× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Motiva leidit!

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #46685 : LiisaTu
Ensisijaisesti sun Nemo varmaan kannattais nyt vaan mennä sinne konsultaatioon tai mielumin kahteen ;) Jos on kovasti pussia niin mastopeksiahan on varmaan silloin eessä. Äkkiseltään tuntuu että sulla on ihan realistiset haaveet. Tuosta projektiosta sanon vaan sen, että jos toiveissa on suht luonnollinen lopputulos niin ehkä Demi on sulle hyvä vaihtoehto (itse olen tällä hetkellä ihan tyytyväinen näihin, aluksi mietin jopa että olisin voinut valita matalammatkin).

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Nemo

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #46702 : mirandael
Täällä myös tuore motiva leidi! :laugh: Itselle pistettiin motivan matrix demi, joten kokemuksia kyseisestä/kyseisistä implanteista olisi mukava kuulla enemmän :)

Mastopexia + Motiva matrix 300cc
Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/68

Lisää
5 kuukautta 2 viikkoa sitten #46761 : Ulveriina
Moikka kaikille! Ulveriina esittäytyy.

Mulle laitettiin Motiva Ergonomix SilkSurface 310 cc implantit eilen. Lihaksen alle ja kohotus tehtiin myös, koska omat tissit alkoivat jo muistuttaa majavanhäntiä.

Leikkauksen teki Stephan Dietz Mehiläisessä, ja olen tosi tyytyväinen lopputulokseen, vaikka eihän se lopullinen tulos vielä näy. Voin laittaa kuvia jossain vaiheessa, kunhan saan aikaiseksi.

Olen mitoiltani noin 170 / 65 ja rintakehä ja hartiat on leveät, eli ihan pienellä implantilla ei saada hyvää lopputulosta. Mulla on 12,5 cm leveät implantit ja projektio 3 cm. Eli mitään isot nää ei ole, pikemminkin leveät ja laakeat. Pyysin siis mahdollisimman pieniä, jotka kuitenkin istuisivat rintakehään hyvin. Isoja rintoja en halua missään tapauksessa, vaan ainoastaan muotoon toivoin parannusta.

Ainakin toistaiseksi hyvältä vaikuttaa!

Motiva Ergonomix Round mini 310 cc lihaksen alle 1/2018
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu, Nemo

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #46985 : Sarppa
Ulveriina: Missäs vaiheessa parantuminen on?:) Pystyisitkö laittaan kuvaa ja fiiliksiäB)

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c
Leikkaus toukokuussa Karhupuiston kautta
Tavoitteena c-d-kupin vaikutelma

Tulossa motiva ergonomix full 425cc tai 450cc osittain lihaksen alle

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #47529 : Loo
MInkä verran motiva round laskeutuu?

Augmentaatio 5/13
Natrelle anat. 410. --> rikkoutunut 2018--> korjaus 6/18 MOTIVA DEMI ERGONOMIX ROUND 380

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #47548 : Maima
Riippuu ihan sun omista kudoksista. Itelläni laskeutui liikaa ja nyt pitäis sitten miettiä uutta operaatiota missä vähän nostettaisiin implanttia paikalleen. Mulla siis kudokset antaneet periksi, minkä vuoksi laskeutunut enemmän kuin piti. Voithan kai kysyä, jos laittaisivat sinne tueksi jo valmiiksi tikkejä etteivät pääse laskeutumaan jos se sua hirvittää?

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Motiva Ergonomix Full 315

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #47549 : Maima
Hups. Nyt vasta huomasin, että olit jo käynyt leikkauksessa. Mutta itse en ainakaan omalla kokemuksella pitäisi rintapantaa, jos sellaista käsketty/suositeltu pitämään.

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Motiva Ergonomix Full 315

Sivu luotiin ajassa: 0.545 sekuntia