× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kuvaketju/Kullamaa

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #21573 : subk
Heips!

Olen näillä näkymin menossa Kullamaalle leikattavaksi huhtikuun lopussa, suunnitteilla on Nagor impleon 390cc ja high profile lihaskalvon alle. Olisi mukavaa, jos jotkut jo Kullamaalla operaatiossa olleet voisivat lisäillä kuvia lopputuloksista. :) etenkin kuvat lihaskalvon alle laitetuista implanteista kiinnostaa, sillä niitä ei ole hänen kuvagalleriassaan fin-estin sivuilla. Itse olen 170cm/66kg/A75, joten mietityttää myös, että onko tuleva impanttikoko sopiva vai jääkö jopa liian pieneksi suht raamikkaaseen ja lihaksikkaaseen kroppaani nähden. Toivottavasti kuvistanne saa vähän suuntaa, miltä oma lopputulokseni voisi näyttää :)

Leikkaus 17.8.15 Plastic surgery centerillä
Jyri Hukki, Nagor Impleo moderate 420cc
A75, 170cm/68kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #21576 : raksutin

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

19.2.2015 Fin-Est, Kullamaa
Nagor Impleo (pyöreä) 360cc osittain lihaskalvon alle

Lähtökohta A-kuppi, liivikoko 70B
Nyt noin C-kuppi, liivikoko 65E/70D
167cm, 56kg

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #21593 : Annika87
Aikalailla samanlainen kokemus mulla kuin raksutinilla. Hoitajat oli tosi mukavia, lopputulokseen oon tyytyväinen ja voisin suositella paikkaa muillekin :) Musta oli ihanaa, kun hoitaja tuli aamulla katsomaan tissit ja sanoi, että ne on kauniit. Itse en ollut ihan samaa mieltä alussa, mut nyt ne on musta täydelliset :)

12.2. Fin-Est, Kullamaa. 330 CC, osittain lihaksen alle, pyöreä nagor

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #21594 : ~~
Laittakaa ihmeessä kuvia jos joltain löytyy lihaskalvon alla 240-270cc :) Tai kuvia jos jollekkin on tullut lähtökohtaa suurempi kiitorata ja mandariinivaikutelma.. Luin täältä jostain että Kullamaa tekee jonkin verran edellämainittua mutta kuviin en ole vielä törmännyt niin mielelläni näkisin pitääkö paikkansa.

• JHE
  • JHE hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Nagor impleo 330cc lihaskalvon alla 03/2015
Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #21595 : JHE
Hei ~~,
Haluat pienet, sopisuhtaiset rinnat. Olen nyt seurannut useampaa ketjua jossa kyselet kuvien yms kokemusten perään. Mitkä ovat mittasi ja laita kuva tämän hetkisestä tilanteesta. Ilman sitä vaikea sanoa onko alle 300c ok.

Olen menossa Kullamaalle maaliskuun lopussa. Tulossa 330cc,mitat 175/65.
Rintataskua 10.5cm. Tällä tulee tulokseksi C kupin rinnat.

17.3.2015 Finn-est / Kullamaa
Implantti: Nagor impleo high profile 330cc lihaskalvon alla

Pituus 175cm, paino 64kg
Rintaliivien koon muutos 70 A/B -> 70D / 65E
Vaikutelman muutos pieni A -> pieni C

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #21596 : ~~
Rintatasku 11cm, rinnat 70b ja väliin jää mun kaksi kapeaa sormea :D Pituus 164cm ja paino 52kg, muutoin oon hoikka ja kapea. Konsultaatiossa sanottiin siis myös että oon keskivertoa kapeampi :D Pitää joku kuva napsasta lähipäivinä.

Mä oon ymmärtänyt että rintataskua leveämpää implanttia ei pitäisi laittaa, eikö 330cc ole jo Nagorissa yli 11cm? Mun rintatasku 11cm ja mulle valittu Nagor Impleot Moderate 240cc on 11cm leveä, isommat implantit käsittääkseni myös liian leveitä mulle. Olisin mielelläni konsulaatiossa kysynyt näistä asioista mutta seuraava asiakas oli oven takana odottamassa niin aika alkoi olla vähissä diaesityksen loputtua.

Nyt oon alkanut miettiä pitäisikö valita se 270cc jos on pienempi riski mandariinivaikutelmaan + kiitoradan kasvamiseen ja samalla myös suurempi todennäköisyys arven piiloutumiseen rinnan pyöreyden alle. Pelkään toisaalta kuitenkin että alkaa tulla jo liian feikki vaikutelma + reunojen ja ryppyjen näkymistä, rasvaa ei hirveästi ole ja implantti tulee lihaskalvon alle. Tuun varmaan panikoimaan koko tulevan kuukauden..

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #21599 : Irene
Oletko siis menossa Salmelle konsuun? Jos hän näyttää vihreää valoa tuolle implanttivalinnalle, voinet lopettaa panikoinnin ja mennä Kullamaan pöydälle hyvin mieln :) Muista vielä kysyä mitä implanttia hän henkilökohtaisesti suosittelisi, ja kumpaa noista sun nykyisissä vaihtoehdoista!
Kaksi sormea omien luomurintojen välissä on nättiä ja kuuluu asiaan, muta kaksi alkaa jo ola vähän liikka implanteille, sikäli että kolme sormea on jo kunnon kiitorata, yksi sormi on ihanne eli tasaista vain sormen verran, siitä alkaa toinen jo nousemaan. Kokeneimmat kirurgit eivät katso paljonkaan katalogeja, vaan kokemus ja näkemys auttavat enemmän. Jokseenkin kaikki kitoradat mitä on nähty on tehty siten että katsotaan rionnan leveys, sitten katalogista implantti. Omaakin rintaa leveämpää voi kyllä tarvittaessa käyttää. Esim. mulla valittii vähän oman rinnan leveyttäö leveämmät jotta saatrtiin luonnollinen rintojen väli koska mulla jäi se pari sormea alunperin. Implantin valinta katalogin mukaan on vähän sama kyuin ostaisi liivit katalogista- vaikka mitat periaatteessa mätsäävät, voi olla ettei liivit istu alkuunkaan. Sopivat liivit voivatkin olla ihan eri kokoiset ja malliset todellisuudessa. Tässä punnitaan kirurgin taito, kokemus ja osaaminen. Eli älä suoraan tyrmää, jos ehdotetaan esim 11,5 cm leveitä implantteja jolloin väli voiis olla luonnollisempi. Tai jos profiiliksi ehdotetaan jotain muuta kuin nykyisillä, älä tyrmää.
Sille mun surullisen kuuluisaklle kaverille laitettiin juuri noin, että mitattiin rinnan leveys ja sen mukan implantti. No joo sille laitettiin osittain lihaksen alle jolloin lihakset vielä vetää nitä implantteja kauemmas. Harmi kun ne Kullamaan pahimmat kiitoradat on täältäkin poistettu. Sivustoille on tietenkin valittu ne onnsituneimmat tapaukset ja kiitoradoille sanottu vain että kauniit tuli ja hei hei... En halua olla pahanilmanlintu mutta niin se siellä menee :(

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

• JHE
  • JHE hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Nagor impleo 330cc lihaskalvon alla 03/2015
Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #21600 : JHE
Irene, valitettavasti totuus on se että jos omaa luonnostaan kiitoradan ei se miksikään muutu implanteilla. Implantti asetetaan aina keskelle rintaa, niin että nänni on keskipisteenä. Yleensä tälläisillä ihmisillä on muutenkin leveä rintakehä joten vaikka kuinka laittaisi isompaa implanttia jää silti enemmän rakoa. Jos nännit sojottaa sivuille luonnostaan niin
samoin käy myös implanttien kanssa.

17.3.2015 Finn-est / Kullamaa
Implantti: Nagor impleo high profile 330cc lihaskalvon alla

Pituus 175cm, paino 64kg
Rintaliivien koon muutos 70 A/B -> 70D / 65E
Vaikutelman muutos pieni A -> pieni C

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #21601 : raksutin
Tämä kiitorata -homma on ikuinen ongelma. Kirurgi ja implantin valinta toki vaikuttavat, mutta tulee ymmärtää myös se, että joillain ihmisillä ne rinnat vaan ovat luonnostaan kauempana toisistaan, jolloin ne myös implantin laiton jälkeen ovat kaukana toisistaan.

Omaa rintaa leveämpää implanttia voi käyttää, mutta se on taas niin tarkkaa hommaa, että tuskin maallikko pystyy täällä netissä huutelemaan, että sulle voi laittaa sen ja sen implantin :) Siihen implantin valintaan kun vaikuttaa niin moni muukin asia, kuin ainoastaan rinnan leveys.

Jos suunniteltu implantti epäilyttää vielä mieltä, niin aina voi varata uuden konsultaatioajan ja mennä vielä juttelemaan niistä asioista, jotka pyörivät mielen päällä.

Esimerkiksi itselläni lähtökohta oli 70B/75A, ja toivoin lopputulokseksi noin C-kupin vaikutelmaa. Pelkäsin enemmän liian pientä lopputulosta kuin liian isoa. Lähtökohtaisesti minulla oli ainakin kahden sormen levyinen väli rintojeni välissä, mutta vaikea arvioida tarkemmin, kun lähtökohtaisesti omaa kudosta oli niin vähän, että rintojen reunoja oli vaikea paikantaa tarkasti :) Halusin Nagorin Impleo implantit ja high range (ns. keskikorkea malli) jonka myötä sekä oma toivomus että Kullamaan mielipide kääntyi kokoon 360cc. Tätä isompaa ei kuulemma voinut laittaa hoikkaan kroppaani, ja kun kiinteä iho (ei synnytyksiä/imetyksiä takana) ei anna loputtomasti myöten. Leikkauksen jälkeen tuntuikin, että ihan äärirajoilla mennään ihon suhteen tämän koon kanssa.

Toisena vaihtoehtona olisi ollut vaihtaa matalampaan implanttiin (moderate range), jolloin olisin ehkä voinut valita aavistuksen leveämmän implantin, mutta koko olisi jäänyt alle tuon 360cc. Myös tämän implantin profiili mietitytti minua, joten päädyin alkuperäiseen suunnitelmaan, ja päädyin luottamaan Kullamaan taitoihin ja esteettiseen silmään täysin. Hänhän se on se ammattilainen tässä! :)

Lopullisen kiitoradan leveys on vielä arvoitus, sillä leikkauksesta on vasta 3pvä aikaa. Tällä hetkellä rinnat ovat kunnon pinkeät tötteröt ja melko kolmion malliset, sekä mielestäni vähän liikaa "kainaloiden puolella". Kunhan tässä viikot ja kuukaudet kuluvat, niin näkee sitten miten implantit asettuvat, ja millainen se lopullinen lopputulos sitten on. Tällä hetkellä en voisi olla yhtään tyytyväisempi! Onhan nämä hienot kun vertaa siihen lähtökohtaan!! :laugh:

167cm, 56kg

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #21605 : ~~
Niin, siis kyllähän se oma lähtökohta tietenkin vaikuttaa lopptulokseen, mutta toivoisin että tulisi kuitenkin niin hyvä lopputulos kun mitä mun kroppaan on mahdollista saada. Ja vaikea uskoa etteikö kaikilla 70b kokoisilla jäisi ilman liivejä ainakin sormen mittainen kiitorata, vai? Muistaako kukaan mikä teillä se rintataskujen väli (cm) oli ennen leikkausta?

Ja kai se on mentävä leikkaukseen siltä pohjalta mikä tuosta seuraavasta konsultaatiosta nyt jää. Molemmista kuullut sekä hyvää että huonoa niin ei kai auta kuin kolikkoa heittää ja luottaa omaan tunteeseen. Harmi vaan että Salmi ei taida käyttää Nagoria.

www.botonics.co.uk/treatments/breast-enl...t/#!before-and-after

Aikalailla tolta mun rinnat näyttävät nyt ja kuvan naiselle laitettu sama implantti mikä mulle olisi tulossa. Koko tosin 270cc ja mulle tulis 240cc lihaskalvon alle eikä lihaksen päälle. Eikö lihaskalvon alle/lihaksen päälle laittamisella, pyöreillä ja moderate profiililla kuitenkin voida vaikuttaa vähän siihen että kiitorata ei ainakaan kasvaisi alkuperäisestä tilanteesta?

Miten teillä jotka olette hoikkia ja implantti omaa rintaa leveämpi lihaskalvon alla/lihaksen päällä, tuntuuko implantin reunat ja ryppyileekö? Toisekseen niin onko lihaskalvon alla yhtä pehmeä kuin lihaksen päällä? Ymmärsin ainakin konsultaatiossa että lihaskalvo on niin ohut että tuntuman pitäisi olla aika sama.

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #21611 : subk
raksutin, mahtavaa ku jaoit leikkauskokemukses, kuulostaa että kaikki on menny tosi hienosti. :) onneks olkoon uusista tisseistä! uskon että Kullamaa on ammattilainen ja tietää täysin mitä tekee, siks harmittaa että täältä pari kertaa lukenu näistä kiitoratajutuista.. en oo kyllä koskaan kuvia nähny, joissa hänen asiakkaillaan ois kiitorataa esiintyny. itse kävin oulussa konsussa, joka oli melko tökerö ja konsultilla ei esimerkiks ollu mukana eri implantteja, koska oli unohtanu ne helsinkiin!! oon kuitenki ollu nyt sähköpostiyhteydessä Kullamaahan ja saanu kaikkiin mieltäpainaviin kysymyksiin vastauksia ja todella perusteellisia vastauksia onki tullu. :) välillä kuitenki miettii, että oisko joku toinen kirurgi parempi vaiko eikö. tätähän asiaa vois pyöritellä vaikka maailman tappiin. sikäli harmi kun Oulussa ei oo mahollista päästä konsuun ku Lookille ja Fin-Estille. ja the Look ei ole mulle vaihtoehto..

Leikkaus 17.8.15 Plastic surgery centerillä
Jyri Hukki, Nagor Impleo moderate 420cc
A75, 170cm/68kg

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #21623 : Pimpim

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Pyöreä, Mentor HP 350cc, lihaksen päälle
20.1.2015

162cm/53kg, rinnan ympärys 74cm, rinnan leveys 12,5cm

Blogi:
Unelmatissit.blogspot.com

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Sarah, tiinaelisa, Matilda, Jennian, LiisaTu, Ehostusta, ML

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten - 3 vuotta 5 kuukautta sitten #21624 : Pimpim
No ei tietenkään tullut :laugh:

Mutta sen voisin vielä mainita kun -- kysyit niiltä joilla on leveämpi implantti kuin oma rinta, että tuntuuko implantin reuna.. Niin vaikka mulla on melkein sen sentin kapeampi implantti niin kyllä mulla silti tuntuu paikoittain painaessa alareunaa eli se on varmaan enemmänkin kiinni oman kudoksen määrästä ja paksuudesta..

20.1.2015

Blogi:
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 5 kuukautta sitten : Pimpim.

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #21653 : Irene
Sullahan on samanlainen rintojen väli kuin ennen implantteja, sulla on ollutkin otollinen maaperä eli kudosta on ollut keskemmälläkin rintaa ;) Jos on mallia lauta niin kyllä silloin saa olla tarkkana ton keskikohdan kanssa. Mulla ei ole hajuakaan mun rintojen tai siis nahkapussukoiden leveydestä taikka edes nykyisten implanttien leveydestä, mutta kyllä tuntuu implantin reuna jos osaa ouikein kokeilla, lähinnä alhaalla ulkosyrjällä. En usko että sillä lebeydellä on merkitystä, enemmän oman kudoksen määrällä.? Eli komppaan edellistä.

168/58-60

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #21657 : Pimpim
Joo ihan totta Irene että mulla kyllä näkyi jo ennestään nuo rinnan ääriviivat suht selvästi ja olin aika "helppo" leikattava muutenkin ettei tarvinnut kirurgin kikkailla sen kummemmin. Mutta pointti lähinnä se, että omaa rintaa sentin verran kapeammallakin implantilla voi tulla sopiva tulos, riippuen tietysti jokaisen rintakehästä. Sehän siinä just on vaikeeta suositella toisille mitään, kun vaikka kuin ois samoissa mitoissa, samoilla tissien koilla jne, niin silti ollaan niin erilaisia ja kellään ne tissit samanlaiset oo :)

20.1.2015

Blogi:

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #21692 : Nagor 390cc

JHE kirjoitti: Irene, valitettavasti totuus on se että jos omaa luonnostaan kiitoradan ei se miksikään muutu implanteilla. Implantti asetetaan aina keskelle rintaa, niin että nänni on keskipisteenä. Yleensä tälläisillä ihmisillä on muutenkin leveä rintakehä joten vaikka kuinka laittaisi isompaa implanttia jää silti enemmän rakoa. Jos nännit sojottaa sivuille luonnostaan niin
samoin käy myös implanttien kanssa.

Näin se kyllä vaan on. Mulla oli kyllä kiitoradat tiedossa jo ennen leikkaukseen menoa koska luomuissa oli molempien käsien välinen rako ja toinen nänni sojotti enemmän sivulle.Enkä todellakaan halunnut mitään mega isoa operaatiota jossa ruvetaan leikkelemään ja siirtelemään nänniä yms. Ja silti sitä olisi vielä jäänyt. Olen kuitenkin todella tyytyväinen tulokseen ja saa ne liiveillä ihan tarpeeksi lähelle toisiaan. Kuvat laitoin ennen ja jälkeen kansioon jos joku haluaa katsoa mitä meinaan.

1.9.2014 Fin Est kirurgina Siim Simmo
165/52
Mitat nyt 94-72-87
Lähtö 70 a/b-->65f/g
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Jennian

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #21693 : Pimpim
Nagor 390cc, ihan totta että ei pelkillä implanteilla voi omia rintojen muotoja totaalisesti korjata, vaikka sumplimisilla varmaan voikin jotain pieniä hienosäätöjä saada aikaan. Kävin katsomassa nuo sun kuvat ja hyvä esimerkki juurikin siitä että jos tuohon olisi vielä lähtenyt leveämpää implanttia laittamaan niin ois joko jäänyt nännit vielä sivummalle tai sitten tissit alkais jo häiritä käsien toimintaa ulkosivuilta..
Kyllä mä mielummin ottaisin vaikka hiukan kiitorataa kuin sen että implantit olis luonnottoman näköisessä paikassa rintakehään ja nänniin nähden.

20.1.2015

Blogi:

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #21704 : Irene
Juuri näin, eli jos omat on kovin kaukana toisistaan ei kiitorataa voi välttää, mutta on silti paljon tapauksia joilla liian pienillä/kapeilla implanteilla saadaan aikaiseksi sellainen kiitorata joka olisi ollut vältettävissä oikeanlaisilla implanteilla. Mm jos oma rinta on kovin kapea, valitsemalla vähän omaa rintaa leveämmän implantin voi joskus saada kauniimman tuloksen kuin mittanauhaa tuijottamalla, mutta se vaatii jo kokemusta ja näkemystä.. Monet ovat käyneet uusintaleikkauksessakin ja päässeet eroon kiitoradoista. Nagor, katsoin sun kuvat ja totta on ettei sulla voi sitä välttää, mutta onneksi otit sen verran kokoa, ettei kuitenkaan tule tätä mandariini efektiä eli pikku pallerot eri puolilla rintakehää. Sulla on kyllä niin hyvä tulos kuin lähtökohdasta voi saada :)
Lyhykäisesti, joskus kiitorataa ei voi välttää, mutta joillakin se olisi ollut vältettävissä paremmin valitulla implantilla (tosiaan tällaisen tapauksen vierestä seuranneena).

168/58-60

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #21793 : raksutin
Pimpim, sulla on kyllä ollut tosi ihanteellinen lähtökohta! Mun silmin katsottuna sulla on ollut vain minirako rintojen välissä, ja tottakai se on sitä leikkauksen jälkeenkin! :D

Ikävä kyllä en itse ole ihan yhtä onnekas. Ennen leikkausta tosiaan yritin mittailla, ja ainakin kaksi sormea mahtui ihan rehellisesti rintojen väliin. Nyt on leikkauksesta viikko aikaa, ja vaikka tissit olivat ensin aivan liian kainaloissa, niin ovat ne jo alkaneet tulla kivasti keskemmäs. Lopullisesta välistä/kiitoradasta en kuitenkaan voi vielä sanoa mitään näin aikaisessa vaiheessa. Olen henkisesti varautunut siihen, että väliä tulee edelleen olemaan se 2-2,5 sormea ja tissivaosta on ehkä turha haaveilla... Mutta onhan nämä silti sata kertaa paremman entä ne entiset miniluumutomaatit :D

167cm, 56kg

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #21795 : -mk-
Raksutin/ Olet aika hoikka ja implantti on lihaskalvon alla, tuntuuko reunat ja implantti hyvin kun painelee tai puristaa rintaa?

Sivu luotiin ajassa: 0.753 sekuntia