× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Liivit

• Jane81
  • Jane81 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • 7.1.16 Motiva ergonomix demi 425cc. 163/65 a-b kup
Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #31479 : Jane81
Tulipa mieleeni kun Changen sivustoilla liivejä kävin ihastelemassa, että kun laskuri näyttää kooksi 70G niin pitääkö silareilla ottaa sit kuitenkin koko 70H? Paljon kun täällä on puhuttu siitä, että silarit vaatii sen yhden kupin suuremman. Ja päteekö se vain kaarituellisiin vai myös kaarituettomiin.

Vaikka huomenna uhkeat utareet onkin vasta viikon ikäiset, mutta ohan se kiva ihastella ja tietää sit kun tulee pakottava tarve paina tilaa nappia :P

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #31484 : JAAV
Ei se välttämättä ole noin yksioikoinen asia. Mulle monet yksinkertaiset laskurit antavat tulokseksi 70C-D, mutta käytän 65F-G.

Ja älä vielä moneen viikkoon tilaile mitään liivejä :D suosittelen muutenkin käymään myymälässä sovittelemassa liivit. Ite tilasin Zalandolta tuossa 700 eurolla rintsikoita yks kerta ja yhdetkään ei sopineet. Kyllä otti päähän :D

19.1.2015 KC Clinic lihaskalvon alle Mentor anatominen 310/290 cc.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mim

• Jane81
  • Jane81 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • 7.1.16 Motiva ergonomix demi 425cc. 163/65 a-b kup
Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #31486 : Jane81
Juu, toki meinaan myymäläänkin mennä, mut täällä perähikiällä sellaisia ei löydy niin saattaa olla et joskus kokeilen onneani tilaamallakin ja oishan se kiva vähän tietää et minkä kokosta sieltä hyllystäkin sit sovitukseen ottaa et ei tarvii koko rekkiä raahata sovituskoppiin :lol:
Enkä tietenkään mitään hetkeen oo tilaamassa ja mitatkin saa ottaa vielä uusiks :P Mutta kahtelushoppailu ja haaveilukin on kivaa ajanvietettä ku ei treenaamaankaan pääse ;)

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #31488 : Liina
http://www.brasizecalculator.tk/ Kas tässä mitä oivin ja toistaseksi tarkin laskuri, minkä oon löytäny.

Toki pitää plärätä tuuma-mittojen kanssa, mutta loppuviimeksi aika pieni homma, jos on mitat lapulla ylhäällä ja Googlen kautta käy ne kääntämässä tuumiksi.

Tuumasta toimeen siis :laugh:

Mitä oon rintoja tällä foorumilla kattellu, niin todella harvalla näyttäs riittävän C/D-mitan rintaliivit vaikka niihin koittavatkii ittensä änkeä.

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #31490 : Moona

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #31504 : Irene
Changen laskurin mukaan mun koko on 70DD, mutta liikkessä sovittamalla se oli liian ahdas ja 70E sopiva eli ainakin tossa mulla pätee se +1 kuppikoko. Ns normimerkeissä koko on 75Ctai B riippuen onko kaaria (joskus 70D mutta yleensä liian ahdas ympärys) ja sen antaa myös yksi nettilaskuri. Kaarituettomilla ehkä uskaltaisin tilata, siinä kun liivi mukautuu tissin mukaan eikä toisinpäin niinkuin tuellisissa. Mulla on just toi kaari ongelma, kun se vaatisi isomman liivikoon kuin kuppi ja siksi mulle ei käy esim Lindexin liivit kun 75C jää osin tyhjäksi kun kaari istuu ja 75B:ssä kaari painaa implanttia. Joku toinen on taas valittanut toisinpäin? Noin yleisesti istuvien liivien ostaminen silikoneille ei ole ihan helppoa hommaa.. Mulla on muutama merkki mitkä toimii ja niitä uskallan tilatakin. Eli parashan se olisi käydä sovittamalla ostaa, mutta jos asuu kaukana niin eikö joillain liikkeillä ole mahdollisuus ottaa sovitukseen useammat ja palauttaa ei-sopivat?

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Jane81

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #31506 : Liina
Tod.näk. Lindexin liiveissä on sulle liian kapea kaari. Panachella esim. on leveämpi kaari. Istuu siis paremmin medium-rangen liiveille!
Mä sovitin just Chantellen liivejä ja niihin jäi pienet vekit kuppiin rinnan alle - kaarituki on liian kapea mun rinnoille.
Mulla on myös Cubukselta liivit, niihin jää aika isokin vekki rinnan alle, eli ihan liian kapeat!
Sovitin Freyan liivejä - tosi ihanat päällä! Niissä onkin vähän kapeampi kaarituki, kuin Panachella ja onkin suunnattu enemmän high-rangelle.

Ja anatomisten kanssa lienee totta, että se koko vähän heittelee, kun ne on aika töpäkkää tavaraa! :D

Suosittelen käymään jossain puljussa, jossa on useampia brandeja sovitettavina.

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #31512 : Irene
Joo, mulla se kapea kaari suhteessa kuppiin on ongelma, pitää löytää leveää kaarta ja matalaa kuppia. Ja asia ei tosiaan helpota se että implantit on lihasten alla eli niitä ei kauheasti pysty siirtelemään kuppiin ja kun on vielä anatomiset niin ei ne tosiaan paljon muotoudu kupin mukaan... Jos olisi implantit lihaksen päällä ja omaakin rasvaa implantin päällä niin uskon että olisi paljon helpompaa kun implantti liikkuisi enemmän joten sitä voisi paremmin asetella kuppiin ja oma rasva päällä tekee sen että kupit täyttyy kokonaan kun se rasvahan muotoutuu täyttäen joka sopen. Eli silloin tilanne lähestyy tilannetta että etsisi liivejä luomurinnoille. Meillä joilla ei ole peljon omaa kudosta pehmentämässä ja muotoutumassa kupin mukaan ja rinnat lihaksen alla niin että liivin pitää tulla rinnan luo että sen saa kuppiin eikä toisinpäin ;)

Just on päällä Changen 70E ja on nää hyvät! Mua vaan ärsyttää toi niiden "oma mitoitus" kun tulee epäilys että siinä on kaupalliset syyt takana...nyt loppui aika, jatkan myöhemmin!

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #31538 : Liina
Irene, on kyllä varmasti hankala tilanne! Ei mitenkään helppo homma sun etsiä liivejä!

Mullakin on lihaksen alla, mutta pyöreä ja omaa kudostakin löytyy vähäsen.

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #31673 : kipinä

Lähtö 3x imetetty 75AA-A, 172/53
Motiva Ergonomix full 425, KC Clinic 12/15

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #31691 : Roverandom

300cc Nagor high profile osittain lihaksen alla / Fin-Est - J. Kullamaa

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #31693 : kipinä

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #31713 : Liina
Mie ny mitenkään halua Changea loukata, mutta niidenkin ammattitaitoa kantsuttaa kyseenalaistaa aina välillä :pinch:

Kuppi on liian pieni jos ei kaatituet mee rintalastaan asti.

Just tässä vetäsin mun uudet liivit päälle, jotka saapui postissa! 60J B) Ympärys aivan törrrrkeen tiukka, jatkopala käytössä, mutta 65 meni vikaan hakaseen kiinni eli on sit liian löysä. Hittolainen! Kuppia tässä just arvon, että mitä häh, mutta sit i-kuppi olis ehkä hitusen pieni.
Kyl nää ny käyttöön tulee kuitennii, mutta voi olla, että kokeilen seuraavaks 60i:tä.

Mulla tosin on varmasti edelleen karkuteillä olevaa rintakudosta tuolla pitkin selkää, että kuppi saattaa tästä vielä suurentua. Ja implantit vielä keskenkasvuset, että kuppi saattaa vielä pienentyä!

Ei oo helppoo!!

Ympärysremmi on sopiva(hko) sillon, kun sen laittaa kiinni (rinnat ei kupeissaan) ja sitä saa venytettyä about parin sentin verran. Tokikin tässä tarvii ottaa huomioon läski vs. lihat - läski antaa periksi (siksi mulla noin pieni ympärys) ja lihas taas ei.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kipinä

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #31715 : kipinä

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #31719 : Liina
No sasse!!

Mä taijan vaihtaa nää 60j 60i:n Pikkasen liian leveelle tulee noi olkaimet.. Ja eipä oo monasti tarvinnu kärsiä ongelmasta liian pienet kupit!

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #31721 : pulla
Haha :laugh: :laugh: on teillä ongelmat tytöt!
Onneksi mulla ei tuota ongelmaa vielä oo ollu, ilman liivejä kun oon käppäilly tähän asti. Mutta nyt ajattelin huomenna lähtee liiviostoksille, kun pitäis löytää juhlatilaisuutta varten jotain nännit peittävää...eikä kyllä hajuakaan koosta..
Toiveissa ois löytää halvat liivit joilla muutaman vkon edes pärjäisi.. tää mun rintavarustus kun ei ehkä kovin pysyväksi jää :laugh:

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Lisää
1 vuosi 8 kuukautta sitten #31765 : kipinä
Toivotaan pulla, että mahdollisimman pian sullaki on vain tämän tason ongelmia ja nämä suuret ja oikeat murheet on muisto vain! <3

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #32009 : Liina
Ei mulla muutaku jotta ärkele, kun vieläkin etsin niitä sopivia liivejä! :pinch: Nyt ehkä sit tilaan sieltä Puolasta, kun siellä on kapeempia kaaritukia.
Ongelma on siinä, että kun esim. Freyan rinuleissa hypätään kokoon G/H ja ylöspäin, niin kaarituki venähtää aivan hillittömäksi, jolloin olkaimet lähtee kainaloista (au au au!) ja kuppi onkin huomattavasti matalampi, eli istuvuus on ihan pyllystä.

Mulla on nyt noi yhdet miehen ostamat Chantellen rinarit ja niissä kaarituki on sivusta jo selän puolella. :blink: Mutta ne on muutenkin niin kutittavat ja epämukavat, että saavat jäähä makkarinpuolelle.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #33549 : Liina
Saanks mä tulla taas kiroon tänne?! :angry: :silly:

Just tänään posti toi yhdet Panachen liivit ja yhet Lulu Toutet. Luluja en oo vielä ehtiny ku sovittaan, mutta Panachet päällä on istunu tässä ny illan. Jo ei nää kyllä passaa. Siis koko on ihan oikea (65G/30G), mutta olkaimet on liian sivussa (painaa kainoleeseen ja esim. kun kirjottaa niin veri ei kierrä käsiin asti-fiilis), sivusta tulee liian ylös. Näissä on vaakasauma just sillä kohden, missä mun nänni on, eli se sauma nousee ikäänku ylöspäin ja oikeen somasti korostuu vaatteisen alla. Buu!!

Plussaa se, että näissä on oikeestaan aika hyvänlevyset kaarituet! Eikä oo kutittavat matskut tms. niinkun noissa yksissä Chanteleissa mitä mulla on.

Kyl ärsyttää. Pitänee tehä ens viikolla raidi alusvaateliikkeisiin sit kai. Tai ehkä shoppailumatka Puolaan! :woohoo:

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #33579 : kipinä
Ootko Liina kokeillu missya:n liivejä? Istuu mulla ihan täydellisesti (käytän kokoja 75F ja 75E)! Toisin kuin esim. Freya, joka taas oli muistaakseni sulle hyvä, ei istu mulle ollenkaan...

Sivu luotiin ajassa: 0.975 sekuntia