita. Ohjeet riippuu pitkälti käytetystä implantista, leikkaustavasta ja onko implantit lihaksen alla vai päällä. Elinarikselle on sanottu että ensimmäisen kuukauden olisi hyvä olla liivit joissa rinnat pääsee liikkumaan ja muotoutumaan. Mulle taas sanottiin, että rinnat ei sais liikkua ja mahdollisimman napakat liivit oltava yötä päivää motivoilla väh 3-4kk, natrelleilla väh 4vkoa. Aika outo tuo ohje, että rintojen pitäisi päästä heti liikkumaan? En ole tuollaista ohjetta ennen kuullut.. Silloinhan implanttitasku voi jäädä väljäksi ja (mä en tiedä mikä implantti sulla on, onko implantin tarkoitus kiinnittyä) se voi tuoda myöhemmin muita ongelmia. Pahimmassa tapauksessa tää liian löysässä taskussa heiluva implantti muljuaa, aiheuttaa kipua, voi hangata ja/tai aiheuttaa implanttitaskun venymistä ja ajautua väärään paikkaan.. :( Liivit ei saa puristaa rintoja yhteen eikä kohottaa. Mulla on noita nuha-merkkisiä tukiliivejä kolmet ja sama M-koko on mahtunut jokaisen leikkauksen jälkeen. Viime leikkauksessa kokeiltiin yhdessä sairaanhoitajan kanssa myös L-kokoa, mutta se oli liian iso. Shockareita pidän noiden rinnalla myös paljon ja ne kuulemma ok. Ja niissä on aika hyvin tuota säätövaraa, ei mulla ainakaan purista liikaa ja samat liivit kireämmällä käy hyvin lenkkeillessä. Jälkihoitoon satsaaminen kannattaa ja se olis hyvä tiedostaa jo ennen leikkausta. Vähintään yhdet hyvät tukiliivit (esim nuha, isavela) ei loppupelissä oo kalliit verrattuna ongelmiin, mitä vääränlaiset liivit voi aikaansaada :)

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ensi vuonna?

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #35751 : Pii
Ei se siltikään tarkoita, ettäkö shockarit olisivat jotenkin yleisestikin liian tukevat tukiliivikäyttöön. Koska jos D-kupin liivit puristaa liikaa, niin ongelma ratkeaa sillä, että ottaa kokoa tai paria isommat - eivät enää purista, mutta saattavat silti tukea ihan yhtä paljon tai vähän kuin muutkin vastaavat. Ei voi niputtaa kaikkia shockarin malleja samaan ja todeta, että ne ovat kokonaisuudessaan tukiliivikäyttöön soveltumattomat, koska näin ei vain ole. Sun shockarit ovat liian puristavat yökäyttöön hankkimassasi koossa, mutta voisivat olla passelit koon tai pari isompina.

Mulle ei ole sinänsä merkitystä mitä rintaliivejä käytätte ja mistä syystä, mutta koen, ettei väite jonka mukaan urheiluliivit/ shockarit/ you name it liivit ovat liian tukevat toipumisvaiheeseen ole validi, kun kyse on pikemminkin siitä, että merkin A malli B koossa C on henkilölle D liian tukeva hetkellä E..

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: sagabel, pulla

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #35752 : pulla
Niin tarkoitukseni ei ollut saarnata, mutta kun mulla itelläni jäi tokan leikkauksen jälkeen toinen implantti osittain kiinnittymättä, niin siinä rinnassa tuntui aina juostessa kipua.. nyt oon sit varmaan liiankin varovainen kaiken suhteen!! :laugh:

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #35755 : elinaris
Serica, ei ole ollut kipuja ja tosi hyvin sujunut. Selkäsärkyjä kylläkin ilmennyt entistä enemmän..

Pii, en lokeroinut shockareita mihinkään kastiin. Kerroin oman mielipiteeni niistä. Sanoin että on tukevat mutta tällä hetkellä ei kauheen mukavat kun nännejä hiertää ja muutenkin rinnat vielä kovat.. toki voi jokainen pukea sellaiset liivit kun itse haluaa.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla, serica

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #35757 : Pii
Äh. Koen, että puhumme eri asiasta, mutta samapa tuo.

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #35807 : elinaris
No nyt on shockarit koeajettu myös yöllä..ja Pii oli ihan oikeassa, koko on väärä ja siksi tuntuu niin ylitukevilta päällä. Kauheet painaumat oli alareunassa ja olkaimien alla aamulla ja tuntu epämukavalta herätä näissä. Nyt on koko näissä 75f, taidanpa käydä kokeilemassa 80e. Hassua miten noi koot menee niin eri tavalla eri liiveissä. Rinnan ympärys on alta 73,5cm. Rintaliiveissä ollut 70 ympärysmitta. Nää tuntuu päivisin ihan mukavilta eikä kiristä mutta maatessa alkaa kiristää ympäriltä ja kuppi tuntuu jäävän aika löysähköksi. Kun taas seistessä ei kiristä eikä purista ja kuppikin juuri sopiva. Tai sit vaan tää malli ei sovi mulle.. :pinch:

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #35809 : serica
Ei nyt kyllä hirveesti aiheeseen liity, :cheer: Mut munkin oli jo pakko vähän silmällä kaikkia ihania liivejä joita vois sit ostella ku on uudet tissit ;) Mut alkaa oleen jo kyllä niin malttamattomana ettei vaan millään tahtois vielä jaksaa odottaa että pääsee leikkuuseen :silly: Ja kyllä vaan todella enemmän päivä päivältä oon varma päätöksestä asian suhteen; tänään viimeks ku piti omalle tytölle ostaa jo B kupin liivit :woohoo: Menee jo tyttökin edelle.. :huh:

168/68
75/A (3x imetetty )

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #35813 : Pii
Voinet elinaris kuitenkin lohduttautua sillä, että vaikka ne nyt kiristävät, niin ne ovat silloin varmaan just sopivat urheiluun :) eli eivät kuitenkaan täysi hukkaostos.

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #35815 : elinaris
Pii, näin mäkin ajattelen. Töissä.nää on vaa nii super mukavat kun toi koulunkäyntiavustajan homma käy melkein kun urheilusta :laugh: mutta pidättäydyn öisin nyt näissä sairaalasta saaduissa.

Sivu luotiin ajassa: 0.799 sekuntia