× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Tuleeko liian isot-olis saanut olla isommatkin

Lisää
4 vuotta 1 viikko sitten #24057 : crazydiamond
mä olen vain 153cm pitkä, ja ~50kg. kyllä se pelotti että tulee ihan tosi suuret ja näytän vitrsikkäältä mutta (ainakaan omasta mielestä :P) niin vei onneks käynyt. mulla onneksi on leveä lantio myös niin siksi varmaan oli varaa tämänkin verran laittaa vaikka en tosiaan pitkä tai iso ole.

19.8 Nagor pyöreä hr 420 lihaksen päälle, Kirurgi Jüri Kullamaa
65D -> 60J-K

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 1 viikko sitten #24058 : Marianna

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

08/2018 Nagor impleo 460 MR, puoliksi lihaksen alle + kohotus.
05/2015 Nagor impleo 520 HR, lihaksen päälle
170cm & 70kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: crazydiamond

Lisää
4 vuotta 1 viikko sitten - 4 vuotta 1 viikko sitten #24059 : Ines
Mentor anatominen high profile. Ja eivät ole yhtään kovat vaan tosi pehmeät, omaa rintaa oli tosi hyvin ennen leikkausta jo, auttoi varmaan asiaa. Oma koko oli ennen leikkausta C65. Mut on niin pieni muuten, et ei tosiaan ollut isot nuo entiset.
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 1 viikko sitten : Ines.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Marianna

Lisää
4 vuotta 1 viikko sitten #24068 : crazydiamond
kannattaa varmaan ottaa se minkä kirurgi tahtoo laittaa :) mä tosiaan pelkäsin molempia, että tulee liian isot, ja että tulee liian pienet. mutta eipä vois kyllä joo parempi koko olla :) jos jotain muuttaisin niin olisin säästänyt rahaa enempi ja kohottanut samalla, että olis hiukan feikimpi look, mutta ehdottomasti olen tyytyväinen näihin, sain melkolailla omat vanhat rintani takaisin vähän isompina :)

19.8 Nagor pyöreä hr 420 lihaksen päälle, Kirurgi Jüri Kullamaa
65D -> 60J-K

Lisää
4 vuotta 1 viikko sitten #24079 : Marianna

170cm & 70kg

Lisää
4 vuotta 1 viikko sitten #24098 : Ronya
Huomenna leikkaus ja viime hetken paniikiksi muodostui tunne siitä, että tisseistä tulee liian pienet. :unsure:
390cc Nagorin High Profile siis tulossa lihaksen päälle. Omaa rintaa on kirurgin mukaan 1,5-2dl (vaikkei siltä yhtään näytä!) Mitat on tällä hetkellä rinnan alta 71cm ja päältä 80cm. Olen kerännyt ilahduttavasti ainakin 3-4kiloa konsultaatiosta painoa. Nyt siis 175cm / 53-54kg. Onkohan sairaalassa vielä mahdollista kysyä isompaa kokoa?

11.5.2015 / 420 cc Nagor HR / 175cm 53kg

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
4 vuotta 1 viikko sitten #24104 : Moona

Ronya kirjoitti: Huomenna leikkaus ja viime hetken paniikiksi muodostui tunne siitä, että tisseistä tulee liian pienet. :unsure:
390cc Nagorin High Profile siis tulossa lihaksen päälle. Omaa rintaa on kirurgin mukaan 1,5-2dl (vaikkei siltä yhtään näytä!) Mitat on tällä hetkellä rinnan alta 71cm ja päältä 80cm. Olen kerännyt ilahduttavasti ainakin 3-4kiloa konsultaatiosta painoa. Nyt siis 175cm / 53-54kg. Onkohan sairaalassa vielä mahdollista kysyä isompaa kokoa?

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Lisää
4 vuotta 1 viikko sitten #24108 : JAAV
Virossa vissiin niitä implantteja on erilaisia hyllytavarana, joista voi valita, koska kirurgi usein vasta tapaakin potilaan silloin vasta ekan kerran. Mulla Suomessa tehtiin mittaukset ja arviot kirurgin toimesta ennen leikkausta hyvissä ajoin, ja tilattiin vain sovitut implantit, olisi vaatinut uuden käynnin, jos olisi halunnutkin vaihtaa eri kokoon ja sekin olisi pitänyt tehdä ajoissa ennen leikkausta, koska implantit tilataan suunnitelman mukaisesti jokaiselle potilaalle.

Joten riippuu vähän paikasta ja toimintamalleista :)

19.1.2015 KC Clinic lihaskalvon alle Mentor anatominen 310/290 cc.

Lisää
4 vuotta 1 viikko sitten #24162 : Marianna

170cm & 70kg

Lisää
4 vuotta 1 viikko sitten #24164 : Ronya
Leikkaus sujui hyvin minullakin! :)
Sain lopulta 420 cc HR lihaksen päälle, ja olen tosi tyytyväinen. Toivottavasti ei paljoa pienene tästä.

11.5.2015 / 420 cc Nagor HR / 175cm 53kg

Lisää
4 vuotta 1 viikko sitten #24167 : Mctve
Ines, Miten ihmeessä sulle on mahtunut anatominen noin suuri kun oot niin pieni? Tai siis hoikka ainakin!

Anatomisethan on leveempiä ku pyöreet! Tuliko sulla reilusti omaa rintaa leveämpi?

Nagor Anatominen 375cc High Profile. Jyri Hukki, Karhupuisto 5.8.

Lisää
4 vuotta 1 viikko sitten #24177 : Ines
Mä luulen, et tuli omaa leveämpi, mut mulla oli hyvin omaa rintaa jo lähtötilanteessakin. Mäkin oon kovasti ihmetellyt, miten mulle mahtui näin hyvin, mut lienee vain taitavan kirurgin ansiota! Rinnat on aika lähekkäin toisiaan, mut pieni väli kuitenkin. Mun silmään koko on nyt sopiva: suurehko. Oon huomannut, et kyllä oikeasti pieneen varteenkiin voidaan laittaa kohtuullisen suuri, kun vain laittaja on riittävän taitava. Ihan höpöhöpöä, et ei muka voitais. Totta kai lähtötilanne vaikuttaa, oma arvenmuodostus ja pituus ja paino, mut silti... Mulle ei ole tullut arpia ja kaikin puolin ainakin toistaiseksi ilman komplikaatioita. Rinnan alta mitta on 67cm ja päältä 90.

• Susannah
  • Susannah hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • 165cm/54kg/a70-a75/nyt e70-f65/näyttää c-kupilta
Lisää
4 vuotta 1 päivä sitten #24358 : Susannah
Pakko tulla avautumaan tänne, kun en oikein kenellekään voi tästä puhua eikä kellään tutullani ole silareita. Siis mie oon niin tyytymätön tähän kokoon, minkä sain :( Nämä on pienet, olemattomat pallot, just ja just c-kuppi, vasen b. Eli oikea tästä vielä kutistuu vasemman kaltaiseksi. .
Toivoin isohkoja, näyttäviä rintoja ja vaikka tiedostin ettei ekalla kerralla voi saada kaikkea, niin silti olen tosi pettynyt. Olin heti leikkauspäivänäkin sitä mieltä, et voi harmi, tulipa pienet. Monet on olleet alkuun, et tulipa isot!

Ja aina puhutaan, että silarit vaatii yhen tai kaksi kuppikokoa isomman liivin, koska ei muotoudu kuppiin samalla lailla luomun kanssa, niin sovitin c75 ja d70 liivejä, jotka oli ihan ok, vasen sopi kuppiin hienosti, oikea ei vielä, koska turvoksissa. Siis olin, että mitä, varauduin sovittelemaan siitä d75 ja e70 ylöspäin, nehän olis ihan liian isoja, kuppi ei tulisi täyteen! Eli mun koko on oikeasti b-kuppi, vaikka toivoin d-kupin vaikutelmaa!

En tiedä, kuinka tulisin sinuiksi tämän koko-asian kanssa, pitää ostaa taas topattuja liivejä, vaikka toivoin niistä pääseväni ikiajoiksi. Eikä pitäisi hätiköidä, leikkauksesta vasta kuukausi aikaa, mutta missään vaiheessa en ole kokenut näitä isoiksi rinnoiksi.
Olen jotenkin varmaan sokeakin tälle muutokselle, kun aina hävennyt pieniä rintoja ja nytkin siinä uskossa, että pienet nämä on ja häpeän sitä. Toivoin feikkiä lopputulosta, eikä nämä vaatteet päällä näytä keskikokoista rintaa suuremmalta. Hitto menen kyllä hakemaan ne unelmieni rinnat heti, kuin mahdollista, kunhan nämä on parantuneet ja maksettu kokonaan. Eli aikaisintaan 2v päästä. Voi, lähinnä tää on säälittävää ruikutusta ja märinää, onhan mulla sentään rinnat nyt. Onko kellään muulla ollut tällaista voimakasta pettymystä ja jopa surua leikkauksen jälkeen?

21.4.2015. Subfascial, Nagor Impleo hr 390cc, Fin-Est/Jyri Kullamaa.

• JHE
  • JHE hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Nagor impleo 330cc lihaskalvon alla 03/2015
Lisää
4 vuotta 1 päivä sitten #24362 : JHE
Todella moni tuntuu pettyvän kokoon ensimmäisen leikkauksen jälkeen :( Minäkin käyn kyllä lisäämässä viiden vuoden sisällä desin lisää x) mutta olen tyytyväinen myös näihin :)

Minulle on laitettu vähemmän kuin sinulle susannah ja silti liivikokoni on samoissa lukemissa tai hieman enemmänkin (70d / 65e). Missä sovitit liivejä? Minulle changella sopivat 65e ja 70d ilman toppauksia. Lindexin 70d topatut olivat liian pienet.

17.3.2015 Finn-est / Kullamaa
Implantti: Nagor impleo high profile 330cc lihaskalvon alla

Pituus 175cm, paino 64kg
Rintaliivien koon muutos 70 A/B -> 70D / 65E
Vaikutelman muutos pieni A -> pieni C

• Susannah
  • Susannah hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • 165cm/54kg/a70-a75/nyt e70-f65/näyttää c-kupilta
Lisää
4 vuotta 1 päivä sitten #24364 : Susannah
Seppälässä kävin sovittelemassa. Otti pannuun niin paljon, että liivit jäi kauppaan.. Tappavan tasaista tahtia tissit kutistuu, vai totunko mie vaan niin nopeasti näihin, etten älyä enää sitä suurta muutosta..
VOI olla tosin, että rintojen laskeuduttua kuppikoko suurenee, painopisteen muuttuessa alhaalle, nyt vielä kovin pulleat ylhäältä ja sivuilta, mutta alhaalta vieläkin aikas kapeat ja näyttää, kuin tissit ois ylösalaisin :silly: Hätähousu olen, myönnän, enkä oikein jaksa ajatella koko ajan yltiöpositiivisesti, että kyllä nää tästä muuttuu ja pullahtaa ( tuskin! ) ulos ja suurenee, tulee kauniit tissit ja blaa blaa. Tänään on huono tissipäivä, en aina näin tyytymätön ole onneksi.
Mulla ry alta 69cm ja päältä 86-87cm, eli aika vähän on tuo erotus toisaalta, kun joillain samalla koolla, MUTTA lihaksen päällä esim 69cm ja 92cm. Siks oisin halunnu lihaskalvon alle, et olisi edes se muutama cc ja centti tullu lisää samalla koolla. Mut leikkaustilanteessa kirurgi huomasi, että kudosta on vain liian vähän ja ryppyilemisen näkyminen ym olisi ollut todennäköistä.
Ymmärrän kyllä sen, ja ennemmin pienemmät tissit, kuin ryppyjä!
Olen lohduttautunut ajatuksilla, että nämä on pitkäikäisemmät, luonnollisemmat (halusin feikkiä lookkia ja push-uppia, kunnon rintavakoa) ja aina voi laittaa lisää, mut tällä hetkellä ja tällä mielentilalla ei paljon lohduta :(

21.4.2015. Subfascial, Nagor Impleo hr 390cc, Fin-Est/Jyri Kullamaa.

Lisää
3 vuotta 11 kuukautta sitten - 3 vuotta 11 kuukautta sitten #24469 : lollero1
Kuinka pian leikkauksen jälkeen on mahdollista vaihtaa implantit uusiin? Kuukausia/vuosi? Olen tosi masentunut kun rinnat tuntuvat vaan kutistuvan (leikkaus 2kk sitten). Alkuturvotuksen aikaan olivat lähestulkoon täydelliset mutta nyt vaatteet päällä ei juuri huomaa eroa entisiin rintoihin. Eikä kukaan asiasta tietämätön olekaan huomannut että olen käynyt leikkauksessa.Käytin toki tosi topattuja liivejä ennen mutta harmittaa kun en saanutkaan toivottua lisäkurvikkuutta kroppaani :( Ketuttaa kun olisin tahtonut olla tyytyväinen kalliin operaation jälkeen. Toivoin pääseväni eroon kaikenlaisista superpushup-liiveistä mutta niitä joudun ostelemaan edelleen.
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 11 kuukautta sitten : lollero1.

Lisää
3 vuotta 11 kuukautta sitten #24471 : Irene
Täähän se just on niin hassua, kun tosi moni pelkää liian isoja implantteja ennen leikkausta ja pähkii että tuleeko jollain 300cc:llä ihan mahdottomat tykit ;) Sitten jos uskalletaan ottaa ne, huomataan turvotusten jälkeen yleensä että hyväthän tuli (jos toiveena on mahdollisimman pienet mitkä näyttää vielä luonnollisilta ilman kiitoratoja) tai petytään jos toiveena on just tyyliin C-kuppi. Mulla se turvotusten lasku kesti tosi pitkään, niin mulle kävi just niin että alkuun tuntui että ne on ihan jätit, siinä 4-6 viikkoa kohdalla olin tyytyväinen kun ne oli silloin sellaiset C-kupin oloiset ja lopputulos kyllä vähän harmitti kun jäin selkeästi pienirintaiseksi edelleen, B-kuppoiseksi.

Vanha sanonta että jos ne tissit tuntuu heti hyviltä niin yleensä tulee pettymys kokoon myöhemmin, eli alkuun niiden vähän kuuluukin näyttää liian isoilta turvotustensa kanssa...

Laittaakaa hei tonne teidän profiiliin mitkä implantit teillä on! Ettei tarvitse kysellä tai arvuutella.. Esim. lollero1, mitkä sulle laitettiin?

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Saimi

Lisää
3 vuotta 11 kuukautta sitten - 3 vuotta 11 kuukautta sitten #24485 : Marianna

170cm & 70kg
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 11 kuukautta sitten : Marianna.

Lisää
3 vuotta 11 kuukautta sitten - 3 vuotta 11 kuukautta sitten #24489 : valhalla
Mustakin tuntuu, että jos oikeasti huomattavan eron entiseen haluaa, on otettava yli 500. Mullakaan tuskin näkyy työpaidassa (onneksi) mitään eroa, vaikka lähtökohta oli A-B ja laitettiin 420cc lihaksen päälle.

Totta kai muutos riippuu ihan lähtökohdasta ja kropasta, itellä on tuhdit mitat (162/67). Hoikalla ero on varmasti selkeämpi.
Mulla muutos tuntuu valtavalta ilman vaatteita, mutta vaatteet pääl oisin saanut pienellä push upilla saman vaikutelman :) Tää oli mulle kyllä helpotus, en haluaisi että kaikki asiakkaat kiinnittäisivät asiaan huomiota. :D

Voisi sanoa, et jos on ekaan leikaukseen menossa, niin ihan rohkeasti saa ottaa kokoa 300-450, eikä varmasti joudu katumaan että tuli liian isot.

420cc Nagor Impleo
Lihaksen päällä, lihaskalvon alla
Fin Est, Jyri Kullamaa
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 11 kuukautta sitten : valhalla.

Lisää
3 vuotta 11 kuukautta sitten - 3 vuotta 11 kuukautta sitten #24531 : lollero1
Implantit ovat muistaakseni 385 ja 425,pyöreät high profilet.Oma rinta aiemmin B,nyt liivit E:t. Eivät kyllä näytä siltä. Olen hoikka ja olisin toivonut huomattavampaa tulosta mutta tuo taisi olla aika maksimi mitä mahtui.Eli olisi varmaan ollut mahdoton heti saada haluttua.Nyt vaan tahtoisin mahdollisimman pian takaisin sen naisellisen olon joka leikkauksen jälkeen oli
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 11 kuukautta sitten : lollero1. Syy: typo

Sivu luotiin ajassa: 0.403 sekuntia