× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Motiva leidit!

Lisää
2 vuotta 7 kuukautta sitten #30110 : josephine
Meinasin kysyäkin tänään että mitä kuvailit simmoa ootellessa mutta nyt selvidi ☺

25v. Lähes Rinnaton
Lähtötilanne 3x imetetty 65AAkuppi
Kirurgi Siim Simmo 28.12
Motiva Ergonomix DEMI 380cc
Mitat 163/56

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Jane81
  • Jane81 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • 7.1.16 Motiva ergonomix demi 425cc. 163/65 a-b kup
Lisää
2 vuotta 7 kuukautta sitten #30141 : Jane81
Innolla Kipinä odotan sun lopputulosta, samaa kokoa, samaa merkkiä, samassa paikassa mulle ehdotettiin. Vähän hirvittää et tuleeko niistä ihan järjettömät. Sen verta on tuo rintakehä leveä, et ihan pientä siihen ei edes vois laittaa. Toinen vaihtoehto ois 390. Tammikuussa pääsis pöydälle, jos tähän uskaltaa lähtee. Onkohan kukaan katunut, et tuli liian isot

Lisää
2 vuotta 7 kuukautta sitten #30142 : JAAV
Varmaan jotkut ovat katuneet isoa kokoa alkuun, varsinkin turvotuksen kanssa näyttävät joskus todella tykeiltä. Turvotuksen laskiessa, rintojen muotoutuessa ja etenkin näkymään tottuessa suurinosa alkaa ajatella koon olevankin oikeastaan aika pieni ja isompikin olisi mennyt :) uskon, että suurimpaan osaan silikonileikkauksessa käyviin iskee se kuuluisa tissiahneus. Ensin toteutetaan se alkuperäinen haave, saa sen kokoiset kuin alunperin halusikin (jotkut ei toki saa, koska ei yhdellä leikkauksella mahdollista / väärät mielikuvat / eri käsitykset kirurgin kanssa jne), mutta lopulta kun on tottunut uuteen peilikuvaansa, alkaa ahnehtia lisää ja haluaisi sittenkin vähän suuremmat :)

Summa summarum: Hyvin epätodennäköistä näillä alle 500cc implanteilla, että se katumus isosta koosta olisi vielä vaikkapa 2 kk päästä leikkauksesta :)

19.1.2015 KC Clinic lihaskalvon alle Mentor anatominen 310/290 cc.

Lisää
2 vuotta 7 kuukautta sitten - 2 vuotta 7 kuukautta sitten #30148 : Irene
Eihän tietenkään voi sanoa että ei ole kukaan koskaan missään katunut liian isoa tulosta, mutta harvoin niitä vastaan tulee, mä en ole kuullut kenestäkään. Periaatteessa jos toiveissa olisi mahdollisimman pienet implantit mutta rakenne ei antaisi myöten laittaa liian leveän kiitoradan, mandariinit kainaloissa-efektin jne takia niin sitten mutta en ole kyllä sellaisestakaan kuullut. Kun kävin mun kirurgilla jälkitarkastuksessa (Asko Salmi, leikannut tuhansia ja tuhansia rintoja) niin se sanoi ett kukaan ei ole tullut sanomaan että tuli liiian isot, puolet on tyytyväisiä ja puolet sanoo että ois pikkuisen isommat saanut olla.
Alussa tosin kuuluukin melkein kauhistella että tulipa isot tykit, kun ne on ihan kovat, turvoksissa, usein ihan epämuotoiset jne. Oon kuullut sanonnan että jos on heti tyytyväinen niin turvotusten laskettua on luultavasti pettynyt. Mulla oli aluksi fiilis että mitä oon mennyt tekemään kun tuli ihan valtavat, mutta sitten turvotukset alkoi laskemaan ja tissit vaan pieneni ja pieneni kuin pyy maailmanlopun edessä. Siinä 3kk kohdalla luulin että lopullinen tilanne alkaa olla esillä ja olin tyytyväinen, se oli silloin sellainen pieni C-kupin vaikutelma. Mutta sitten kun silloin ostetut liivitkin jäi isoiksi niin kyllä sitten jo tuli pientä pettymystä kehiin ja nyt B-kuppilaisena mäkin lopulta liityin siihen "ois voinut olla isommatkin"-ryhmään ;)

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 7 kuukautta sitten : Irene.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Jane81, Ulveriina

Lisää
2 vuotta 7 kuukautta sitten #30159 : kipinä

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Lähtö 3x imetetty 75AA-A, 172/53
Motiva Ergonomix full 425, KC Clinic 12/15

Lisää
2 vuotta 7 kuukautta sitten #30163 : josephine
Onko kellekkää laitettu motivan demiä? Kun suositteli simmo että 360 tai 380 demi. Onkohan niissä mitä eroa esim high profileen?

25v. Lähes Rinnaton
Kirurgi Siim Simmo 28.12
Mitat 163/56

Lisää
2 vuotta 7 kuukautta sitten #30170 : Annikkitahti
Josephine: 360cc demillä ja fullilla (355cc) on eroa projektiossa 7mm ja leveydessä 2,5mm
Seuraavassa koossa (demi 380cc ja full 375cc) saman verran eroa demin ja fullin välillä.

Toivottavasti oli riittävän sekavasti kirjotettu

Leikkaus 3.9 / Jaan Troost
Nagor impleo hr 460cc lihaskalvon alle.
Vasen implantti ei kiinnittynyt.
Korjausleikkaus + kohotus, kevät -16
Lähtökohta 3 kertaa imetetty b/pieni c

• Jane81
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
2 vuotta 7 kuukautta sitten - 2 vuotta 7 kuukautta sitten #30224 : Jane81
Olisko kellään Motivan ergonomixia 380 tai 425 lihaksen alla? Kun sais nähä kuvia niin uskaltaisin varata leikkausajan. Jotenkin vaan hirvittää kuin isot rinnat noilla tulee, kun runsas c vaikutelma riittäs mulle hyvin. Pienempää mulle ei kuulemma kannata laittaa kun on sen verta leveä rintakehä, keskimmäisellä korkeudella imblantissa kuitenkin mentäs :blink: Olisihan mä toki pettynyt jos koko sit jäiskin b näköseks Onko muille iskenyt hirvittely vaihe välillä päälle?

5 vuotta kuulemma on maailmalla motivaa laitettu ja ei oo huonoa kuulunut, vaan päinvastoin! Sanoi Kupi
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 7 kuukautta sitten : Jane81.

Lisää
2 vuotta 7 kuukautta sitten #30225 : katjuska

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

11/2015 Motiva ergonomics 340/360cc osittain lihaksen alle. Jyri Hukki/PSC. Lähtökohta 3x imetetyt, eripariset A-kupin rinnat.

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kipinä, veikkoulla43, Vadelma, Jane81

Lisää
2 vuotta 7 kuukautta sitten #30226 : katjuska
Itsekin kauhistelin tuota kokoa, mutta jälkiviisaana voisin ottaa vähän isommatki :laugh: n

11/2015 Motiva ergonomics 340/360cc osittain lihaksen alle. Jyri Hukki/PSC. Lähtökohta 3x imetetyt, eripariset A-kupin rinnat.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Jane81

• Jane81
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
2 vuotta 7 kuukautta sitten #30227 : Jane81
Kiitos Katjuska :) Minkä mittainen ja painoinen sä oot? Oikeen hyvältä ja sopusuhtaselta näyttää! Mikä korkeus sulla tuosta imblantissa?

• Jane81
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
2 vuotta 7 kuukautta sitten #30232 : Jane81
Hah, enpä aamusilmillä huomannut et olihan tuossa Katjuska mitat :laugh: En mäkään järin paljon isompi oo 163/65. Kupin suositus oli 425 keskimmäisellä korkeudella ja sillä se kuulostaakin paljolta

• Jane81
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
2 vuotta 7 kuukautta sitten #30233 : Jane81
Taas jätti osan pois. Eli eihän tuostakaan 425 varmaan siis d kuppia isompaa mulle tuu vaikutelmaltaan. Toivottavasti :laugh: Kun se oot noin paljon kaposampi ku mie!

Lisää
2 vuotta 7 kuukautta sitten #30235 : katjuska
Mun implantit on demi-profiilia. Uskoisin Jane81, että tuolla 425:llä saat sen toivomasi d-kupin :)

Lisää
2 vuotta 7 kuukautta sitten #30243 : Pompula
Oih ja Voih, mä NIIIIN toivon että olisin löytänyt tän foorumin ENNEN Natrellen laittoa...... Gou Motiva! Kyllä meikäläistä ihan eniten houkuttaa luonnollisuus. Mitäs teet semmosilla tisseillä joita on kiva kattella mutta outoa koskea :blink: Sortsa, mut nää Natrellet on kyllä aika kumimaiset.
Niinikään nämä Natskut tarttuvat kudokseen silleen että pitää poistaa enemmän kuin monen muun implantin kohdalla. Svenski foorumilta ihan kiva tarina tytöstä jolla on pöytälaatikossaan entiset "putsatut" Natrellet, joissa edelleen hänen kudostaan kiinni vaikka hyvin huuhdellut. Eikä nyt siis mikään kauhutarina tämä, vaan pintamateriaali vain on suunniteltu silleen että pitääkin tarrautua pipona kiinni omaan kudokseen..... :sick:
Joo, alan varmaan keräämään noihin Motivoihin fyrkkaa..... ja se tulee kestämään niin kauan että sittenpähän on sitä "vuosien kokemusta" kyseisestä implanttimerkistä :S

Lisää
2 vuotta 7 kuukautta sitten #30538 : josephine
Nyt alkaa muakin jännittää et kuin käy kun oon ns. "Rasvaton" rintakehästä ja tulee lihaksen päälle implantti et kuin paljon se sieltä näkyy?

25v. Lähes Rinnaton
Kirurgi Siim Simmo 28.12
Mitat 163/56

Lisää
6 kuukautta 2 viikkoa sitten #46384 : ML
Nostelen tätä ketjua jos jollain.olisi kertoa kokemuksia ja laittaa kuvia. Helmikuuta itse odotellessa...

Leikkaus 2/2018 motivan corse 440 Kc /Kupi

Lähtötilanne monen monta x imetetty, 75A(A)
167/55

Lisää
6 kuukautta 2 viikkoa sitten #46386 : Riimari
Mua kiinnostaa kans! 4.1 motiva demi 525cc laitetaan lihaksen alle. Täytyy sit tulla kertoo mikä fiilis.

168 cm/65 kg motiva demi 575cc lihaksen alle 4/1/2018
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: ML, Anskum

Lisää
6 kuukautta 3 päivää sitten #46549 : ML

Riimari kirjoitti: Mua kiinnostaa kans! 4.1 motiva demi 525cc laitetaan lihaksen alle. Täytyy sit tulla kertoo mikä fiilis.

Mites leikkaus meni? (Olenkohan kysynyt muualla ketjussa samaa, toivottavasti en toista itseäni)
Oletko tyytyväinen kokoon?
Itselle tulossa corse 440cc ja lähtötilanne 75a(a)

Leikkaus 2/2018 motivan corse 440 Kc /Kupi

Lähtötilanne monen monta x imetetty, 75A(A)
167/55

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #46678 : Nemo
Moikka! Ehkä kirjotan nyt vikapaikkaan...mutta haaveissa olis Motivan ergonomixit koossa jotain..? En ole siis vielä konsussa edes käynyt, perunut olen ajan pari kertaa erinäisistä syistä..
Mutta, se miksi täällä huutelen niin lähinnä ehkä haluaisin neuvoja/ kuvia suunnilleen samoilla mitoilla olevilta tytsyiltä. Kun tuota koko asiaa mietin tuosta motivasta.
Mulla 3 imetystä takana, jonkin verran roikkuvat nahkapussit, vasen rinta vähän isompi. Rinnan ympärysmitta alapuolelta kutakuinkin 80cm, yksittäisen rinnan leveys n.13,5-14cm jos osasin oikein mitata. Pituutta mulla 170 ja paino n.62kg. Hartiat/rintakehä leveä. Tämänhetkisistä nahkapussukoista on vaikea sanoa mitä kokoa ovat, ehkä toinen lähempänä Aata ja toinen vähän suurempi. Urheilurintsikoita olen käyttänyt jo vuositolkulla joska nämä pussukat ei vaan näytä kauniilta minkäänlaisissa kupeissa..
Olenkohan ihan hakoteillä jos haaveilen tähän rankaan motivan ergonomix demeistä tai fulleista jopa 425cc? ...koska tuota leveyttä implantteja on pakko olla koska olen sen verran leveä rintakehästä. Toiveissa ei ole tosiaankaan mitkään jättitöröttimet vaan sellaiset rintakehän täyttävät ennemmin ”littanat” kuin terhakat..kauniisti laskeutuvat pyöreät alateunasta...
Toki jos keksii niin saa ”ohjata” mut jonnekin toisen keskustelun alle mistä voisin saada näkökulmaa asiaan jos tämä väärä paikka.

Sivu luotiin ajassa: 0.900 sekuntia