× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kuvaketju/Kullamaa

Lisää
3 vuotta 4 kuukautta sitten #21796 : Pimpim
Tosiaan nyt kun ihan aloin vertailemaan näitä ennen-kuvia täältä niin mulla näkyi kyllä erikoisen hyvin nuo rinnan äärirajat :blink: mistäköhän se johtui, onkohan mun rinta ollut sitten enempi leveyssuuntainen? Varmaan olen vähän turhan paljon yleistänyt tuota implantin leveys/kapeus-asiaa kun katsonut omalta kannalta jossa on suht helppo määritellä rintojen väli..

Pyöreä, Mentor HP 350cc, lihaksen päälle
20.1.2015

162cm/53kg, rinnan ympärys 74cm, rinnan leveys 12,5cm

Blogi:
Unelmatissit.blogspot.com

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Susannah
  • Susannah hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • 165cm/54kg/a70-a75/nyt e70-f65/näyttää c-kupilta
Lisää
3 vuotta 4 kuukautta sitten #21859 : Susannah
Itse kävin eilen fin-estin konsultaatiossa ja minun rintani leveydeksi mitattiin 11cm. Muutoin rinnoissa olisi tilaa, vaikka onkin a-kuppi, kun raskaudet ja painonvaihtelut ihoa venyttänyt. Konsultti antoi varovaisen arvion, kun pyysin maksimikokoa, 390cc (nagor impleo) lihaksen päälle, lihaskalvon alle. Sovittaessa se oli ihan täydellisen näköinen, just sellainen, mitä suunnilleen haluaisinkin, en yhtään pienempää tahtoisi. Huomenna maanantaina saan tietää kirurgin arvion, wish me luck, ettei tule mitään mini-implanttiehdotusta, kun toivon oikeasti isoja tissejä :D

21.4.2015. Subfascial, Nagor Impleo hr 390cc, Fin-Est/Jyri Kullamaa.

Lisää
3 vuotta 4 kuukautta sitten #21968 : raksutin

-mk- kirjoitti: Raksutin/ Olet aika hoikka ja implantti on lihaskalvon alla, tuntuuko reunat ja implantti hyvin kun painelee tai puristaa rintaa?

En ole uskaltanut vielä paljoa puristella :laugh: Leikkauksesta siis 2vko aikaa, ja ikävä kyllä toinen haava ei ole alkanut paranemaan normaalisti... :dry: Olen vainoharhaisena paniikissa soitellut Fin-Estille monet kerrat ja lähetellyt kuvia haavasta. Varsinaisen tulehduksen merkkejä ei ole, mutta koska haava ei tosiaan ole lähtenyt paranemaan kunnolla, niin sain nyt 10 päivän antibioottikuurin tulehduksen estämiseen. Voitte siis kuvitella, etten todellakaan ole uskaltanut tissejä paljon härppiä, enkä muutenkaan uskalla tehdä juuri mitään! Taidan pidentää sairaslomaakin, enkä palaakaan vielä ensi maanantaina töihin, niin varovainen ja vainoharhainen olen :unsure:

Mutta sen mitä olen uskaltanut vähän rintoja painella, niin kyllä ylhäältä tuntee selvän rajan mistä implantti alkaa. Mulla oli omaa kudosta tosi vähän, ja sen malliset rinnat, että rasvaa ei ollut rinnan yläosassa oikeastaan ollenkaan. Onhan se sanomattakin selvää, että implantin raja tuntuu silloin selvästi. Aika näyttää, että alkaako implantin rajatkin näkymään selvästi... Tällä hetkellä ei näy, mutta toki on turvotusta edelleen, ja onhan nämä sellaiset luonnottoman näköiset pallot! Mutta pyöreät implantit halusin ja kirurgi suositteli niitä myös oman rintojeni "muodottomuuden" takia, ja toisaalta en edes halunnut lähteä tavoittelemaan mitään mahdollisimman luonnollista lopputulosta... :) Todella tyytyväinen siis olen näihin tällä hetkellä, mutta menee vielä viikkoja ja kuukausia, että näkee sen lopullisen tuloksen!

19.2.2015 Fin-Est, Kullamaa
Nagor Impleo (pyöreä) 360cc osittain lihaskalvon alle

Lähtökohta A-kuppi, liivikoko 70B
Nyt noin C-kuppi, liivikoko 65E/70D
167cm, 56kg

Lisää
3 vuotta 4 kuukautta sitten #22118 : ssusanna
Mut leikattiin syyskuussa Fin-Estin toimesta 29.9 ja tämän kuun lopussa olisi siis puolivuotta leikkauksesta! Konsultaatiossa sanoin, että isoimmat mitä on mahdollista laittaa ensimmäisessä leikkauksessa ja lihaksen päälle, lihaskalvon alle laitettiin Nagorin pyöreä HR 390cc. Liivikokona 70-75E, mutta omaan silmään näyttävät iso C-D-kupin tisseiltä. Implantti ja kirurgivalintaan todella tyytyväinen. Kaikki on mennyt todella hyvin. Mitään kipuja ei ollut edes paranemisvaiheessa. Pientä vihlontaa taisi olla ensimmäisen parin viikon aikana. :) Omat mitat 177cm/67kg, lähtötilanne A75.

Ennen leikkausta kuvittelin toki savaani isommatkin rinnat näillä 390cc implanteilla, mutta kyllähän nämäkin menee! Sata kertaa ovat paremmat kuin edelliset! :laugh: Joskus lasten jälkeen sitten vähän isommat :)

Nagor high profile 390cc lihaksen päällä, 29.9.2014 Fin-Est, Jyri Kullamaa

Mitat: 177cm/67kg

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Irene, Sarah, Lauraap, minnamiettii, Chloee, Pimpim, subk, salila, Matilda, krista ja tällä käyttäjäll on 3 muuta kiittäjää

Lisää
3 vuotta 4 kuukautta sitten #22129 : Pimpim
Vähän offtopic mutta Ssusanna, ihan mielenkiinnosta kyselen kun on ollu puhetta kokovartalo- vs. lähikuvista ja niiden erossa, et miten sä koet itse, kumpi noista kuvista vastaa enemmän todellisuutta rintojen koosta?
Kun vois ajatella että kokovartalokuvasta näkee paremmin kokonaisuuden mutta mulla ainakin on ollu niissä vaikeuksia saada tissit näyttämään samankokoisilta kuin todellisuudessa (ehkä paljon valotuksesta kiinni).

Todella kauniit rinnat btw! B)

Pyöreä, Mentor HP 350cc, lihaksen päälle
20.1.2015

162cm/53kg, rinnan ympärys 74cm, rinnan leveys 12,5cm

Blogi:
Unelmatissit.blogspot.com
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: ssusanna

Lisää
3 vuotta 4 kuukautta sitten #22135 : ssusanna
Hmm, en oikein osaa sanoa tuohon. Ehkä näyttää tuossa lantiosta ylöspäin otetussa kuvassa hieman pienemmältä mitä omaan silmään normaalisti.. Ylipäätään näitä tissejä on vaikea kuvata :-D

Nagor high profile 390cc lihaksen päällä, 29.9.2014 Fin-Est, Jyri Kullamaa

Mitat: 177cm/67kg

• Susannah
  • Susannah hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • 165cm/54kg/a70-a75/nyt e70-f65/näyttää c-kupilta
Lisää
3 vuotta 4 kuukautta sitten #22143 : Susannah
Ssusanna; sulla on kyllä todella kauniit rinnat ja sopii sulle hienosti :)

21.4.2015. Subfascial, Nagor Impleo hr 390cc, Fin-Est/Jyri Kullamaa.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: ssusanna

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #43566 : MandyLee
Nostelen tätä vanhaa ketjua, jos tulisi lisää kuvia Kullamaan leikkaamista tisseistä :)

169cm / 55kg / 75A
2 imetystä takana
Treenausta säännöllisen epäsäännöllisesti

2.5.2017 Nagor pyöreä 300cc osittain lihaksen alle.
Fin-Est Jyri Kullamaa

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #43588 : katie
Täälläkin toivottaisiin lisää kuvia Kullamaan kädenjäljestä. Mulla tulossa näillä näkymin leikkaus heinäkuun lopulla ja Kullamaata ehdotettu toimenpiteen tekijäksi :)

Leikkaus 21.7.17
Fin-Est. Kirurgi Siim Simmo.
Nagor impleo , pyöreä 330cc

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten - 1 vuosi 3 kuukautta sitten #43615 : nepu
Epätoivoinen yritys saada kuvat näkyville, onnistuneet alla.

29.12.2016 Jyri Kullamaa / Fin-Est
Nagor Impleo 330cc HR lihaskalvon alla
31 v. 162 cm / 57 kg
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 3 kuukautta sitten : nepu.

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten - 1 vuosi 3 kuukautta sitten #43616 : nepu
Epätoivoinen yritys saada kuvat näkyville, onnistuneet alla.

31 v. 162 cm / 57 kg

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten - 1 vuosi 3 kuukautta sitten #43617 : nepu
Laittelenpa muutaman kuvan pitkästä aikaa, jos joku näistä vaikka apua saa itselleen. Leikkauksesta aikaa vähän reilu kolme kuukautta (joulukuun lopulla leikattiin), toinen rinta on pehmeämpi ja ollut koko ajan paranemisessa "edellä" vaikkakin samalla herkemmin kipuileva. Tyytyväinen olen kaikinpuolin!

edit. Jes, vihdoin sain kuvat näkyville! Kuvia lähtötilanteesta ja heti leikkauksen jälkeen löytyy täältä www.silikonit.info/keskustelu/5-yleinen-...eikattavat?start=100

31 v. 162 cm / 57 kg

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: aaada, MandyLee, Matilda, katie, aronilla, LiisaTu, katariinuli, ML, Hattara1

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #43619 : MandyLee
Kivannäköset!
Toivottavasti itekin sais kivat tissit :)

169cm / 55kg / 75A
2 imetystä takana
Treenausta säännöllisen epäsäännöllisesti

2.5.2017 Nagor pyöreä 300cc osittain lihaksen alle.
Fin-Est Jyri Kullamaa

Lisää
7 kuukautta 3 viikkoa sitten #45878 : Tissit 2017
Moi ! Miten saatte liitettyä kuvianne tänne? Voisin laittaa teille muutaman päivän vanhat kuvat Kullanmaan kädenjäljestä ?

Lähtötilanne B-kuppi, 2 x imetetty. Ei kokonaan tyhjät rinnat, mutta maan vetovoiman voittaneet kyllä. Pituus 160cm, 56kg.

Suunniteltu Nagor pyöreä 330-360.

Laitettu Nagor pyöreä 360 lihaskalvon alle ilmeisesti osittain.

Kullamaan käsialaa =)

Lisää
7 kuukautta 3 viikkoa sitten #45886 : Piiuli
Hei, joko löysit keinon lisätä kuviasi? Sovelluksia kuvan pienentämiseen on lukuisia, itselläni on Image size-sovellus, jolla pienennän kuvaa sen verran, että saan lisättyä tänne. Image sizella pienennän ja tallennan puhelimen tiedostoihin (icloud) ja sitten liitetiedostosta lisään tänne. Toivottavasti onnistut löytymään itsellesi sopivan keinon :)

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc

Lisää
7 kuukautta 3 viikkoa sitten #45887 : Tissit 2017
onko tuosta ilmaisversiota?

Lähtötilanne B-kuppi, 2 x imetetty. Ei kokonaan tyhjät rinnat, mutta maan vetovoiman voittaneet kyllä. Pituus 160cm, 56kg.

Kullamaan käsialaa =)

Lisää
7 kuukautta 3 viikkoa sitten #45897 : Piiuli
Joo, oli ihan ilmainen. Ja noitahan on useita sovelluksia, joita voi noista puhelimen app storeista ja play-kaupoista ladata.

Leikkaus 4.7.2017
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc

Lisää
7 kuukautta 1 viikko sitten #46106 : Tissit 2017
Piiuli !

Enhän minä sitä sovellusta löydä, en vaikka kuinka kaivan. Minut leikkasi kans Kullamaa tismalleen samalla implantilla kokoineen kaikkineen, mutta lihaskalvon alle osittain :)

Kullamaan käsialaa =)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piiuli

Lisää
7 kuukautta 6 päivää sitten #46111 : Piiuli
No höh! Oiskohan jollain muilla ehdotuksia tuohon kuvan pienentämiseen? Millä sovelluksella ootte muut pienentänyt kuvia, jotta saa kuvia tänne lisättyä? Mie oon siis aika käsi noitten kanssa, että kokeilemalla yritän aina löytää jotain toimivaa. :)

Leikkaus 4.7.2017
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
7 kuukautta 6 päivää sitten #46115 : Liina
Mullon joku Pixl Express tms. luurissa, millä muokkailen.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piiuli, KitCat_91

Sivu luotiin ajassa: 0.675 sekuntia