× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Tammikuu 2016

Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten #31618 : Nagorboobs
elina91: Valitettavasti en tänne kuvia laita, kun oon niin tunnistettavissa tatuoinneista :whistle:

21.4.2015 Nagor 390cc pyöreä, Moderade, lihaksen päälle, Jyri Kullamaa, Fin-Est
5.4.2018 Oikea rinta korjattu kapseloitumisen takia, Jyri Kullamaa

Lähtötilanne: 75B ja nyt 70E/75D, näkymä paita päällä vastaa täyteläistä B-kuppia

Mitat: 168 cm ja 65 kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten #31623 : Misa
Täällä myös vointi ihan hyvä! Kotoa en paljoa ole pois liikkunut, pelottaa tuo liukas keli. Kiristystä ja pientä kipua edelleen. Makuulta noustessa hirveä painontunne rinnoissa, varsinkin yön jälkeen, sängystä nousu ei muutenkaan vielä kovin ketterästi käy.
Lapsia en ole vielä uskaltanut nostaa, mites muut joilla lapsia? Milloin olette nostamaan lähtenyt?

Helsinki Clinic 8/1/16
Nagor moderate 300/330cc
162cm/52kg, lähtökohta 2x imetetty B-kuppi.

Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten - 2 vuotta 8 kuukautta sitten #31643 : mally
Mun mieltä vaivaa nyt hirveästi tissieni muoto. Oon täs kokoajan yrittänyt etsiä muiden vastaleikattujen tissikuvia ja vertailla niitä omiini. Nyt rohkenen laittaa hetkeksi kuvan näistä kuullakseni muiden mielipiteitä.

Vai onkohan muillakin samalla tavalla, että arvet kiristävät alkuun ihoa niin paljon, ettei rintojen alamuoto mee silleen pyöreästi? Oon yrittäny tässä kokoajan uskotella itselleni, että kyllä nää korjaantuu ajallaan kunhan ne vaan laskeutuu... Ja niin ne varmaan korjaantuukin, mut mun oloa helpottais hirveesti nyt jos joku kertois että tää on ihan normaalia ja esiintyy muillakin :laugh:

11.1.2016 Nagor Impleo HR 330cc lihaskalvon alla. Kullamaa Fin-Est.

171cm/55kg, 22v.
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 8 kuukautta sitten : mally.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Pii

Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten - 2 vuotta 9 kuukautta sitten #31645 : Nana

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

165cm/49kg 22v Nagor Impleo MR 330cc 65B>65E/F
Implantit poistettu
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 9 kuukautta sitten : Nana.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: mally

Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten #31646 : mally
Miks nää menee väärinpäin? Yritin äsken muokata ja poistaa sekä lisää uudelleen, ei auta mikään, ei edes kuvien kääntäminen valmiiksi väärinpäin, tulee silti väärinpäin tänne :laugh:

171cm/55kg, 22v.

Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten #31647 : bodyperfection
Mulla oli leikkaus 5 päivää sitten,huomaa että kun on toinen leikkaus niin kivut eivät ole läheskään niin kovat :) Oon onnellinen että mun sairasloma kestää vaan 10 päivää, ihana palata töihin kun on niin tylsää sairastella :kiss:
Eniten mietityttää tää lopputulos, 460 cc ja näyttää todella pieneltä, yritän lohduttaa iseäni että ne laskeutuvat jne. :/
Mites te muut, ootteko miten nopeesti alkaneet pestä pyykkiä jne? Alkaa aika käydä pitkäksi :dry:

• JHE
  • JHE hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Nagor impleo 330cc lihaskalvon alla 03/2015
Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #31658 : JHE
Huh että mollyn boobsit näyttää isoille :D ovat selkeästi aika paljon turvoksissa vielä ja iho todella tiukalla. Rasvailehan rintoja aktiivisesti ettei tule arpia! :) älä siis rasvaa arpien aluetta vielä.
Tuosta ne laskeutuu paljon, huomaat viikko viikolta muutosta. Älä pelästy 1-2kk kohdalla jos efekti on todella kaksi palloa(itse pelästyin).. Turvotus kun katoaa ja rinnat eivät ole vielä laskeutuneet niin näky on melkoinen ;)

17.3.2015 Finn-est / Kullamaa
Implantti: Nagor impleo high profile 330cc lihaskalvon alla

Pituus 175cm, paino 64kg
Rintaliivien koon muutos 70 A/B -> 70D / 65E
Vaikutelman muutos pieni A -> pieni C
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: mally

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten - 2 vuotta 8 kuukautta sitten #31664 : Pii

Leikkauksen aikaan 26 vuotias, ei lapsia, 163cm/ 56-57 kg
Lähtökohta melkein rinnaton, käytössä oli H&M 70B
Leikkaus 26.1.2016 Siim Simmo, Viro
420cc pyöreä Nagor Impleo High Profile lihaksen päälle lihaskalvon alle
Rintaliivikoko tällä hetkellä 65F/G, vaikutelma C-kuppi?
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 8 kuukautta sitten : Pii.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #31683 : mally
Okei, kiitoksia varoituksesta JHE ja Nana! :laugh:
Onneks mulla on ollut tuo rasvailu tapana jo ennen leikkausta, nii ei pitäisi olla siitä kiinni jos arpia alkaa tulla... Aikamoisilta palloiltahan nää näyttää kuvissa joo, mut onneks löytyi rintaa jonkin verran alunperin, niin toivonmukaan ei jää tommosiks luonnottomiks palloiks :lol:
On tää parantuminen kyl kauheen jännittävää, ku joutuu lopputulosta kuitenkin aika kauan odottaa. :silly:

171cm/55kg, 22v.

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten - 2 vuotta 8 kuukautta sitten #31684 : mally
Hups, tuli kahteen kertaan!

171cm/55kg, 22v.
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 8 kuukautta sitten : mally.

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten - 2 vuotta 8 kuukautta sitten #31696 : Pii

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Viimeksi muokattu: 2 vuotta 8 kuukautta sitten : Pii.

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #31733 : kikkarolli
Ma otin lavistykset vasta sairaalalla pois ja laitoin seuraavana paivana takas ✌

11.1.16 nagor impleo 330 Kullamaa
Lahtokohta b/ 163cm 58kg

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #31744 : Pii
Joo mä mietin sitäkin, mutta sitten taas toisaalta koen, että lävistykset kuului mun pikkutissilookkiin :P Joten ei niille ole "tarvetta" enää sitten tiistain jälkeen.

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten - 2 vuotta 8 kuukautta sitten #31779 : kikkarolli
Pikkitissilook ✌

11.1.16 nagor impleo 330 Kullamaa
Lahtokohta b/ 163cm 58kg
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 8 kuukautta sitten : kikkarolli.

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #31842 : mame
Kuinka usein vaihdatte haavateippejä?
Mä sain lookilta ohjeen et JOKA päivä?
Mut eikö se oo vähä liian tiheästi?
Solmut multa otettiin pois 22.1 pe ja laitettii teipit. Tänään la 23.1 kävin suihkussa ja otin teipit pois ja laitoin uudet. Teippejä pois ottaessa yks rupi vähän meni rikki oikeasta tissistä. Mulla on pitkät arvet...ja oikee huom. Paksumpi kuin vasen!
Onko täs vaiheessa vielä infektion vaaraa?

Sit kysyisin: onko täälläflunssassa? Pelottaa et flunssa menis tisssiin taas..
Mul tulehtui vasen rinta leikkauksen jälkeen ja siiheb söin 10pv ab kuurin. Nyt rauhottunut ja kaikki ok.
11.1ma leikattiiin. 19.1 ti menin kouluun, kuljin bussilla jne. Ekalla viikolla jo tiskasin, laitoin ruokaa kävin kaupassa, suihkussa ja laitoin pyykkejä kuivumaa. Ens ma eli ylihuomenna alkaakin sitte työt mutta onneksi se on suht kevyttä. Täytyy kyllä vähän tiskailla ja jtn tehdä käsillä..
Kuinka nopeasti te olette alkaneet elämää "normaalisti"?
Onko ollu komplikaatioita?

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #31847 : mally
Mulle laitettiin Fin-Estillä solmujen poiston jälkeen uudet teipit, joita kuuluu pitää ainakin vielä kaksi viikkoa. Sen jälkeen ei enään tarvitse teippailla, mut voi olla et jatkan itse vielä teippailua.

mame sinuna vaihtaisin teippejä noin viikon välein, niinkuin valtaosa täältä tuntuu tekevän :) kunhan teippi on sellaista, että iho hengittää sen läpi! Infektion vaarasta en kyllä osaa sanoa mitään... :dry:

Mä aloin elämään normi elämää kanssa viikon jälkeen. Ekan viikon yritin ottaa tosi rauhallisesti, mut kyl mä taisin jo parin päivän päästä tiskata ja 4pv päästä ajaa jo autoakin. En vaan osaa olla tekemättä mitään. :blush: :laugh:
Kouluunkin menin jo viikon päästä autolla n.60km suunta (motaria suurimmaksi osaksi).
Töistä sentään pidän sen 2 viikon vapaata, kun teen seisomatyötä, eli kävelyä on paljon ja tavaroita joutuu myös nostella jonkin verran. Onneksi olen semmoisessa asemassa, että voin käskyttää muita tekemään nostohommia! :laugh:

171cm/55kg, 22v.

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #31848 : katiska

6.7.15 Fin-Est Kullamaa
Nagor Impleo High Profile 360 cc

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #31854 : mame
Katiska: täss kuva mun arvesta ja siitä lähteneestä ruvesta.
Arpi on pitkä ja näyttää iha alieniltä

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #31855 : mame
Mulla on nyt TAAS flunssa ja pelkään et menee jotenki rintaan nii et se tulehtuis taas!
Onko täällä muita tammikuussa leikattuja joilla on nyt flunssa?

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten - 2 vuotta 8 kuukautta sitten #31856 : elina91
Moikka! Mulla oli tosiaan leikkaus pari päivää sitten (22.1.) ja mun olo on ollut super hyvä. Oon yllättynyt miten hyvin leikkaus on mennyt. Koko matka meni enemmän nauraessa ystäväni (saattajan) kanssa kuin jännityksessä tai kivuissa :cheer: En jännittänyt ollenkaan ennen leikkausta ja leikkauspöydällekin kävelin ja makoilin tosi rennosti. Herätessä en tuntenut kipuja, vähän paineen tunnetta vaan. Leikkaus oli about 12.30 ja olin ollut syömättä edellisestä illasta asti, joten nälkä oli kova. Sain syödä vasta about 17.30. Nousin sillon ekaa kertaa sängystä ja sillon iski tosi heikko olo. Tuli kylmä hiki ja sit pitikin päästä oksentaa. Olo oli vähän samanlainen kuin olisi tosi kova krapula :laugh: Just sopivasti sain ruokaa, huono olo johtui siitä. Ruuan jälkeen olo taas tosi hyvä. Mitään kipuja ei ole kertaakaan ollut, ainoastaan paineen tunnetta maaten mennessä ja noustessa sängystä. Sekin kestää vain hetken.Sain antibioottikuurin, lääkkeitä mukaan ja särkylääkettä otan vain jos tulee kipuja. Yöksi kuitenkin otan varuiksi perus särkylääkkeen. Diclofenac -merkkistä lääkettä otan 3x päivässä lääkärin ohjeen mukaan + ab kuuri (Zinnat). Olen nukkunut yötkin tosi hyvin, ei kipuja. Mullakin kans niska ja hartiat kipeet, koska jännitän niitä aika paljon, jotenkin en uskalla ojentaa rintaa suoraksi vaan suojelen tissejä :laugh: Mä sain kanssa aika erilaiset ohjeet kuin muut täällä: ei tarvinnu käydä suihkussa sairaalassa, meen tänään vasta ekaa kertaa. Saan käydä kävelyillä ja jos tuntuu siltä niin nukkua kyljellään. Kirurgi sanoi, että tee kaikki oman kehon tuntemuksen mukaan. Kaikki mikä tuntuu hyvältä niin saa tehä ja mikä ei, niin ei. Tietty liikunnan kielsi väh. 4vk ja alkoholi ja seksi 2vk. En mitään hirveästi ole ehtinyt tässä touhuta, mutta kävely kotiin (muutama sata metriä asemalta) niin se oli hieman vaikeaa ja kävi koville. Ovia en saa avattua. Kotitöitä en tekisi tässä kunnossa enkä lähtisi kauppaan tai muutenkaan vielä kävelylle. Eli siinä mielessä heikko olo kropassa, mutta mitään kipuja ei ole. Toivottavasti ei tule myöhemmin mitä olen lukenut, että joillakin on käynyt :silly: Mutta yleisesti voin sanoa, että mulla on tähän asti mennyt kaikki super hyvin ja olen ollut tosi tyytyväinen ja iloinen :)

FINEST 22.1.2016 Siim Simmo
Nagor Impleo Moderate 390cc lihaskalvon alla
166,5cm / 66kg
Urheilullinen, muodokas vartalo - lähtökohta 75b, rinnanympärys rinnan alta 77cm
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 8 kuukautta sitten : elina91.

Sivu luotiin ajassa: 0.848 sekuntia