× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kokemuksia Helsinki Clinc-sairaalasta!

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #21186 : T2015
Haluaisin kuulla kokemuksianne Helsinki Clinicistä tai/ja sen lääkäristä Janne Jyrängistä.

Kiitos! :kiss:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• mare
  • mare hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • 335 Nagor anatominen (XM3-335) päälle, j.hukki
Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #21195 : mare
Tästä aiheesta oli jo tälläinen ketju, joka voisi sua kiinnostaa: :)
www.silikonit.info/keskustelu/5-yleinen-...-clinic?limitstart=0

335 nagor anatominen (XM3-335) lihaksen päälle,
jyri hukki, Karhupuisto, leikattu syyskuussa 2014
166/58

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #21267 : slash
Minäki haluaisin kuulla kokemuksia, vähä tuoreempia mitä ne aikaisemmat keskustelut täällä.:)

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #21273 : Siruke
Mä voin palata asiaan ensi viikolla. Nyt perjantaina laitetaan eturyhti kuntoon :)

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #21278 : T2015
Siruke, kiva jos tuut kertoon tuoreempia kokemuksia.

ps. jos oot jo konsultaatiossa ollut niin senkin kulusta olis kiva kuulla! :cheer:

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #21280 : Siruke
Kyllähän mä oon konsultaatiossa jo käynyt, viime vuoden puolella ensimmäisen kerran ja vielä toinen käynti tammikuussa :)

Ekalla kerralla käydessäni olin vakuuttunut, että implanttini tulee olemaan anatominen ja osittain lihaksen alla. Toiveenani oli (ja on edelleen) mahdollisimman luonnollinen, sopusuhtainen ja rintamusta kivasti täyttävä lopputulos. En ollut perehtynyt asiaan yhtään. Olin vain tohkeissani siitä, että asian päiväjärjestykseen laittaminen käynnistyy. Niinpä en osannut ottaa huomioon ja kysyä minulle tärkeistä asioista...

Janne teki tarkat mittaukset ja niiden perusteella suositteli 375 cc implanttia. Pituuteni on 171 cm ja painoni n 65 kg, ruumiinrakenne treenattu. Rinnan ympärykseni on leveä (82 cm) joten sen perusteella valittiin normaalia leveämpi malli. Olin lievästi kauhuissani koosta, mutta Janne vakuutteli että lopputuloksena ei todellakaan tule olemaan "jättitissit".

Käynnin jälkeen aloin tutkailemaan asioita ja lukemaan kokemuksia eri implanteista ja niiden sijoituksista. Kovin nopeasti kävi selväksi, että suunnittelemani sijoitusmalli saattaisi haitata paljonkin treenaamistani. Katsottuani vaikka kuinka monia kuvia pyöreistä ja anatomisista, alla ja päällä olevista ja luettuani ihmisten kokemuksista olin täysin sekaisin :laugh: Ainoa varma asia oli se etten sittenkään halunnut impanttia lihaksen alle vaan päälle ja ehkä kuitenkin pyöreä malli... ulkonäöstä ja tuntumasta olin valmis tinkimään, urheilusta en.

Varasin Jannelle uuden ajan ja selitin tilanteen ja epäilykseni. Hän otti asiani todella hienosti ja ymmärsi huoleni treenaamisesta. Niinpä tammikuussa muutettiin suunnitelmat kertaalleen niin, että sijoituspaikaksi tuli lihaksen päälle ja implantiksi Nagorin anatominen. Hän oli jopa etsinyt kuvia sekä anatomisesta että pyöreästä lopputuloksesta, joita lähelle minulla olisi mahdollisuus päästä. Helpotti asian hahmottamista todella paljon! Molemmat kauniita, mutta anatomisen lopputulos oli minulle kuitenkin se mieluisampi. Samalla käytiin tulevan leikkauspäivän aikataulu läpi ensimmäisen kerran kunnolla. Klinikalta asteli ulos todella rauhallisella mielellä ja tyytyväisenä tulevaa toimenpidettä odottava nainen. Jälkimmäisen käynnin jälkeen olen varma, että Jannella on täysin tiedossa millaisen lopputuloksen toivon :)

Viikko sitten Janne soitti ja varmisti onko suunnitelmat pysyneet ennallaan, olenko kunnossa ja onko mammografiassa käyty. Sähköpostitse sain hoito-ohjeet ja vielä kirjalliset ohjeet tulevasta augmentaatiosta. Nyt sitten suoritan viimeisiä juoksuja ja treenejä ennen perjantaita hyvillä fiiliksillä :)

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #21283 : emmii
Apua, ensimmäinen postaukseni tänne ever, toivottavasti en nyt laita ihan väärään osioon tätä viestiä. :S Mutta Jyränkiä olen myös harkinnut kirurgikseni. Jännittää aivan kauheasti vaikken ole kuin vasta käynyt konsultaatiossa, en siis edes varannut leikkausaikaa. :laugh: Mutta tosiaan, kokemuksia minäkin kaipailisin. :)

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #21297 : T2015
Mä olen niiin kahden vaiheilla...

vaihtoehdot

a) Fin-Estin kautta Tallinnaan leikattavaksi

b) Helsinki Cliniciin leikattavaksi.

- Suomi on aina Suomi ja jos tulisikin jotain komplikaatioita niin uskon hoidon järjestyvän täällä paremmin kuin Tallinnassa.

- Hinta Fin-Estin kautta olisi useita satoja euroja edullisempi (laskin että noin 800e). Toisaalta terveys ja leikkaustulokset ovat etusijalla...

kun tietäis mitä tekisi...

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #21298 : Purple
Itse liputan Fin-Estin puolesta,se oli nopea,helppo reissu Tallinnaan,ja olen tyytyväinen kaikinpuolin :) Leikkauksesta kohta 4 vkoa aikaa.

Fin-Est 19.1.15 Kullamaa Nagor Impleo 330cc

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #21299 : JAAV
Mä kyllä pidin itse taas tärkeänä käydä leikkauksessa lähellä kotia ja ehdottomana, että tapasin leikkkaavan lääkärin aikoja ennen leikkausta, jonka kanssa tehtiin suunnitelmat, joita sain rauhassa sulatella.

19.1.2015 KC Clinic lihaskalvon alle Mentor anatominen 310/290 cc.

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #21420 : Siruke
Nyt on leikkaus takana päin ja voi kertoo jotain tähän astisista kokemuksista. Implanttien lisäksi minulle tehtiin myös vatsanahkojen kiristys joten kyseessä oli hieman laajempi toimenpide :)

Todella ystävällinen hoitohenkilökunta otti aamulla minut vastaan klo 8.20. Sain saman tien ensimmäiset kipulääkkeet po ja salivaatteet puettavaksi päälleni. Tämän jälkeen Janne tuli piirtämään linjat kuntoon ja varmistamaan vielä minun toiveeni ja mielipiteeni lopputuloksesta. Sitten mentiinkin jo saliin ja anestesialääkäri sekä hoitajat toivottelivat hyvät unet fiiliksen ollessa salissa kivan rento.

Seuraava muistikuva onkin sitten heräämöstä lämpöpeittojen alta. Vointi oli hyvä ja sain muistaakseni aika lailla nopeaa tahtia lisää kipulääkettä. Ensimmäisenä totesin vatsan olevan todella litteä tukiliivien alla ja tissien olevan juuri sitä kokoluokkaa mitä toivoin heti leikkauksen jälkeen näkevänikin. Janne kävi jossain vaiheessa heräämössä kertomassa leikkauskuulumiset. Kaikki mennyt hyvin ja hän vaikutti vilpittömän tyytyväiseltä lopputulokseen. Voin kertoa, että tuli oikeasti todella hyvä fiilis nähdä toimenpiteen tehnyt lääkäri niin iloisena hyvin menneen leikkauksen jäljiltä :)

Vointiani seurattiin heräämössä tarkasti ja vointini oli mitä mainioin: ei pahoinvointia, ei kipuja. Toinen dreeni vatsalta poistettiin heräämössä ja toinen jätettiin vielä paikalleen kotona poistettavaksi. Pieni vuoto dreenihaavoista korjattiin parilla ompeleella ja paksuilla sidoksilla ennen kotiutumista. Klo 18 aikoihin ystäväni (kirurginen sairaanhoitaja) tuli noutamaan minut kotiin ja vietti kanssani ensimmäisen yön. Janne soitti vielä myöhään illalla kotiin kysyäkseen voinnistani ja sovittiin että soitan aamulla yön kuulumiset ja jatko-ohjeet dreenin poiston osalta. Ilman muuta myös yön aikana olisin saanut ottaa häneen yhteyttä jos tilanne olisi niin vaatinut. Dreeni poistettiin lauantaina iltapäivästä ja samalla kävin pikaisesti suihkussa ystäväni auttamana.

Tällä hetkellä kipuja on enää hyvin lievästi, mutta otan vielä säännöllisesti kipulääkkeet. Rinnat varmasti nyt maksimaalisesti turvonneet ja samoin vatsa. Liikkuminen onnistuu hyvin kunhan malttaa lähteä rauhassa liikkeelle. Edelleen olo aivan uskomattoman tyytyväinen ja niin odotan tulevia viikkoja kun näkee tarkemmin tulevaa lopputulosta :) Ensi lauantaina on ensimmäinen kontrolli klinikalla...

Itselleni jäi todella hyvä mielikuva toiminnasta klinikalla ja Jannen ammattitaidosta. Hän oikeasti kuunteli minun toiveeni lopputuloksesta ja otti minulle tärkeät asiat huomioon miettiessään leikkaustapaa ja implanttimallia.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: natanaa, emmii

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #21436 : T2015
Siruke, kiva kuulla, että leikkaus oli sujunut kuten pitikin! Ja olit tyytyväinen klinikan ja lääkärin toimintaan sekä leikkausjälkeen :)

Miten pitkä leikkausjono oli, eli miten pitkään jouduit odottamaan konsultaation jälkeen leikkausaikaa?

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #21440 : Siruke
Omista tarpeista johtuen ekan konsultaation ja leikkauksen välille jäi parisen kuukautta, mutta sain käsityksen että pöydälle olisi päässyt huomattavasti nopeampaakin niin halutessa.

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #21528 : T2015
Okei, kiitos vastauksesta :)

Olin nyt klinikkaan yhteydessä ja Jyränki itse soitti minulle, puhelusta jäi erittäin hyvä kuva paikasta ja itse kirurgista. Leikkausjonokin on lyhyehkö ja todennäköisesti saisin ajan juuri sille ajalle kun sitä olen suunnitellut. Konsultaatio on seuraavaksi edessä :lol:

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #21706 : Helena
Olisiko lisää kokemuksia kyseisestä paikasta? Itse olen menossa maaliskuussa konsultaatioon ja olisi mukava kuulla jos joku on käynyt siellä lähiaikoina toimenpiteessä, että miten on mennyt ja oletteko olleet tyytyväisiä kyseiseen paikkaan? Ja kuviakin olisi mukava nähdä

Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten #23691 : mrsM
Mulla ainakin pelkkää hyvää sanottavaa paikasta ja henkilökunnasta :) Paljon oon saanut myös kehuja heiltä, jotka ovat rinnat nähneet että on tehnyt kirurgi kyllä hienoa työtä. Kannattaa mennä konsultaatioon ja todeta itse miltä vaikuttaa :)

Mentor HP pyöreä 400cc
Osittain lihaksen alla

Helsinki Clinic/Janne Jyränki

167cm / 53kg rinnanympärys 72cm

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47169 : Sapa

Siruke kirjoitti: Nyt on leikkaus takana päin ja voi kertoo jotain tähän astisista kokemuksista. Implanttien lisäksi minulle tehtiin myös vatsanahkojen kiristys joten kyseessä oli hieman laajempi toimenpide :)

Todella ystävällinen hoitohenkilökunta otti aamulla minut vastaan klo 8.20. Sain saman tien ensimmäiset kipulääkkeet po ja salivaatteet puettavaksi päälleni. Tämän jälkeen Janne tuli piirtämään linjat kuntoon ja varmistamaan vielä minun toiveeni ja mielipiteeni lopputuloksesta. Sitten mentiinkin jo saliin ja anestesialääkäri sekä hoitajat toivottelivat hyvät unet fiiliksen ollessa salissa kivan rento.

Seuraava muistikuva onkin sitten heräämöstä lämpöpeittojen alta. Vointi oli hyvä ja sain muistaakseni aika lailla nopeaa tahtia lisää kipulääkettä. Ensimmäisenä totesin vatsan olevan todella litteä tukiliivien alla ja tissien olevan juuri sitä kokoluokkaa mitä toivoin heti leikkauksen jälkeen näkevänikin. Janne kävi jossain vaiheessa heräämössä kertomassa leikkauskuulumiset. Kaikki mennyt hyvin ja hän vaikutti vilpittömän tyytyväiseltä lopputulokseen. Voin kertoa, että tuli oikeasti todella hyvä fiilis nähdä toimenpiteen tehnyt lääkäri niin iloisena hyvin menneen leikkauksen jäljiltä :)

Vointiani seurattiin heräämössä tarkasti ja vointini oli mitä mainioin: ei pahoinvointia, ei kipuja. Toinen dreeni vatsalta poistettiin heräämössä ja toinen jätettiin vielä paikalleen kotona poistettavaksi. Pieni vuoto dreenihaavoista korjattiin parilla ompeleella ja paksuilla sidoksilla ennen kotiutumista. Klo 18 aikoihin ystäväni (kirurginen sairaanhoitaja) tuli noutamaan minut kotiin ja vietti kanssani ensimmäisen yön. Janne soitti vielä myöhään illalla kotiin kysyäkseen voinnistani ja sovittiin että soitan aamulla yön kuulumiset ja jatko-ohjeet dreenin poiston osalta. Ilman muuta myös yön aikana olisin saanut ottaa häneen yhteyttä jos tilanne olisi niin vaatinut. Dreeni poistettiin lauantaina iltapäivästä ja samalla kävin pikaisesti suihkussa ystäväni auttamana.

Tällä hetkellä kipuja on enää hyvin lievästi, mutta otan vielä säännöllisesti kipulääkkeet. Rinnat varmasti nyt maksimaalisesti turvonneet ja samoin vatsa. Liikkuminen onnistuu hyvin kunhan malttaa lähteä rauhassa liikkeelle. Edelleen olo aivan uskomattoman tyytyväinen ja niin odotan tulevia viikkoja kun näkee tarkemmin tulevaa lopputulosta :) Ensi lauantaina on ensimmäinen kontrolli klinikalla...

Itselleni jäi todella hyvä mielikuva toiminnasta klinikalla ja Jannen ammattitaidosta. Hän oikeasti kuunteli minun toiveeni lopputuloksesta ja otti minulle tärkeät asiat huomioon miettiessään leikkaustapaa ja implanttimallia.

Menee vähän ohi tuon implanttiaiheen, mutta mua kiinnostais millaista jälkeä Janne teki tuon vatsanahan kiristyksen osalta? Ootko ollut tyytyväinen? Siirrettiinkö sulla napaa? Jos siirrettiin, niin tuliko hyvä? Mullanon kyselyikä :) tohtiiko vielä kysyä jotain kuvia tuloksista?

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #47199 : Tss18
Kuukausi sitten käyty leikkauksessa ja lopputulokseen olen enemmän kuin tyytyväinen.:laugh:
Konsultaatiossa Jyränki oli hyvin asiantunteva ja tuli sitten leikkausaika varattua siinä samalla.
Sain juuri sen mitä halusin, eli takaisin sen mitä useat imetyksen olivat vieneet. Näytin konsussa kuvia mitä olin ollut ja annoin lopullisen koon valinnan Jyrängille leikkauksen yhteydessä.. anatoinen sebbin osittain lihaksen alle. Lopputulos on hyvin luonnollinen eikä implantti ryppyile missään asennossa ja arvet ovat enää kuin tussilla piirretyt viivat. Toivottavasti paraneminen etenee tästä eteenpäinkin yhtä hienosti.

Suosittelen.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Josefina

Sivu luotiin ajassa: 0.855 sekuntia