× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Motiva leidit!

• Jane81
  • Jane81 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • 7.1.16 Motiva ergonomix demi 425cc. 163/65 a-b kup
Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #29986 : Jane81
Ensviikolla pääsen minäkin tissejä mallailemaan ja kirurgia valitsemaan. Mulle tärkeetä on tuntuma ja se että tissit ei tuu rajoittaa treenaamista myöhemmin. Motiva siis kuulostaa juurikin mun implantilta. Nyt siis haluisin kuulla erityisesti teiltä jolla motiva on ollut jo useamman kuukauden, onko ne olleet sitä mitä luvattiin? Pehmeät, ryppyileekö yms? Vieläkö ottaisit motiva, jos vaihtaa tarvis?

Lähtötilanne rupsahtanut 75 b. 163 cm ja 65kg lihaksikas vartalo. Haaveissa runsaan c tai pienen d vaikutelma. Riittäsköhän n. 360cc? Kuviakin saa malliksi laittaa

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #29988 : pulla
Minuakin alkanut kiinnostaa tuo Motiva. Erityisesti sen pehmeys ja "muotoutuvuus" eri asennoissa (nämä natrellen anatomiset on sellaset jäykät ja jököttävät samassa asennossa niin seisten kuin makuullaan). Kokemuksia ja kuvia kaipailisin..

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30012 : Irene
Vaikka muakin houkuttaa Motiva kovastikin, oon päättänyt odottaa reilun aikaa jotta näen millaista kokemusta Motivasta kertyy, erityisesti ryppyilyn suhteen. ryppyilyhän on sitä todennäköisempää mitä pehmeämpi implantti, eikä se tule välttämättä esiin edes kuukausien kuluessa vaan voi alkaa vielä vuodenkin jälkeen. Lisäksi silllä ryppyilyllä on taipumusta lisääntyä vuosien saatossa.
Pulla, muakin kiusaa näiden Natrellen anatomisten tönkköys, mutta eipä ainakaan ryppyile vaikka miten rasvaton olisi :laugh:
Oon nähnyt aika paljon ryppyilyä, mm Nagorin pyöreillä, ja Motivahan on kai vielä pehmeämpi, tai näin olen ymmärtänyt. Jos vaikka sanotaankin ettei Motiva ryppyilisi niin oikeastihan sen kertoo vasta pidempi käyttökokemus.
Jos vaikka pari vuotta siitä kun Motivaa on alettu laittaa, kuulisin laajemmin käyttökokemusta, se vakuuttaisi paremmin..
Siis kiinnostuneena mutta odottavalla kannalla täällä :)

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

• Jane81
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30018 : Jane81
Peruin Askolle varaamani konsultaatio juurikin sen takia, et teidän kommentteja natrellen ja ylipäätään anatomisten kovuudesta luettuani olen varma, et haluan pyöreät ja ehkä riskilläkin Motivat. Kl:n sihteeri ei ollu edes kuullut Motivasta, mut kuulemma tilauksesta vois saada minkä merkin haluaa. Kuitenkaan en uskalla ottaa sellasta kirurgia joka ei kyseistä merkkiä oo koskaan laittanut. Joten käyn KC:llä, Karhupuistossa ja Helsinki clinikalla, jos noista löytyy sit mieleinen kirurgi

• Jane81
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30019 : Jane81
Omituista, tää jättää näköjään osan kirjoituksistani aina julkaisematta :huh:

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30022 : pulla
Kyllä minäkin Irene miettisin sun tilanteessa todella tarkkaan kannattaako lähteä vaihtamaan pelkän tuntuman takia.. Mulla nyt yli 9 vkoa leikkauksesta ja toinen implantti pullottaa edelleen yläosastaan samalla tavalla kuin ensimmäisen leikkauksen jälkeen. Eli aikaslailla lähtötilanteessa taas olen... tosin mulla on kokemusta vain rinnattomana olosta ja 2 epäonnistuneesta leikkauksesta. En varmaan miettisi vaihtoa minäkään jos nää rinnat olis jokseenkin samannäköiset, mutta tällä hetkellä tuntuu että korjausleikkaus tulee olemaan mitä todennäköisimmin edessä taas keväällä, siis ainakin toisen rinnan osalta. Mikäli tilanne ei muutu, olenkin suurten kysymysten äärellä mitä kannattaisi tehdä.. vasen rinta on ok, mutta tuntuma on sellanen kumimainen varsinkin makuullaan, en tykkää...Tosin pehmenemistä varmaan tapahtuu vielä useita kuukausia. :blink:

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30050 : Irene
Niin mä olenkin ajatellut, että seurailen alan tilannetta ja mm tätä palstaa, mutta menen (jos menen) uusintaan vasta myöhemmin.
Eräs rintakirurgi selitti, että ryppyilyn riski on suoraan verrannollinen implantin pehmeyteen, ja että jos rasvaa on vähän niin on melkein ajan kysymys milloin sitä alkaa tulla. Ensin se saattaa olla vain käsin tunnettavissa, mutta vuosien myötä tosiaan taipumus pahentua niin että alkaa näkymään.
Yksi kaverini otti implantit (oli joku pehmeimmistä, ei itsekään muista mikä, laitettiin osittain lihaksen alle) 2,5v sitten, noin vuosi sitten ryppyily alkoi näkymään kumartuessa rinann ulkosyrjällä (jossa siis ei ole lihaksen peitossa) ja nyt se on levinnyt laajemmallekin niin että näkyy ihan helposti ulospäin. Tuntumahan on hänellä aikas hyvä, mutta mulle kuitenkin tuntumaakin tärkeämpää on ettei sitä ryppyilyä olisi kun se on jotenkin sellainen juttu mitä en vaan halua. Ja kun mulla on niin vähän tuota omaa rasvaa niin olen just riskitapaus että sitä tulisi.
Siksi en nyt lähtisi ottaman Motivaa, kun se kerran on niin muotoutuva (ei voi ryppyilläkään jos ei muotoudu) ja käyttökokemus niin lyhyeltä ajalta. Se miten implantti käyttäytyy ajan oloon selviää vasta kun käyttövuosia on tarpeeksi. Jos nyt menisin uusintaan, ottaisin varmaan Nagorin, kun siitä on pitkä kokemus, se on ilmeisesti tarpeeksi pehmeä implantiksi eikä ryppyily ole mikään suuri ongelma.
Pulla, ymärrän että sulla on eri tilanne kun ongelma ei ole pelkkä tuntuma. Mutta jos menisit uusintaan, haluaisitko jo tässä vaiheessa pelata varmaa peliä jonkun jo ajan hampaan koetteleman merkin kanssa niin ettei pitäisi sen suhteen mitään yllätyksiä tulla, vai kokeilla uutuutta.
Nämä on aika vaikeita kysymyksiä, ja kun vielä usein ulkonäkö ja tuntuma on eri vaakakupeissa (just toi pehmeys/jäykkyys vs ryppyily, lihaksen päälle/alle vs rajojen näkyminen) ja sitten kun ei koskaan voi varmasti tietää mitä tuleman pitää niin ei näissä hommissa todellakaan aina ole yhtä oikeaa ratkaisua.

168/58-60

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30053 : pulla
Niin kyllähän se niin on, että mieluummin hyvännäköiset ja kiinteät kuin pehmeät ja ryppyiset :laugh: mullakin on nyt aikaa kevääseen asti miettiä ja tutkailla tilannetta ja eri vaihtoehtoja. Ja parastahan olis jos tää mun ongelmatissi päättäisi vaan laskeutua eikä tartteis tehdä yhtään mitään...

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Adalmiina

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30060 : kipinä

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Lähtö 3x imetetty 75AA-A, 172/53
Motiva Ergonomix full 425, KC Clinic 12/15
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Jane81

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30061 : sagabel
Mulle kanssa tulossa Motiva, itse sitä toivoin ja kirurgi (Hukki) myös sitä suositteli minulle. Vielä pähkäilen tämän koon kanssa, joko 360cc tai 380cc. Hukki suositteli 360cc, mutta sanoi että voi hyvin myös laittaa isomman. Lähtökohta on siis kiinteä A/B kuppi, ja toiveena olisi C/D kupin vaikutelma. Pelkään että 380 olisi liian iso minulle, mutta toisaalta en halua olla yksi niistä joka leikkauksen jälkeen toivoisi että olisi ottanut sen isomman vaihtoehdon :silly: On elämä vaikeeta

19.2.2016 Plastic Surgery Center/ Jyri Hukki
380cc Motiva matrix demi, lihaksen päälle
Lähtötilanne 70A ---> Nyt 65F, näyttää C kupeilta
165cm/53 kg

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30062 : veikkoulla43
Ota 380, et tule katumaan, ihan oikeesti!!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: sagabel

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30063 : miikoo
Mua kiinnostaa tää Motiva kans ihan todella. Niillä kun on peruskokoja sinne tuhanteen cc:hen asti. Vähäinen kokemus vaan arveluttaa. Että ovatko yhtä turvallisia ja pitkäikäisiä kuin perinteiset Mentorit ja Natrellet. Tosin kyllä mä muistan vastaavan keskustelun Nagorinkin kohdalla ja silti valitsin sen.

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30064 : kipinä

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: sagabel

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30069 : josephine
Täällä kans tulossa motivat ja huomenna mennään kirurgin konsuun koosta rupattelee. :)

25v. Lähes Rinnaton
Lähtötilanne 3x imetetty 65AAkuppi
Kirurgi Siim Simmo 28.12
Motiva Ergonomix DEMI 380cc
Mitat 163/56

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30070 : Pii

josephine kirjoitti: Täällä kans tulossa motivat ja huomenna mennään kirurgin konsuun koosta rupattelee. :)

Olitko menssa Karhupuistoon? Ehkä me nähdään ohimennen :)

Leikkauksen aikaan 26 vuotias, ei lapsia, 163cm/ 56-57 kg
Lähtökohta melkein rinnaton, käytössä oli H&M 70B
Leikkaus 26.1.2016 Siim Simmo, Viro
420cc pyöreä Nagor Impleo High Profile lihaksen päälle lihaskalvon alle
Rintaliivikoko tällä hetkellä 65F/G, vaikutelma C-kuppi?

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten - 2 vuotta 11 kuukautta sitten #30074 : Irene
Eihän se nyt ihan niin yksinkertaista ole että kovat vs pehmeä, onhan nytkin tarjolla varsin erilaisia pehmeysvaihtoehtoja. Toivottavasti Motivan kanssa ei tule mitään yllätyksiä ajan saatossa, ja kyllähän se kieltämättä houkuttelevalta kuulostaa. Mä ehkä tosiaan ottaisin nyt esim Nagorin josta on kokemusvuosia on kertynyt ja on kuitenkin ilmeisen pehmeä, sillä uusijalle kuten mä voi vaakakupissa painaa enemmän toive että tällä kertaa menisi kaikki loppuun asti hyvin ja ettei enää uusintaan (ja mullahan siis syy uusintaan olisi vaihto nimenomaan pehmeämpään, mutta en halua että tilalle tulisi muita ongelmia) Se mietityttää, kun nillä vanhoilla 90-luvun juoksevaa silikonia sisältävillä sileäpintaisilla oli ryppyilyä ja lisäksi se silikoni valui elimistöön jos kuoreen tuli pienikin rikko (ja lisäksi ne alkoi hajoilemaan vuosien kuluessa). Nykyisissä kohesiivigeeleissähän se silikoni ei valu pois (minkä hintana on ollut se etteivät ole ihan pehmeitä), tietääkö joku miten on tämä asia Motivan suhteen? Ja sitten tulee mieleen Silimedit, jotka oli muutama vuosi sitten nosteessa kun sillä oli ilmeisesti silloin markkinoiden pienimmät kapseloitumisriskit. Ja taas, huomattiin että jos parinkin vuoden jälkeen vaihdetaan jostain muusta syystä, esim. vaihto isompiin tms niin Silimedit olivat takertuneet niin tiukasti kudoksiin että joutui ottamaaan sitä takertunutta kudosta mukaan poiston yhteydessä. Ja niin edelleen. Faktahan on, että vasta vuosien käyttökokemus antaaa lopullisen vastauksen kunkin implantin ominaisuuksista. Mutta jos Motivan kanssa ei tule mitään pidemmän juoksun ongelmia niin se voi hyvinkin iolla munkin tulevaisuuden implanttini :)

168/58-60
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 11 kuukautta sitten : Irene.

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30086 : kipinä

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten - 2 vuotta 11 kuukautta sitten #30097 : Pii

Kävin tänään hipelöimässä implantteja ja otin kuvan jossa roikotin Matrix Ergonomixia ja Matrixia vierekkäin, joka toivon mukaan havannoillistaa sitä implantin muotoutumista. Ergonomixin (vasemmalla) profiili on muistaakseni corsé ja Matrixin taas demi ja koko myös eri, joten nämä eivät nyt ole täysin verannollisia, mutta ehkä idea käy ilmi?

Edit. Noniin, neljännellä kerralla kuva oikein päin :D

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Viimeksi muokattu: 2 vuotta 11 kuukautta sitten : Pii.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Santiago, Lauraap, Liina, kipinä, Jane81, LiisaTu

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30100 : kipinä

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten - 2 vuotta 11 kuukautta sitten #30105 : Pii
Joo, mulle tulee Nagorin Impleo :) Ergonomixissa on ihana tuntuma, mutta mä selkeästi haen sitä sellaista push up-ulkonäköä, ilman liivejä, joten Ergonomix tipahtaa sen vuoksi pois. Tavallinen Matrix taas on niin jämäkkä (/kovaksikin voisi joku luonnehtia), että Simmo sanoi, että sitten lähestulkoon ainoa vaihtoehto on Nagorin Impleo.

Edessä vasemmalla Motivan Matrix, oikealla Nagorin Impleo ja takana Natrellen pyöreä:

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Viimeksi muokattu: 2 vuotta 11 kuukautta sitten : Pii.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kipinä

Sivu luotiin ajassa: 0.922 sekuntia