× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

komplikaatioiden yhteys sijoituspaikkaan nähden?

Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten #23933 : vivit05
Onko implanttien sijoituksella yhteyttä komplikaatioiden suhteen? Kapseloituminen, infektiot, tulehdukset...
jostain luin että lihaksen päälle sijoittaminen olisi yhteydessä kapseloitumiseen..

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• JHE
  • JHE hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Nagor impleo 330cc lihaskalvon alla 03/2015
Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten #23934 : JHE
Ilmeisesti lihaksen päällä on tosiaan havaittu enemmän kapseloitumista. Toisaalta, lihas myös suojaa implanttia niin että kapseloitumista ei välttämättä niin helposti huomaa?

17.3.2015 Finn-est / Kullamaa
Implantti: Nagor impleo high profile 330cc lihaskalvon alla

Pituus 175cm, paino 64kg
Rintaliivien koon muutos 70 A/B -> 70D / 65E
Vaikutelman muutos pieni A -> pieni C

• mare
  • mare hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • 335 Nagor anatominen (XM3-335) päälle, j.hukki
Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten #23945 : mare
Näin myös itse muistelisin, että lihaksen päällä ( + lihaskalvon alla kun käytännössä melkein sama asia) olisi suurempi todennäköisyys. Siellä missä itse leikkautin oli muistaakseni 1 korjausleikkaus tehty kapseloitumisen takia sellaisessa tapauksessa missä ei ollut kyse imetyksen jälkeisestä kapseloitumisesta, että en tiedä kuinka yleistä nyt sitten on. Siitä olen kyllä lukenut usein että imetyksen jälkeen varsinkin lihaksen päälle laitetut menee helposti vaihtoon ja olen itsekin siihen varautunut.

Mutta kaikista komplikaatiomahdollisuuksista kapseloituminen on kuitenkin vain yksi. Itsellä painoi vaakakupissa sijoitustapaa mietittäessä myös tulehdukset, infektiot ja muut toipuminen yleensäkin. Olen foorumia useamman vuoden lukenut ja kokenut että osittain lihaksen alle on vaikuttanut keskimäärin selvästi ongelmallisemmalta sijoitustavalta. Ainakin täältä olin lukenut paljon hitaasta parantumisesta, kivuista, vaikutuksesta treeneihin, muljahduksista etc.

Mutta ei ole olemassa mitään parasta sijoitustapaa. Kaikki riippuu omista lähtökohdista ja on paljon naisia joille osittain lihaksen alle on ehdottomasti paras sijoitustapa. Ihan tyhjäksi imetettyyn rintakehään olisi hullua laittaa lihaksen päälle jo rajojen takia ja jos haaveilee selvästi isommista implanteista voi lihaksen päälle pistää kudokset aika kovalle koetukselle. Musta terveen lihaksen silpominen kuulosti vain niin hurjalta, että valitsin päälle kun omat lähtökohdat sen mahdollistivat.

335 nagor anatominen (XM3-335) lihaksen päälle,
jyri hukki, Karhupuisto, leikattu syyskuussa 2014
166/58

Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten #23953 : Irene
Niin siis tosiaan riippuu mistä komplikaatiosta on kyse. Nykyisin ilman raskautta/imetystä kapseloituminen on muutenkin niin harvinaista että ero sijoitustavoissa on aika pieni. Ja esim. tuplarinta eli doubble boubble liittyy lihaksen alla, varsinkin kokonaan oleviin implantteihin kun rinta ja implantti on ihan erillään toistaan eli oma tissi voi erottua tai - ja taas usein raskauksien, imetysten tai painonmuutosten- myötä jopa pudota alemmas niin että implantti jää sinne lihaksen alle ylös.
Ja noita riskejä kun on vielä aika paljon, niin luulenpa että kokonaisriskissä ei liene juurikaan eroa.
Enemmän omat lähtökohdat vaikuttaa siihen mikä on paras. Itse ottaisin mieluummin päälle jos olisi sen verran rasvaa tai omaa rintaa että voisi, kun päällä ovat luonnollisemman tuntuiset ja liikkuvat rinnan mukana eli luonnollisemmin. Mutta kun ei ole niin siksi tämä osittain alle mulla.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten #23963 : vivit05
Mä haluaisin Lihaksen päälle, monestakin syystä. Toisessa konsultaatiossa sanottiin että yläkroppa on rasvaton mutta rinnan yläosassa kuitenkin on rasvaa että vois laittaa päälle.
Imetykset ja raskaudet on mun osalta tehty, joten niillä ei pitäisi vaikutusta olevan.
Kapseloituminen varmasti tulee jos on tullakseen.. Mutta muuten jos voisin vähentää muita komplikaatioita päälle laitolla..ja parantumista.
Kirurgi varmasti kuuntelee toivetta Lihaksen päälle?

Sivu luotiin ajassa: 1.033 sekuntia