× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Rahoitus

• x-tina
  • x-tina hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Nagor impleo moderate profile, 360cc-390cc
Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23654 : x-tina
Näinkin henkilökohtaisesta asiasta lähden kyselemään ihan yleisesti, ei ole siis kenenkään pakolla vastattava ;)

Elikkäs leikkauksen rahoitus, säästittekö kauan leikkaukseen vai valitsitteko osamaksun? Ja mistä kannattaisi osamaksua lähteä kyselemään? Itseä mietityttää suht pieni palkkaisena että miten saisin leikkauksen maksettua helpoiten ja pienimmällä korolla koska tosiaan ei ihan löydy sellaisia summia samantien että lähtisin leikkautettavaksi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23657 : Pimpim
Itse maksoin lomarahoista. Jotkut klinikat tarjoo osamaksulla mut en tiä mitkä korot niissä on sitten.. Omasta pankista voi koittaa kysyä mut ehkä vaativat takaajan?
Sitten on pari vertaislaina-systeemiä josta joskus mainitsinkin täällä eli netistä löytyy mm. Fiksura ja Lainaaja. Yksityiset sijoittajat toimivat lainanantajina, sinne täytetään lainahakemus johon saa itse määrittää laina-ajan, määrän ja koron.. Tietty jos ihan naurettavia sinne laittaa niin voi olla ettei ketään halua lainata :)
Tulotodistuksen voi liittää ja se tietty auttaa lainan saamisessa. Itse oon kuullut lähinnä sijoittajan näkökulmasta mutta vaikuttaa kätevältä ja turvalliselta vaihtoehdolta jos kulutusluotot ei nappaa.

Pyöreä, Mentor HP 350cc, lihaksen päälle
20.1.2015

162cm/53kg, rinnan ympärys 74cm, rinnan leveys 12,5cm

Blogi:
Unelmatissit.blogspot.com

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23659 : Mctve
Mä säästin rahat leikkaukseen, yllättävän nopeesti ne sai lopulta kasaan kun päätin et nyt mä meen :D

Nagor Anatominen 375cc High Profile. Jyri Hukki, Karhupuisto 5.8.

• x-tina
  • x-tina hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Nagor impleo moderate profile, 360cc-390cc
Lisää
4 vuotta 4 viikkoa sitten #23696 : x-tina
Itseäni ei kauheasti innostaisi maksaa joka kuukausi tisseistä lainaa pois mutta kun itse on niin pieni palkkainen niin tarvisin lottovoiton tai vastaavan :cheer: Täytyy mietiskellä sopivaa rahoitusvaihtoehtoa koska ensi keväänä olisi mahtavaa päästä jo leikkaukseen. Mieskin on jo lupautunut tulemaan mukaan kun ainakin Fin-estillä mahdollisuus on ottaa saattajapaketti :)

Lisää
4 vuotta 4 viikkoa sitten #23699 : JAAV
silikonit.info/keskustelu/19-yleinen-kes...ta-rahat-operaatioon

Tuolla "just" keskusteltiin myös samasta aiheesta :) aika harva tuntuu maksavan omalla rahalla, pankin omistamat tissit jyrää :D varmaan monilla muilla on käynyt kuten minullakin, että kymmenen vuotta miettii ja harkitsee eikä säästä siihen, koska tavallaan se on vaan sellainen "typerä haave, jota tuskin koskaan uskallan toteuttaa", kunnes sitten yhtäkkiä kuin salama kirkkaalta taivaalta pamahtaa, että hitto mä teen sen ja mä teen sen nyt. Sitten pankista kallista rahaa, kun ei malta odottaa enää yhtäkään ylimääräistä kuukautta, kun on niin monta vuotta jo tuhlannut harkitsemiseen :D

19.1.2015 KC Clinic lihaskalvon alle Mentor anatominen 310/290 cc.

Lisää
3 vuotta 11 kuukautta sitten - 3 vuotta 11 kuukautta sitten #24685 : dark_path
Olen opiskelija, joka käy osa-aikatyössä koulun ohella. Säästin palkoistani osan ja loput meni sit opintolainalla (1200€). Kaiken varalta on vielä luottokortti, jossa ei tällä hetkellä ole velkoja eli se on maksettu miinuksesta nollaan jo aikasemmin keväällä. Lomarahan/palkan suuruus yllätti minut eilen niin tissirahat tulikin kokoon odotettua nopeammin.

Asun kimppakämpässä niin mulla nyt ei ole hirmuisesti asumiskustannuksia (290€ mun osuus vuokrasta + 20€/kk sähkö) jolloin pienestäkin palkasta jää yllättävän paljon omaan taskuun. Kaikenlisäksi en tupakoi ja alkoholia menee harvoin niin rahaa kyllä säästyy.

Nagor Impleo HR 330cc lihaskalvon alle
9.6.2015
Fin-Estin kautta, kirurgina Fertilitaksella toimi Jüri Kullamaa

148cm/52kg
Kuppikoko 65G (Changen liiveissä)
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 11 kuukautta sitten : dark_path.

Lisää
3 vuotta 11 kuukautta sitten - 3 vuotta 11 kuukautta sitten #24691 : Maribella
Ihan omilla säästöillä olen leikkaukset rahoittanut(olen siitä asti, kun olen työnteon aloittanut laittanut joka kuukausi palkasta noin. 100€-300€ säästötilille, myös kesälomarahat ja veronpalautukset. Palkkaa saan työstäni verojen jälkeen n. 1300-2100€, riippuu miten ahkera olen :D Asun poikaystäväni kanssa vuokralla, niin asumismenot 320€ vuokraan ja ruokaan menee n. 200€ kuussa :) En juo alkoholia oikeastaan yhtään ja tupakoinnin olen lopettanut, vaatteita ostan välillä. Suurimmat rahasummat mulla on mennyt näihin tisseihin ja intohimona myös laukut ja asusteet, mihin sit menee myös enemmän :D :woohoo:

4.6.2014 Nagor impleo hp 360cc osittain lihaksen alla Fin-est/Jüri Kullamaa
29.11.2014 Nagor impleo ehp 560cc osittain lihaksen alla Fin-est/Jüri
3.6.2015 Nagor impleo ehp 620cc lihaksen päällä/Jüri

Omat mitat 55kg/173cm
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 11 kuukautta sitten : Maribella. Syy: liian helppo tuttujen tunnistaa

Lisää
3 vuotta 11 kuukautta sitten #24707 : Demi
Omasta pankista sain lainaa :) Pelkäsin ettei myönnä kun lainaa löytyy muutenkin, mutta onneksi menikin helposti läpi, olemme kuitenkin hyviä ja kunnollisia asiakkaita ja aina maksaneet tunnollisesti sen mitä pitääkin :)
Säästämisessä olisi mennyt ikä ja terveys. Molemmat olemme mieheni kanssa töissä, mutta meidän nelihenkiseen perheeseen kuukaudessa kuluu kaikki rahat asuntoon, autoon, työmatkoihin, laskuihin, ruokaan ja harrastuksiin, eikä siinä jää jäljelle säästettävää :) Lapset sen verran kasvavassa iässäkin, että lähes joka vuosi saa olla ostamassa uusia ulkovaatteita, kenkiä ja muita asusteita jne. :)
Olen kyllä muutenkin niin malttamaton, että en olisi todellakaan jaksanut odottaa esim. ensi vuoteen, kun päätös tisseistä oli tehty :D Laina tuntui siksikin ihan itselle sopivalta vaihtoehdolta, vaikka siinä tosiaan tuleekin korkoa samalla maksettua.

163cm/54kg
Lähtökohta imetetty B
Nagor HR pyöreä 420 osittain lihaksen alle
26.6.2015 Helsinki Clinic

Lisää
3 vuotta 11 kuukautta sitten #24715 : rriba
Itse maksoin, eikä onneks tarvinnut kauaa säästää. Siirrän lomamatkaa vaan vähän ja oon tarkemmin kattonu paljon rahaa laitan vaatteisiin ja muuhun ylimääräiseen. Lainaa en ois ees halunnu tätä varten ottaa ja onnekseni ei tarvinnutkaan. Voi olla että jäis ottamatta jos lainaa ois pitäny tissejä varten ottaa.(:

Lisää
3 vuotta 11 kuukautta sitten #24791 : Maribella
Lainan suhteen mietityttäis se, et jos tulisikin ongelmia rintojen kanssa ja edellisissä olis vielä maksaminen kesken ja joutuis lähtemään uuteen leikkaukseen ja kustantamaan itse :dry:

4.6.2014 Nagor impleo hp 360cc osittain lihaksen alla Fin-est/Jüri Kullamaa
29.11.2014 Nagor impleo ehp 560cc osittain lihaksen alla Fin-est/Jüri
3.6.2015 Nagor impleo ehp 620cc lihaksen päällä/Jüri

Omat mitat 55kg/173cm

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #25456 : raksutin
Paiskin töitä reilu kaks vuotta takamus ruvella, että sain säästettyä rahat :laugh: Opiskelen yliopistossa, jonka lisäksi mulla oli kolme (!) työpaikkaa, että sain rahat kasattua kokoon! Oma hevonen, oma auto, ja tupakan polttaminen olivat varmasti suuri syy siihen, miksi jouduin säästämään rahaa näinkin pitkään (hevoseen n. 300e/kk, autoon n. 200e/kk, tupakkaan n. 150e/kk). Mutta se kannatti, ehdottomasti!

Muistan kuinka loppu olin välillä, niin paljon tein töitä. Joskus olin niin väsynyt, että väänsin märyä kotona, että miksi mun pitää taas lähtä iltavuoroon ku oon jo aamuvuorossa ollu toisessa paikassa :laugh: Pahin putki oli se kun kuuteen viikkoon mulla ei ollut ainuttakaan vapaapäivää. Mutta niin minä vaan pidin mielessäni kiiluvat tissien kuvat, painoin niska limassa etiäpäin, ja parin vuoden uurastuksen jälkeen rahat oli tilillä. Ehdin vaihtaa "päätyötäkin" välissä ja mulla oli vielä koeaika menossa, mutta samantien kun jokainen euro oli tilillä, niin lompsin pomoni luo kertomaan aikomuksistani ja sovimme yhdessä milloin voin jäädä parin viikon sairaslomalle :cheer: Ja lähes samantien lopetin ne kaksi muuta osa-aikaista työpaikkaa, niin rankkaa se oli että ei kiitos päivääkään enää kun ei ole pakko :laugh: Asenne oli, että "kiitos kaikesta, mutta en enää tarvi rahojanne" ja tyydyin VAIN YHTEEN kokopäivätyöhön! :laugh: Paitsi siellä yliopistossa opiskelen edelleen töiden ohessa, ja valmistun nyt elokuussa!

Näin pitkän aikavälin säästäminen teki todella tiukkaa, etenkin kun luonne sattuu olemaan "nyt heti kaikki mulle!" -tyyliä, mutta vaivannäkö kannatti ehdottomasti ja ehkä olen saattanut kasvaa pikkuisen myös henkisesti...? Tuli ainakin harjoiteltua päämääräsuuntautuneisuutta ja pitkäjänteisyyttä :laugh: Lainaa en olisi varmasti omilla tuloillani saanut (täytin pankissani lainalaskurin, josta tuli kielteinen päätös) joten loppu hyvin kaikki hyvin!

19.2.2015 Fin-Est, Kullamaa
Nagor Impleo (pyöreä) 360cc osittain lihaskalvon alle

Lähtökohta A-kuppi, liivikoko 70B
Nyt noin C-kuppi, liivikoko 65E/70D
167cm, 56kg

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #25477 : Hepa
Vaihdoin auton halvempaan niin siitä jäi taskun pohjalle vähän euroja :laugh:
En kylläkään tissien takia vaihtanut, oli ihan muutenkin tarkoitus vaihtaa edullisempaan. Siitä otin noin puolet ja toisen puolikkaan omasta pankista lainaa. Tilille jäi pieni "hätävara" jos tulee jotain takapakkeja.

167cm/62kg Helsinki clinic 7.8 Natrelle anatominen 295cc. Lähtötilanne pieni b, liivit nyt 75C/D

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #25483 : Miynae
Raksutin, pakko ihailla sun määrätietoisuutta ja miten oot jaksanu painaa useempaa duunia haaveesi eteen! :)

Itse oon säästänyt piiiitkän aikaa ja viimeisen vuoden aikana saanut sukan varteen vähän enempi kun valmistuin koulusta vuosi sitten toukokuussa ja ollut nyt kokopäiväduunissa. Menen leikkaukseen 17.8 ja tissirahat on koossa mutta siihen hupeneekin lähes kaikki säästöt.. Siksi mietinkin että ottaisko pari tonnia lainaa, että jäis säästötilille vähän pelivaraa vai maksaisko vain suoraan koko potin säästöistä..

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #25489 : raksutin
Maksa suoraan säästöistä pois, jos se kerran on mahdollista. Turhaa otat lainaa ja maksat korkoja jos tililläkin olisi ollut "mistä mällätä" :D

Jos sitten ilmaantuu "pari muuttujaa" ja tarvitset yllättäen rahaa, niin ottaa vasta sitten lainaa! Tai löytyykö sinulta luottokorttia...? Itse hommasin sellaisen vuosikausia sitten kun muutin ulkomaille vuodeksi, ja halusin juuri sellaisen hätävaran, josta saa rahaa tarvittaessa heti avuksi. Luottokortillani on tonnin raja, ja ainakin Osuuspankki myönsi sen automaattisesti opiskelijalle, eli tuloillanikaan ei ollut väliä. En käytä luottokorttiani lähes koskaan, mutta kyllähän se rauhoittaa mieltä kun tietää, että aina pystyy taikomaan tuhat euroa tililleen jos on oikeasti hätä ja rahalle tarvetta :)

19.2.2015 Fin-Est, Kullamaa
Nagor Impleo (pyöreä) 360cc osittain lihaskalvon alle

Lähtökohta A-kuppi, liivikoko 70B
Nyt noin C-kuppi, liivikoko 65E/70D
167cm, 56kg

Sivu luotiin ajassa: 0.333 sekuntia